امروز10 فروردین 1403

10 ماشین اصلاح خط زن خوب و باکیفیت 2020 در بازار

بهترین ماشین اصلاح خط زن
4.7/5 - (8 امتیاز)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل برقی جایگزین وسایل دستی شده‌اند. به همین خاطر از زمان پدربزرگان و نهایت پدرهای‌مان دیگر کسی از تیغ برای اصلاح صورت استفاده نکرده است؛ بلکه به جای آن‌ها ماشین‌های ریش تراش برقی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در این قسمت ۱۰ مورد از بهترین ماشین اصلاح خط زن در بازار را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد مزایای آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

مدل محبوب

ماشین اصلاح خط زن کیمی

ماشین اصلاح کیمی با چهار شانه‌ی مختلف که روی تیغه‌ی آن قرار می‌گیرند، محصولی کارآمد برای آقایان در منزل است. این‌ ماشین وزن کمی دارد و برخلاف کوچک بودن آن، قدرت بالایی را دارا است و قابلیت اصلاح سر، صورت و بدن را هم دارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تیغه‌ی مقاوم و ضد زنگ آن اشاره کرد. این تیغه با طراحی خوب باعث شده که این‌ماشین اصلاح برای کودکان هم قابل استفاده باشد و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

گزینه ارزان

ماشین اصلاح موی صورت یاندو

ماشین ریش‌تراش یاندو یک وسیله‌ی مناسب برای آقایانی است که همواره به آراسته بودن صورت خود اهمیت می‌دهند. این‌ماشین با بدنه‌ای ضد زنگ و قابلیت ضد آب بودن این امکان را به شما می‌دهد که بعد از هر بار استفاده آن را شسته و پاکیزه نگه دارید.

باتری قدرتمند این ماشین اصلاح با هربار شارژ شدن به مدت ۸ الی ۱۶ ساعت قابل استفاده است. تیغه‌ی این ماشین قابلیت تعویض دارد و یک تیغه‌ی یدک همراه آن‌ است که می‌توانید آن را هر زمان که بخواهید تعویض کنید تا عمر تیغه‌های ماشین شما کم نشود.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک با سنسورهایی حساس و دو موتور قوی باعث منحصر به‌فرد شدن این محصول شده است.
این سنسورها نسبت به حجم مو در صورت، اندازه‌ی قدرت موتور را تغییر داده و باعث می‌شوند که به پوست شما هنگام اصلاح آسیبی نرسد. این ماشین ضد آب است و قابلیت استفاده در زیر دوش و شست‌و‌شو بعد از اصلاح را دارد.
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس تیغه: آلیاژ نقره
  • باتری شارژی
  • سنسور تشخیص ضخامت مو
  • دارای برس تمیز کننده، روغن و درپوش محافظ

ماشین اصلاح خط زن جیمی مدل GM-595

ماشین اصلاح موی صورت جیمی با قابلیت اصلاح موی صورت، خط زن و اصلاح موی بینی تبدیل به ماشینی منحصربه‌فرد برای آقایان شده است. وزن کم ‌این‌ ماشین و قدرت خوب باتری آن باعث شده است که هنگام اصلاح خسته نشوید و به راحتی از این ماشین استفاده کنید.

همراه این محصول کابل برق، باتری قلمی و سری‌های مخصوص اصلاح ارائه می‌شود. به خاطر داشته باشید که این ماشین ضد آب نیست و باید در جای خشک نگه‌داری و استفاده شود.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES4036

اگر به دنبال ریش‌تراشی با قیمت‌ مناسب برای اصلاح با شماره‌ی صفر هستید، ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES4036 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ‌این ماشین تنها قابلیت اصلاح با شماره‌ی صفر را دارد و مناسب آقایانی است که موهای صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح می‌کنند.

این ماشین همچنین دارای یک خط زن است که برای مدل دادن و مرتب کردن ریش‌ها مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سری قابل شست‌وشو
  • باتری قابل شارژ
  • دارای روغن، برس تمیزکننده و کیف نگه‌داری

ماشین اصلاح صورت براون مدل 9290CC

این ماشین اصلاح از برند معروف براون است که احتمالا همه‌ی شما اسم آن را شنیده‌اید. قابلیت ضد آب بودن این ماشین این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی سری آن را در زیر آب بشویید و زیر دوش موهای خود را اصلاح کنید.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه این است که دارای سری خط زن هم هست. ماشین اصلاح صورت براون باتری قابل شارژ دارد و می‌توانید دستگاه را با قرار دادن روی پایه‌ی شارژ به راحتی شارژ کنید.

این دستگاه دارای تیغه‌های بسیار تیزی است که اصلاح را برای شما آسان‌تر می‌کنند. البته طراحی این تیغه‌ها به گونه‌ای است که اصلا به صورت شما آسیبی نمی‌رساند. در کل اصلاح صورت با این دستگاه کار بسیار ساده‌ای است و اگر به دنبال یک دستگاه همه چیز تمام می‌گردید، این محصول برای شما بهترین است.

انتخاب حرفه‌ای‌ها

ماشین اصلاح صورت با خط زن فیلیپس S9711/23

ماشین اصلاح صورت فیلیپس دارای باتری قابل شارژ است و این امکان را به شما می‌دهد که به مدت ۵۰ دقیقه بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید. جنس تیغه‌های این محصول استیل ضد زنگ است و به هیچ عنوان هم کند نمی‌شود. از این دستگاه می‌توایند زیر دوش هم استفاده کنید و سری آن هم برای شستشو به راحتی جدا می‌شود.

در کل ماشین اصلاح فیلیپس توقعات شما را از یک ماشین اصلاح تمام و کمال بر طرف می‌کند.

قیمت مناسب

ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233

ماشین اصلاح روزیا ساخت یک کمپانی چینی است و برای اصلاح موهای ۱ تا ۲ میلی‌متر مناسب است. برای اصلاح موهای بلندتر می‌توانید از شانه‌هایی که همراه دستگاه است استفاده کنید. این دستگاه قابلیت شارژ دارد و پس از شارژ می‌توانید از آن به مدت ۵۰ دقیقه استفاده کنید.

جنس تیغه‌های این دستگاه فلز تیتانیوم است و سری خط زن هم دارد. به علاوه قیمت این محصول خیلی مناسب است و کیفیت آن به نسبت قیمتش بسیار خوب است.

دستگاه اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ2026

اگر به دنبال ماشینی کاملا حرفه‌ای و مجهز هستید ما ماشین اصلاح سر و صورت پروموزر مدل MZ2026 را به شما پیشنهاد می‌کنیم‌. این‌ ماشین دارای پنج سری متفاوت و قابلیت استفاده برای اصلاح سر، صورت، گوش و بینی را دارا است.

این محصول سه شانه با اندازه‌های ۳،۶ و ۹ را دارد که در صورت نیاز به اصلاح موهای بلند می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تیغه های این دستگاه بسیار تیز و برنده هستند و از اصلاح ریزترین و ضخیم‌ترین موهای صورت خود می‌توانید آسوده خاطر باشید.

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی با خط زن مدل KM-619

ماشین اصلاح کیمی برای موهای ضخیم و متراکم طراحی شده است، ولی قابلیت استفاده برای موهای صورت را هم دارد. این ماشین دارای سه مدل شانه در سایزهای ۳،۶ و ۹ است که بر روی تیغه‌ی اصلاح که فقط برای یک‌ میلی‌متر طراحی شده است قرار گرفته و باعث می‌شود اندازه‌های بیش از یک‌ میلی‌متر را هم اصلاح کنید.

از دیگر ویژگی‌های این‌محصول می‌توان به وزن کم، سری قابل شست‌وشو، باتری شارژی و استند مخصوص شارژ اشاره کرد.


چرا ماشین اصلاح خط زن؟

اگر خاطرتان باشد در زمان‌های قدیم که تیغ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند آقایان همیشه با مشکل خشکی پوست، موهای زیر پوستی و عدم کیفیت تیغ‌ها سر و کار داشتند. هر چه قدر هم که از خمیر ریش موقع اصلاح استفاده می‌کردند باز هم هرچند وقت یک‌بار موقع اصلاح دادشان به هوا می‌رفت و صورت‌شان را می‌بریدند.

اما علت تمام این مشکلات چه بود؟ تماس مستقیم تیغ با پوست. تولیدکنندگان و طراحان به فکر رفع این اشکال دست به طراحی و تولید ماشین‌های اصلاح زدند و آن‌ها را به نوعی طراحی کردند که دیگر تیغ به صورت مستقیم با پوست در تماس نبود.

به همین صورت ماشین‌های ریش‌تراش خط زن با پوشش محافظتی ابداع شد و هر روز مدل‌های بیشتر و کامل‌تری از آن‌ها روانه‌ی بازار شدند.

انواع ماشین های خط زن

ماشین های قابل شارژ

این نوع ماشین‌های خط زن قابل شارژ هستند و به‌راحتی بسته به نوع آن‌ها شارژ را از ۱ تا ۱۲ ساعت نگه می‌دارند. این نوع ماشین‌ها این امکان را به شما می‌دهند که هنگام اصلاح صورت دیگر نیاز نباشد دستگاه خود را به برق بزنید و مشکل کوتاهی سیم برق داشته باشید.
به علاوه دیگر موقع اصلاح سیم دستگاه جلوی دست و پای شما را نمی‌گیرد. این نوع ماشین‌ها در هنگام کمبود شارژ به شما هشدار می‌دهند تا بتوانید آن را به موقع به شارژ بزنید.

قابلیت استفاده از quick charge

کوییک شارژ یا همان شارژ سریع قابلیتی است که با استفاده از آن در هنگام اتمام شارژ ناگهانی دستگاه می‌توانید با وصل کردن دستگاه به برق بدون کم شدن کیفیت اصلاح به کار خود ادامه دهید. پس هنگام خرید به این قابلیت توجه کنید؛ مخصوصا اگر شاغل هستید و زمان برای شما مسئله‌ی مهمی است.

ماشین اصلاح خط ریش با خط زن

اگر دستگاه شما ویژگی اصلاح خط ریش با خط زن را داشته باشد به راحتی می‌توانید موهای گوش‌ها و بینی خود را اصلاح کنید و خط ریش خود را با استفاده از خط زن صاف و مرتب کنید.

ماشین های ریش تراش ضد آب

این ماشین‌ها معمولا بسیار مورد علاقه‌ی آقایان است، زیرا زیر دوش آب به راحتی می‌توانند موهای خود را اصلاح کنند. چه کسی از این ویژگی استقبال نمی‌کند؟ قطعا همه‌ی آقایان عاشق این ویژگی خواهند شد!
پس شما هم اگر مانند اکثر آقایان این ویژگی را ویژگی برتر این ماشین‌ها می‌دانید هنگام خرید به این نکته هم توجه داشته باشید که دستگاه شما ضد آب باشد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که میزان ضد آب بودن دستگاه‌ها با هم متفاوت هستند.

بعد از شناخت انواع ماشین‌های ریش‌تراش نوبت به شناخت انواع تیغه‌ی ماشین‌ها می‌رسد. تیغه‌های ماشین‌های ریش‌تراش انواع متفاوتی دارند.

انواع ریش تراش بر اساس تیغه

ریش تراش سه تیغ یا چرخشی

اگر شما هم جزو آن دسته از آقایانی هستید که موهای صورت‌تان را دیر به دیر اصلاح می‌کنید بهتر است از ماشین‌های سه تیغ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که موها هر چه‌قدر کوتاه‌تر باشند اصلاح آن‌ها راحت‌تر است؛ اما اگر موهای شما خیلی بلند می‌شوند قبل از اصلاح حتما آن‌ها را با یک قیچی مخصوص کوتاه کنید و سپس اصلاح را شروع کنید.

ریش‌تراش توری یا فویلی

درست برخلاف مدل قبل این مدل مناسب افرادی است که موهای خود را هر روز و یا یک روز در میان اصلاح می‌کنند. در اصلاح صورت با این مدل بهتر است موهای شما خیلی کوتاه باشند زیرا در این صورت موها در قسمت توری ماشین نمی‌رود و اصلاح نمی‌شود.

چند سوال متداول در مورد استفاده و خرید ماشین اطلاح خط زن

از مهمترین معیارهای خرید دستگاه ریش‌تراش چیست؟

وزن سبک و طراحی راحت و خوش‌دست. نکته دیگری که باید در نظر گرفت انتخاب نوع مناسب ریش تراش با نوع صورت است.

بهترین راه تمیز کردن ریش‌تراش چیست؟

بهترین راه تمیز کردن سری آن با فرچه‌ی مخصوص خود دستگاه است.

چه نوع ریش‌تراشی برای چه صورتی مناسب‌تر است؟

ریش‌تراش‌های چرخشی برای صورت‌های لاغر و ریش‌تراش‌های فویلی برای صورت‌های پر و گوشتی مناسب‌تر هستند.

سخن آخر

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید بهتر است همین الان تیغ‌های داخل خانه را دور بریزید و به جای آن یک دستگاه ریش‌تراش مناسب برای خود انتخاب کنید. مطمئن باشید بعد از استفاده تفاوت آن را کاملا درک خواهید کرد. بعد از مطالعه‌ی دقیق مطلبی که بالا در مورد ماشین اصلاح خط زن شرح دادیم; می‌توانید بدون دردسر بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

1 نظر

  1. م ب پاسخ

    این چرتا چی بود کدوما خوبن برای صفرزن اخر؟
    ن به گرانی ن به بیحجابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر