امروز10 فروردین 1403

خرید کیبورد گیمینگ: بهترین و ارزان ترین کیبوردهای مخصوص بازی 2020

خرید کیبورد گیمینگ
5/5 - (4 امتیاز)

راهنمای خرید بهترین کیبورد مخصوص گیمینگ (ارزان و گران قیمت)

به دنبال خرید کیبورد گیمینگ جدید هستید؟ در این راهنمای خرید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بررسی واضح تری بین کیبوردهای مکانیکی یا ممبرین، سیمی یا بی سیم و بین مدل های مقرون به صرفه و ارزان قیمت یا گران قیمت داشته باشید. در این مقاله با انتخاب‌های ما همراه شوید:

راهنمای ما برای خرید بهترین کیبورد های گیمینگ به دو دسته مجزا تقسیم می شود:

  1.  کیبورد گیمینگ ارزان: مدل های با قیمت مناسب و کیفیت خوبی که ارزش خرید را داشته باشند
  2. کیبوردهای مدل رده بالا: با قیمت بالا و طراحی شده برای گیمرهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند.

در پایان این مطلب، متداول‌ترین سوالات مربوط به کیبورد را برای گیمرها، پاسخ می‌دهیم. پس برای خرید یک کیبورد بازی خوب مرغوب به خواندن این مقاله ادامه دهید.


بهترین کیبورد گیمینگ ارزان قیمت موجود در بازار


انتخاب ما

کیبورد و ماس مخصوص بازی ایسوس مدل Cerberus

نقاط قوت
  • 19 کلید آنتی گوست
  • قیمت مناسب
  • طراحی مناسب برای خسته نشدن مچ دست
نقاط ضعف
  • طراحی ساده نور پس زمینه
  • محصولی در رنج متوسط
  • کمی پر سر و صدا

این کیبورد گیمینگ ممبرین به عنوان اولین محصول ارزان قیمت اما با کیفیت خوب به شما معرفی می‌کنیم.، این محصول با توجه به قیمت مقرون به‌صرفه‌ای که دارد یک کیبورد مناسب است که ارزش خرید دارد

از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دارای نور پس زمینه (به رنگ قرمز یا آبی)
  • 19 کلید "آنتی گوست" (گزینه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا چندین کلید را بطور همزمان و بدون اشکال فشار دهید و با آنها کار کنید)
  • راحتی هنگام استفاده
  •  Cerberus همچنین به شما امکان می دهد تا 12 ماکرو (مجموعه از میانبر های از پیش تعیین شده) ایجاد کنید تا عملکردی با سرعت خوب را در اختیار داشته باشید.

 

کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G213 Prodigy

نقاط قوت
  • فوق العاده بی سر و صدا
  • طراحی مناسب برای خسته نشدن مچ دست
نقاط ضعف
  • روکش پلاستیکی
  • بدون کلیدهای میانبر ماکرو

برند Logitech یک کیبورد ممبرین زیبا و کم صدا را به بازار عرضه کرده است. در واقع تولید کننده برای کاهش صدای کلیدها، سوئیچ های گنبدی از جنس کائوچو را انتخاب کرده است. مانند همیشه، Logitech کیبورد خود را با نرم افزار پیکربندی کارآمدی همراه کرده است. مثلا، به شما این امکان را می‌دهد تا اثرات نور پس زمینه را تنظیم کنید اما شدت نور به طور پیش فرض تنظیم شده است و قابل تغییر نیست.

ما این کیبورد را به گیمرهایی که نمی‌خواهند گوش های اطرافیان خود را با سروصدا آزرده کنند، توصیه می‌کنیم. این کیبورد با قیمت یکی از کیبوردهای گیمینگ ارزان قیمت خوب است که بسیار بی سر و صدا بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

کیبورد مخصوص بازی ام اس آی مدل Vigor GK40

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • کم سر و صدا
  • جلوه و پوشش عالی
نقاط ضعف
  • دارای نرم افزار شخصی سازی اما با کاربرد کم
  • بدون دکمه های ماکرو

بررسی خود را با کیبورد ممبرین دیگری، از MSI برند مدل Vigor GK40 ادامه می‌دهیم. این کیبورد به عنوان یک کیبورد با قیمت پایین است و طراحی آن عمدتاً برای گیمرهای است که به دنبال یک انتخاب مقرون به صرفه و کم صدا هستند.

از ویژگی‌های بارز این کیبورد می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • طراحی عالی برای گیمرها، که مچ دست را هنگام کار با آن خسته نمی‌کند
  • یک نور پس زمینه دلپذیر که 6 ناحیه را روشن می‌کند (و حتی برای حساس ترین چشم ها نیز نور مناسبی است)
  • یک محصول موفق با تنظیمات قابل قبول و یک انتخاب عالی در این محدوده قیمت.

به نظر من بهتر می‌شد اگر نرم افزار شخصی سازی شده توسط MSI اجازه پیکربندی دکمه های ماکرو را میداد.


پیشنهاد خرید بهترین کیبورد گیمینگ رده بالا 2020 موجود در بازار


انتخاب ما

کیبورد مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Claymore

نقاط قوت
  • سوئیچ های با کیفیت Cherry MX RGB
  • کیبورد عددی قابل جدا شدن
  • بی سر و صدا
نقاط ضعف
  • قیمت بالا
  • بدون دکمه های ماکرو

اگر بخواهیم در مورد کیبورد های بسیار با کیفیت صحبت کنیم، با ROG Claymore از Asus شروع می‌کنیم. این کیبورد گیمینگ مکانیکی وجه تمایز خود را روکش آلومینیوم مانند خود قرار داده است.

به لطف کلیدهای بسیار با کیفیت Cherry MX RGB یک تایپ دلپذیر را می‌توانید تجربه کنید و به نسبتاً در هنگام کار کم سر و صدا است.

نکته کاربردی در مورد این کیبورد:

  • همراه با این کیبورد، یک کیبورد عددی قابل جداسازی نیز وجود دارد که برای کاربرانی که به کیبورد برای استفاده در دفتر کاری و اداری نیاز دارند بسیار مفید است.
  • به لطف نورپردازی پس زمینه که با یک نرم افزار شخصی سازی (اما نه چندان پیشرفته) همراه است، از جلوه ظاهری کیبورد خود نیز راضی خواهید بود.

در آخر بهتر بود که با توجه به بالایی که این محصول دارد، کمی در طراحی آیرودینامیک مبتنی بر راحتی جای‌گیری دست هنگام کار با آن توجه می‌شد.

کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K95 PLATINUM

نقاط قوت
  • فوق العاده راحت (به این دلیل که به مچ دست شما فشار نمی آورد)
  • 6 کلید ماکرو اختصاصی و کلیدهای چندرسانه ای
  • پاسخگویی مناسب دکمه ها
نقاط ضعف
  • کمی پر سر و صدا
  • قیمت بالا

Corsair K95 RGB Platinum یکی از راحت ترین کیبوردهای مکانیکی (غیر ممبرین) موجود در بازار است. به خصوص به این دلیل که هنگام کار با آن به مچ دست شما فشار نمی‌آید و کف دست شما مدام سر نمی‌خورد و باعث خستگی دست نمی‌شود.

ویژگی مثبت این کیبورد این است که مقاومت خوبی دارد و پاسخگویی کلید‌ها مناسب است. به کلیدهای Cherry MX Speed متکی است که سرعت تایپ استثنایی را فراهم می‌کند. برای گیمرها، Corsair یک چراغ نور پس زمینه چند رنگ را برای کلیدها طراحی کرده است که می‌توان با استفاده از نرم افزار، آن را شخصی‌سازی کرد.

این کیبورد در طراحی خود 6 کلید به اضافه یک کلید اختصاصی ماکرو قرار داده است که با آن می‌توانید به کنترل موسیقی یا هر محتوای چندرسانه ای بپردازید. این کلیدها به سرعت در میان کاربران طرفدار پیدا کردند.

در حافظه داخلی آن می‌توانید 3 پروفایل ذخیره کنید. اگر عادت دارید در سفر نیز کیبورد خود را همراه می‌برید این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.


نکاتی که قبل از خرید کیبورد گیمینگ باید بدانید:


کیبورد گیمینگ کابل دار یا بی سیم؟

اول از همه، بهتر است تصمیم بگیرید که آیا کیبوردی که با بلوتوث (بی سیم) به کامپیوتر متصل شود را می‌پسندید یا کیبورد با سیم؛ که البته این موضوع به فضایی که شما در آن بازی می‌کنید بستگی خواهد داشت.

نکته اینجاست که اگر در یک محیط کاری و اداری با یک کیبورد سروکار دارید، مسلما کیبورد متصل با کابل بیشتر به کار شما خواهد آمد. و اگر از آن دسته افرادی هستید که برای بازی کردن در کاناپه خود لم می‌دهید و با فاصله از سیستم گیمینگ خود قرار می‌گیرید، کیبورد بی سیم مناسب شماست. پس بر اساس کاربرد مورد نیازتان، این موضوع را بسنجید.

کیبورد مکانیکی یا غشایی (کیبورد ممبرین)؟

دو گروه کیبورد در بازار وجود دارد: کیبورد مکانیکی و کیبورد ممبرین.

ممکن است کیبوردهای مکانیکی پر سر و صدا باشند اما راحتی بی‌نظیری را هنگام کار با آنها تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، کیبورد مکانیکی از دوام بیشتری برخوردار است. در صورت خرابی کلیدهای آنها، جایگزینی یک سوئیچ کافی است؛ بدون نیاز به جایگزینی کلی کیبورد و خرید کیبورد جدید.

ما کیبوردهای مکانیکی را به گیمرهایی که طرفدار دو آتشه‌ی بازی‌های ویدیویی هستند، توصیه می‌کنیم.

از طرف دیگر ماجرا، کیبورد با لایه‌های پلاستیکی بین دکمه‌ها رایج ترین نوع کیبورد در زمینه ی کاری و اداره‌ها است. دکمه‌های این نوع کیبورد ممکن است به لمس انگشتان شما کمی دیرتر پاسخ دهند. کم سروصدا‌تر هستند اما دوام زیادی ندارند. در صورت بروز مشکل در یک کلید، باید کل کیبورد را تعویض کنید.

کیبوردهای ممبرین برای طرفداران بازی‌های MMORPG و کسانی که استفاده‌ی چند منظوره از کیبورد خود دارند مناسب‌تر است. قیمت این مدل کیبورد ارزان تر نیز است.

در این میان گروه سومی نیز وجود دارد: کیبوردهای بسیار مسطح (چهارگوش با لبه های گرد الهام گرفته از فرم آدامس‌های یک برند آمریکایی). کلید‌های کیبورد گروه سوم بسیار مسطح بوده و وجه تمایز آنهاست. در نتیجه استفاده از آنها بسیار بی سر و صدا خواهد بود. با این حال شاید برای طرفداران بازی های ویدئویی زیاد گزینه مناسبی نباشد ولی از طرفی برای محیط اداری و تایپ انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

با یا بدون نور پس زمینه؟

راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ

بسیاری از کیبوردهای ساخته شده برای بازی‌های ویدئویی، سیستم روشنایی در زمینه دکمه و کلید ها را در طراحی خود دارند. در مورد یک کیبورد بی سیم، داشتن این گزینه می‌تواند به سرعت عمر باتری را کاهش دهد.

در مورد کیبورد با سیم، مشکل باتری دیگر وجود ندارد. توجه داشته باشید که بسیاری از تولیدکنندگان گزینه‌های سفارشی سازی نسبتاً پیشرفته‌ای را ارائه می دهند: به عنوان مثال، فقط کلیدهای میانبر اصلی بازی ویدیویی شما روشن شود.

این ویژگی به بازیکن این امکان را می‌دهد تا هنگام بازی در تاریکی متوجه عملکرد خود و استفاده از دکمه ها باشند. این ویژگی فقط برای کیبورد نیست بلکه موس گیمینگ هم خاصیت سفارشی سازی را دارند.

قیمت منطقی  برای خرید بهترین کیبورد گیمینگ موجود در بازار در چه رنجی است؟

اگر به دنبال کیبورد گیمینگ ارزان خوب در سطح مبتدی هستید، باید چیزی بین 1 تا 2 میلیون تومان هزینه کنید.

اگر بودجه کمتری در اختیار دارید، می‌توانید کیبورد ممبرین را انتخاب کنید یا از خرید مدل‌های بیسیم صرف نظر کنید.

برای خرید یک  کیبورد مکانیکی خوب، بی سیم و دارای نور پس زمینه، بین 2 الی 3 میلیون می‌توانید هزینه کنید. جای تعجب ندارد که قیمت برخی مدل های فوق العاده از 4 میلیون هم نیز فراتر می‌روند. ما این کیبوردهای با کیفیت را به گیمرهای حرفه‌ای که عادت دارند ساعت‌های طولانی جلوی رایانه شخصی خود بازی کنند؛ توصیه می کنیم.

سخن آخر

امیدواریم که این راهنمای خرید به شما کمک کند تا یک انتخاب آگاهانه از بین کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار داشته باشید.

اگر پیشنهاد یا نظری دارید یا اگر خطایی به طور تصادفی در این مقاله مشاهده شده، خواهشمندیم نظر خود را ارسال کنید. همچنین، از شما دعوت می کنیم تا تجربه خود را در زمینه خرید کیبورد گیمینگ با ما به اشتراک بگذارید. شما تجربه کار با کدام کیبورد را دارید؟ بهترین کیبورد گیمینگ از نظر شما کدام مدل است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر