امروز08 فروردین 1403

با خرید سیسمونی پسرانه به استقبال تولد نوزادتان بروید!

سیسمونی پسرانه
5/5 - (2 امتیاز)

بعد از لحظه هیجان انگیز تعیین جنسیت تکاپو برای خرید سیسمونی پسرانه یا دخترانه شروع می‌شود. والدین چندین ماه از زمان بارداری را بابت انتخاب سیسمونی دخترانه یا پسرانه خیال پردازی می‌کنند. اما اگر جنسیت فرزندتان پسر است، چالش تهیه لیست سیسمونی نوزاد و خرید وسایل پسرانه از همین حالا شروع می‌شود!

در گذشته و پیش از این که امکان تعیین جنسیت وجود داشته باشد، خانواده‌ها لیستی از وسایل دخترانه و پسرانه برای سیسمونی تهیه می‌کردند. اما حالا و بعد از تعیین قطعی جنسیت، از ماه سوم بارداری می‌توانید تمام وسایل تخصصی نوزاد را بدون صرف هزینه‌های جانبی و تهیه همزمان لوازم دخترانه و پسرانه، خریداری کنید.

این بار و در ادامه مطالب قبلی، کامل‌ترین لیست خرید سیسمونی پسرانه را لیست کرده‌ایم. کافی است بعد از مطالعه راهنما، از بین پرفروش ترین محصولات سیسمونی وسایل مورد نیاز نوزاد دلبندتان را انتخاب کنید.

اقلامی که برای سیسمونی پسرانه تهیه می‌کنید حداقل تا 6 ماهگی تفاوت چندانی با سیسمونی دخترانه ندارند. مهم‌ترین چیزی که لیست خریدتان را متمایز می‌کند رنگ و مدلی است که باید با حال و هوای جنسیت فرزندتان قرابت داشته باشد.

راهنمای انتخاب رنگ سیسمونی تمام عیار پسرانه

رایج‌ترین رنگی که در سیسمونی پسرانه استفاده می‌شود آبی است. استفاده از این رنگ پیشینه و علت مشخص مربوط به جنسیت ندارد. به نظر می‌رسد رنگ آرامش بخش آبی بهترین گزینه برای متمایز کردن رنگ‌های گرمی نظیر صورتی و قرمز برای پسران باشد.

به جز رنگ آبی، سبز، بنفش، سفید و قهوه‌ای از رنگ‌ها متداولی هستند که برای خرید سیسمونی پسرانه استفاده می‌شوند. البته که رنگ‌های دخترانه هم با زمینه پسرانه ( مخصوصا در پوشاک) برای سیسمونی پسر مناسب خواهند بود.

اکنون به جز رنگ آبی، از رنگ‌های زیادی به صورت ترکیب با آبی برای سیسمونی پسرانه استفاده می‌شود. روی هر وسیله نوزادی که دست بگذارید احتمالا یک نمونه آبی رنگ آن را پیدا خواهید کرد. به علاوه می‌توانید با ترکیب رنگ سفید، نارنجی و آبی درباری، حال و هوای کسل کننده اتاق و وسایل را عوض کنید.

لیست طلایی خرید سرویس خواب پسرانه

بعد از این که رنگ سیسمونی پسرانه را انتخاب کردید، بهتر است سرویس خواب را با زمینه رنگی مشابه و مشترک انتخاب کنید. خرید سرویس خواب احتمالا بیش‌ترین نقدینگی را می‌طلبد. در خرید آن دقت کافی به خرج داده و کیفیت را فدای زیبایی و ظاهر جذاب کمد یا تخت نکنید.

اگر به فکر تزئین اتاق خواب نوزادتان هستید صبر کنید تا لیست خرید سرویس خواب پسرانه به طور کامل خریداری شود. بعد از آن می‌توانید از استیکر و وسایل تزیینی متناسب با سرویس خواب استفاده کنید.

  1. تخت دارای حفاظ
  2. سرویس خواب (تشک نوزاد، بالش، پتو مناسب)
  3. گهواره برای قرار دادن کودک کنار تخت مادر
  4. تشک تعویض
  5. تشک غلت گیر
  6. قنداق نوزادی ( کیسه خواب)
  7. کریر و تخت قابل حمل
  8. کالسکه

سرویس سه تکه خواب نوزادی آویراد طرح ستاره و زیگزاگ

سرویس خواب شامل تشک، لحاف و بالش از اقلام ابتدایی در سیسمونی پسرانه است. چه بهتر که این سرویس آنقدر فشرده و سبک باشد که به سادگی در سفر و خارج از منزل قابل استفاده باشد.

سرویس سه تکه خواب نوزادی آویراد طرح ستاره و زیگزاگ مجموعه کاملی از تشک و لحاف و بالش نوزاد با طرح و رنگ پسرانه بوده که قابلیت شستشو دستی یا با ماشین لباسشویی را دارد.

نقاط قوت
  • ست دم دستی آویراد به واسطه دکمه ای که روی تشک آن تعبیه شده به صورت یک پک جمع می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توانید از این ست در منزل یا مهمانی‌ها استفاده کنید.

قنداق نوزادی ماماکیدز مدل Simple

قنداق یا کیسه خواب وسیله مناسبی برای حمل و نقل راحت‌تر نوزاد خصوصا در فصول سرد سال است. بنابراین خرید یک کیسه خواب در لیست سیسمونی نوزاد ضروری به نظر می‌رسد.

قنداق‌ ماماکیدز یک کیسه خواب کامل با پارچه بدون طرح اما فانتزی است. پارچه نخی داخل کیسه خواب به پوست لطیف نوزاد سازگاری خوبی دارد. در این مجموعه زیپ باکیفیتی به کار رفته که لایه‌ها را به خوبی روی هم ثابت کرده و به راحتی باز و بسته می‌شوند.

نقاط قوت
  • این کیسه خواب نه تنها برای سنین نوزادی، بلکه تا سن 6 ماهگی هم قابل استفاده خواهد بود.

ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter

از بدو تولد تا شش ماهگی،  ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter برای فرزند تازه متولد شده مناسب خواهد بود. این ساک ظرفیت تحمل وزن تا 9 کیلوگرم را دارد. پارچه‌های داخلی ساک حمل چیکو قابلیت تهویه هوا دارند و روکش زیپ‌دار آن می‌تواند از بدنه جدا شود.

نقاط قوت
  • این ساک بر خلاف کریر بستر مناسبی را برای جلوگیری از خم شدن کم نوزاد در سنین ابتدایی فراهم می‌کند.

لیست نهایی پوشاک در سیسمونی پسرانه

پوشاک نوزادی باید با توجه به وزن تولد نوزاد خریداری شود. خیلی از اوقات توصیه می‌شود از خرید پوشاک سایز صفر به دلیل رشد سریع نوزاد خودداری کنید. به هر حال از آن جایی که وزن نوزاد تا ماه آخر قطعی نیست بهتر است خرید پوشاک را به روزهای واپسین بارداری موکول کنید.

لیست پوشاک می‌تواند بر حسب فصل تولد بسیار متنوع و طولانی باشد؛ اما مهم‌ترین اقلامی که شاید بلافاصله بعد از تولد به دردتان بخورند عبارتند از:

  1. زیرپوش نوزادی
  2. شورت نوزادی
  3. لباس‌های سرهمی
  4. پیش بند
  5. لباس‌های رسمی‌تر نظیر کاپشن، ست‌های جذاب عروسکی و ...
  6. کفش، پاپوش و جوراب نوزادی

ست تیشرت آستین بلند و شلوار نوزادی پسرانه طرح خرس بازیگوش

اگر به دنبال لباس خانگی و راحت برای نوزادتان هستید، می‌توانید از این ست نخی پرطرفدار استفاده کنید. طرح جذاب این مجموعه پسرانه و شامل تیشرت آستین بلند و شلوار است.

جنس لباس نرم و لطیف است و می‌توانید حتی بدون زیرپوش نوزادی از آن استفاده کنید.

ست تی شرت و شلوار نوزادی طرح فیل کد BL0

در سیسمونی پسرانه به ست کامل، نرم و راحتی نیاز دارید که صرفا برای منزل و استراحت نوزاد باشد. ست تی شرت و شلوار نوزادی طرح فیل کد BL0 از نخ 100 درصد تولید شده و به عنوان لباس دم دستی برای تعویض مداوم گزینه ایده آلی خواهد بود.

جوراب نوزادی مینل مدل mini dog

جوراب نوزادی مینل مدل mini dog یک از اقلام اساسی در سیسمونی پسرانه برای تمام فصول سال است. استفاده از جوراب به مرور زمان و با افزایش سن و پیشرفت حرکتی نوزاد ضروری به نظر می‌رسد.

نقاط قوت
  • یک لایه سیلیکونی در کف جوراب قرار دارد که از لیز خوردن نوزاد هنگام راه رفتن یا خزیدن روی زمین جلوگیری می‌کند.

لیست کامل لوازم بهداشتی و تغذیه سیسمونی پسرانه

 

از هر چه بگذریم، سیسمونی نوزاد باید از نظر لوازم و اقلام بهداشتی کامل باشد. بنابراین باید لیست کاملی از اقلام بهداشتی مورد نیاز نوزاد را در سیسمونی در نظر بگیرید.

شاید با ورود به فروشگاه بین مدل‌های رنگارنگ غرق شوید و انتخاب محصول مناسب دشوار شود. اما لیستی که در ادامه می‌خوانید مجموعه‌ای از اقلام ضروری در سیسمونی پسرانه را در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • شیشه شیر
  • پستانک نوزاد
  • فلاسک آب گرم
  • گرم کن غذا
  • داروخوری
  • پیش بند
  • سرشیشه
  • وان حمام
  • حوله نوزادی
  • لیف
  • شامپو سر و بدن
  • ناخن گیر بچه
  • قیچی ناخن
  • شانه کودک
  • لوسیون و روغن بدن
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب
  • پماد سوختگی
  • گوش پاک کن
  • مسواک انگشتی
  • دماسنج نوزادی
  • دستگاه بخور

ست وان کودک ارابه مدل Simple

به محض این که نوزاد آماده استحمام شود، باید با استفاده از ست شستشو مناسب و با دقت برنامه دوره‌ای حمام بردن فرزندتان را آغاز کنید. ست وان کودک ارابه مدل Simple مجموعه هشت تکه و کاملی برای شستشو راحت و بدون استرس نوزاد خواهد بود.

اقلام این سرویس شامل وان، سبد زباله، سبد لباس، کاسه آبریز، جا صابونی، آویز و گیره لباس هستند.

نقاط قوت
  • ست وان کودک ارابه کامل‌ترین مجموعه برای استحمام کودک با قیمتی مناسب است.

ست برس و شانه نوزاد چیکو

بدن حساس و آسیب‌پذیر نوزاد مقاومت کمتری در برابر آلودگی محیطی و گرد و غبار دارد. بنابراین رسیدگی به بهداشت فردی و نظافت آن‌ها از بزرگسالان بسیار مهم‌تر خواهد بود. یکی از اقدامات ابتدایی رسیدگی به بهداشت آن‌ها، مرتب کردن موها با برس و شانه مناسب است.

 ست برس و شانه نوزاد چیکو مجموعه کاملی برای نظافت موی نوزاد بدون آسیب رساندن به پوست است.

نقاط قوت
  • شانه موجود در محصول انتهای گرد و ایده‌آلی برای پوست سر حساس و ظریف نوزاد دارد.

خشک کن کودک الا مدل EKH01

خشک کن‌ها حوله‌های نازک و لطیف‌تری هستند که معمولا آبگیری بهتری نیز دارند. بنابراین برای خشک کردن نوزاد بسیار مناسب خواهند بود. خشک کن کودک الا مدل EKH01 ست چند تکه از جنس پنبه خالص بوده و دارای قدرت جذب بالای آب است.

ست ناخن گیر و قیچی و سوهان نوزاد مدل 108

اصلاح و پیرایش ناخن‌های نوزادان با توجه به ساختار ظریف و حساسی که دارند مشکل است. بنابراین به ست مناسب ناخن گیر و قیچی برای مدیریت بهتر آن‌ها نیاز داریم.

ست ناخن گیر و قیچی و سوهان نوزاد مدل 108 مجموعه‌ای فشرده‌ و قابل حمل است. این محصول می‌تواند همراه دائمی مادران برای مواقع اضطراری باشد.

 

سخن آخر

با در نظر گرفتن تنوع بازار و محدودیت‌های مالی، بدون در دست داشتن لیست خرید سیسمونی پسرانه نمی‌توانید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید. سرویس خواب، اقلام بهداشتی و پوشاک مهم‌ترین وسایلی هستند که باید در سیسمونی نوزاد وجود داشته باشند.

اگر در خرید سیسمونی‌ و وسایل پسرانه تجربه دارید، خرید کدام یک از وسایل معرفی شده به نظر شما ضروری‌‌تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر