امروز10 فروردین 1403

راهنمای خرید بهترین تردمیل خانگی قیمت مناسب 2020

خرید بهترین تردمیل خانگی
5/5 - (2 امتیاز)

هنگامی که به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، معیارهای مختلفی وجود دارد که یک تردمیل را واجد شرایط می‌کند، که باید آن را رعایت کنید. بهترین تردمیل‌های مخصوص استفاده در منزل به اندازه کافی بی سر و صدا هستند، تا باعث ناراحتی دیگر اعضای خانواده در خانه نشوند، اما همچنان از یک موتور قدرتمند برای کار کردن خود استفاده می‌کنند.

در میان تجهیزات ورزش در خانه تردمیل به دلیل کاربردی بودن آن بسیار محبوب است. بدون آنکه به پارک بروید در خانه خود پیاده روی می‌کنید. با وجود دستگاه تردمیل عالی برای استفاده در منزل گزینه‌های متنوعی برای تمرین وجود خواهد داشت تا افراد دارای سطح آمادگی بدنی متغیر بتوانند از تردمیل استفاده کنند.

ما با استفاده از معیارهای اساسی بالا، چند مدل از بهترین تردمیل‌های خانگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این بررسی با ما باشید تا دستگاه مناسب برای منزل خود را پیدا کنید.

در قسمت زیر تردمل های دارای رتبه برتر برای مصارف خانگی لیست کرده‌ایم. در این مقاله بعد از معرفی محصولات یک راهنمای خرید تردمیل جامع را نیز برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد نوع تردمیل مورد نیاز ارائه کرده‌ایم. اکثر ویژگی‌های تردمیل به نوع نیازهای مختلف کاربر بستگی دارد. راهنمای ما می‌تواند در انتخاب تردمیل مناسب با خانه شما موثر باشد.


معرفی بهترین تردمیل خانگی از برندهای معتبر موجود در بازار


پیشنهاد ویژه

تردمیل خانگی تایتان فیتنس مدل TF7000-N

تردمیل خانگی فیت فلکس کد T905

تردمیل نردیک ترک مدل T7

تردمیل خانگی برند تایتان فیتنس مدل TF9050

تردمیل تایتان فیتنس مدل TF5050

تردمیل خانگی برند نردیک ترک مدل T11.5

تردمیل خانگی برند نردیک ترک مدل T11.5

تردمیل تایتان فیتنس مدل TF7100V

تردمیل پروفرم مدل ENDURANCE M8I

تردمیل خانگی هورایزن مدل TT.50

تردمیل فیت فلکس مدل T5000-C

راهنمای خرید تردمیل: نحوه مقایسه، ارزیابی و تعیین بهترین تردمیل خانگی

راهنمای خرید تردمیل خانگی

ممکن است انتخاب بهترین نوع تردمیل برای شما مشکل باشد و یا مدل انتخابی شما مناسب شخص دیگری نباشد. برخی از سوالات کلیدی که ممکن است به دنبال پاسخ آنها باشید را در این فهرست برای شما جمع آوری کرده‌ایم. که عبارتند از:

چه قابلیت‌هایی در قبال قیمت محصول دریافت می‌کنید؟

شیب تردمیل چقدر است؟

چه کسانی قرار است از تردمیل استفاده کنند؟

کیفیت ساخت تردمیل چقدر است؟

تردمیل (از نظر اندازه و وزن) چقدر بزرگ است؟

برای کمک به شما در یافتن پاسخ این سوالات، بهترین راهنمای تردمیل را برای استفاده در منزل در اختیارتان قرار داده‌ایم.

میزان بودجه‌ی خرید تردمیل خانگی خود را تعیین کنید

تردمیل به عنوان یک دستگاه بدنسازی خانگی می‌تواند بسیاری از توقعات شما از ورزش در خانه را پاسخ بدهد. وقتی به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، خوب است که هیچ محدودیتی برای بودجه نداشته باشید. اما در واقع، این احتمال ممکن است برای شما وجود داشته باشد. برای کمک به تعیین بودجه تردمیل خود، این نکات را در نظر بگیرید.

ساده بگویم اگر دنبال تردمیل خانگی ارزان هستید پس نمی‌توانید انتظار دوام عمر زیادی را داشته باشید. همچنین این مدل‌ها ضمانت‌ نامه‌های کوتاه‌ مدت و یا اصلاً هیچ گونه ضمانتی ندارند. پس منطقی است اگر یک بودجه نسبتا خوب برای خرید تردمیل در نظر بگیرید.

تردمیل ارزان ارزش خرید را دارد؟

اگر تنها چیزی که می‌خواهید،یک تردمیل برای پیاده روی است، انتخاب یک تردمیل مقرون به صرفه و متناسب با بودجه شما کافی خواهد بود. برخی از تردمیل‌های مقرون به صرفه مانند T5000-C برای کاربران که مایل به تمرین سخت روزمره هستند طراحی شده است. برای تردمیل‌هایی که می‌توانند چندین نفر را با انواع نیازهای تناسب اندام خود ساپورت کنند، بهتر است تردمیل حرفه‌ای‌تری را در نظر بگیرید.

این تردمیل و سایر مدل‌های بالاتر می‌توانند برای کاربرانی که به طور روزمره در حال پیاده روی و یا دویدن هستند مناسب باشد. بسیاری از تولید کنندگان تردمیل، شرایط تأمین مالی یا اقساط را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند، تا درصورت نیاز مشتری به تردمیل گران قیمت، بتوانند بدون صرف هزینه‌ی هنگفت در ابتدا، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

انتخاب یک تردمیل آرام با موتور قدرتمند

یک قانون ساده همیشه وجود دارد که هرچه موتور روی تردمیل کوچک‌تر باشد، به مراتب آرام‌تر نیز عمل می‌کند. اما اگر می‌خواهید از یک تردمیل که در حین کار می‌تواند متوقف شود استفاده کنید، بهترین تردمیل خانگی برای شما حداقل باید دارای یک موتور CHP 3.0 باشد.

برای جلوگیری از هدر دادن قدرت موتور در مدل‌های بی سر و صدا، انتخاب تردمیل از برندهای معتبر بهتر است. برندهایی مانند:  تایتان فیتنس، پروفرم و فیت فلکس تردمیل‌های قدرتمندی تولید کرده‌اند که ساکت‌تر از آنچه انتظار دارید است.  بنابراین شما می‌توانید با فیلتر کردن تردمیل‌های این برندها، جستجوی خود را محدود کنید.

کیفیت ساخت را هنگام خرید تردمیل خانگی در نظر داشته باشید

ساخت: در حالی که قیمت در کیفیت تردمیل تأثیرگذار است، برخی از تردمیل‌ها از نظر کیفیت ساختاری، با کیفیت‌تر از سایرین شناخته شده‌اند. تردمیل‌های حرفه‌ای‌تر مانند برند فیت فلکس بیشتر به دلیل توانایی بالایی که در اختیار کاربران با وزن‌های بالا قرار می‌دهند، شناخته شده هستند. بسیاری از تردمیل‌های این برند دارای ظرفیت وزن 180 کیلوگرم به بالا هستند.

گارانتیی: بودجه بر مدت ضمانت تردمیل بسیار تأثیر گذار است. بنابراین اگر نگران صدمه تردمیل خود هستید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق‌تر به ضمانت نامه‌ی آن بیندازید.

انتخاب فضایی مناسب برای یک تردمیل خانگی

هنگام انتخاب تردمیل برای استفاده خانگی، فضای مورد نظر برای قرار گیری آن را در نظر بگیرید. ما بسیاری از تردمیل‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم و محدودیت فضایی موضوعی است که بیش از هرچیزی باید بر اساس نزل خودتان به آن توجه کنید.

برخی از سوالاتی که باید قبل از انتخاب تردمیل خانگی به آنها پاسخ دهید عبارتند از:

محل قرارگیری تردمیل کجا خواهد بود؟

آیا اتاق خواب خود را برای قرار گیری تردمیل در آن انتخاب می‌کنید یا فضای سالن را به آن اختصاص می‌دهید؟ حتما اندازه گیری‌های تردمیل را بررسی کرده و فضای مورد نظر آن را اندازه بگیرید تا از فضای کافی تردمیل اطمینان پیدا کنید.

آیا تردمیل مورد نظر شما قابلیت تا شدن دارد؟

بهترین تردمیل‌های خانگی قابلیت تا شدن را دارند، اما این موضوع در مورد همه تردمیل‌ها صدق نمی‌کند.

اگر نیاز به تردمیلی دارید که قابلیت تا شدن داشته باشد بهتر از پیش از خرید از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

وزن تردمیل چقدر سنگین است؟

اگر جای مشخصی را برای قرارگیری تردمیل در نظر گرفته‌اید، این سوال چندان مهم نیست، اما اگر جایی را هنوز مشخص نکرده‌اید و به طور مداوم در حال جابجایی تردمیل در خانه هستید، سنگینی آن می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. تردمیل های افقی نسبتاً سبک‌تر هستند.

سایر ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب تردمیل خانگی در نظر قرار دهید:

هنگامی که بودجه خود و سایر ملاحظات را کاهش می‌دهید، ممکن است با تعداد محدودی تردمیل برای انتخاب مواجه شوید. برای داشتن یک انتخاب بهتر، مقیاس‌های موجود در یک تردمیل را نسبت به سایر تردمیل‌ها مقایسه کنید، و با توجه به سطح قابلیت مورد نظر هر کدام، محصول نهایی خود را خریداری کنید.

نوع صفحه نمایش

صفحه نمایش تردمیل خانگی

برخی از صفحه نمایش‌ها نسبت به سایرین تصویر بصری بهتری دارند. اکثر افراد تمایل دارند از تردمیل‌های دارای نمایشگر دیجیتالی لمسی استفاده کنند، نمایشگر تردمیل باید میزان سرعت، شیب، زمان و مسافت طی شده توسط کاربر را نشان بدهد که البته در بعضی از مدل‌ها ضربان قلب و میزان کالری مصرفی نیز نمایش داده می‌شود. همچنین صفحهٔ نمایشگر آن‌ها می‌بایست بزرگ بوده که خواندن سرعت، شیب، زمان و مسافت را برایتان آسان‌تر کند.

برای صفحه نمایش‌های LCD، صفحه‌هایی با نور پس زمینه آبی و حروف سفید از واضح ترین رنگ‌ها در هنگام مشاهده نمایشگرهای LCD است.

قابلیت برنامه ریزی تمرین

در حالی که شما فقط می‌توانید به صورت دستی تردمیل خود را برای تمرینات روزانه برنامه ریزی کنید، داشتن تمرین‌های از پیش برنامه ریزی شده در تردمیل، می‌تواند برای فوق العاده مفید باشد.

برخی از برندهای تردمیل ، مانند NordicTrack و ProForm ، برنامه‌های تمرین از پیش تعیین شده دارند که توسط مربیان شخصی ایجاد شده است. در حافظه اغلب این نوع تردمیل‌های مدرن برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای در سطوح مختلف وجود دارد که مدت زمان تمرین و زمان کم و زیاد کردن سرعت و شیب را تعیین می‌کند.

اشخاص برای اهداف گوناگونی به ورزش با این دستگاه هوازی می‌پردازند و هر فرد باید با توجه به هدف خود برنامه‌ای را که برای او مناسب است انتخاب کند و بر اساس همان برنامه اولیه پیش برود.

قابلیت اتصال به ا‌پلیکیشن

اکثر تولید کنندگان بزرگ تردمیل دارای قابلیت اتصال اپلیکیشن هستند که می‌توانند با تردمیل‌ها همگام سازی شوند. با این حال، همه تردمیل‌هایی که تولید می‌کنند نمی‌توانند با برنامه خود ارتباط برقرار کنند. به طور کلی، هر شخص برای همگام سازی بی سیم با برنامه‌ها باید یک هزینه‌ای در نظر بگیرد.

تسمه قفسه سینه بی سیم

برای افرادی که می‌خواهند نرخ ضربان قلب دقیق خود را ببینند، استفاده از تسمه قفسه سینه بی‌سیم یک مزیت مهم است.

برخی از تردمیل‌ها با تسمه قفسه سینه سازگار هستند اما این تسمه به صورت بی سیم به روی آنها نصب نشده است. به طور کلی، تردمیل‌های مجهز به تسمه قفسه سینه برای نشان دادن نرخ ضربان قلب، قیمت بالاتری دارند.

می‌دانیم که انواع متفاوتی از تردمیل برای استفاده در محیط خانه در مارکت وجود دارد، به همین خاطر ما امیدوار هستیم که این مقاله راهنما به شما در آنچه که به دنبالش هستید کمک کند. اگر همچنان سوالی در خصوص نوع تردمیل و تشخیص بهترین مدل آن دارید، می‌توانید مقاله رتبه بندی تردمیل‌های بررسی شده از نظر قیمت را بررسی کنید.

سوالات متداول برای خرید تردمیل خانگی و نحوه استفاده از آن

آیا اتاق خواب خود را برای قرار گیری تردمیل در آن انتخاب می‌کنید یا فضای سالن را به آن اختصاص می‌دهید؟

حتما اندازه های تردمیل را بررسی کرده و فضای مورد نظر آن را اندازه بگیرید تا از فضای کافی تردمیل اطمینان پیدا کنید.

آیا تردمیل مورد نظر شما قابلیت تا شدن دارد؟

بهترین تردمیل‌های خانگی قابلیت تا شدن را دارند، اما این موضوع در مورد همه تردمیل‌ها صدق نمی‌کند. اگر نیاز به تردمیلی دارید که قابلیت تا شدن داشته باشد بهتر از پیش از خرید از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

وزن تردمیل چقدر سنگین است؟

اگر جای مشخصی را برای قرارگیری تردمیل در نظر گرفته‌اید، این سوال چندان مهم نیست، اما اگر جایی را هنوز مشخص نکرده‌اید و به طور مداوم در حال جابجایی تردمیل در خانه هستید، سنگینی آن می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. تردمیل های افقی نسبتاً سبک‌تر هستند.

3 نظر

  1. مجید صفی پاسخ

    با سلام
    سوالی داشتم از خدمتتون این که در مقایسه با تردمیل مارک توربو فیتنس ۲۵۰ با استرانگ مستر کدوم یکیشون بهتره و ایا درسته که تردمیل توربو فیتنس موتور ضعیفی داره یا که نه

    1. سوما پاسخ

      سلام مقاله آپدیت نیست و این قیمت ها نسبت به زمانی که مقاله نوشته شده بسیار تغییر کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
3 نظر