امروز31 فروردین 1403

چگونه بهترین شلوار جین بازار را از آن خود کنیم؟

شلوار جین زنامه
5/5 - (1 امتیاز)

جهیدن، پریدن، نشستن، دویدن! تمام این‌ها با یک شلوار جین زنانه مقدور است. شما که نمی‌خواهید هنگام دویدن دنبال اتوبوس، شاهد پاره شدن شلوار پارچه‌ای خودتان باشید؟

کمتر کسی ممکن است به شلوار جین علاقه‌ای نداشته باشد. چون زیبایی خاصی دارد، با هر لباسی به راحتی ست می‌شود و استفاده از آن راحت است. در حقیقت، شلوار جین، شلواری برای تمام فصول است!

بیشتر مردم معمولا یک شلوار جین دارند، که عاشق آن هستند. اما اگر شلواری انتخاب کنند که با فرم بدن آن‌ها تناسب نداشته باشد یا از کیفیت کافی برخوردار نباشد، از‌آن متنفر خواهند شد. اگرچه این شلوارها محبوبیت بسیار زیادی دارند، ولی خرید آن آنقدری که تصور می‌کنید ساده نیست.

ما در به‌نظر به شما زیباترین شلوارهای جین زنانه را نشان خواهیم داد و سپس راهنمایی‌هایی جهت خرید آن معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها، خرید آگاهانه‌تری داشته باشید و از پوشیدن شلوار جین خود، خسته نشوید.

روش‌هایی جهت انتخاب شلوار جین زنانه

بسیار خوب، حالا که با انواع و اقسام مدل‌ها آشنا شدید، بهتر است راجع به تکنیک‌های خرید آن هم اطلاعات داشته باشید. پس همچنان به خواندن، ادامه دهید.

انتخاب شلوار جین بر اساس رنگ و نوع برش

شلوار جین دم پا

شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا گشاد

معمولا شلوار جین دم پا، از ساده‌ترین و محبوب‌ترین شلوار‌های جین است و تقریباً در هر نوع بدنی عالی به نظر می‌رسد. شلوار جین دم پا در بخش ران‌ها جذب است و از زانو به پایین، گشاد‌تر می‌شود.

  • شلوار جین دم پا به منحنی‌های زیبای بدن شما نما می‌دهد و اگر ران‌های بزرگی دارید، آن را با سایز متعادلی نشان خواهد داد.
  • سعی کنید به همراه شلوار جین دم پا، از یک پیراهن گشاد استفاده کرده و به کمک کمربند، به پیراهن خود کمی لبه بدهید. به این ترتیب ظاهر جذاب‌تری خواهید داشت.

شلوار جین جذب بپوشید

شلوار جین جذب زنانه

شلوار جین جذب زنانه

اگر باسن کوچکی دارید، پس باید شلوار جین جذب بپوشید. نسبت به سایز پا، آن‌ها ران‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهند. البته شلوار جین جذب فقط برای دخترهای استخوانی نیست. هرکسی می‌تواند شلوار جین جذب بپوشد. فقط باید آن را به درستی ست کند.

  • سعی کنید شلوار جذب فاق بلندی بخرید که با آن به راحتی نفس بکشید.
  • شلوار جین جذب را با تاپ هایی بپوشید که فقط تا بالای باسن شما امتداد داشته باشد.
  • شلوار جین جذب خود را با بوت‌های بلندی بپوشید که تا زانو امتداد داشته باشد. البته در هوای گرم‌تر می‌توانید آن را با کفش تخت هم ست کنید.

شلوار جین کشی و استرچ بپوشید

شلوار جین کشی استرچ

شلوار جین کشی استرچ

معمولا خانم‌ها شلوار جین کشی را نسبت به شلوار جین سفت و سنگی ترجیح می‌دهند. شلوار جین بسته به جنس تفاوت بسیار زیادی دارد و به طور کلی، شلوارهای جین کشی نسبت به سایر شلوارها خیلی راحت‌تر هستند. اگرچه ممکن است زودتر از باقی شلوارها نیز دمار از روزگارشان دربیاید.

  • جنس کشی شلوار جین، ران‌های شما را جمع می‌کند و به آن‌ها ظاهری کشیده و جذاب می‌بخشد. اگر کمی در بخش ران تپل هستید، پوشیدن این جنس به شما توصیه می‌شود.

قد شلوار جین

اگر به لباس جین دخترانه علاقه داشته باشید پس انواع آن را باید بشناسید. شلوارهای جین انواع متفاوتی دارند و قد آن‌ها نیز متفاوت است. آن‌ها می‌توانند روی ساق پا یا بالاتر از مچ شما قرار گیرند و برخی از آن‌ها تا پایین مچ ادامه دارند. معمولا جین‌های محبوب که امروزه نیز زیاد استفاده می‌شود، جین‌های نود سانتی با ارتفاع متوسط است.

سعی کنید شلوار جینی خریداری کنید که چند اینچ بالاتر از استخوان مچ شما قرار بگیرد. برخی از جین‌ها نیز فاق بلند و برخی دیگر فاق کوتاه هستند. برخی تا زیر سینه دکمه دارند و برخی دیگر روی شکم شما قرار می‌گیرند. شما باید بر اساس استایل مورد نظر، بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

  • شلوارهایی که ارتفاع کمی دارند، به شکم شما فشار وارد کرده و باعث کاهش چربی در آن ناحیه می‌شوند.
  • شلوارهای جین فاق بلند، توجه اطرافیان را به شکم شما جذب می‌کنند. پس اگر هیکل خوبی دارید، این شلوارها می‌توانند جذابیت زیادی ایجاد کنند.

شلوار جین سایه دار

شلوار جین سایه دار زنانه

شلوار جین سایه دار زنانه

شلوار جین در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود و هر کدام ممکن است سایه‌ها و طرح‌های مختلفی نیز داشته باشند. اگرچه شما دختربچه نیستید و باید یک شلوار جین بدون طرح خریداری کنید. پس می‌توانید از شلوارهایی که روی آن‌ها به صورت استراتژیک سایه‌هایی اعمال شده، استفاده کنید. جین‌هایی که در بخش میانی سایه داشته باشد، پاهای شما را بلند‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

  • از انتخاب شلوار جینی که روی ران یا پشت آن سایه وجود دارد خودداری کنید. این کار باعث خودنمایی  مناطق مشکل ساز خواهد شد.
  • شلوار جین سایه‌دار را با یک تی شرت مشکی و یک جفت کفش پاشنه‌بلند رنگی ست کنید.

شلوار جین مشکی

شلوار جیم مشکی دخترانه

شلوار جیم مشکی دخترانه

حتما در کمد خود جایی را برای یک شلوار جین مشکی خالی کنید. همه می‌دانند که با شلوار جین مشکی، می‌توانند لاغرتر به نظر برسند. هرچه جین تیره‌تر باشد، پایین‌تنه‌ی شما باریک‌تر نشان داده خواهد شد.

  • شلوار جین تیره و گشاد نخرید. با اینکار واقعا ظاهر بدی پیدا خواهید کرد و حتی ممکن‌ است چاق‌تر به نظر برسید.

سایز شلوار جین

هنگام خرید جین، از سایز آن مطمئن شوید. اندازه‌ی شلوار جین از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است. در بعضی فروشگاه‌ها، اندازه‌ها اروپایی و در برخی آسیایی است و در برخی هم باید دو سایز بزرگتر از چیزی که هستید بخرید.

سایز جین واقعا به پارچه‌ی استفاده شده در آن نیز بستگی دارد. شلوارهای جینی کشی معمولا جا باز می‌کنند و می‌توانید هنگام خرید آن، آزادانه‌تر اقدام کنید.

  • اگر برای شما مقدور است، قبل از خرید حتما آن را امتحان کنید.
  • اگر احساس می‌کنید که شلوار در تن شما تنگ یا گشاد است، هنگام نشستن و برخواستن با آن مشکل دارید و در برخی از بخش‌های بدن شما، چروک میفتد، پس یعنی سایز آن مناسب شما نیست.

چگونه با جین، باسن خود را کوچک‌تر نشان دهیم

اگر باسن بزرگی دارید، از جین‌هایی استفاده کنید که در قسمت پشتی جیب دارند. این یک سلاح مخفی است که می‌تواند شما را لاغر‌تر و کوچک‌تر نشان دهد. البته اگر جیب‌های پشتی جزئیات زیادی دارند یا روی آن‌ها طرح و نقش و دکمه درج شده است، از خریدن آن‌ها خودداری کنید.

سعی کنید از جین‌هایی استفاده کنید که جیب‌های بزرگی دارند. آن‌ها به نسبت باسن ‌شما را کوچک‌تر نشان خواهند داد.  اما اگر قصد دارید که باشن خود را بزرگ‌تر نشان دهید، سعی کنید شلواری بخرید که در بخش ران‌ها و باسن، طرح و نقش یا سایه‌های زیادی داشته باشد.

کفش پاشنه‌بلند

از ابتدای مقاله روی راحت بودن با شلوار جین تاکید داشتیم. ولی برخی دخترخانم‌ها مشکلی در پوشیدن کفش پاشنه‌بلند ندارند. علاوه بر این، کفش پاشنه بلند نیمه‌ی پایینی بدن شما را کشیده و پاهایتان را بلند و لاغر نشان می‌دهد.

  • پیاده روی با کفش پاشنه بلند، ماهیچه‌های ساق پا و ران را سفت کرده و باعث می‌شود که در آن ناحیه تناسب بیشتری داشته باشید.
  • پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار جین، جذابیتی نفس‌گیر به شما می‌بخشد.
  • اگر عادت به پوشیدن شلوار جین نود سانتی و کوتاه دارید، با کفش پاشنه بلند بهتر و بلند‌تر به نظر می‌رسید.

آستر شلوار جین

به خاطر داشته باشید که آستر شلوار باید مناسب باشد و باعث حساسیت پوستی نشود. همچنین از انعطاف کافی برخوردار باشد و پاره نشود. اگر یک شلوار پیدا کردید که جز آستر داخلی و درز، مناسب بود، اصلاح آن را به یک خیاط بسپارید.

خشتک شلوار جین

سعی کنید شلواری تهیه کنید که خشتک یا یوغ آن زیادی تنگ یا گشاد نباشد و باسن شما را به طور کامل پوشش دهد. اینکه باسن شما در شلوار جا نگیرد اصلا منظره‌ی جالبی نخواهد داشت.

  • برای اینکه باسن شما گردتر به نظر برسد، به دنبال یوغی باشید که به سمت بالا قوس داشته باشد.
  • یوغ های V شکل باعث می‌شود که باسن شما تخت تر از حالت واقعی نشان داده شود.

با جین خود ورزش کنید

شاید ابتدا تعجب کنید که چرا چنین پیشنهادی می‌دهیم. ولی اگر وقتی جین می‌پوشید، مشغول ورزش شوید، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر به اندام مورد نظر دست پیدا می‌کنید.

حتی پس از مدتی شلوار در تن شما راحت‌تر می‌ایستد و اگر کمی تنگ است، مشکلتان برطرف خواهد شد. معمولا ورزش «لانگ» به شما توصیه می‌شود. با چند سرچ ساده راجع به این حرکت اطلاعات زیادی به دست خواهید آورد.

سخن آخر

شلوارهای جین آنقدر طرح و رنگ و مدل‌های مختلفی دارند که واقعا ممکن است شما را در خرید سردرگم کنند. ما در این مقاله سعی کردیم به شما تکنیک‌هایی جهت خرید شلوار جین زنانه ارائه دهیم، راجع به رنگ و مدل آن‌ها توضیح دهیم و مدل‌های جدید آن را با عکس‌های مختلف معرفی کنیم.

اگرچه این شلوارها معمولا به عنوان شلوارهای راحتی و پسرانه شناخته شده‌اند، ولی این روزها آنقدر در میان خانم‌ها طرفدار دارند که جای خالی آن‌ها در کمد شما به شدت احساس می‌شود.

اگر تصور می‌کنید که با شلوار جین چاق یا بد هیکل به نظر می‌رسید، سخت در اشتباه هستید. ما سعی کردیم این نکته را با این مقاله آموزش دهیم و بگوییم که حتی اگر کمی چربی دارید و چاق هستید، با خرید آگاهانه، می‌توانید به کمک همان شلوار جین خود را لاغر تر و جذاب‌تر نشان دهید.

پس در خرید آن درنگ نکنید و همین حالا اقدام نمایید. اگر شلوار جین خوبی بخرید، می‌توانید از آن بارها و تا سال‌ها استفاده کنید و نگران چیزی نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر