امروز09 فروردین 1403

11 مدل آینه سرویس بهداشتی جدید 2021 [بسیار شیک و زیبا]

مدل آینه سرویس بهداشتی
3.5/5 - (2 امتیاز)

هیچ چیز لذت بخش‌تر از غوطه ور شدن در وان حمام آن هم بعد از یک روز کاری سخت نیست؛ اما این روزها حمام و سرویس بهداشتی بیش از کاربرد اصلی خود انعکاس بخشی از معماری منزل هستند. بنابراین تناسب آینه با تمام المان‌هایی که در محیط اطراف سرویس و حمام به کار برده شده‌اند چه از جنبه کاربردی و چه از نظر زیبایی شناسی اهمیت زیادی دارد.

 آینه‌ها اجزای موثری برای بهبود جلوه محیط و البته پوشاندن نواقص دیوار هستند. به واسطه یک آینه زیبا سرویس بهداشتی محدود منزل بزرگ‌تر جلوه می‌کند و بسیاری از عیوب و نواقص معماری فضای حمام و دستشویی پوشیده می‌شود. اما در انتخاب ابعاد و شکل آینه لازم است تمام فاکتورهای اطراف را در نظر بگیرید و از طرفی سبک مورد علاقه خود را از میان بی‌نهایت مدل موجود در بازار گلچین کنید.

بابت انتخاب و خرید آینه مناسب سرویس بهداشتی منزلتان نگران نباشید. در راهنمای خرید امروز به‌نظر همراه شما هستیم و گام به گام هر آن چه که در این مسیر باید بدانید را مرور می‌کنیم.

معرفی و بررسی 11 مدل آینه سرویس بهداشتی

مدل محبوب

آینه تهران آینه کد 201

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 52، عرض 13 و ارتفاع 62 سانتی‌متر
  • شکل آینه: نامشخص
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

این روزها که فضای سرویس بهداشتی اکثر منازل محدود است آینه‌های کوچک که فضای حداکثری برای قرارگیری وسایل بهداشتی داشته باشند اولویت اول مصرف کنندگان هستند. آینه تهران آینه از انواع آینه‌های دیواری بزرگ از جنس آلومینیوم و شیشه است که با وزن کم و طراحی زیبا تولید شده است.

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 56، عرض 50 و ارتفاع 12 سانتی‌متر
  • شکل آینه: دایره‌
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

آینه دلفین مدل CLE-1055 از جنس سوپر کریستال با بدنه و فریم پی وی سی ساخته شده است. این آینه طراحی ساده اما زیبا و کاربردی برای سرویس بهداشتی‌های کوچک دارد. جلو این محصول یک سطح مستحکم از جنس پی وی سی برای قرارگیری ست بهداشتی تعبیه شده است.

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 84، عرض 84 و ارتفاع 4 سانتی‌متر
  • شکل آینه: دایره‌
  • فاقد محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

محصولی که می‌بینید خاص سرویس بهداشتی و حمام با بک لایت است که زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. ضخامت این آینه 6 میلی متر است و تمام سطوح آن برای ایمنی بیش‌تر پولیش خورده‌اند. همراه با این آینه براکت فلزی دریافت می‌کنید که برای نصب روی تمام سطوح طراحی شده است.

ست آینه و باکس سرویس بهداشتی تجسم مدل BARDIYA

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 52، عرض 52 و ارتفاع 10 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

ست تجسم مجموعه آینه و یک کمد کوچک برای قرارگیری در سرویس بهداشتی است. بدنه و تمام بخش‌های این محصول ضد آب و ضد خش هستند.

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 80، عرض 60 و ارتفاع 6 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • فاقد محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

این آینه از انواع مدل‌های بک لایت با نورپردازی زیبا برای محیط سرویس بهداشتی است. ترکیب چراغ‌های LED این آینه از نوع مهتابی آفتابی هستند و جلوه زیبایی به محیط می‌بخشند.

ابعاد این آینه بزرگ است و خرید آن را حتی برای محیط خارج از سرویس بهداشتی نظیر دراور و میز آرایش نیز پیشنهاد می‌کنیم.

آینه اطلس مدل الوند کد 05 به همراه باکس

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 80، عرض 60 و ارتفاع 6 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

ست آینه الوند مجموعه کاملی از آینه و محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی است. همراه با این ست یک مخزن برای قرارگیری مایع دستشویی پیش بینی شده که در کم‌تر آینه مخصوص سرویس بهداشتی مشاهده می‌کنید. این ست از جنس پلاستیک تولید شده و در رنگ‌های مخلتف قابل سفارش‌گذاری است.

آینه مدل رامون کد DKH66 به همراه باکس

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 60، عرض 60 و ارتفاع 15 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

آینه باکس رامون از جنس پی وی سی با کیفیت بالا و وزن سبک تولید شده است. بدنه این آینه کاملا ضد آب است و نسبت به نفوذ رطوبت مقاوم است. در کنار این محصول یک کمد باریک با درب زیبا پیش بینی شده که فضای کافی برای قرارگیری لوازم بهداشتی و دستمال کاغذی دارد.

ست آینه و باکس مدل پتوس کد 2048

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 50، عرض 50 و ارتفاع 15 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

ست آینه و باکس مدل پتوس مجموعه کاملی برای سرویس بهداشتی با طراحی سبک و وزن پایین است. جنس بدنه این آینه از پی وی سی بوده و نسبت به رطوبت مقاوم است. در کنار این محصول یک محفظه باریک برای قرارگیری وسایل جانبی پیش بینی شده که به درب آرام بند مجهز است.

ست آینه سرویس بهداشتی مدل e46

مشخصات محصول

  • شکل آینه: مستطیل
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

ست آینه سرویس بهداشتی مدل e46 از جنس پلاستیک با وزن سبک و قیمت مناسب طراحی شده است. این مجموعه علاوه بر آینه فضای کافی برای قرارگیری وسایل بهداشتی دارد.

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 25، عرض 25 و ارتفاع 10 سانتی‌متر
  • شکل آینه: دایره
  • فاقد محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

آینه ایکیا مدل FRACK از انواع مدل‌های تاشو برای قرارگیری در کنار روشویی و در کنار آینه اصلی است. از این آینه می‌توانید برای کارهای دقیق‌تر استفاده کنید و بعد از هر بار استفاده آن را با استفاده از ریل‌های آکاردئونی جمع کنید.

مشخصات محصول

  • ابعاد آینه: طول 54، عرض 44 و ارتفاع 5 سانتی‌متر
  • شکل آینه: مستطیل
  • فاقد محفظه قرارگیری وسایل بهداشتی

آینه دلفین در عین سادگی بدنه استیل، مقاوم و شیک دارد. بدنه این محصول ضد زنگ و مقاوم نسبت به رطوبت بوده و در رنگ‌های مختلف تولید شده است.

تمام ویژگی‌های آینه مناسب حمام در یک نگاه

بگذارید بدون مقدمه خیلی سریع به مرور ویژگی‌های یک آینه مناسب برای سرویس بهداشتی بپردازیم. سایر آینه، شکل برش آینه و از همه مهم‌تر فریم آن از فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید با آن‌ها مواجه می‌شوید. باقی موارد هم مثل رنگ آینه و فریم از ویژگی‌های فرعی آینه هستند.

شکل آینه مناسب حمام و سرویس بهداشتی

این روزها طرح آینه‌ها فراتر از شکل‌های ثابت هندسی مثل مستطیل یا بیضی است. گزینه‌های زیادی وجود دارند که برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک منازل تولید می‌شوند. مدل‌های دکوراتیو و چند تکه همانطور که برای محیط منزل و دکور پذیرایی مناسب هستند برای سرویس بهداشتی هم قابل استفاده خواهند بود.

انواع فریم آینه سرویس بهداشتی برای تمام سلیقه‌ها

علاوه بر شکل اصلی آینه این فریم اطراف آن است که به محیط سرویس بهداشتی حال و هوای متفاوتی می‌بخشد. اگر قرار باشد مدل‌های بازار را بر اساس شکل فریم تقسیم بندی کنیم چند طبقه بندی زیر از سایر مدل‌ها پرطرفدارتر هستند:

فریم‌های دکوراتیو؛ برجسته و چشمگیر

فریم‌های دکوراتیو ضخامت زیادی دارند و باعث می‌شوند حاشیه آینه برجسته‌تر به نظر برسد. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب مدل دکوراتیو هماهنگی آن با سایر بخش‌های سرویس نظیر کابینت و روشویی است. توجه به کوچک‌ترین فاکتورها نظیر رنگ فریم آینه و پوشش کف سرویس بهداشتی تاثیر زیادی روی زیبایی این فضا خواهد داشت.

اکثر مدل‌های دکوراتیو بزرگ هستند و اگر سرویس بهداشتی فضای کافی داشته باشد این فریم زیبایی بیش‌تری به محیط می‌دهد.

فریم‌های باکس دار برای قرار دادن وسایل جانبی

این نوع فریم را در انواع ست‌های آینه مخصوص سرویس بهداشتی می‌بینید. همیشه وسایل جانبی و اضافی در حمام وجود دارند که بخواهید آن‌ها را در محفظه جداگانه بدون به هم خوردن زیبایی حمام و سرویس بهداشتی قرار دهید. آینه‌هایی با فریم باکس دار کشویی یا کمد دار بهترین گزینه برای قرارگیری وسایل آرایش، مسواک و سایر لوازم بهداشتی هستند.

در صورتی که از آینه‌های باکس دار استفاده می‌کنید شاید بد نباشد قبل از خرید، رنگ کابینت و کل ست روشویی را با آینه تطبیق دهید. برخی از آینه‌ها در قالب ست روشویی و کابینت طراحی می‌شوند و زیبایی بیش‌تری دارند. در صورتی که از مدل‌های کمد دار چوبی استفاده می‌کنید حتما به ضد آب بودن روکش آینه توجه کنید.

فریم‌های مدرن با اشکال غیر اختصاصی

طرح‌های مدرن در فریم‌های فانتزی و گاه بدون هیچ شکل اختصاصی تولید می‌شوند. اگر فضای کافی داشته باشید می‌توانید از مدل‌های مدرن یا پازلی برای محیط سرویس بهداشتی استفاده کنید. ترکیب مدل‌های مدرن با کابینت و روشویی‌های فول سایز ترکیب بی‌نظیر و چشم نوازی است؛ البته اگر ابعاد سرویس بهداشتی برای پیاده سازی این طرح کفایت کند.

آینه‌های دیواری با پوشش سراسری

یکی دیگر از گزینه‌های متداول که باعث بزرگ به نظر رسیدن فضای سرویس حمام می‌شود مدل‌های دیواری بدون فریم هستند. آینه‌های دیواری سراسری را می‌توانید در پهنه یکی از دیوارهای سرویس نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

فریم‌های نورپردازی شده برای سرویس بهداشتی

جدیدترین مدل‌های آینه سرویس بهداشتی با LED و روشنایی داخلی کار می‌کنند و زیبایی بیش‌تری دارند. اکثر آینه‌های نوری یا LED بدون فریم تولید می‌شوند تا تابش نور دیوار پشت آینه را به خوبی روشن کند. خوشبختانه طول عمر LED به کار رفته در این آینه‌ها بالا است و کم مصرف هستند.

آینه‌های تاشو با قابلیت تغییر زاویه

یکی دیگر از خلاقیت‌های این صنعت در زیباسازی فضای سرویس بهداشتی تولید انواع آینه‌های تاشو است. مدل‌های تاشو شبیه به آینه دستی و رومیزی هستند؛ با این تفاوت که به دیوار فیکس می‌شوند و با استفاده از ریل به سمت جلو و عقب حرکت می‌کنند.

این نوع آینه‌ها نه به عنوان آینه اصلی، بلکه به عنوان آینه جانبی و جهت اموری که به دقت بیش‌تری نیاز دارند در سرویس بهداشتی نصب می‌شوند. به این صورت که هر زمان نیاز داشتید آینه را باز و دوباره تا می‌کنید.

سخن آخر

آینه‌ها نه تنها در محیط منزل، بلکه در سرویس بهداشتی هم از عناصر تاثیرگذار در زیبایی محیط هستند. انواع مدل آینه سرویس بهداشتی به همراه یا بدون محفظه، همراه با نورپردازی و به صورت مدرن و با روشویی تولید می‌شوند. بهتر است ست سرویس بهداشتی شامل آینه، روشویی و کمد را با هم خریداری کنید و از هماهنگی بین اجزا در محیط بیش‌تر لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر