امروز29 اسفند 1402

تبلیغات در به‌نظر

انواع تبلیغات در وب‌سایت به‌نظر

 

اگر صاحب کسب و کار آنلاین، فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت خدماتی هستید، به روش‌های زیر می‌توانید کالا یا خدمات خود را در به‌نظر تبلیغ کنید. روش‌های تبلیغ در سایت به‌نظر به شرح ذیل هستند:

1- ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در سایت راهنمای خرید به نظر

رپوزتاژ آگهی یکی از راه‌های موثر در تبلیغات و بالابردن آمار بازدید یک سایت است. برای درج رپورتاژ آگهی در سایت ما باید به نکات و شرایط زیر توجه کنید.
شرایط:
  • حداکثر محتوا 1200 کلمه
  • امکان درج 3 لینک فالو
  • امکان درج 3 الی 5 عکس
  • رعایت اصول نگارشی
  • هزینه: از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

*** امکان درج آگهی برای وب‌سایتی که حوزه کاری یکسان (مطالب یکسان) با وب‌سایت به‌نظر داشته باشد وجود ندارد.

2- پوشش کالاها در متون پست شده در سایت

تنبلیغات به سبک افیلیت مارکتینگ در سایت راهنمای خرید به‌نظر

این تبلیغات مختص فروشگاه‌های اینترنتی و یا فروشندگان دیجیکالا است. در این نوع تبلیغ یک پست منتشر  و در آن کالاهای شما را معرفی می‌کنیم و هر کدام را به صفحه مورد نظر در فروشگاه شما لینک مستقیم می‌دهیم. بسته به اینکه چه محصولاتی را به فروش می‌رسانید و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، کارشناسان ما محتوای مرتبطی با آن محصولات تولید و طراحی خواهند کرد و آن را در قالب یک پست همراه با عکس و قیمت محصولات در وب‌سایت منتشر خواهیم کرد. شما همچنین می‌توانید متن مورد نظر را خودتان نگارش و ارسال کنید که البته مهم است با اصول نگارشی سایت به‌نظر همسو باشد.
اگر فروشنده هستید و محصولات خود را در سایت دیجیکالا به فروش می‌رسانید، ما می‌توانیم در فروش محصولات شما و تبلیغ آنها در قالب مقالات منتشر شده یا قابل انتشار در سایت با سیستم افیلیت مارکتینگ (سیستم همکاری در فروش) کمک کنیم.
شرایط:
  • محتوای قابل انتشار باید به تایید کارشناسان ما برسند. کیفیت کالا و خدمات قابل معرفی باید تایید شده باشند. تیم ما سعی بر آن دارد تا محصولات با کیفیت را به کاربران معرفی کند. و این امر با کنترل کیفیت محتوا انجام خواهد پذیرفت.
  • هزینه این بخش با توجه به نوع محتوا مشخص خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید