امروز29 اسفند 1402

لیست قیمت روز گوشی موبایل

لیست قیمت روز گوشی های مختلف بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از جمله گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی، گوشی اپل (آیفون) و دیگر برندهای محبوب بازار را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت محصولات روزانه ۱-۳ بار بروزرسانی خواهد شد تا همیشه آخرین لیست قیمت محصولات را بتوانید مشاهده نمایید.

لیست قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ - ۲۸ اسفند

لیست قیمت روز گوشی موبایل شیائومی - ۲۸ اسفند

لیست قیمت روز گوشی موبایل آیفون اپل - ۲۸ اسفند

لیست قیمت روز گوشی موبایل هواوی - ۲۸ اسفند

لیست قیمت روز گوشی موبایل موتورولا - ۲۸ اسفند

لیست قیمت روز گوشی موبایل وان پلاس - ۲۸ اسفند


قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ - هواوی - شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل هوشمند


این روزها هیجان در بازار خرید گوشی موبایل هوشمند بیداد می‌‌کند. فقط کافی است نیم‌نگاهی به گوگل و جستجوهای مرتبط با خرید موبایل انداخته باشید تا با بیش‌ترین تنوعی که بازار در این سال‌ها به خود دیده آشنا شوید. البته این تنوع چندان به ضرر بازار نبوده است. اکنون مشتری قادر است با هر بازه قیمتی و از هر برندی، طیف گسترده‌ای از خدمات را امتحان کند.

قیمت روز گوشی در ایران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، از جمله مهم ترین آن قیمت دلار است که در چندسال اخیر موج صعودی آن باعث افزایش قیمت چشم گیر وسایل دیجیتال شده است.

شاید این حجم از تنوع و گستردگی ناشی از کارایی گوشی‌ها باشد. اکنون گوشی موبایل یک دستگاه ساده نیست؛ آچار فرانسه توانمندی بوده که هر دقیقه از زندگی ما را به خود وابسته کرده است. این حجم از وابستگی در کنار گزینه‌های موجود در بازار شگفت‌انگیز است. اما با نواسانات نرخ ارز در چندسال اخیر همگی شاهد تغییر و افزایش قیمت گوشی و دیگر تجهیزات دیجیتال و غیر دیجیتال بودیم.

خرید بهترین گوشی موبایل بازار دور از تصور نیست. از تصمیم‌های عجولانه دست بکشید و برای این که بهترین گوشی را در دستانتان داشته باشید راهنمای امروز را تا پایان بخوانید.

بعد از مطالعه راهنمای خرید میتوانید به لیست قیمت روز گوشی در ابتدای صفحه مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید.

هفت خوان خرید گوشی موبایل هوشمند: بهترین گوشی بازار را دستتان بگیرید!

مسیری که برای بررسی برندها و امکانات آن‌ها پیش روی شما قرار دارد گاه پیچیده می‌شود. به عنوان خریداری که قرار است با چشم و گوش باز انتخاب خود را انجام دهد لازم است به سه نکته اساسی توجه داشته باشید:

تعیین انتظاراتتان باتوجه به امکانات و قیمت گوشی

قبل از هر چیز ابتدا باید خواسته‌هایتان را لیست کرده و مشخص شود با خرید گوشی موبایل هوشمند چه اهدافی دنبال می‌کنید. مثلا ممکن است بخواهید در کنار امکانات اصلی، گوشی موبایل جایگزین یک دوربین حرفه‌ای قوی باشد. یا این که قرار است بار زیاد کارهای روزانه خود را به موبایل بسپارید و بنابراین انتظار یک پردازشگر مقتدر را داشته باشید.

لیست امکانات و انتظارات شما از گوشی موبایل به شما در انتخاب و فیلتر کردن مدل‌های موجود در بازار باتوجه به قیمت گوشی می‌تواند کار شما را ساده‌تر کند.

تعیین بازه قیمت گوشی پیش از خرید گوشی موبایل هوشمند

اکنون که انتظاراتتان را تعیین کردید نوبت به تعیین بازه قیمتی گوشی موبایل می‌رسد. به یاد داشته باشید که به سبب تحولات بازار انتظارات ما از خرید گوشی مناسب می‌تواند فراتر برود. اما چیزی که ما را محدود می‌کند قیمتی است که با افزایش امکانات ممکن است سر به فلک بزند!

همین حالا جیبتان را نگاه کنید و وقتتان را برای جستجوی محصولاتی صرف کنید که در بازه قیمتی مدنظر شما قرار بگیرد. در غیر این صورت ممکن است بسیاری از تحلیل‌هایتان بیهوده باشد.

البته ما سعی کرده ایم در کنار لیست قیمت روز گوشی که ابتدای این صفحه آورده شده است بهترین گوشی های موبایل در رنج های مختلف را بررسی و مقایسه کنیم، تا شما در نهایت بتوانید انتخاب ساده‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید:

جنگ قدرت میان سیستم عامل‌ها و خرید گوشی

اگرچه بازار به سیستم عامل‌های اندروید و iOS محدود نمی‌شود اما حجم استقبال کاربران همواره به سمت این دو نرم‌افزار متمایل بوده است. نقد این دو سیستم عامل چیزی نیست که در قالب کلمات بگنجد و احتمالا باید با تجربه، اندروید یا  iOS را ارزیابی کنید. اما به هر حال بد نیست پیش از خرید درباره هر یک از سیستم عامل‌ها نکاتی را بدانید.

اندروید؛ فراتر از یک سیستم عامل

قیمت روز گوشی موبایل اندرویدی

اکنون که این مقاله را می‌خوانید آخرین نسخه‌های اندروید 10 و اندروید پای روی جدیدترین گوشی‌های بازار پیاده‌سازی شده‌اند. اندروید معمولا محیط کاربری روان‌تر و منعطف‌تری را نسبت به iOS  در اختیار کاربرانش قرار داده است. دست کاربران هم همیشه برای شخصی‌سازی گوشی بازتر بوده است.

گوشی های اندروید (Android Phones) امکانات خیلی خاص و تسهیلات رایگان کاملی را برای کاربرانش فراهم کرده است. سرویس‌های گوگل داکس، گوگل مپ و گوگل درایو اولین بار با رویکرد استفاده از گوشی تلفن همراه معرفی شدند. دستیار گوگل هم از پیشرفته‌ترین امکاناتی بوده که گوگل طی به روزرسانی‌های مداوم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ازجمله برندهای تولید کننده و خوشنام گوشی موبایل آندروید شرکت سامسونگ است. سامسونگ درصد بالایی از فروش گوشی های هوشمند را به خودش اختصاص داده است. تنوع مدل های مختلف باعث شده برای هر سلیقه ای گوشی مناسب از برند سامسونگ وجود داشته باشد!

که این امر ممکن است شمارا در هنگام خرید سردرگم کند. اما شما میتوانید بهترین گوشی سامسونگ را بررسی کنید در مورد مزایای هرکدام و محبوبیت هرکدام مطالعه کافی داشته باشید.

در مجموع محیط اندروید باعث می‌شود کاربر حس راحت‌تری را هنگام کار با گوشی تجربه کند. با خرید گوشی موبایل هوشمند اندرویدی، دنیایی از اپلیکیشن‌های رایگان در گوگل پلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همین سهولت در نصب برنامه‌های مختلف باعث شده تا اندروید دوست‌داشتنی‌تر از هر سیستم عامل دیگری در دنیا برای هر سن و سلیقه‌ای باشد.

البته در کنار سامسونگ برندهای پر فروش دیگری همچون شیائومی، آنر و هواوی نیز سهم قابل توجهی در بازار گوشی موبایل در سطح جهان دارند. مزیت این برندها کیفیت در کنار قیمت مناسب محصولات است.

به همین دلیل ما در چند مقاله جداگانه راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی و همچنین برند معروف و محبوب دیگر چینی یعنی هواوی را بررسی کرده‌ایم و سعی داشته ایم تا شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی نیز راهنمایی کنیم.

مدیریت مقتدرانه سیستم عامل iOS

قیمت روز گوشی موبایل اپل

یکی از مشکلات سیستم عامل اندروید به روزرسانی‌های مکرر آن است. این در حالی است که پیاده‌سازی نسخه جدید روی گوشی‌های مختلف بر حسب برند آن‌ها مرتب انجام نمی‌شود. بنابراین احتمال دارد کاربر با برخورداری از بهترین گوشی بازار از امکانات جدید سیستم عامل خود باز بماند.

یکی از برتری‌های iOS نسبت به اندروید همین مدیریتی است که روی انتشار به روزرسانی‌ها وجود دارد. در iOS محال است دسترسی شما به نسخه جدید سیستم عامل با تاخیر انجام بپذیرد. چرا که iOS  تحت مدیریتی یکپارچه و حریم امن‌تری قرار دارد که اجازه نصب به روزرسانی‌ها را تنها از خود کاربر و تنظیمات گوشی دریافت می‌کند.

iOS  هرگز طراحی منعطف و تجربه کاربری متمایز اندروید را به کاربران خود عرضه نکرده است. اما این سیستم عامل طرفداران خاص خود را در دنیا دارد که همواره به امنیت گوشی خود می‌بالند. بنابراین در خرید گوشی موبایل هوشمند باید تمام امکانات آخرین نسخه سیستم عامل را با سیستم عامل‌های دیگر سبک سنگین و مقایسه کنید.

پرفورمنس یا اجرای به روز گوشی

خوان بعدی برای یک خریدار هوشیار، پرفورمنس یا قدرت پردازش و اجرای هسته عملیاتی گوشی هوشمند است. این فاکتور توسط رم گوشی و میزان حافظه آن تعیین می‌شود. شاید خیلی از کاربران با موضوع رم، هسته و حافظه بهینه برای دستگاه آشنایی نداشته باشند؛ پس حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

درباره سیستم عامل iOS و تا این لحظه، نهایت پردازش توسط تراشه جدید A13 بایونیک اپل تامین می‌شود. درباره اندروید، قوی‌ترین پردازش به وسیله اسنپدراگون 845 در جدیدترین گوشی‌های اندرویدی بازار تامین شده است. حالا ممکن است از خودتان بپرسید که بود و نبود این تراشه‌ها چه تاثیری روی اجرا یا قدرت و در نهایت خرید گوشی موبایل هوشمند دارد؟

همین حالا گوشی هوشمند خود را دستتان بگیرید. در حالی که چند برنامه سبک و سنگین را باز کرده‌اید عکسبرداری یا بازی کنید و سپس به ارزیابی سرعت پردازش سیستم بپردازید. سرعت انجام و پردازش عملیات‌های مختلف بیانگر ظرفیت تراشه به کار برده شده در گوشی شما خواهد بود.

برای مقایسه بهتر این موضوع بهتر است قبل خرید یک گوشی با سیستم عامل IOS مقاله مربوط به بهترین گوشی اپل رامطالعه کنید.

فاکتور دیگری که قدرت گوشی را تعیین می‌کند رم آن است. در خرید گوشی موبایل هوشمند حتما به رم دقت کنید. بر اساس نوع سیستم عامل، برای گوشی‌های اندرویدی حداقل به 4 گیگابایت رم نیاز دارید. بنابراین از خرید گوشی‌هایی که رم پایین‌تری دارند صرف‌نظر کنید. اما درباره گوشی‌های هوشمند iOS همه چیز فرق می‌کند!

در گوشی‌های iOS به سبب سیستم مدیریت حافظه متفاوتی که دارند رم اهمیت زیادی ندارد. در عوض حافظه سیستم برای گوشی‌های اپل حرف اول را می‌زند و حداقل حافظه 32 گیگابایتی برای یک کاربر کم‌مصرف کفایت می‌کند. به طور کلی توصیه ما خرید گوشی‌هایی با حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایت و یا دارای امکان ارتقا حافظه با کارت حافظه SD است.

خط قرمز باتری در خرید گوشی موبایل هوشمند!

خط قرمز باتری در خرید گوشی موبایل هوشمند!

حتی اگر پردازشگر قوی و خوبی روی گوشی پیاده شده باشد، در صورتی که باتری عمر مفیدی نداشته باشد نمی‌توانید از امکانات گوشی لذت ببرید. این مسئله را دقیقا زمانی لمس می‌کنید که مشغول یک کار مهم و ضروری با امکانات گوشی هستید، اما هشدار کمبود باتری تمرکز شما را بر هم می‌ریزد.

از نظر فنی، جدیدترین اسمارت فون‌های بازار باید حداقل ظرفیت 3000 میلی‌ آمپر بر ثانیه جریان را برای تامین 9 تا 10 ساعت مصرف مداوم داشته باشند. این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی می‌شود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار می‌رود.

قابلیت دیگری که این روزها به گوشی‌ها اضافه شده، شارژر با قابلیت شارژ سریع یا fast charging است. این قابلیت اکنون توسط بسیاری از برندهای عرضه‌کننده گوشی هوشمند ارائه می‌شود. نکته قابل توجه آن است که قابلیت شارژ سریع می‌تواند عمر باتری را به صورت غیرمستقیم نیز تضمین کند. به این صورت که خود گوشی هوشمند تا 4 سال عمر مفید باتری را تضمین می‌کند.

امکانات اتصال به جدیدترین نسل اینترنت همراه

اینترنت پر سرعت گوشی موبایل

هم اکنون LTE  یا نسل چهارم اینترنت پرسرعت همراه جدیدترین امکان اتصال به شبکه جهانی اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. اکنون نسل پنجم در بسیاری از کشورها وارد شده اما در عمل، نسل چهارم پراستفاده‌ترین اینترنت همراه در دنیا به شمار می‌رود. اگر برای خرید گوشی موبایل هوشمند به دنبال مدل‌های میان‌رده هستید حتما به این موضوع دقت کنید.

بنظر نمی‌رسد که فعلا (در ایران) نیازی به تهیه گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G باشد!

گوشی‌های هوشمند یا هیولاهای عکسبرداری؟

گوشی موبایل برای عکاسی

بعد از سیستم عامل، موضوع دوربین و کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری با آن‌ها مطرح می‌شود. دوربین گوشی معیار مشترک همه خریداران گوشی هوشمند است که می‌خواهند تمام ابزارهای مورد نیازشان را در جعبه گوشی همراه خود داشته باشند. اما عکاسی در قاب گوشی هوشمند، به چه دوربینی نیاز دارد؟

بر خلاف گذشته، مفهوم تعداد و شمارش پیکسل‌ها در عکاسی با گوشی آنقدر اهمیت ندارد.  امروزه در طراحی گوشی‌های هوشمند با سایز 5.7 اینچ و بالاتر، لنزهای بیش‌تری به کار گرفته شده است. به عنوان مثال تعداد پیکسل‌ها در برخی از گوشی‌ها با به کارگیری همزمان چند لنز به 108 مگاپیکسل ( گلکسی اس 11 پلاس) هم رسیده است!

این درحالیست که بیشتر دوربین های حرفه‌ای و نمیه حرفه‌ای عکاسی دارای سنسور 20, 24 مگاپیکسلی هستند.

تعداد لنزها، قابلیت زوم اپتیکال، حسگر ثبت عمق تصاویر و تکنولوژی HDR دست به دست هم داده‌اند تا گوشی‌های جدید، هیولاهای عکاسی باشند. اگر به دنبال یک معیار مشخص برای تایید قدرت دوربین در خرید گوشی موبایل هوشمند هستید، از رزولوشن غافل نشوید. اکنون رزولوشن استاندارد گوشی‌ها 4K و با قابلیت ثبت 60 فریم در ثانیه است.

چند سوال متداول هنگام خرید گوشی موبایل هوشمند

چگونه یک گوشی مناسب بخریم؟ (چه گوشی بخریم؟ گوشی چی بخریم؟)

برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید.

معیارهای خرید گوشی خوب چیست؟

در خرید گوشی به سیستم عامل، پردازشگر، باتری و دوربین پیش از هر فاکتور دیگری دقت کنید.

سخن آخر

پیش از این که برای خرید گوشی موبایل هوشمند از بستگان و اطرافیان خود مشورت بگیرید بودجه و انتظاراتتان را تعیین کنید. خوشبختانه برندهای زیادی در بازار هستند که با بودجه متوسط می‌توانند امکاناتی ایده‌آل ارائه دهند. ما نیز در این صفحه قیمت روز گوشی موبایل را بصورت روزانه آپدیت می‌کنیم تا شما از بهترین و آخرین قیمت محصولات مختلف آگاه باشد.

برای خرید گوشی مناسب ابتدا سیستم عامل و پردازشگر و سپس دوربین و نیمه عمر باتری را ارزیابی کنید. فاکتورهای دیگر نظیر طراحی و ظاهر گوشی نباید تمرکز شما را از موارد کلیدی منحرف کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟ خرید گوشی برای شما هم هفت خوان بوده و برای انتخاب خود معیارهای سختگیرانه‌ای دارید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

111 نظر

  1. داریوش پاسخ

    میخوام گوشی بخرم که باتری اش قوی باشه و شارژ زود تموم نکنه گوشی 6 میلیونی چی پیشنهاد مکنن

  2. رضا پاسخ

    گوشی‌های شیاومی کیفیت خوب ولی عمر کوتاه گوشی سامسونگ‌کارایی کمتر ولی عمر بلند

  3. ناشناس پاسخ

    سلام دوستان همه گوشی ها خوبن به اندازه پولی که میدیداش میل میفرمایید هر گوشی مثل ایفون فوق العاده است بی خود قیمت 13پرومکس 53میلیون تومن نیست یه برند عالی پولشو داری بخر لذتشوببر من الله توفیق

  4. Parisa پاسخ

    خودتونو گول میزنید اگه آدمی هستین دو سال دو سال گوشی عوض کنین برین شیایومی بخرین درسته از همه لحاظ سرتره ولی خدا شاهده عمر چندانی نداره. این دیگه سیاستشونه. گوشی سامسونگ و اپل خیلی خوبن ولی اپل انگار فقط پول برند رو میدید پس پیشنهادی اینه سامسونگ بگیرین

    1. امیر محمد رهنمون پاسخ

      سلام پوکو ایکس پرو الان خودم دارم کیفیت عالی و بدون هنگ و دوربین با کیفیت

  5. Mohammad zolfagari پاسخ

    سلام ب نظرم a32 بگیر من پوکو داشتم ایفون ۱۱ پلاس دارم اما a32 از همه لحاظ سره به خدا خیلی عالیه خیالت راحت باشه باطریش قشنگ ۲ روز میبرت صفحه نمایشش فوق العادست اصلن خدا شاهده هنگ نمیکنه خلاصه از همه نظر بهتره تا بری شیائومی بگیری ی ماه برات کار نکنه

  6. ... پاسخ

    سلام من‌میخوام گوشی بخرم بین aو شیاومی موندم‌
    بنظرتون کدوم برند بهتره؟
    رنج قیمت تا ۷و۸میلیون

    1. Mohammad zolfagari پاسخ

      ب نظرم a32 بگیر من شیائومی داشتم a32 از همه لحاظ بهتره ب نظدم حرف اولو میزنه

    2. Mohammad zolfagari پاسخ

      ب نظرم a32 بگیر من شیائومی داشتم a32 از همه لحاظ بهتره ب نظرم حرف اولو میزنه باطریش دقیق ۲ روز برات کار میکنه
      صفحه نمایشش فوق العاده کیفیت داره رمش ۸ حافظه داخلیش ۱۲۸ کیفیت دوربینش ۶۴ مگاپیکسله دوربین صلفیش ۲۰ مگا پیکسله اصلن اصلن هنگ نمیکنه سنگین ترین باری هارو بریز توش اصلن هنگ نمیکنه بسیار خوش دستم هست قیمتشم الان ۷ و صد

  7. محسن پاسخ

    سلام وقت همه دوستان بزرگوار بخیر .
    من می خوام اپل ۱۲ پرومگس ۵۱۲ و 8رم بگیر کلن کیفیت ایفن خوبه از بقیه گوشی ها یا بده راهنای کنین می خوام بهتری کارای را برام از همه لحاظ ارایه بده گوشی که می خرم اپل هست یا گوشی دیکه هم هست گیفیت بالا تر از اپل ۱۲ پرومگس باشه راهنمای بفرماید دوستان بنده را سپاس 🙏

    1. محمدحسام خسروی پاسخ

      خیر دوست عزیز هرچی میخری اپل نخر فقط پولتو میندازی دور برو سامسونگ a72بخر

  8. abolfazl پاسخ

    گوشی فقد نوکیا1100بابهترین امکانات هم بازی داره هم انتن دهیش خوبه و هم میشه باهاش پیام داد و زنگ زد و هم میشه زمینشو رنگشو عوز کرد تازه هندز وری هم میخوره کاملا مثل گوشی های لمصی هست فقد اینتر نت و دوربین و هافضه نداره

    1. علی پاسخ

      در بازه ۵ تا ۶ میلیون پوکو x3 پرو با حافظه ۱۲۸ واقعا بی رقیبه حتی با گوشی های گرون تراز خودش هم رقابت میکنه

  9. محمد حسن پاسخ

    برند سامسونگ بهترینه فقط سامسونگ خوبه نه شیائومی نه اپل فقط سامسونگ عشقه ولی یه مشکلی که داره اینکه امکاناتش کم هست.

    1. سوما نویسنده پاسخ

      با توجه به محدوده قیمت گوشی a21s گوشی خوبیه، اما در مورد m31 بهترین راهنما برای شما نظرات خریداران محصول هستش

      1. ناشناس پاسخ

        :قطعا m31 عالیه باطری ۶۰۰۰
        صفحه نمایش سوپر آمولد
        دوربین ۶۴
        سلفی ۶۴
        ویدئو سازی ۴ k

  10. زینب پاسخ

    میشه لطفاراهنمایی کنیدگوشی سامسونگA21sکیفیت خوبی داره یاشیائومی نوت8؟ضمن اینکه من خیلی نمیتونم بابت گوشی هزینه کنم خیلی گرونن

    1. حامد حبیبی پاسخ

      سلام آجی فقط سامسونگ شیاومی هنگ میکنه من دارم بدرد لعنت خداهم نمی خوره

  11. هیوا محمدزاده پاسخ

    a21s بهترین گوشی واز او خوب تر در رده پنج تا هشت میلیون پیدا نمیشه من مدیر این بخش گوگل هستم اگە خواستید گوشی خوبی بخرید a21s رام 6 /128گیگ بهترین گزینه است

  12. ناشناس پاسخ

    سلام منم میخوام گوشی بگیرم
    بین y9s وسامسونگ a21s گیر کردم لطفا راهنمایم کنید

  13. ناشناس پاسخ

    سلام عزیزان دل من میخام یه گوشی بگیرم تا چهار تومن گوشی چی باشه منو راهنمایی کنید لطفن

  14. علیرضا پاسخ

    سلام دوستان من بین گوشی A10s
    وشیائومی ردمی 8
    وهواوی y7p
    ماندم نمیدونم کدوم رو بگیرم لطفأ راهنمایی کنید
    باتشکر از همه عزیزان

    1. سوما نویسنده پاسخ

      سلام بستگی داره گوشی خوب به چه گوشی و چه امکاناتی می‌گویید.

  15. ناشناس پاسخ

    سلام اگه می خواین گوش تا 4، 5میلیون بخرین گوشی y6prim2019 خیلی عالیه 🙂🙂🙂

    1. ناشناس پاسخ

      گوشی فقطa12.وشیاعومی پوکوایکس تری پروهردوتاشودارم از هرنظر عالییییییییییییییی

  16. رها پاسخ

    منم میخوام گوشی بخرم ولی نمیدونم چه گوشی بخرم بنظر شما دوستان چه گوشی بخرم؟؟؟

        1. هیوا محمدزاده پاسخ

          a21s بهترین گوشی واز او خوب تر در رده پنج تا هشت میلیون پیدا نمیشه من مدیر این بخش گوگل هستم اگە خواستید گوشی خوبی بخرید a21s رام 6 /128گیگ بهترین گزینه است

      1. رادین پاسخ

        اتفاقا برعکس.اپل بهترین و گرونترین.گوشی من ایفون۱۱یک ماه پیش۲۷ میلیون بود ۲۵۶ گیگش.الان حدود۳۶ تا۴۰ میلیون.ولی ای ۲۰اولترا یک ماه پیش ۲۹ میلیون الان۳۱ میلیونه

      1. سجاد حسین علییار پاسخ

        سلام
        من بین سامسونگ a32 و ردمی نوت10 ماندم کدوم رو بخرم
        امکانات دوربین و ھنگ نکردن و رم قوی باشد برای استفادہ ازبرنامہ ھای قوی مانند ویدیو ایدیتر۔۔۔۔

  17. آزاد پاسخ

    قیمتهای لیست که گفتید یعنی همه بروزن؟ مثلا آخرین قیمت روز گوشی سامسونگ 24 مرداد هستش؟ من موبایل فروشی دارم قیمت هام رو از روی شما چک میکنم

  18. تهران پاسخ

    سلام
    من میخوام یه گوشی تو رنج 4 تا 5 میلیون بخرم اما نمیدونم دقیقا چی بخرم که خیالم از بابتش راحت باشه و مناسب باشه.
    اگه ممکنه بهم کمک کنید که ببینم بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومن کدوم مدل میتونه باشه؟ چی بخرم؟

          1. ناشناس

            سلام من گوشیه a12گرفتم تمام کاراییش مثل a۳۱ هستش وهم ارزونتر از کاردونشم بپرسی جوابت همینه دس دس کنی باید دو برابر پول بدی من گرفتم ۳۸۰۰ ۴دوربین ۱۲۸ گیگ حافظه عالیم هست

      1. Mohammad zolfagari پاسخ

        ب نظرم a32 بگیر من شیائومی داشتم a32 از همه لحاظ بهتره ب نظرم حرف اولو میزنه باطریش دقیق ۲ روز برات کار میکنه
        صفحه نمایشش فوق العاده کیفیت داره رمش ۸ حافظه داخلیش ۱۲۸ کیفیت دوربینش ۶۴ مگاپیکسله دوربین صلفیش ۲۰ مگا پیکسله اصلن اصلن هنگ نمیکنه سنگین ترین باری هارو بریز توش اصلن هنگ نمیکنه بسیار خوش دستم هست قیمتشم الان ۷ و صد

    1. فاطیما پاسخ

      سلام
      موبایلa11بخرید‌خیلی‌موبایل‌عالی‌هستش
      خودم‌هم‌دارم‌ازش‌بسیار‌راضیم

    2. امیر پاسخ

      سلامعرض نیکنم

      بهتون پیشنهاد میدم گوشی اپل مدل پرو 12 رو حتما تو لیست خریدتون بگزارید

      1. Mohammad zolfagari پاسخ

        سلام ب نظرم a32 بگیر من پوکو داشتم ایفون ۱۱ پلاس دارم اما a32 از همه لحاظ سره به خدا خیلی عالیه خیالت راحت باشه باطریش قشنگ ۲ روز میبرت صفحه نمایشش فوق العادست اصلن خدا شاهده هنگ نمیکنه خلاصه از همه نظر بهتره تا بری شیائومی بگیری ی ماه برات کار نکنه

  19. ممد جواد پاسخ

    قیمت گوشی ها نسبت به عید خیلی گرون شدن امیدوارم یکم ارزون بشه، البته که بنظر بعید میاد 🙂
    خیلی از بهترین گوشی های سامسونگ و شیائومی هم اکثر فروشگاه ها موجود ندارن!

    1. شاهین پاسخ

      کافیه قیمت روز محصولات دیجیتال رو دنبال کنید تازه متوجه میشید چقدر داره گرون میشه من خودم توی بازار موبایل فروشی دارم به خاطر همین هر لحضه قیمت روز گوشی سامسونگ و هواوی که خیلی پرطرفدارن رو دنبال میکنم تا ببینم توی فروشگاه‌های آنلاین قیمتها چه جوریه و متاسفانه هی گرون و گرون تر میشه

      1. محمد پاسخ

        چرا داره فقط خیلی زود موجودیشون تموم میشه باید زود زود چک کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *