امروز09 فروردین 1403

11 مدل از بهترین ست سرویس بهداشتی باکیفیت، لوکس و دیواری بازار

ست سرویس بهداشتی
امتیاز دهیدpost

بهداشت و ارتقا سلامت خانواده از شاخص‌های رفاه در زندگی است که با توجه به شرایط فعلی و بیماری‌های ناخواسته که گریبانگیر ما می‌شوند روز به روز اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کنند. سرویس بهداشتی و ملزوماتی که در آن قرار دارد درست همان نقطه‌ای است که پاکیزگی و بهداشت آن می‌تواند در سلامتی تک تک اعضای خانواده یا جوامع کوچک نظیر ادارات و سازمان‌ها اثرگذار باشد.

به جز طراحی اصلی، انواع ست سرویس بهداشتی مهم‌ترین اکسسوری یا لوازم جانبی هستند که در تامین بهداشتی فردی و محیطی نقش دارند. این ست‌ها متنوع هستند اما به طور معمول جایگاهی برای مواد شوینده، قرارگیری دستمال بهداشتی، حوله و مسواک و خمیر دندان دارند و همزمان در زیباسازی محیط نیز موثر هستند.

اگر شما هم به فکر تکمیل دکوراسیون سرویس بهداشتی هستید یا قصد دارید چیدمان آن را تکمیل کنید انواع ست سرویس بهداشتی انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه‌تری نسبت به خرید جداگانه هر یک از اقلام مورد نظرتان است. در راهنمای خرید امروز به‌نظر جزئیات بیش‌تری را در ارتباط با اجزای ست توالت بررسی می‌کنیم که قبل از خرید به دردتان می‌خورد.

معرفی و بررسی انواع ست سرویس بهداشتی

مدل پر فروش

ست سرویس بهداشتی همارا مدل Simple

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی، جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان

برای تجهیز سرویس بهداشتی نیازی نیست هزینه بالایی بپردازید! ست همارا مجموعه کامل و زیبایی از قطعات و ملزومات سرویس بهداشتی است که طراحی ساده و مدرنی دارد. این ست از قطعات کاربردی سطل زباله، توالت شوی، جای مسواک و جای صابون تشکیل شده و بدنه پلاستیکی آن در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه مدل ENJ-4PI

مشخصات محصول

  • اجزای ست: جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان

برای تجهیز روشویی سرویس بهداشتی ست 4 پارچه ENJ-4PI را پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به کیفیت مطلوب، ارزش خرید بالایی دارد. این ست شامل جای صابون، مایع دستشویی و لیوان برای قرارگیری مسواک و لوازم آرایش است. از لیوان این ست می‌توانید برای قرارگیری وسایل دکوراتیو، انواع لوازم بهداشتی شخصی و آرایشی در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

ست سرويس بهداشتى 6 تكه ليمون مدل کلاسیک 180800

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی، جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان، جای دستمال

ست کلاسیک لیمون کامل‌ترین مجموعه از لوازم کاربردی در سرویس بهداشتی است. این ست شامل سطل بادبزنی با ارتفاع 28 سانتی‌متر، جای مایع دستشویی و مسواک، لیوان لوازم آرایش و جای قرارگیری دستمال توالت است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند.

ست سرویش بهداشتی 6 پارچه هوم کت مدل 4138

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی، جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان

ست سرویس بهداشتی هوم کت سرامیکی نیست؛ اما طراحی منحصر به فرد بدنه پلاستیکی آن یادآور مدل‌های سرامیکی بازار است. این ست کاربردی شامل شش قطعه کاربردی جای مایع دستشویی و صابون، سطل زباله، لیوان و برس توالت شوی است.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه فونتال مدل 01

مشخصات محصول

  • اجزای ست: جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان

به دنبال ایجاد تنوع در محیط سرویس بهداشتی هستید؟ از ست سرویس بهداشتی فونتال استفاده کنید که علاوه بر زیبایی کارآمد و کاربردی است. این ست شامل 4 پارچه از جمله جامسواکی، جا صابونی، جای مایع دستشویی و لیوان مخصوص لوازم آرایش است که جلوه متفاوتی به محیط اطرافتان می‌بخشد.

ست سطل زباله و فرچه لیمون مدل ماربل

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی

اگر شما هم به طراحی داخلی سرویس بهداشتی به اندازه سایر بخش‌های منزل و محل کار اهمیت می‌دهید پیشنهاد ما خرید ست دو پارچه لیمون است. این ست شامل سطل زباله پدالی و یک برس زباله شوی بوده و بدنه اجزای آن با رنگ تیتانیومی و طرح سنگ مرمر تزئین شده است.

ست سرویس بهداشتی 6 تکه لیمون مدل b67

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی، جامسواکی، جاصابونی، جای مایع دستشویی، لیوان

طراحی زیبا، بدنه نشکن و مدرن سه ویژگی اصلی ست سرویس بهداشتی مدل b67 لیمون است. بدنه این مجموعه از جنس اکرولیک در رنگ‌های متنوع تولید شده و در برابر رطوبت و خراش مقاوم است.

این ست زیبا شامل سطل زباله پدالی به ارتفاع 28 سانتی‌متر، جای مایع دستشویی و صابون، لیوان لوازم آرایشی، جا مسواکی و برس توالت شوی است.

ست سطل زباله و فرچه ونوس پلاستیک مدل 420

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی

کیفیت و قابلیت شستشو بدنه دو معیار مهمی است که در خرید انواع ست سرویس بهداشتی باید در نظر بگیرید. این مجموعه شامل برس توالت شوی و یک سطل زباله پلاستیکی است که رنگ آن را می‌توانید با سایر اجزای سرویس بهداشتی ست و هماهنگ کنید.

ست سرویس بهداشتی 3 پارچه ایکیا مدل STORAVAN

مشخصات محصول

  • اجزای ست: جای مایع دستشویی، جاصابونی، لیوان

زیبایی فقط مختص هال و پذیرایی یا اتاق خواب‌ها نیست. این روزها در طراحی داخلی سرویس بهداشتی هم تناسب و زیبایی اجزا در محیط اهمیت زیادی دارد. ست سرویس بهداشتی 3 پارچه ایکیا با بدنه ساده، شیک و ضد ضربه تولید شده و قابل شستشو است. اگر در کنار زیبایی و سادگی به کیفیت اهمیت می‌دهید مدل STORAVAN را برای چیدمان سرویس بهداشتی امتحان کنید.

ست سطل زباله و فرچه اطلس مدل الوند

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی، جای دستمال

کمبود فضا چالش مشترکی است که همه آپارتمان‌نشین‌ها با آن روبرو هستند. سرویس بهداشتی هم از این مشکل مستثنی نیست و چینش لوازم و ملزومات آن ساده نیست.

ست سرویس بهداشتی اطلس مدل الوند با در نظر گرفتن همین محدودیت طراحی شده و تمام اجزای آن به صورت ایستا و در یک محور قرار می‌گیرند.

این ست شامل سطل زباله، برس توالت شوی و جای دستمال با بدنه دو جداره است که طراحی ویژه آن از انتشار آلودگی در فضا جلوگیری می‌کند.

ست سطل زباله و فرچه لیمون سری رمانتیک مدل 181200

مشخصات محصول

  • اجزای ست: سطل زباله، برس توالت شوی

سرویس بهداشتی شاید فضای کمی از منزل یا محل کار را به خود اختصاص دهد؛ اما نباید از زیبایی و دکوراسیون داخلی آن غافل شوید. ست سرویس بهداشتی رمانتیک با طراحی لوکس و متفاوت نسبت به سایر محصولات لیمون تولید شده و شامل سطل زباله و برس توالت شوی است. بدنه این مجموعه قابل شستشو و ضد ضربه است.

آشنایی با تمام اقلام انواع سرویس بهداشتی

فضای سرویس بهداشتی هم درست مثل فضای کل منزل نسبت به گذشته کوچک‌تر و محدود شده است. با این حال همین محدودیت فضا الهام‌بخش طراحان بوده و با استفاده از انواع ست سرویس بهداشتی می‌توانید از کوچک‌ترین فضای موجود نهایت بهره ببرید.

انواع ست توالت با توجه به محل قرارگیری و فضایی که در اختیار دارید اجزای متنوعی در ابعاد مختلف دارند. اما به طور کلی هر سرویس بهداشتی باید شامل مخزن نگهدارنده مایع دستشویی، مسواک و خمیر دندان، پایه برای قرارگیری دستمال توالت، فرچه یا برس و سطل بهداشتی باشد. البته در بازار ست‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هم موجود است که بسته به فضایی که در اختیار دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

به جز این اقلام ضروری هر ست توالت ممکن است اجزای دیگری هم در بر داشته باشد:

  • برخی از ست‌ها جای حوله، آینه و محل قرارگیری صابون جامد هم دارند.
  • برخی از ست‌های سرویس بهداشتی اقلام کم‌تری دارند و ممکن است تنها شامل سطل و برس شستشو سطوح توالت باشند.
  • ست سرویس بهداشتی لزوما شامل جاصابونی، حوله یا سطل نیست. برخی از ست‌های بهداشتی شامل آینه، کمد و پیشخوان هستند که به دیوار نصب می‌شوند.
  • برخی از ست‌های بهداشتی شامل استند یا پایه قرارگیری لوازم آرایشی بهداشتی هستند که می‌توانید لوازم ضروری و پرکاربرد را داخل آن قرار دهید.

انواع ست سرویس بهداشتی و کاربرد آن‌ها

همه چیز در خرید ست توالت به شما بستگی دارد. ابتدا ببینید که طراحی محیط سرویس بهداشتی چطور است و چه میزان فضای آزاد برای نصب ست در اختیار دارید. با در نظر گرفتن همین فضا می‌توانید از هر یک از ست‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای دکوراسیون دستشویی و حمام استفاده کنید:

ست سرویس بهداشتی دیواری

رایج‌ترین لوازمی که برای تجهیز سرویس بهداشتی خریداری می‌شوند دیواری هستند که فضای کم‌تری از سینک دستشویی و کابینت‌ها اشغال می‌کنند.

در این مدل مخزن مایع دستشویی، محل قرارگیری مسواک، خمیر دندان، لوازم آرایش و جای حوله به دیوار نصب می‌شود. بنابراین اگر سینک دستشویی کوچک است و فضای کافی برای گذاشتن این وسایل ندارید بهتر است از ست‌های دیواری استفاده کنید که فضای کم‌تری اشغال می‌کنند.

ست‌ سرویس بهداشتی رومیزی

قطعا مدل‌های رومیزی با طراحی مدرن و کلاسیک زیبایی بیش‌تری نسبت به مدل‌های دیواری دارند؛ اما در عوض فضای بیش‌تری اشغال می‌کنند و لازم است سینک دستشویی به اندازه کافی بزرگ و جادار باشد.

برای چیدمانی زیباتر می‌توانید طرح و جنس ست سرویس بهداشتی را با طرح کاشی و سینک دستشویی ست کنید.

راهنمای انتخاب جنس ست توالت

ست‌هایی که برای قرارگیری لوازم ضروری در سرویس بهداشتی طراحی می‌شوند از مواد اولیه مختلفی نظیر پلاستیک یا فلزات تولید می‌شوند. چیزی که هر یک از این ست‌های بهداشتی را از هم متمایز می‌کند ماندگاری و نظافت آسان ست بهداشتی در طول استفاده است.

ست سنگ، چینی و سرامیک با شستشو آسان

اگر فضا و بودجه کافی داشته باشید نظافت و رسیدگی به ست‌های بهداشتی سرامیک و چینی ساده‌تر است. البته این ست‌ها وزن بیش‌تری دارند و در جابجا کردن آن‌ها لازم است دقت کافی داشته باشید.

ست فلزی و استیل با طراحی درخشان

مدل‌های استیل و فلزی به ویژه در ماه‌های اول درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی در محیط سرویس بهداشتی دارند. با این حال در تماس با رطوبت به سرعت لکه‌دار می‌شوند و خط و خراشی که روی بدنه آن‌ها ایجاد می‌شود بیش‌تر خود را نشان می‌دهد.

ست سرویس بهداشتی چوبی و حصیری

مدل‌های حصیری یا چوبی در ترکیب با فلزات تولید می‌شوند. استفاده از حصیر در طراحی این ست‌ توالت ساختارشکنی دلنشینی بود که با استقبال خیلی از مصرف کنندگان مواجه شد. با این حال در شستشو آن‌ها باید دقت و ظرافت بیش‌تری داشته باشید.

ست توالت پی وی سی با ماندگاری بیش‌تر

مشکلاتی که در ست‌های سرویس بهداشتی فلزی و استیل وجود داشت با یک لایه پی وی سی به عنوان روکش تزئینی برطرف شده است. روکش پی وی سی در طرح‌های مختلف مثل سنگ و چینی تولید می‌شود و با این حال وزن کم‌تری دارد.

سخن آخر

طراحی انواع ست سرویس بهداشتی نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و این موضوع اهمیت فراوان چیدمان و دکوراسیون حمام و توالت را در فضاسازی منزل و محل کار نشان می‌دهد. انواع ست سرویس بهداشتی با اجزای مختلف سطل زباله، جای مایع دستشویی، جاصابونی، جامسواکی، لیوان و جای لوازم آرایشی تولید می‌شوند و طراحی متنوعی دارند.

برای استفاده بهینه از فضا برخی از انواع ست سرویس بهداشتی به صورت ایستاده و فشرده طراحی می‌شوند که فضای کم‌تری اشغال می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر