امروز09 فروردین 1403

11 مدل سنجاق سینه و گل سینه دخترانه (جدید و فانتزی)

گل سینه دخترانه
4/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید سنجاق سینه و گل سینه

شاید پیراهن ساده و مشکی قدیمی کمدتان دیگر رنگ و رو و جلوه سابق را نداشته باشد؛ اما زود قضاوت نکنید. فقط یک گل سینه دخترانه کافی است تا همان لباس کهنه جلوه فاخر و متفاوتی پیدا کند و بتوانید به عنوان پوششی نو از آن استفاده کنید.

از دید متخصصان مد و فشن لباس‌ها هرگز قدیمی نمی‌شوند. حتی مدل‌های تکراری موجود در کمد لباستان هم می‌تواند با یگ گل سینه یا سنجاق سینه زیبا جان تازه‌ای بگیرند و دوباره مثل قبل پرکاربرد شوند. فقط کافی است این اکسسور‌ی‌های کلاسیک و زیبا را با دقت انتخاب و درست مثل هر اکسسوری دیگر به استفاده از آن‌ها عادت کنید.

برای دختران مدل‌های گل سینه متنوعی در بازار وجود دارد. حتی پیکسل‌های فانتزی هم می‌توانند سنجاق سینه زیبایی باشند که با تیپ اسپرت و روزمره خود ست می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیش‌تر با مدل‌های محبوب و پرفروش بازار مرور راهنمای خرید امروز به‌نظر را از دست ندهید.

معرفی و بررسی انواع گل سینه پرفروش دخترانه

پیشنهاد خریداران

سنجاق سینه دخترانه طرح چشم نظر

مشخصات محصول

  • ابعاد: 6x6x1 سانتی‌متر
  • جنس: آلیاژ قلع

سنجاق سینه‌ها از انواع گل سینه‌هایی هستند که با یک سنجاق نسبتا بزرگ و تزئینی روی لباس قرار می‌گیرند. سنجاق سینه طرح چشم نظر ترکیبی از مهره‌های سنگی، پلاک چشم زخم و مرغ مینا است. این مدل از آلیاژ قلع تولید شده که روی پوست کودکان و نوجوانان حساسیت ایجاد نمی‌کند.

سنجاق سینه دخترانه وای اس ایکس مدل چشم نظر

مشخصات محصول

  • ابعاد: 4x1x0.1 سانتی‌متر
  • جنس: استیل

از گل سینه‌های مدل سنجاق روی لباس، قنداق، کالسکه و بستر کودکان استفاده می‌شود. سنجاق سینه وای اس ایکس هم با نگین‌های ریز زیبا با آبکاری طلا تولید شده و زیبنده لباس و وسایل کودک و نوزاد است.

مشخصات محصول

  • ابعاد: 4x1x0.1 سانتی‌متر
  • جنس: استیل

برای کودکان که سادگی و طراحی فانتزی گل سینه اصل مهمی است می‌توانید از انواع پیکسل هم به عنوان گل یا سنجاق سینه استفاده کنید. این پیکسل با طرح دخترانه بسیار ساده تولید شده و می‌توانید از آن روی لباس، کیف و وسایل همراه کودکان استفاده کنید.

سنجاق سینه دخترانه مدل آناناس P5

مشخصات محصول

  • ابعاد: 6x1x1 سانتی‌متر
  • جنس: الیاف نخی، فلز، مهره

طبق سنت‌های قدیمی بعد از تولد نوزاد سنجاق سینه چشم نظر را روی لباس و وسایل کودک قرار می‌دهند. سنجاق سینه مدل آناناس هم با طرح فانتزی تولید شده و در آن از مهره چشم نظر، الیاف نخی و فلزات استفاده شده است. این گل سینه زیبا به صورت آویز روی لباس قرار می‌گیرد و بهتر است با رطوبت در تماس نباشد.

گل سینه زنانه کد Ki 050-42

مشخصات محصول

  • جنس: فلز
  • نحوه بسته شدن: قفل

این گل سینه با طرح گل رز می‌تواند انتخاب خوبی برای یک استایل دخترانه و ساده باشد. طرح گل رز و رنگ‌های قرمز، طلایی و سبز می‌توانند به آسانی و زیبایی جلوه‌ای برای یک پیراهن یا تی‌شرت ساده باشند. این گل سینه از جنس فلز است و با یک قفل روی لباس بسته می‌شود.

سنجاق سینه زنانه طرح دلبر کد 01

مشخصات محصول

  • جنس: فلز
  • نحوه بسته شدن: قفل

سنجاق سینه زنانه طرح دلبر را می‌توانید در چند رنگ متنوع خریداری کنید. هرکدام از این رنگ‌ها به سادگی به لباس‌های مختلف ست می‌شوند و جلوه زیبایی به لباس شما می‌بخشند. این سنجاق سینه دارای جزئیاتی مانند سنگ اونیکس و مهره نگین‌دار است که طرح ساده آن را جذاب‌تر می‌کنند. این محصول از جنس فلز است و به‌صورت سنجاق روی لباس قفل می‌شود.

گل سینه زنانه کد Ki 3927 01

مشخصات محصول

  • ابعاد: فلز
  • جنس: ۱۰x۳ سانتی‌متر

سنجاق سینه‌هایی با طرح گل می‌توانند استایل شما را دخترانه‌تر و شیک‌تر نشان دهند. این گل سینه زنانه که دارای یک گل رز پارچه‌ای و یک برگ طلایی است، در رنگ‌های مختلفی به‌فروش می‌رسد. با توجه به هر لباسی که می‌خواهید با این سنجاق سینه بپوشید، می‌توانید رنگ گل را به دلخواه خود انتخاب کنید. این گل سینه از جنس فلز است و به‌شکل گیره روی لباس قرار می‌گیرد.

گل سینه زنانه کد Ki 05-114

مشخصات محصول

  • جنس: فلز
  • نحوه بسته شدن: قفل

گل سینه‌ای که در این بخش به شما پیشنهاد می‌کنیم دارای طرح پرستو است و انتخاب زیبایی برای یک استایل دخترانه به‌شمار می‌رود. این گل سینه به رنگ فیروزه‌ای است و چند نقطه از آن با نگین پوشیده شده است. این گل سینه از جنس فلز ساخته شده و به شکل قفلی روی لباس قرار می‌گیرد.


گل سینه؛ اکسسوری محبوبی که تکراری نمی‌شود

شاید ظاهر گل سینه درست مثل جواهراتی باشند که برای حضور در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنید؛ اما این عنصر زینتی در زمره اکسسوری‌های پرکاربردی قرار می‌گیرد که می‌توانید روی لباس با استفاده از آهنربا یا سنجاق وصل کنید.

سنجاق سینه فقط جنبه تزیینی ندارد. گاهی دو قسمت از لباس را با استفاده از سنجاق سینه زیبا می‌توانید به هم وصل کنید؛ بدون آن که به دوخت اجزای جانبی نظیر قزن یا دکمه نیاز داشته باشید.

جنس اصلی خیلی از سنجاق سینه‌های زنانه از فلز و سنگ‌های تزئینی معمولی یا قیمتی است؛ اما مدل‌های دخترانه علاوه بر سنگ و مهره‌های تزئینی ممکن است به صورت چاپی و ساده هم طراحی شوند. شکل و الگوی سنجاق سینه‌ها هم به رسم گذشته با الهام از طبیعت، گل، حیوانات و حشرات طراحی می‌شود.

از آن جایی که سنجاق سینه دخترانه را به صورت مستقیم روی لباس وصل می‌کنید دغدغه‌های ست کردن آن را رنگ پوست یا تیپ و فرم بدنی ندارید. فقط کافی است رنگ و شکل و شمایل آن با لباسی که برای حضور در موقعیت‌های مختلف انتخاب کرده‌اید هماهنگی داشته باشد.

چه زمانی از گل سینه استفاده کنیم؟

درست مثل انواع کراوات شیک مردانه که آقایان برای استفاده از آن‌ها موقعیت‌سنجی می‌کنند لازم است گل سینه را در زمان و مکان درست روی لباس وصل کنید. در گذشته استفاده از گل سینه در مراسم و موقعیت‌های کاملا رسمی رایج بود اما امروزه درست مثل سایر اکسسوری‌های محبوب و رایج هیچ قانون و الزام خاصی در ارتباط با استفاده از آن وجود ندارد.

شاید بهترین راهنمای ما برای استفاده از گل سینه طول روز و ساعت استفاده از آن باشد. مثلا در مهمانی و قرار ملاقات‌های شبانه یک گل سینه براق و رنگی که نور لامپ‌ را به بهترین شکل منعکس کند انتخاب هوشمندانه‌ای است.

برای استفاده به صورت روزمره می‌توانید از سنجاق سینه‌های ساده‌تر استفاده کنید. برخی از گل سینه‌ها درست مثل یک سنجاق بزرگ طراحی می‌شوند و برخی طرح و نقش فانتزی یا کارتونی دارند.

آشنایی با انواع گل سینه و طرح‌های آن

طرح و نقش گل سینه‌ها متنوع‌تر از آن است که بتوانیم آن‌ها را در چند دسته خاص طبقه‌بندی کنیم. با این حال شاید بد نباشد در یک تقسیم‌بندی ساده با طرح‌های پرطرفدار و کاربرد هر یک بیش‌تر آشنا شوید:

گل سینه‌های طرح آدم و حیوانات

استفاده از گل سینه‌هایی که نقش و طرح آدم یا حیوانات با سنگ روی آن‌ها حک شده بود به قرن هجدهم برمی‌گردد. همچنان از این نوع گل سینه برای موقعیت‌های مخلتف استفاده می‌شود و جلوه نوستالژیکی دارد.

اکثر مدل‌های سنگی کار دست هنرمندان هستند و از سنگ یا صدف تولید می‌شوند. بنابراین ارزش بالایی دارند.

گل سینه‌های برگ‌دار یا طرح گل

همانطور که گفتیم برخی از مدل‌ها در بازار پرطرفدارتر هستند؛ مثل گل سینه‌هایی که با الهام از برگ گیاهانی نظیر درخت نخل تولید می‌شوند. حتی از این مدل می‌توانید به صورت کلیپس روی موها نیز استفاده کنید.

گل سینه‌های نمدی طرح‌دار

یکی از مدل‌های دخترانه محبوب گل سینه‌های نمدی هستند که با قیمت مناسب و وزن کم‌تر تولید می‌شوند. جنس این گل سینه از نمد است و ممکن است به طرح‌های مختلف مزین شده باشد.

مدل‌های نمدی را می‌توانید به دو صورت گل سینه و سنجاق سر استفاده کنید.

گل سینه‌های جواهردوزی شده طرح‌دار

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش که نماینده هنر ایرانی هستند گل سینه‌های جواهردوزی شده هستند که با ظرافت بالا از زنجیر، منجوق و پولک تولید می‌شوند. این نوع گل سینه‌ها را می‌توانید روی لباس، کیف و سایر وسایل همراه وصل کنید.

انواع پیکسل‌های دخترانه با طرح‌های متنوع

دختران می‌توانند از پیکسل‌های تزئینی که معمولا روی کیف وصل می‌شوند برای تزئین لباس نیز استفاده کنند. پیکسل‌ها در اشکال مختلف به صورت سه‌بعدی و ساده تولید می‌شوند و محبوبیت زیادی بین نوجوانان دارند.

سخن آخر

انواع گل سینه دخترانه تلفیقی از چوب، فلزاتی نظیر استیل و انواع نگین یا سنگ‌های زینتنی هستند که از گذشته به عنوان زیورآلات یا اکسسوری استفاده می‌شدند. گل سینه‌ها فقط برای قرارگیری روی سینه طراحی نشده‌اند و از این عناصر می‌توانید روی ناحیه گردن و حتی کیف و لوازم همراه هم استفاده کنید. شما کدام یک از مدل‌های دخترانه معرفی شده را بیش‌تر می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر