امروز31 فروردین 1403

راهنماي خريد بهترین سطل و زمین شوی چرخشی

بهترین سطل و زمین شوی چرخشی
5/5 - (1 امتیاز)

هر اندازه هم که محیط اطرافتان کوچک و محدود باشد باز هم نظافت کامل آن زمان و حوصله زیادی می‌طلبد. نظافت دوره‌ای محیط منزل یا محل کار نه فقط از جنبه زیبایی، بلکه به منزله نبرد با دنیایی از میکروارگانیسم‌ها است که ناخواسته وارد بدن ما می‌شوند. بنابراین لوازم نظافتی که انتخاب می‌کنیم نقش مهمی در تحقق پاکیزگی عمیق و البته صرفه جویی در انرژی و زمان دارند.

حتما تا به حال انواع و اقسام لوازم نظافتی را برای محیط منزل، آشپزخانه یا محل کار به کار تهيه كرده‌ايد. اما بر حسب تجربه هیچ چیز بهتر از انواع بهترین سطل و زمین شوی چرخشی در گردگیری و خانه تکانی‌ها به رفع کامل جرم‌ها و استفاده بهینه و موثر از مواد شوینده حین نظافت کمک نمی‌کند. 

انواع زمین شوی چرخشی با موتور مجزا کاربردهای مختلفی نظیر آبگیری، آبکشی و خشک کردن دارند و با وجود عملکرد چندگانه این دستگاه نظافت محیط چندان دردسرساز و خسته کننده نخواهد بود. اگر شما هم قصد خرید سطل و زمین شوی چرخشی را دارید دعوت می‌کنیم راهنمای خرید امروز به‌نظر را برای آشنایی بیش‌تر با ساز و کار و فاکتورهای موثر در خرید این دستگاه را از دست ندهید.

معرفی و بررسی انواع سطل و زمین شوی چرخشی

مدل پرطرفدار

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی: آبکشی
  • جنس محصول: فلز و پلاستیک
  • شیر تخلیه آب: دارد

سطل و زمین شوی همارا با یک سبد پلاستیکی برای آبکشی کامل و آبگیری تی بدون پاشیدن آب به اطراف طراحی شده است. سری این محصول از یک افشانه میکروفایبر با قابلیت چرخش 360 درجه تولید شده که جذب رطوبت بالایی دارد. طول دسته این تی در بلند‌ترین حالت 112 و در کوتاه‌ترین حالت 90 سانتی‌متر بوده و در این بازه قابل تغییر است.

این محصول به یک شیر تخلیه آب مجهز است و سری تی‌ها قابل تعویض هستند.

سطل و زمین شوی مهسان مدل Dolphins

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی:آب کشی، آب جمع کن، شیشه پاک‌کن
  • جنس محصول: آلومینیومی
  • شیر تخلیه آب: دارد
نقاط قوت
  • دارای نخ یدک برای جایگزینی نخ‌ها

سطل و زمین شوی مهسان مدل Dolphins با سری طنابی و قابلیت تغییر طول دسته همان چیزی است که برای آبکشی سریع سطوح نیاز دارید. یکی از نقاط قوت این محصول نخ اضافه بوده كه در دسته تي تعبيه شده است. به این شکل که بدون دخالت دست و تنها با بالا کشیدن دسته تی می‌توانید نخ‌های یدک را جایگزین نخ مایکروفایبر فرسوده کنید.

ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل Maximus

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی آب کشی , آب جمع کن
  • جنس محصول: تمام استیل
  • شیر تخلیه آب: دارد
نقاط قوت
  • مجهز به دو موتور برای خشک کردن و خیساندن

ست سطل و زمین شوی ای تی سی از کامل‌ترین محصولات بازار است که با پدال قدرتمند، بدنه کاملا استیل و موتور مجزا برای آبگیری و آبکشی طراحی می‌شود. در بالا و پایین این محصول شیر تخلیه تعبیه شده که به خروج آب اضافی بدون دخالت دست کمک می‌کند.

برای سهولت در جابجایی در طراحی این سطل از چرخ استفاده شده است. همراه با سری این محصول یک سری جداگانه دریافت می‌کنید که برای شستشو مجزا خشک و مرطوب مناسب هستند.

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی: آبکشی
  • جنس محصول: استیل و پلاستیک
  • شیر تخلیه آب: ندارد

سطل و زمین شوی هوم کت با دو قابلیت آبگیری و آبکشی برای نظافت تمام سطوح منزل و محل کار طراحی شده است. عملکرد خشک کن این دستگاه به صورت چرخشی و مکانیکی است. به این شکل که با پدال پایی روی سطل می‌توانید میزان رطوبت تی را تعیین کنید.

سری این دستگاه طنابی بوده و قابلیت چرخش در تمامی جهات را دارد.

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی: آب کشی، آب جمع کن
  • جنس محصول: استیل
  • شیر تخلیه آب: دارد

سطل و زمین شوی مدل AR 8547604089 به صورت دوکاره برای جمع کردن آب و آبکشی تی طراحی شده است. همراه با این سطح و زمین شوی چرخشی دو سری طنابی دریافت می‌کنید که قابلیت تغییر ارتفاع دارند. این ست شیر تخلیه دارد و همراه با ان یک برس کوچک برای نظافت عمیق کنج و دیواره‌ها دریافت می‌کنید.

سطل و زمین شوی شایلین مدل BS-1020

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی: آب کشی، آب جمع کن
  • جنس محصول: فلزی و پلاستیکی
  • شیر تخلیه آب: دارد
نقاط قوت
  • دارای چرخ برای حمل آسان سطل

با وجود سری چرخشی سطل و زمین شوی شایلین هیچ نقطه‌ای هنگام نظافت دور از دسترستان باقی نمی‌ماند. این محصول با یک سطل پلاستیکی مجهز به مخزن مایع شوینده طراحی شده و همزمان دو قابلیت آبکشی و آب جمع کن دارد.

یکی دیگر از نقاط قوت این محصول سری حوله‌ای آن است که باعث می‎شود تی قدرت جذب رطوبت بالاتری داشته باشد.

سطل و زمین شوی مهسان کد 4-20216

مشخصات محصول

  • نوع کاربری سطل و تی: آب کشی، آب جمع کن
  • جنس محصول: فلزی و پلاستیکی
  • شیر تخلیه آب: ندارد

سطل و زمین شوی مهسان با سری چرخشی و قابلیت تنظیم ارتفاع ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت دارد. این محصول یک سطل مجهز به سیستم آبگیری دورانی است. جنس سری تی طنابی بوده و می‌توانید ارتفاع دسته را به دلخواه تغییر دهید.

سلامی دوباره به پاکیزگی با انواع زمین شوی چرخشی

سطل و زمین شوی چرخشی همان تی و سطلی هستند که از گذشته برای نظافت محیط استفاده می‌شد؛ با این تفاوت که در ساختار این دستگاه از موتور قدرتمند بهره گرفته شده تا فرآیند آبگیری و آبکشی تا خشک کردن تی برای استفاده روی سطوح سریع و ساده‌تر صورت گیرد.

احتمالا بخواهید بدانید سطل و زمین شوی چرخشی با وجود ظاهر ساده خود چه مزایایی نسبت به انواع مدل‌های تی ساده دارد. انواع زمین شوی‌های چرخشی با قابلیت‌های کلیدی زیر طراحی می‌شوند:

عملکرد خشک و مرطوب خودکار

تا قبل از این برای استفاده از تی و سایر لوازم نظافتی نیروی زیادی بابت آبگیری و هر بار آبکشی طی صرف می‌کردیم. حالا در انواع زمین شوی چرخشی مجموعه کاملی مجهز به یک یا دو موتور قدرتمند معرفی شده که به صورت خودکار طی را آبگیری با آبکشی می‌کنند.

خشک یا مرطوب کردن تی این محصول به واسطه موتور چرخشی داخل آن صورت می‌گیرد. در برخی از مدل‌ها به جای موتور از یک پدال ساده استفاده شده است که باعث می‌شود قیمت محصول پایین‌تر از مدل‌های خودکار باشد. برای استفاده از این مدل‌ها باید پدال را به صورت مکرر با پا فشار دهید تا طی مکانیسم چرخشی داخل سبد تی و کنف روی آن به سرعت مرطوب یا آبگیری شود.

با این سیستم در عمل نیازی به استفاده از چند تی خشک یا مرطوب ندارید. بعد از هر بار استفاده فقط کافی است تی را داخل سطل قرار دهید تا به صورت کامل آبگیری شود. بنابراین بر حسب نیاز می‌توانید از یک تی برای گردگیری، نم دار شدن یا مرطوب کردن زمین به صورت کامل استفاده کنید.

سهولت در جابجایی انواع سطل و زمین شوی

یکی از دردسرهای نظافت دوره‌ای و مرتب سطوح و کف جابجا کردن سطل و تی کشی به سبک سنتی بود. از مزایای رقابتی انواع سطل و زمین شوی چرخشی امکان جابجایی آسان آن‌ها است که بخشی از این دردسرها را کم مي‌كند. بعضی از مدل‌های بازار فقط یک سبد ساده ندارند و ممکن است به چرخ برای حمل و نقل ساده‌تر مجهز باشند.

تخلیه آسان آب در انواع زمین شوی چرخشی

اکثر زمین شوی‌ها دارای شیر تخلیه مجزا هستند. بنابراین بدون این که به بلند کردن سطل نیاز داشته باشید می‌توانید در همان حالت شیر تخلیه را باز کرده و مجدد سطل را برای نظافت آبگیری کنید.

مدیریت مصرف انرژی با انواع زمین شوی چرخشی

نظافت محیط با سطل و زمین شوی چرخشی عمیق‌تر و کامل‌تر از همیشه صورت می‌گیرد. بنابراین با استرس و صرف انرژی کم‌تر می‌توانید سطوح منزل را بهتر از همیشه نظافت کنید؛ اما این تنها بخشی از مزایای استفاده از این دستگاه است.

در مدل‌هایی که آبگیری تی در سطل با مکانیسم چرخشی صورت می‌گیرد تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی می‌شود. اگر قرار باشد به سبک گذشته تی را خیس یا آبگیری کنید احتمالا حجم زیادی از آب تصفیه شده شهری اتلاف شود. اما با استفاده از سطل و زمین شوی تنها از حجم مشخص مایعات داخل سطل را برای شستشو، مرطوب کردن و در نهایت آبگیری تی استفاده می‌کنید.

راهنمای استفاده از سطل و زمین شوی چرخشی

زمین شوی‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و ساز وکار آن‌ها مشابه است؛ اما این دستگاه در دو حالت خشک و مرطوب قابل استفاده است و شاید بخواهید درباره نوع و نحوه استفاده از آن‌ها و مکانیسم چرخشی داخل سطل بیش‌تر بدانید.

استفاده از زمین شوی در دو حالت خشک و مرطوب

مجموعه سطل و زمین شوی معمولا با دو سری یا تی کنفی برای شستشو و نظافت محیط عرضه می‌شوند. این سری معمولا از جنس میکروفایبر تولید می‌شود که جذب آب مناسبی دارد و به محض مرطوب شدن گرد و غبار محیط را جذب می‌کند.

توصیه می‌کنیم یکی از سری محصول را برای نظافت خشک اختصاص دهید و دیگری را برای نظافت مرطوب استفاده کنید.

تنظیم نیروی چرخشی سبد برای آبگیری

با وجود سیستم چرخشی پدالی تعبیه شده در انواع زمین شوی می‌توانید میزان خشکی یا درصد رطوبت سری کنفی را تعیین کنید. هر چقدر که سرعت چرخش موتور سبد بیش‌تر باشد تی سریع‌تر آبگیری می‌شود. با این حال برای شستشو عمیق و کامل بهتر است سری کنفی نسبتا مرطوب و میکروفایبرهاي به کار برده شده در آن نرم و منعطف باشند.

سخن آخر

استفاده از تي و سطل، هر بار پر و خالي كردن سطل يا آبگيري تي نظافت منزل و محل كار را به يك كابوس تبديل كرده‌اند. اما با وجود انواع سطل و زمین شوی چرخشی مي‌توانيد اين روند خسته كننده و ملامت آور را بدون نياز به دخالت دستي تسهيل كنيد.

انواع زمين شوي چرخشي در نوع آبگيري، آب كشي يا تلفيقي از اين دو توليد مي‌شوند. در برخي از مدل‌هاي بازار شير تخليه براي خارج سازي سريع آب آلوده و پر كردن مخزن پيش بيني شده است. انتخاب شما كدام يك از مدل‌هاي معرفي شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر