امروز04 اردیبهشت 1403

10 مدل از بهترین پرزگیر لباس – قیمت مناسب با کیفیت بالا

بهترین پرزگیر لباس
5/5 - (1 امتیاز)

با بهترین پرزگیر لباس به جنگ هیولاهایی به نام پرز بروید!

نگهداری و حفظ ظاهر همیشه کار آسانی نیست؛ علی الخصوص وقتی که پارچه لباستان حال از هر جنسی که باشد به پرز و موی حیوانات خانگی آلوده شده باشد. حتی اگر هیچ یک از این موارد هم وجود نداشته باشند پارچه برخی از لباس‌ها بعد از استفاده مداوم پرز می‌دهد؛ اما همیشه نمی‌توانیم آن‌ها را به محض این که پرز گرفتند دور بیندازیم و از خیر پوشیدنشان بگذریم!

روش‌های زیادی برای زدودن گرد و خاک از روی لباس وجود دارد. اما وقتی که همین گرد و خاک و غبار با پرز و موهای ریز همراه باشد حتی شستشو هم نمی‌تواند شما را از شر این پرزها خلاص کند. در این مواقع پیشنهاد ما انواع بهترین پرزگیر لباس است که به دو صورت دستی و برقی قابل استفاده هستند. ابزارهایی که با یک مکانیسم فوق ساده پرززدایی لباس‌های را ساده‌تر کرده‌اند.

حتی اگر خیلی در بند مشکل پرز گرفتن لباس‌هایتان نباشید انواع پرزگیر به رفع سریع گرد و خاک و مواد خارجی از روی لباس کمک می‌کنند. برای صرفه جویی در زمان و آشنایی با مدل‌های مختلف پرزگیر لباس همراه ما در به‌نظر باشید.

معرفی و بررسی انواع بهترین پرزگیر لباس دستی

مدل پر طرفدار

پرزگیر لباس و مبلمان فر ویزارد مدل PG7

مشخصات محصول

  • پرزگیر دستی با ابعاد 35×5 سانتی متر
  • دسته پلاستیکی و سری ثابت
  • مناسب برای جمع کردن مو و پشم حیوانات از روی مبلمان و سایر وسایل

پرزگیر لباس و مبلمان فر ویزارد مدل PG7 از پرفروش‌ترین مدل‌های دستی با سری ثابت است. این محصول در ابعاد یک شانه تولید شده که به همراه یک قاب طراحی شده است. به این شکل که بعد از هر بار کشیدن پرزگیر روی سطوح باید آن را در قاب قرار دهید تا پرز و موهای جذب شده خارج شوند. سپس می‌توانید محفظه را خالی کنید.

دقت کنید که این مدل به سبب سطح پرزگیر ضخیمی که دارد برای استفاده روی لباس مناسب نیست.

پرز گیر لباس ایکیا مدل Bastis 60

مشخصات محصول

  • پرزگیر دستی با ابعاد 10×15 سانتی متر
  • دسته پلاستیکی و سری متحرک
  • مناسب برای جمع کردن مو حیوانات و پرز از روی لباس و سطوح باریک

مدل‌های دستی رولی از پرطرفدارترین محصولات برای جمع آوری پرز هستند.  پرزگیر لباس ایکیا مدل Bastis 60 با دسته پلاستیکی و یک رول متحرک طراحی شده است. این مدل برای جمع آوری مو و پرز روی لباس و سطوح باریک مناسب است؛ اما شاید جوابگو پرزگیری فرش و مبل نباشد.

مشخصات محصول

  • پرزگیر دستی با ابعاد 40x15x20 سانتی متر
  • دسته پلاستیکی و سری متحرک
  • مناسب برای جمع کردن مو حیوانات و پرز از روی فرش و مبل

برای آن دسته از افرادی که طرفدار پر و پا قرص پرزگیرهای رولی هستند  پرزگیر مدل AR-20 را پیشنهاد می‌کنیم. مدلی که با طراحی خلاقانه و کارایی بالا شبیه به یک تی یا جارو برقی تولید شده است. بنابراین بدون نیاز به خم شدن می‌توانید با این پرزگیر تمام موها و پرزهای سطوح مختلفی مثل فرش و مبل را پاکسازی کنید.

پرز گیر لباس مدل sun-3 به همراه سری یدک

مشخصات محصول

  • پرزگیر دستی با ابعاد 23x12x6 سانتی متر
  • دسته پلاستیکی و سری متحرک
  • مناسب برای جمع کردن مو حیوانات و پرز از روی لباس

پرزگیر لباس مدل sun-3 به همراه سری یدک عرضه می‌شود و قیمت مناسبی دارد. این محصول از یک دسته پلاستیکی تولید شده که سری آن در بازار موجود است. بنابراین بدون نیاز به تعویض دسته می‌توانید سری آن را تعویض کنید.

پرز گیر لباس و پاشنه کش دلگان مدل W07-S0009-019

مشخصات محصول

  • پرزگیر دستی با ابعاد 250x50x40 سانتی متر
  • بدنه چوبی سه کاره
  • مناسب برای جمع کردن مو حیوانات و پرز از روی لباس

پرزگیر لباس و پاشنه کش دلگان مدل W07-S0009-019 ابزاری سه کاره برای جمع آوری پرز، پاک کردن گرد و غبار از روی لباس و پاشنه کشی است. این محصول بدنه چوبی دارد و بسیار سبک وزن است. بنابراین می‌توانید در طول روز و برای زدودن پرز و گرد و غبار لباس آن را در کیفتان حمل و نقل کنید.

معرفی و بررسی انواع بهترین پرزگیر لباس برقی

پرزگیر لباس کیمی مدل km-2718

مشخصات محصول

  • پرزگیر برقی با ابعاد 8x7x7 سانتی متر
  • بدنه پلاستیکی با سری ثابت
  • مناسب برای مانتو ,کت ,شلوار ,روسری ,پیراهن ,ژاکت  و پارچه‌های پشمی کتانی

پرزگیر لباس کیمی مدل km-2718 از تیغه‌های قوی و سریع تولید شده که علاوه بر لباس برای سطوح محدود فرش و مبل هم مناسب است. این مدل شارژی است و به راحتی می‌توانید بعد از هر بار شارژ آن را در کیفتان حمل و نقل کنید.

برای کارایی بیش‌تر بعد از هر بار استفاده سری محصول را باز و پرزهای بین تیغه‌ها را پاکسازی کنید.

مشخصات محصول

  • پرزگیر برقی با ابعاد 8x7x3.5 سانتی متر
  • بدنه پلاستیکی با سری ثابت
  • مناسب برای مانتو، کت، شلوار، روسری، پیراهن، ژاکت و پارچه‌های پشمی کتانی

پرزگیر لباس مدل FL-188 در ابعاد یک تراش رومیزی تولید شده و بدنه آن پلاستیکی است. تیغه‌های تعبیه شده در این دستگاه برای زدودن مو و پرز انواع پارچه کتانی، نخی، پشمی و کاموایی مناسب است. پرزهای جمع آوری شده در این دستگاه به جای گیر کردن داخل تیغه‌ها به محفظه پایین آن منتقل می‌شوند.

این محصول با باتری قلمی کار می‌کند و قابلیت شارژ یا اتصال به برق مستقیم ندارد.

مشخصات محصول

  • پرزگیر برقی با ابعاد 14x6x6 سانتی متر
  • بدنه پلاستیکی فلزی با سری ثابت
  • مناسب برای لباس‌های پشمی و نخی و الیاف مصنوعی و بافتنی و ...

پرزگیر واکن مدل 101 با فناوری بی صدا تولید شده و به یک محفظه برای جمع آوری پرز سطوح مجهز است. این محصول یک برس تمیز کننده دارد که همزمان با چرخش تیغه‌ها سطح لباس را از گرد و غبار پاکسازی می‌کند. این مدل با باتری قلمی کار می‌کند و آن را برای استفاده روی لباس و سطوح مختلف پشمی بافتنی توصیه می‌کنیم.

مشخصات محصول

  • پرزگیر برقی با ابعاد 19x7x7 سانتی متر
  • بدنه پلاستیکی فلزی با سری ثابت
  • مناسب برای انواع لباس و فرش

پرزگیر لباس درما مدل MQ811 با ساختار ارگونومیک طراحی شده و ابعاد آن برای حمل و نقل بسیار مناسب است. این محصول با تیغه کار نمی‌کند و شبیه به مدل‌های دستی یک رول داخلی دارد. اما مکش داخلی دستگاه به جذب سریع‌تر پرزها بدون نیاز به چرخش دست روی سطح چسبی رول کمک می‌کند.

پرزگیر برقی مدل JTY_2018

مشخصات محصول

  • پرزگیر برقی با ابعاد 16x14x6 سانتی متر
  • بدنه پلاستیکی با سری ثابت
  • مناسب برای انواع لباس

یکی از مزایای پرزگیر برقی مدل JTY_2018 اتصال آن به برق شهری است که شما را برای همیشه از باتری قلمی و محدودیت‌های آن رها می‌کند. این مدل با طراحی ارگونومیکی که دارد برای پرزگیری ساده انواع لباس مناسب است.

چرا لباس‌ها پرز می‌دهند یا مو جذب می‌کنند؟

پرز دادن یکی از متداول‌ترین چالش‌هایی است که در نساجی و تولید پارچه‌های مختلف با آن مواجه هستیم. این پرز‌ها همان گلوله‌هایی هستند که همیشه از دیدن آن‌ها روی لباس وحشت داریم؛ خصوصا وقتی که مدت کمی از خرید یک لباس گذشته و بعد از یک بار شستشو یا تن زدن متوجه می‌شویم پارچه آن پرز داده و احساس شکست می‌کنیم!

حتی اگر بهترین پارچه دنیا را هم خریداری کنید پرز دادن موضوعی نیست که به این سادگی‌ها بتوانید از آن پیشگیری کنید. این پرزها همان نخ‌ها یا رشته‌هایی هستند که در بافت پارچه به خوبی در هم تنیده نشده‌اند و با هر بار تنش خارج می‌شوند. این مشکل را معمولا در پارچه‌های کاملا طبیعی که فاقد الیاف سنتتیک هستند می‌بینیم.

داستان پرز دادن لباس‌ها هنوز تمام نشده است. این که برای زیبایی لباس‌ها مجبور به استفاده از انواع پرزگیرهای برقی یا دستی هستیم دلایل دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال اگر از حیوان خانگی نگهداری می‌کنیم ریزش مو در حیوانات نظیر انسان امری طبیعی است که در برخی از فصول ممکن است شدت بگیرد.

بر خلاف پرز طبیعی لباس، هیچ چیز حریف و جلودار موهای طبیعی حیواناتی نیست که به هر شکلی با آن‌ها ممکن است تماس داشته باشید. در این مواقع حتما به انواع پرزگیر نیاز پیدا می‌کنید تا این هیولاهای چسبنده را به هر نحوی که شده از روی لباستان خارج کنید!

انواع پرزگیر لباس بر اساس ساختار و عملکرد

پرزگیرهایی که در بازار می‌بینید در دو نوع برقی و دستی و صدها مدل متنوع تولید می‌شوند. پرزگیرهای دستی کارایی ساده‌ای دارند و ارزان قیمت‌تر هستند؛ اما معمولا برای هر بار استفاده مجدد از آن‌ها باید ماده مصرفی را عوض کنید. در برخی از مدل‌‌ها هم پرزها داخل یک محفظه جمع آوری می‌شوند یا لابه لای برس پرزگیر محصور می‌شوند که باید به صورت دستی خارج شوند.

بر خلاف پرزگیرهای دستی مدل‌های برقی کارایی بیش‌تری دارند و سری آن‌ها ثابت است. طوری که نیازی به تعویض آن‌ها ندارید.

پرزگیرهای دستی برای حمل و نقل و استفاده سریع

مدل‌های دستی بازار به اشکال مخلتفی طراحی می‌شوند. محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل طراحی رولی دارد. طوری که اطراف یک رول صفحه کاغذی چسبنده تعبیه شده و غلتاندن پرزگیر روی بدن باعث چسبیدن موها و پرزها به این صفحه می‌شود.

مدل‌های دستی سبک هستند و قیمت بالایی ندارند. این مدل‌ها را می‌توانید مثل یک شانه یا برس داخل کیف قرار دهید و به محض این که احساس نیاز کردید از آن‌ها استفاده کنید.

مدل‌های رولی کوچک برای استفاده روی سطوح گسترده نظیر فرش و مبل مناسب نیستند. در عوض همین رول‌ها در سایز بزرگ‌تر یا برخی از مدل‌های شانه‌ای وجود دارند که به راحتی پرز و موهای فرش و مبل را جمع می‌کنند.

پرزگیرهای دستی برای پرز گیری عمیق لباس

برخلاف مدل‌های دستی، پرزگیرهای برقی دارای یک تیغه گردان هستند که وقتی روی پارچه قرار می‌گیرند پرزها را از سطح جدا می‌کنند. بنابراین در استفاده از آن‌ها نیازی به حرکت دادن گسترده دست‌ها ندارید و پرزگیر سطح موردنظرتان را پاکسازی می‌کند.

استفاده از پرزگیر برقی سلیقه‌ای است. اگر از پارچه‌های پشمی، کتان و بافتنی استفاده می‌کنید که به شدت پرز می‌دهند شاید بهتر باشد از مدل‌های برقی استفاده کنید؛ چون با تیغه گردان و چرخش روی پارچه تمام پرزهای ذاتی پیراهن، کت و شلوار و هر نوع لباس دیگری را برطرف می‌کنند.

پرزگیر دستی بهتر است برقی؟

پرزگیری لباس با هر تمام پرزگیرهای دستی و برقی امکان پذیر است. با این حال قبل از این که بخواهید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید بد نیست فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  1. پرزگیر برقی معمولا با تیغه فلزی و گردش سریع روی سطح پارچه پرزگیری می‌کند. برای استفاده مداوم از این دستگاه باید محفظه را به صورت مرتب خالی کنید؛ در غیر این صورت قدرت مکش موتور کم می‌شود.
  2. پرزگیرهای دستی چسبی سری یکبار مصرف دارند. بنابراین باید به صورت مداوم سری آن‌ها را عوض کنید تا پرزها به خوبی جذب شوند. در مدل‌های برقی سری ثابت است و نیازی به تعویض آن ندارید.
  3. پرزگیرهای برقی برای کت و شلوار و لباس‌های خاصی که به پرزگیری کامل آن‌ها اهمیت می‌دهید گزینه بهتری هستند. در عین حال پرزگیرهای دستی برای برطرف کردن گرد و خاک و موهای چسبیده روی لباس کارایی بیش‌تری دارند.

سخن آخر

برای زدودن انواع گلوله‌های پرز، موی حیوانات و حتی گرد و غبار هیچ چیز بهتر از انواع بهترین پرزگیر لباس نیست. مدل‌های مختلف پرزگیر در دو حالت برقی و دستی تولید می‌شوند. اکثر مدل‌های دستی برای سطوح نازک‌تر مثل لباس مناسب هستند؛ مگر آن که در ابعاد بزرگ‌تری تولید شده باشند.

مدل‌های برقی با تیغه‌هایی کار می‌کنند که پرزها را به خود جذب می‌کنند؛ اما بعد از هر بار استفاده باید اطراف تیغه و درون محفظه دستگاه را نظافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر