امروز31 فروردین 1403

11 پیشنهاد جذاب برای خرید دمپایی روفرشی زنانه و مردانه باکیفیت

دمپایی-روفرشی
4.5/5 - (2 امتیاز)

نکاتی که در خرید دمپایی روفرشی زنانه و مردانه باید بدانید

چند دقیقه به سلامت خود فکر کنید و ببینید چقدر به سلامتی پاهای خود به عنوان قلب دوم توجه دارید؟ در خانه چطور راه می‌روید و به جز کفش، پاپوش شما برای راه رفتن در خانه چه جنسی دارد؟ فقط به زیبایی آن هنگام خرید اهمیت داده‌اید یا شما هم به خرید دمپایی به عنوان یک عنصر طبی و مهم برای منزل و اوقات فراغت نگاه می‌کنید؟

ممکن است از دمپایی به عنوان جایگزین کفش در محیط کارتان استفاده کنید. بد نیست بدانید خرید دمپایی روفرشی به سبب این که قرار است ساعات مختلف حضور در منزل را با آن سپری کنیم به همان اندازه اهمیت دارد. ما نه فقط به عنوان بخشی از استایل روزمره بلکه با هدف سلامتی و کاهش دردهای استخوانی، پیشگیری از خشکی پوست و حفظ بدن در برابر تغییرات آب و وهوایی از دمپایی روفرشی ممکن است استفاده کنیم.

سایز، جنس دمپایی روفرشی و طراحی آن همه و همه فاکتورهایی تابع طراحی کف منزل، وضعیت بدنی شما و آب و هوا هستند. چه قصد خرید دمپایی مخصوص روی فرش برای خودتان دارید و چه قرار است دمپایی را به عنوان هدیه استفاده کنید دعوت می‌کنیم همراه راهنمای خرید امروز به نظر باشید.

محبوبترین

دمپایی زنانه شهپر مدل رویا 104

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو بسته زنانه
  • جنس چرم مصنوعی، پلی اورتان
  • کاربرد روزمره

دمپایی زنانه شهپر مدل رویا از جنس چرم مصنوعی تولید شده است. این محصول قابلیت شستشو دارد و برای استفاده در منزل و کاربرد روزمره مناسب است.

دمپایی زنانه مدل پامچال

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک
  • کاربرد روزمره و مجلسی

دمپایی زنانه مدل پامچال پاشنه سبک یکسره دارد و به توجه به جنس پلاستیکی قابل شستشو است.

صندل طبی زنانه مسعود مدل Zk2201

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک
  • کاربرد روزمره و مجلسی

صندل مسعود یکی از پاپوش‌های پرطرفدار برای فصل تابستان است که می‌توانید به صورت چهارفصل در منزل و خارج از منزل استفاده کنید. این صندل را بدون نگرانی بابت جدا شدن بافت محصول می‌توانید با ماشین لباسشویی شستشو دهید.

دمپایی زنانه نسیم مدل مژده

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک، ترموپلاستیک
  • کاربرد روزمره

دمپایی زنانه نسیم مدل مژده یکی از سبک‌ترین محصولاتی است که می‌توانید برای روی فرش و در منزل استفاده کنید. در این محصول از الیاف ترموپلاستیک استفاده شده است. بنابراین با وجود هر بار پوشیدن و شستشو جنس و ظاهر دمپایی عوض نمی‌شود، کشیده به نظر نمی‌آید و ثابت باقی می‌ماند.

دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-BK

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه/ مردانه
  • جنس حوله‌ای ضخیم
  • کاربرد روزمره

دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-BK با رویه حوله‌ای و زیره PVC طراحی شده است. قسمت حوله ای به زیره PVC با اتصال محکمی ثابت شده و کفی و طراحی محصول مناسب استفاده روزمره و روفرشی است.

دمپایی روفرشی میداس

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو بسته زنانه
  • جنس حوله‌ای متوسط
  • کاربرد روزمره

انواع دمپایی‌های حوله‌ای به سبب جنس و طراحی خاص و راحتی که دارند به دمپایی خواب تشبیه می‌شوند. دمپایی روفرشی میداس نمونه‌ای از این محصولات حوله‌ای بوده که برای استفاده روزمره و داخل منزل طراحی شده است. یکی از مزایای این دمپایی و  اکثر مدل‌های حوله‌ای متوسط تا نازک قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی است.

دمپایی زنانه نیکتا مدل K1-297-3gol-PK

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک، مواد مصنوعی و پی وی سی
  • کاربرد روزمره، داخلی و خارجی

دمپایی زنانه نیکتا مدل K1-297-3gol-PK از مدل‌های جلوباز زنانه بوده که با طرح برجسته تولید شده است. کفی این محصول از جنس EVA و نرم و راحت بوده و در مجموع محصولی سبک و مقاوم است.

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک و مواد مصنوعی
  • کاربرد روزمره

دمپایی نسیم با زیره تخت یکسره و انعطاف پذیری بالا تولید شده است. رویه این محصول طرح دار و از مواد مصنوعی تولید شده است. همین موضوع باعث شده تا وزن محصول بسیار ناچیز و شستشو آن آسان باشد.

دمپایی زنانه طرح دار

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز زنانه
  • جنس پلاستیک و مواد پارچه‌ای
  • کاربرد روزمره، مجلسی، داخلی و خارجی

این محصول در مدل خزدار و با تنوع رنگ تولید شده است. زیره این دمپایی طبی نیست و از پلاستیک سخت تولید شده است. بنابراین برای پیاده روی طولانی توصیه نمی‌شود. ضمن این که می‌توانید علاوه بر استفاده روزمره روفرشی از این دمپایی برای بیرون از منزل نیز استفاده کنید.

دمپایی روفرشی مردانه موموسو مدل K22

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو باز مردانه
  • جنس پارچه بسیار لطیف
  • کاربرد روزمره

 دمپایی روفرشی مردانه موموسو مدل K22 با زیره پلاستیک فشرده، رویه بسیار لطیف و با کیفیت با کفی پلاستیکی آج دار تولید شده است. این محصول قابلیت شستشو دستی دارد و برای استفاده روزمره مناسب خواهد بود.

دمپایی روفرشی زنانه طرح قلب

مشخصات محصول:

  • دمپایی جلو بسته زنانه
  • جنس پارچه از جنس پولیشی پرز بلند
  • کاربرد روزمره

دمپایی روفرشی زنانه طرح قلب با پارچه ضخیم پولیشی تولید شده و برای فصول سرد سال مناسب است. کفه این محصول مقاوم و محکم است و می‌توانید رویه را به صورت دستی شستشو دهید.

آشنایی با انواع دمپایی روفرشی مناسب منزل

دمپایی یا کفش‌های روفرشی تنوع فوق العاده‌ای در بازار دارند و این که بخواهیم آن‌ها را در یک دسته خاص طبقه بندی کنیم کار مشکلی است. به علاوه همواره مدل‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که ترکیبی از مدل‌های فعلی هستند. با این حال اکثر محصولاتی که در بازار می‌بینیم در یکی از طبقه بندی زیر قرار می‌گیرند:

انواع دمپایی‌های جلو باز تابستانی

مدل‌های جلوباز معمولا به عنوان دمپایی تابستانی هم شناخته می‌شوند؛ اما کاربرد چهار فصل داخل منزل دارند. در این مدل‌ها از هر نظر احساس راحتی می‌کنید و اکثر دمپایی‌های روفرشی طبی هم در همین دسته قرار می‌گیرند. البته دمپایی‌های جلو باز به خودی خود انواع و اقسام دمپایی‌ها را شامل می‌شوند که بارها و بارها امتحان کرده‌اید.

دمپایی‌های انگشتی یا فلیپ فلاپ از مدل‌های محبوب دمپایی جلوباز هستند که بیش‌تر در هوای گرم و موقعیت‌هایی نظیر ساحل استفاده می‌شوند. انواع صندل‌های تابستانی انگشتی در واقع ترکیب مدل‌های انگشتی و رو باز هستند.

برخی از صندل‌هایی که دربازار می‌بینیم کفی یا بدنه نرمی دارند و هم برای داخل منزل و روی فرش و هم برای خارج منزل استفاده می‌شوند. صندل‌های مردانه در اکثر موارد حجیم‌تر هستند و برای موقعیت‌های بیرونی طراحی می‌شوند.

انواع دمپایی‌های جلو بسته زمستانی و مجلسی

مدل‌های جلوبسته طراحی خاصی دارند که شاید برای موقعیت‌های مجلسی یا به عنوان بخشی از لباس خواب مناسب باشند. برخی از این مدل‌ها کاربرد بیرونی هم دارند و می‌توانند بخشی از استایل شخصی روزمره شما باشند.

طراحی دمپایی‌های روفرشی جلو بسته با حساسیت بیش‌تری صورت می‌گیرد. در برخی از مدل‌های جلوبسته برای جلوگیری از لیز خوردن پاها یک پشتی هم طراحی می‌شود. بنابراین طراحی دمپایی‌های روفرشی جلو بسته گاهی شباهت زیادی به کفش پیدا می‌کند.

انواع دمپایی‌های جورابی روفرشی

یکی از مدل‌های محبوب جلوبسته همان دمپایی‌های منعطف و نرمی هستند که به شکل یک جوراب یا کفش طراحی می‌شوند. پارچه‌ای که در این مدل‌ها استفاده می‌شود ضخیم‌تر بوده و برای فصول گرم مناسب‌تر است. برخی از مدل‌های زمستانی جلو بسته هم در قالب بوت یا چکمه طراحی می‌شوند و برای روزهای سرد زمستانی بسیار مناسب و محبوب هستند.

فاکتورهایی که در انتخاب دمپایی روفرشی باید بدانید

اولین بار استفاده از دمپایی روفرشی به شکل مدرن در میان ملت اسکاندیناوری شهرت یافت. علت آن هم آب و هوای سرد آن منطقه بود که باعث می‌شد همه افراد خانواده برای محافظت از هوای سرد خانه از دمپایی استفاده کنند.

هم اکنون استفاده از دمپایی روفرشی نه فقط با هدف محافظت از سرما و طبی، بلکه به عنوان یکی از عناصر استایل رسمی و مجلسی استفاده می‌شود. بنابراین در خرید آن باید چند فاکتور مهم را زیر نظر داشته باشید:

متریال و مواد مصرفی در تولید انواع دمپایی روفرشی

اگر قرار است از دمپایی روفرشی برای استفاده روزمره و مداوم استفاده کنید مواد مصرفی به کار برده شده در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. این متریال باید سبک، قابل تنفس و البته هایپو آلرژن باشد. کتان و لنین از بهترین مواد مصرفی در دسترس هستند که در تولید دمپایی روفرشی جلو بسته و باز استفاده می‌شوند.

نکته بعدی در خرید دمپایی روفرشی انتخاب متریال بر اساس موقعیت مورد نظر شما است. اگر قرار است دمپایی را به مدت طولانی بپوشید باید به قابلیت تبادل رطوبت و خشک شدن آن نیز دقت کنید؛ در غیر این صورت مشکلاتی مثل بوی بد داخل دمپایی و رشد میکروارگانیسم‌های فرصت طلب شما را آزار می‌دهند.

انتخاب سایز مناسب دمپایی روفرشی

خیلی از افراد در انتخاب سایز دمپایی خانگی به اندازه کفش حساسیت به خرج نمی‌دهند. اما بد نیست بدانید که از نظر علم ارگونومی سایز دمپایی شما هم باید دقیقا مطابق با سایز کفشتان باشد. با توجه به این که به سبب جنس انواع دمپایی روفرشی احتمال مغایرت سایز با سایز اصلی کفش شما وجود دارد باید به این موضوع دقت بیش‌تری داشته باشید.

انتخاب دمپایی روفرشی مناسب مطابق با فصل

اگر به دنبال خرید دمپایی روفرشی مناسب همان فصل هستید باید چهار فاکتور مهم را در خریدتان بررسی کنید:

  • قرار است دمپایی را در محیط خشک بپوشید یا خیس؟
  • قرار است دمپایی را 24 ساعته در محیط گرم بپوشید یا دمپایی را برای محیط معتدل و برای ساعات محدود نیاز دارید؟
  • پوشش کف منزل چیست؟ قرار است از دمپایی روی سرامیک و سنگ استفاده کنید یا فرش؟

تمام این فاکتورها در انتخاب یک دمپایی برای فصل سرد یا گرم سال اثرگذار هستند.

سخن آخر

خرید دمپایی روفرشی و استفاده از آن در منزل علاوه بر کاربرد زیبایی، سلامت پوست و پاها را تضمین می‌کند. مدل‌های مختلف جلو بازو جلو بسته در بازار وجود دارند و برخی از آن‌ها می‌توانند برای بیرون از منزل نیز قابل استفاده باشند.

انتخاب شما کدام مدل با کدام کفی و پاشنه است؟ فکر می‌کنید یک دمپایی مناسب با کاربرد طبی و البته حفظ جنبه‌های زیبایی شناختی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر