امروز28 فروردین 1403

11 مدل از بهترین مارک مبل تختخواب شو باکیفیت بازار – 2021

خرید مبل تختخواب شو یک نفره و دو نفره
4.3/5 - (6 امتیاز)

روی آوردن به زندگی شهری برای همه ما دردسرهای زیادی داشته است. همین که یک وسیله دکوراتیو زیبا را ببینید اما به دلیل محدودیت فضا نتوانید آن را به دکوراسیون منزل اضافه کنید عذاب‌آور است. اما شاید با نگاه به فضاهایی که نادیده گرفته شده‌اند و البته ابزارهایی که با همین رویکرد طراحی شده‌اند فضای آپارتمان‌های نقلی و کوچک هم دلباز و بزرگ‌تر از همیشه به نظر برسد.

انواع مبل تختخواب شو یک نفره و دو نفره تجلی تلفیق احساس نیاز و خلاقیت هستند که با خرید آن‌ها همزمان با یک تیر دو نشان زده‌اید! اول لذت بردن از زیبایی و طراحی مدرن این مبلمان در محل منزل و در مرحله بعد بهره‌مندی از آن‌ها به عنوان یک تختخواب راحت و بادوام بدون شلوغ کردن فضای محدود منزل!

مبلمان تختخواب شو برای زندگی آپارتمانی بسیار مناسب و کاربردی هستند؛ اما سوالات زیادی پیش از خرید آن‌ها مطرح می‌شود که شاید سوال شما هم به عنوان خریدار آینده مبلمان تختخوابشو باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید امروز به‌نظر را تا پایان دنبال کنید.

معرفی و بررسی انواع مبلمان تختخواب شو

مدل محبوب

کاناپه مبل تختخواب شو یک نفره دسته متکایی

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

برای اتاق خواب یا حتی در فضای پذیرایی مبل تختخوابشو یک نفره نشیمنگاه مناسب و راحتی است. زیره و دسته این مبل از تشک پر شده با فوم پلی اورتان تولید شده و روکش کاناپه در تمامی قسمت‌ها قابلیت تعویض و شستشو دارد.

یکی از مزایای این کاناپه یک نفره طراحی نرم و راحت همراه با بالش است که شما را نسبت به استفاده از هر بالش اضافی بی‌نیاز می‌کند. این مدل تا 120 کیلوگرم قابلیت تحمل وزن دارد و برای استفاده در هتل و فضاهای تجاری نیز مناسب خواهد بود.

کاناپه مبل تختخواب شو یک نفره آرا سوفا مدل B18

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: استیل
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

کاناپه تختخوابشو مدل B18 تخت مناسب یک نفر و نشیمنگاه نرم و راحت برای 3 تا 4 نفر است. این مدل از فلز صنعتی سبک تولید شده و کفی طبی به کار رفته در آن از جنس یورتان با دانسیته بالا است.

یکی از ویژگی‌های متمایز این کاناپه باکس بزرگ زیر آن است که به عنوان محفظه‌ای برای قرار گرفتن وسایل و ملزومات خواب استفاده می‌شود. دوخت این کاناپه یک نفره زیبا با ظرافت زیاد و توسط دستگاه سی ان سی آلمانی تمام اتوماتیک انجام شده است.

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل نفس

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کاناپه تختخوابشو یک نفره مدل نفس جنس پارچه به کار رفته در روکش آن است که نسبت به مایعات غیرقابل نفوذ است. تشک این مدل به صورت یکدست و همراه با دو بالش همرنگ و هماهنگ با روکش دوخته شده و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است.

این کاناپه به وزن 40 کیلوگرم و با ظرفیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم تولید شده است.

مبل تخت خواب شو مدل پازل کد Pz001XS

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: پلیمر
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: پلیمر

کاناپه تختخواب شو پازل محصولی چندکاره است که همزمان می‌توانید از آن به عنوان تخت معمولی، تخت ماساژ، نشیمنگاه بزرگ و کوچک استفاده کنید. در حالت فشرده این کاناپه از سه جلومبلی تشکیل شده و می‌توانید از آن‌ها به عنوان نشیمنگاه در گوشه و کنار اتاق نیز بهره‌مند شوید.

طراحی این کاناپه خلاقانه بوده و خرید آن را برای تکمیل دکوراسیون مدرن و کلاسیک منزل یا محل کار پیشنهاد می‌کنیم.

مبل تخت خواب شو دو نفره چشمه نور کد MA-512/2-T

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: چوب، فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: چوب، فلز

طراحی منحصر به فرد و جمع و جور مبل تخت خواب شو دو نفره چشمه نور امکان استفاده از آن را حتی در محیط کار نظیر ادارات فراهم کرده است. طراحی این کاناپه به صورت راحتی و کاملا سبک بوده و روکش آن از مخمل نرم و بسیار لطیف تولید شده است.

در طراحی این کاناپه پشتی صندلی قابل جداسازی بوده و از طریق زیپ می‌توانید رویه را از قسمت پشتی جدا کنید.

مبل تخت خواب شو سه نفره مدل M808R508

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

مبل تخت خواب شو سه نفره مدل M808R508 یکی از بزرگ‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید برای استفاده در منزل و محل کار سفارش دهید. این مدل در حالت بسته برای سه نفر و در حالت باز برای پنج نفر نشیمنگاه راحتی تامین می‌کند. حتی در حالت باز هم در کنار تخت همچنان دو صندلی باقی می‌ماند که برای دیگران قابل استفاده خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول باکس زیر بخش تاشو مبل است که می‌توانید کوسن و تشکچه‌ها را داخل آن قرار دهید.

مبل تختخواب شو یک نفره مدل دیانا

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

سازه مبل تختخوابشو یکنفره مدل دیانا تمام فلزی با پروفیل سبک صنعتی است و چارچوب مستحکم و راحتی دارد. رویه این مبل با کوسن از الیاف ویسکوز پوشیده شده و از تشک آن می‌توانید به عنوان پشتی جداگانه یا بالش نیز استفاده کنید.

طراحی ساده و مدرن مبل دیانا را برای فضای اداری و محل کار پیشنهاد می‌کنیم. این محصول ابعاد استانداردی دارد و با قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم تولید شده است.

مبل تخت شو دو نفره مدل پانیز p140b

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

طراحی مبل تختخواب شو دو نفره مدل پانیز به صورت راحتی و مناسب برای قرارگیری در فضای نشیمن و اتاق خواب است. سازه این مبل از پروفیل سبک صنعتی تولید شده و تشک آن به صورت یک تکه از اسفنج مرغوب است.

این تخت با ظرفیت دو نفر قابلیت تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارد. مدل پانیز بدون دسته طراحی شده و دارای 4 کوسن یا بالش از جنس لایکو و ویسکوز است.

کاناپه مبل تخت شو دو نفره آرا سوفا مدل A20

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

مبل A20 طوری طراحی شده تا با وجود ساختار نرم و راحت بسیار سبک باشد. تشک کف نشیمن این مبل به صورت طبی است و بعد از تا شدن یک بستر نرم با ارتفاع کوتاه را برای استراحت آرام فراهم می‌کند.

از طراحی سبک و قابل حمل این مبل می‌توانید در محل کار، اتاق خواب یا نشیمن استفاده کنید.

مبل تختخواب شو دونفره اسپرت آیسان مدل ساحل

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: فلز
  • جنس روکش: پارچه
  • جنس بدنه: فلز

مدل ساحل یک مبل تختخوابشو دو نفره به سبک صندلی‌های ساحلی بوده که به صورت اسپرت طراحی شده است. تشک به کار رفته در این مدل از جنس لایکو درجه یک بوده و روکش آن از پارچه مازراتی باکیفیت است.

تشک به کار رفته در این مبل طراحی مشابهی با تشک‌های سنتی دارد و بنابراین با باز کردن مبل بستر نرم و راحتی درست مشابه با تخت را تجربه می‌کنید.

کاناپه مبل تختخواب شو دو نفره آرا سوفا مدل G25

مشخصات محصول

  • جنس کلاف: استیل
  • جنس روکش: چرم
  • جنس بدنه: فلز

خرید مبل آرا سوفا را برای دکوراسیون مدرن صنعتی و اداری پیشنهاد می‌کنیم. روکش این مبل تختخوابشو از جنس چرم صنعتی با دوام بوده و با دو کوسن با طرح‌های متنوع تولید شده است.

این مبل برای استفاده دو تا سه نفر به عنوان نشیمنگاه و دو نفر به عنوان تخت مناسب است. بخش‌های مختلف مبل آرا سوفا قابلیت جداسازی دارند و بنابراین هنگام حمل و نقل فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

با توجه به کاربرد اداری این مبل زیر تشک یک محفظه برای قرارگیری کالای خواب تعبیه شده است.

چه کسانی به مبل تختخواب شو نیاز دارند؟

هر خانه‌ای با هر نوع دکوراسیون داخلی می‌تواند از ساختار بهینه و جمع وجور این نوع مبلمان بهره‌مند شود. این روزها که اکثر اتاق خواب‌ها طراحی کوچک و محدودی دارند با خرید مبلمان تختخواب شو می‌توانید همزمان یک نشیمنگاه راحت و یک تختخواب کاربردی داشته باشید.

مخاطبان این نوع مبلمان فقط آپارتمان نشین‌ها نیستند. حتی اگر فضای منزل وسیع و جادار است می‌توانید با خرید مبل تختخواب شو یک یا دو نفره در فضا صرفه جویی کنید و در عوض عناصر متنوع و بیش‌تری را در فضا به کار ببرید.

نه فقط منازل، بلکه ادارات و شرکت‌ها هم می‌توانند از این نوع مبلمان استفاده کنند تا کارکنان ساعاتی از روز را به استراحت کوتاه روی مبلمان تختخوابشو بپردازند.

آشنایی با طراحی مبل تخواب شو: دو تاشو یا سه تاشو؟

مبل تختخوابشو دارای صفحات باریک میانی است که مثل یک لولا برای باز و بستن چارچوب مبل عمل می‌کنند. اکثر مبلمان تخوابشو دارای فوم متصل هستند که طی دو یا سه مرحله تا یا جمع می‌شوند.

استفاده از مبل‌هایی که طی دو مرحله جمع می‌شوند راحت‌تر است. ضمن این که هر چقدر که تا یا مراحل جمع شدن مبلمان کوتاه‌تر باشد می‌توانید از تشک‌های ضخیم و بزرگ‌تری استفاده کنید که راحت‌تر هستند.

مبل‌های تختخواب شو به صورت تک یا دو نفره طراحی می‌شوند. استفاده از مدل‌های دونفره برای محیط پذیرایی و اتاق خواب‌ها متداول‌تر است. مبلمان تک نفره تختخواب شو را هم می‌توانید در محیط کار، سوییت و … قرار دهید.

آشنایی با دنیای هزار رنگ طراحی مبلمان تختخواب شو

مبلمان تختخواب شو درست مثل سرویس مبلمان و ناهارخوری منزل طراحی بسیار متنوعی دارند و نحوه به کارگیری خلاقیت و نوآوری در تولید این محصولات ستودنی است. فقط کافی است طراحی مبل تختخواب شو دلخواهتان را تصور کنید؛ از خیال تا واقعیت فاصله کوتاهی است!

  • اولا چارچوب اکثر مبلمان تختخواب شو که امروزه تولید می‌شوند فلزی یا ترکیب چوب و فلز است. استفاده از فلزات باز وبسته کردن و استفاده از مبل تختخواب شو را برای مصرف کننده تسهیل کرده است.
  • قلب انواع مبل تختخواب شو همان نشیمنگاه آن است که معمولا برای پر کردن آن از فوم‌های نرم مموری دار استفاده می‌شود. این فوم‌ها باید استحکام، نرمی و دوام بالایی نسبت به مبلمان معمول داشته باشند.
  • برخی از مبلمان تختخواب شو مطابق با چیدمان مینیمالیستی و به صورت یک نشیمنگاه معمولی طراحی می‌شوند. برخی هم طراحی تلفیقی زیبایی دارند و می‌توانید فاکتورهایی مثل رنگ، طرح و جنس چوب به کار رفته در آن‌ها را با سایر عناصر ست کنید.

راهنمای انتخاب نوع تشک و فوم مبل تختخواب شو

شاید مهم‌ترین شکایت مصرف کنندگان بعد از خرید مبل تختخواب شو عدم برقراری حمایت کافی برای ناحیه کمر و تامین راحتی باشد. این موضوع تا حد زیادی به جنس تشک و نحوه قرارگیری آن روی مبل مربوط می‌شود.

در ادامه انواع تشک قابل استفاده در مبلمات تختخواب شو را بررسی می‌کنیم:

تشک‌های فوم و مموری فوم با ماندگاری بالا

فوم رایج‌ترین و ارزان‌ترین ماده‌ای است که برای پر کردن تشک مبل تختخواب شو استفاده می‌شود. فوم ماندگاری بالایی دارد و شاید راحتی بیش‌تری نسبت به سایر تشک‌ها به عنوان تختخواب داشته باشد.

بهتر از انواع فوم مدل‌های مموری فوم هستند که از نظر ظاهری و راحتی تفاوت زیادی با فوم دارند.

تشک‌های فنردار با قیمت مناسب

مدل‌های فنردار هم ساختار راحت و مطلوبی دارند اما شاید ماندگاری و طول عمر آن‌ها نسبت به مموری فوم کم‌تر باشد. برای افزایش طول عمر تشک فنر دار بهتر است به صورت دوره‌ای آن را جابجا و زیر و رو کنید.

تشک‌های فوتون برای میزبانی مهمان‌ها

یکی از کاربردهای مبلمان تختخواب شو تامین استراحتگاه مناسب برای مهمانان و افراد خارجی است. فوتون تشک بسیار نرم و سبکی است که به راحتی تا می‌شود.

سخن آخر

محدودیت فضای زندگی آپارتمانی بزرگ‌ترین چالشی بوده که زندگی شهری را با محدودیت‌های زیادی روبرو کرده است. مبل تختخواب شو یک نفره و دو نفره یکی از ابزارهای کاربردی با طراحی خلاقانه هستند که همزمان به عنوان نشیمنگاه و تختخواب قابل استفاده خواهند بود.

انواع مبلمان تختخوابشو از جنس فلز، چوب یا استیل تولید می‌شوند. برخی از مبلمان علاوه بر قابلیت تختخوابشو یک محفظه زیر نشیمنگاه دارند که فضای کافی برای قرارگیری وسایل اضافی منزل و کالای خواب را فراهم می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر