امروز11 اردیبهشت 1403

5 مدل از بهترین گاز صفحه ای بوش در بازار

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای بوش. به‌نظر
5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید گاز صفحه ای Bosch

اجاق گاز صفحه ای یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه است. اجاق‌های گاز در اشکال و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اجاق‌های رومیزی محصولی مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک با فضای کم است. یکی از تولیدکنندگان این اجاق‌های گاز کمپانی مشهور بوش است. در این مطلب از به‌نظر قصد داریم انواع گاز صفحه‌ای بوش را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید اجاق گاز صفحه ای Bosch را دارید و برایتان سوال است که گاز صفحه ای بوش قیمتش چنده؟ در این مطلب ۵ تا از بهترین مدل های گاز صفحه ای بوش را معرفی و بررسی کرده ایم.

معرفی ۵ مدل گاز صفحه ای بوش

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PIK975N24E

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۵۲.۷ × ۹۱.۶ × ۵ سانتی‌متر
  • سیستم ایمنی: قفل کودک، قفل، شناسایی تابه، مدیریت توان، خاموش کن زمان‌دار
  • تعداد شعله:  پنج شعله
  • طول گاز: ۹۱.۶
نقاط قوت
  • مجهز به تایمر
  • دارای سیستم قفل کودک

اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PIK975N24E گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌هایی است که فضای کافی ندارد. این مدل ابعاد مناسبی دارد و بدون اینکه فضای خاصی را اشغال کند نیاز شما را به یک اجاق گاز تمام و کمال برطرف می‌کند. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود برای هر سلیقه‌ای مناسب است. گاز صفحه‌ای بوش مدل PIK975N24E دارای ۵ شعله است و در وسط آن پلوپز قرار دارد. سیستم قفل کودک و تایمر از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز است.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PCQ715M90E

مشخصات محصول

  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: پنج عدد
  • ابعاد: ۷۰.۲x۵۲x۵.۲ سانتی‌متر
  • توان حرارتی پلوپز: ۴
  • طول گاز: ۷۰
نقاط قوت
  • کیفیت ساخت بالا
  • سهولت در استفاده

اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PCQ715M90E از محصولات زیبا و با کیفیت کمپانی بوش است. برای اینکه بتوانید این گاز صفحه‌ای را نصب کنید باید یک برش مناسب برای کابینت ایجاد کنید. اجاق گاز صفحه‌ای بوش دارای ۵ شعله است و پاسخگوی نیاز یک خانواده کوچک است. این محصول از جنس استیل است و دوام و ماندگاری زیادی دارد. شبکه رویی شعله‌های اجاق گاز به صورت دو تکه است، این ویژگی علاوه بر زیبایی به شما این امکان را می‌دهد که شبکه را به راحتی بگذارید و بردارید. ۵ شعله اجاق گاز به صورت قرینه هستند و دو شعله کوچک و بزرگ در راست و یک جفت دیگر در چپ و شعله پلوپز که خود دو شعله دارد وسط تعبیه شده‌اند. ولوم‌های اجاق گاز در قسمت میانی و پایین اجاق نصب شده‌اند، علامتی که در کنار هر شعله درج شده نشان می‌دهد که ولوم برای کدام شعله است. فندک اتوماتیک هر ولوم به صورت فشاری عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به صورت یک دست گاز را روشن کنید.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PCR9A5B90

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۵۲ × ۹۱.۵ × ۴.۵ سانتی‌متر
  • سیستم ایمنی: دارای Electromagnetic برای تمامی شعله‌ها
  • طول گاز: ۹۱.۵
  • تعداد شعله: پنج عدد
نقاط قوت
  • فندک اتوماتیک
  • Electromagnetic

اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PCR9A5B90 با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت بوش است. این محصول ابعاد مناسبی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده و دوام و طول عمر بالایی دارد. ۵ شعله با ابعاد متفاوت برای این مدل از اجاق گاز صفحه‌ای بوش در نظر گرفته شده است که در قسمت وسط اجاق پلوپز قرار دارد. فندک اتوماتیک و Electromagnetic برای تمامی شعله‌ها در نظر گرفته شده است. توان شعله پلوپز ۵ وات، شعله راست عقب تا 3 ، شعله چپ جلو تا 1 ،شعله چپ عقب تا 1.75، شعله راست جلو تا 1.75 کیلو است.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PRY626B70Q

مشخصات محصول

  • جنس صفحه: شیشه
  • تعداد شعله: سه عدد
  • ابعاد: طول ۵۳، عرض ۶۰ و ارتفاع ۴.۵ سانتی‌متر
  • جنس شبکه: چدنی
  • نوع سرشعله: چدنی
  • نوع ولوم: استیل
  • طول گاز: ۶۰
نقاط قوت
  • اجزای قابل شست‌و‌شو در ماشین ظرفشویی
  • قطع اتوماتیک گاز در صورت خاموش شدن شعله

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای بوش مدل PRY626B70Q از تولیدات با کیفیت و زیبای شرکت بوش بوده که از ترکیب شعله‌های گازسوز برقی ساخته شده است. شبکه رویی این اجاق گاز صفحه‌ای بوش طراحی دو تکه دارد و باعث شده تا علاوه بر زیبایی، گذاشتن و برداشتن آن ها نیز ساده باشد. دو شعله از 3 شعله اجاق گاز سمت راست و یکی در بالا سمت چپ و صفحه حرارتی برقی در سمت چپ و پایین قرار گرفته است. در قسمت میانی و پایین اجاق ولوم‌ها تعبیه شده‌اند که کنار هر یک علامتی درج شده و نشان می دهد که به کدام شعله مربوط هستند. این گاز همچنین مجهز به فندک اتوماتیک است که به صورت فشاری عمل می کند و کار با آن راحت است. برای روشن شدن فندک نیاز است تا دستگاه به برق متصل شود.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PCS815C90D

مشخصات محصول

  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: پنج عدد
  • ابعاد: ۵.۵x۷۶.۲x۵۲ سانتی‌متر
  • توان حرارتی پلوپز: ۵
  • جنس صفحه: استیل
  • طول گاز: ۷۵
نقاط قوت
  • کیفیت بالای ساخت
  • شبکه های بزرگ در دو قطعه

اجاق‌گاز صفحه‌ای بوش مدل PCS815C90D از تولیدات با کیفیت و مقرون به صرفه کمپانی بوش است. جنس صفحه این محصول از جنس استیل است و به مرور زمان چرک مرده، کدر و تیره نمی‌شود. دو شعله کوچک و بزرگ در راست و یک جفت دیگر در وسط و شعله پلوپز -که خود دو شعله دارد- در سمت چپ تعبیه‌شده‌اند. با فشردن ولوم گاز، جرقه زده‌شده و گاز روشن می‌شود بنابراین، احتمال خرابی میکروسوئیچ، جعبه فندک و چینی فندک کم‌تر است. در قسمت میانی و پایین اجاق ولوم‌ها قرار گرفته‌اند که کنار هر یک علامتی درج‌شده و نشان می‌دهد که به کدام شعله مربوط هستند. فندک اتوماتیک زیر هر ولوم به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با یک دست گاز را روشن کنید. برای روشن شدن فندک نیاز است تا دستگاه به برق متصل شود.


انواع اجاق گاز صفحه ای بوش

اجاق گاز معمولی

اجاق گازهای معمولی گرمای فوری با کنترل زیاد روی اندازه شعله ایجاد می‌کنند. بیشتر این محصولات دارای فندک اتوماتیک هستند، اما برخی از مدل های قدیمی‌تر ممکن است با دکمه فندک دستی عرضه شوند. به طور معمول، اجاق‌های معمولی دارای چهار مشعل گازی با اندازه های مختلف هستند، اما می‌توانند تا شش جایگاه پخت و پز را داشته باشند. این مدل ها درواقع همان بهترین اجاق گاز های مبله هستند.

اجاق گازهای معمولی را می توان به راحتی با محصولات مخصوص تمیز کردن گاز تمیز کرد. لازم به ذکر است که شما باید اجاق گاز را به صورت حرفه‌ای توسط یک متخصص نصب کنید.

گازهای شیشه‌ای

اگر به آشپزی علاقه دارید اما از آشفتگی و شلوغ کاری‌های آشپزی و تمیز کردن اجاق‌های معمولی خسته شده اید، گاز شیشه‌ای می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این نوع گازها مشعل‌های گازی بر روی شیشه‌های سرامیکی صاف نصب می شوند که تمیز کردن سطح را بسیار آسان می کند. اگرچه این محصولات از اجاق گازهای معمولی گرانتر هستند.

اجاق گاز پهن

برخی از اجاق‌های گازی بسیار عریض هستند تا یک حلقه پخت و پز قدرتمند و اضافی را در خود جای دهند. بسته به طراحی و محل قرارگیری حلقه اضافی، عرض آنها می‌تواند از 70 سانتی‌متر تا 92 سانتی متر متغیر باشد. اجاق گازهای عریض زمانی مفید هستند که به منبع حرارتی سریعتر و شدیدتر نیاز دارید.

راهنمای خرید گاز صفحه ای Bosch

اگر برای خرید گاز صفحه ای مجاب شدید، در این مطلب قیمت انواع گاز صفحه ای و ۵ مدل از بهترین های برند بوش معرفی شده است.

قفل ایمنی کودک

قفل کودک این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی گاز را قفل کنید. با این کار می‌توانید از تغییر تنظیمات یا روشن کردن اجاق گاز توسط کودکان جلوگیری کنید. این ویژگی را می توانید در اکثر اجاق گازهای القایی و سرامیکی پیدا کنید.

دو جایگاه شعله

این مدل جایگاه‌ در اجاق‌های سرامیکی دیده می‌شوند که در آن منطقه پخت کوچک‌تری در داخل یک حلقه بزرگ‌تر وجود دارد. بسته به اندازه ظرف، شما می توانید از هر یک از این مناطق استفاده کنید.

جایگاه‌ پخت و پز انعطاف پذیر

برخی از اجاق‌های القایی و سرامیکی دارای یک جایگاه پخت ویژه هستند که به شما امکان می دهد دو جایگاه پخت را در یک منطقه بزرگتر ادغام کنید. این جایگاه انعطاف پذیر تابه‌ها با اشکال و اندازه های مختلف را در خود جای می دهد.

مشعل های فوق سریع

همچنین به عنوان "تقویت کننده" برای القایی و "مشعل سه تاجی" برای گاز شناخته می‌شود. اکثر اجاق‌ها دارای نوعی مشعل فوق سریع هستند. این مشعل‌ها برای تولید سریع گرمای زیاد و پرقدرت استفاده می شوند و برای پخت و پز سرخ کردنی در وک، با استفاده از تابه‌های بزرگ یا برای جوشاندن سریع آب طراحی شده‌اند.

افزایش قدرت

افزایش سریع و شدید حرارت شبیه به یک مشعل فوق سریع، ایده آل برای تفت دادن گوشت یا سرخ کردن. این ویژگی را می‌توانید روی اجاق‌های سرامیکی پیدا کنید.

تایمر

تایمر و دقیقه‌گیر را می‌توان تقریباً در انواع اجاق گازها پیدا کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا پیشرفت آشپزی خود را زیر نظر داشته باشید و کنترل آشپزخانه را به دست بگیرید. برخی از تایمرها پس از اتمام زمان تنظیم شده، اجاق گاز را به طور خودکار خاموش می کنند، یا ممکن است زنگ هشداری به صدا درآید تا به شما اطلاع دهد. برخی از اجاق‌های حرارتی با مشخصات خاص ممکن است اجازه دهند تایمر برای هر جایگاه پخت مستقل از یکدیگر تنظیم شود.

تابه‌ و قابلمه

اجاق‌های گازی و سرامیکی با هر تابه‌ای سازگار هستند، اما اجاق‌های القایی فقط با تابه‌های حاوی آهن سازگار هستند - اگر بتوانید آهن‌ربا را به تابه بچسبانید، با اجاق القایی کار می‌کند. ما به شما تابه‌های چدنی یا فولادی را توصیه می‌کنیم، اما برخی از تابه‌های مسی و آلومینیومی ممکن است یک لایه اضافی داشته باشند که آهنربا را جذب کند.

فندک اتوماتیک

فندک خودکار فقط در اجاق گاز یافت می شود. این سیستم باعث می‌شود مشعل با چرخاندن و فشار دادن کنترلر‌ها مشتعل شود. در مدل‌های قدیمی اغلب از شما باید دکمه‌ای که برای احتراق تعبیه شده است را فشار داده و نگه دارید تا شعله روشن شود.

سخن آخر

اجاق گازها انواع مختلفی دارند. اگر فضای آشپزخانه کوچک است و یا دوست ندارید گاز بزرگ داشته باشید خرید یک گاز صفحه ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب سعی کردیم تمامی نکات لازم برای خرید گاز صفحه‌ای و انواعی از بهترین گاز صفحه ای bosch را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین محصول را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر