امروز07 اردیبهشت 1403

بهترین لوازم جانبی بازی های نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بهترین لوازم جانبی بازی های نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)
4/5 - (4 امتیاز)

در زندگی مدرن و پر‌مشغله امروزی، داشتن اوقات فراغت کافی و مفید بسیار اهمیت دارد. اما گذراندن اوقات فراغت نیاز به برنامه‌ریزی و فراهم کردن ابزار لازم دارد. بازی‌های ویدئویی در طول سال‌ها تکامل، بهترین و ساده‌ترین راه گذراندن زمان به حساب می‌آیند. اکنون کنسول بازی Nintendo Switch با به همراه داشتن تمامی عناصر، و تکنولوژی‌های ارتقا یافته توانسته است بین گیمرها به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند و به عنوان بازی‌های مدرن و سطح بالا مطرح شود.

لوازم جانبی مناسب می‌تواند در هنگام بازی، تجربه‌ی بسیار فوق‌العاده‌ایی را رقم بزند، بنابراین شما باید لوازم جانبی مناسبی را برای تجربه‌ایی بهتر پیدا کنید. به همین منظور در این مقاله به معرفی بهترین لوازم بازی Nintendo Switch که اخیراً در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته‌اند می‌پردازیم.

دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Joy Con

  • قابلیت‌ها:
  • ـ مجهز به مجموعه‌ی کاملی از دکمه‌های کنترل کننده
  • ـ امکان استفاده از یک و یا 2 کنترلر
  • ـ فعال بودن سنسور حرکتی در هر دو کنترلر
  • ـ قابلیت اتصال به Joy_con های دیگر

اگر از هر گیمری بپرسید به شما خواهد گفت که بازی خوب به کنترل شما بستگی دارد. با وجود یک کنترلر خوب و مناسب، حتی یک گیمر مبتدی هم می تواند حرکات چشمگیری را به روی صفحه پیاده سازی کند. اینجا جایی است که نقش لوازم جانبی برای بازی، پررنگ‌تر می‌شود. با انتخاب کنترلر نینتندو سوییچ Joy_Con دنیای بازی در مشت شماست.

این کنترلر بسیار انعطاف‌پذیر است و تمامی قابلیت‌های مورد نیاز گیمر را دارد. برخی از گیمرها با توجه به سبک بازی انتخابی خود از آنها استفاده می‌کنند. اجازه دهید تا نینتندو سوییچ چشمان شما را به سوی دنیایی کاملاً متفاوت و جدید باز کند.

از آنجا که کنترلر‌های Joy_Con یک کنترلر ساختارشکن هستند، گیمرها می‌توانند از 1 یا 2 کنترلر آن چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی استفاده کنند. این تمام قابلیت‌های این کنترلر نیست، آنها می‌توانند در هنگام اتصال به دستگاه اصلی کنسول نینتندو سوییچ، به صورت جداگانه و بی‌سیم نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

با وجود گزینه‌های انتخابی موجود، پیدا کردن شما در جایگاه گیمر، چندان کار آسانی نبوده است. بنابراین بسته به نوع بازی و تمایلات، در حال حاضر گیمرها در طیف وسیعی از روش‌های غوطه‌ور شدن در دنیای دیجیتال قرار دارند. اگر تجربه‌ی بازی یک نفره برای شما چندان جالب به نظر نمی‌رسد، نینتندو سوییچ Joy_Con امکان بازی 2 نفره را با ارائه‌ی 2 کنترلر به شما اهدا می‌کند.

از آنجا که این محصول دارای 2 کنترلر بازی است شما می‌توانید در بازی‌های رقابتی، یکی از آنها را به دوستان خود بدهید و به صورت مشترک در یک بازی رقابتی با هم شرکت کنید تا نتیجه‌ی مشترک و بهتری را نسبت به بازی یک نفره تجربه کنید.

محافظ صفحه نمایش Amfilm نینتندو سوییچ

  • قابلیت‌ها:
  • ـ سطح مقاوم در برابر خط وخش
  • ـ طراحی شده برای نینتندو سوییچ
  • ـ امکان تاچ با میزان حساسیت بالا
  • ـ مجهز به پوشش الفوبیک

ممکن است از خود پرسیده باشید که آیا محافظ صفحه نمایش برای کنسول بازی نینتندو سوییچ ضروری است یا خیر؟ استفاده از محافظ صفحه نمایش به عنوان یکی از لوازم جانبی کنسول نینتندو بسیار ضروری است.

این محافظ نه تنها به حفظ صفحه نمایش شما کمک می‌کند بلکه در طولانی مدت باعث می‌شود تا از هزینه‌های تعمیر صفحه نمایش کاسته شود. هیچ چیزی آزاردهنده‌تر از دیدن ترک حاصل از ضربه و یا شکستگی صفحه نمایش نیست، بنابراین شما با استفاده از محافظ صفحه نمایش Amfilm می‌توانید از سالم بودن صفحه نمایش کنسول خود در طولانی مدت اطمینان حاصل کنید. به نظر می‌رسد این مدل جدیدترین فناوری محافظ صفحه نمایش است که حفاظت بهتری از آن را بر عهده می‌گیرد.

در این پکیج تعداد 2 محافظ صفحه وجود دارد که ساده‌ترین راه برای اطمینان از ماندگاری نینتندو سوییچ به حساب می‌آید.

نصب این محافظ بسیار آسان است. کافی است تا شما آن را مطابق با اندازه‌ی صفحه نمایش به روی آن بچسبانید و با کشیدن انگشت خود برای خارج کردن هوای زیر محافظ از چسبانده شدن آن اطمینان پیدا کنید. به دلیل شفافیت بسیار در طراحی این محافظ شما به هیچ عنوان متوجه وجود آن نمی‌شوید.

کنترلر نینتندو سوییچ مدل Regemoudal

  • قابلیت‌ها:
  • ـ سازگاری با طیف وسیعی از بازی‌های نینتندو سوییچ
  • ـ باتری لیتیومی 500 میلی آمپر
  • ـ سنسور حسگر دکمه‌ها
  • ـ قابلیت اتصال بلوتوث

تمام آپشن‌های این کنترلر، از طراحی گرفته تا کارایی و اثربخشی آن، همگی یک امتیاز عالی برای این کنترلر به حساب می‌آید. کسانی که با کنترلرهای پلی‌استیشن wk آشنا هستند، هیچ مشکلی با نوع طراحی این کنترلر ندارند. اما کنترلر Regemoudal دارای چندین مزیت خاص است که آن را از سایر کنترلر‌ها متمایز می‌کند.

به لطف طراحی ارگونومیک بدنه‌ی آن ، نگهداری آن بسیار آسان است. قرار گرفتن پوشش سیلیکونی روی کنترلرها، نگهداری آن را در دست آسان کرده است. این دستگاه از عملکرد محور gyro و شوک دوگانه پشتیبانی می‌کند. نتیجه‌ی به کارگیری دو موتور در دستگاه، بازخورد لرزشی و یا شوک کنترلر را به همراه دارد.

کنترلر Regemoudal مجهز به دکمه‌هایی با حساسیت بالا است و باعث می‌شود تا گیمر‌ها بیشتر در دنیای بازی غرق شوند. علاوه بر تمامی این موارد در کل 2 آنالوگ استیک و محرک‌هایی که باعث تحکیم کنترل بیشتر حرکت می‌شود نیز در این کنترلر وجود دارد.

کنترلر بی‌سیم Power A Enhanced

  • قابلیت‌ها:
  • ـ طراحی ارگونومیک
  • ـ طراحی و به کارگیری دکمه‌های پیشرفته
  • ـ قابلیت اتصال به بلوتوث
  • ـ طراحی استاندارد دکمه‌ها

دنیای بازی کشش بسیار بالایی دارد که شاید این مفهوم کنترل کامل و یا فرار از دنیای واقعی را نشان می‌دهد. در هر صورت وارد شدن به دنیای بازی بسیار آسان است.

کنترلر بی‌سیم Power A به گونه‌ایی طراحی شده است تا در زمان بازی کردن طولانی مدت نه تنها احساس خستگی نکنید، بلکه از تجربه‌ی هیجان انگیز بازی لذت بیشتری ببرید. اما این تنها قابلیت این کنترلر نیست.

سنسورهای حرکتی و دکمه‌های منفرد باعث افزایش کارایی این کنترلر شده است به طوری که استیک‌های متصل به آن چندان سفت و سخت نیستند. کنترلر Power A دارای طیف وسیعی از دکمه‌های حرکتی، و دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی که در پشت آن قرار دارد، تجربه‌ی بازی حرفه‌ایی را به گیمر القا می‌کند.

کنترلرهای Power A در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسد و به گیمرها این امکان را می‌دهد که هرکس در صورت تمایل بتواند طرح مخصوص به خود را خریداری کند. یکی از پرفروش‌ترین طرح آن رنگ مشکی مات با رگه‌های قرمز در آن است که بسیار مورد توجه گیمر‌ها قرار گرفته است.

دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Pro

  • قابلیت‌ها:
  • ـ سنسور کنترل حرکت
  • ـ قابلیت داخلی Amiibo
  • ـ کابل شارژ همراه
  • ـ عمر باتری طولانی

این کنترلر به واقع ارزش خرید کردن را دارد و می‌تواند گیمرها را راضی کند و برای گیمرهایی طراحی شده است که به حس سنتی در هنگام استفاده از یک کنترلر نیاز دارند، چیزی شبیه به کنترلرهای ایکس‌باکس، و پلی‌استیشن. با استفاده از این کنترلر طبیعی است که احساس کنید هیچ لوازم جانبی دیگر نمی‌تواند با آن مطابقت داشته باشد.

گیمر ها اعتراف می‌کنند که این کنترلرها بسیار راحت‌تر از لوازم جانبی دیگر نینتندو سوییچ در بازار است. سبک وزن بودن آن، دلیلی بر نامرغوب بودن این محصول نیست بلکه این امکان را به گیمر می‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی، آن را در دستان خود نگه دارد و از هیجان بازی لذت کافی را ببرد.

کنترلر نینتندو سوییچ Pro می‌تواند با Kontrol Freek همگام‌سازی شود، به این صورت دکمه‌ها در این پکیج کنترل فریک محو می‌شوند و اگر شما برای چند ثانیه آنها را تاچ نکنید، دکمه‌ها از روی صفحه‌ی بازی محو و با اولین تاچ ظاهر می‌شوند.

این تنظیمات قابل تغییر است. این کنترلر ها بسیار خوش دست هستند و از قابلیت‌های بسیاری مانند: قابلیت رامبل HD (که انواع مختلف لرزش را برای گیمر شبیه سازی می‌کند)، سنسورهای حرکتی، همچنین قابلیت‌های داخلی Amiibo (پشتیبانی مداوم از عروسک‌های Amiibo که توانایی فعال کردن برخی ویژگی‌ها و رازهای بازی‌های مختلف روی پلتفرم شرکت نینتندو را دارد) برخوردار هستند.

نگه دارنده دسته نینتندو سوییچ مدل Joy-con Grip

  • قابلیت‌ها:
  • ـ قابلیت استفاده از کنترلرها در هنگام شارژ
  • ـ قابلیت تبدیل کردن 2 کنترلر Joy_Con به یک کنترل واحد
  • ـ طراحی جمع و جور
  • ـ شارژ سریع

مسأله‌ی بسیار مهم در خصوص هر دستگاهی، وضعیت طول عمر باتری آن است. این موضوع بسته به استفاده‌ی شما از کنسول می‌تواند مشکل ساز باشد به اینگونه که می‌تواند با تمام شدن شارژ، شما را از ادامه‌ی بازی هیجان انگیز خود بازدارد. در این شرایط کنترلر گریپ شارژ Joy_Con به شما تضمین زمان کافی برای یک بازی بی وقفه را خواهد داد.

این نوع کنترلر نیاز به شارژ دستی نینتندو سوییچ را حذف می‌کند. طراحی همه‌جانبه‌ی این کنترلر، آن را به یکی از ملزومات کنسول نینتندو سوییچ تبدیل کرده است. گیمرها به جای از دست دادن زمان بازی برای شارژ کردن باتری، می‌توانند با اتصال کنترلرهای Joy_Con از ادامه‌ی بازی خود لذت ببرند.

این محصول دارای قابلیت تبدیل کردن دو کنترلر Joy_Con به یک کنترلر واحد است که همچنین می‌توان از آنها در هنگام شارژ نیز استفاده کرد. کنترلرهای گریپ شارژ Joy_Con امکان استفاده‌ی طولانی مدت را به گیمرها می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر