امروز08 اردیبهشت 1403

بهترین اسپیکر JBL: مقایسه مدل های Charge 4 – Charge 3 – Flip 4

بهترین اسپیکر jbl
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین اسپیکر جی بی ال در سال 2020

کدام مدل بهترین اسپیکر jbl در سال 2020 است؟

امروزه اسپیکرهای قابل حمل به طور چشمگیری محبوب شده‌اند، و روز به روز پیشرفت می‌کنند و بهتر می‌شوند. شرکت‌هایی مانند Ultimate Ears ، JBL و موارد دیگر، اسپیکر با کیفیت صدای عالی تولید می‌کنند که قابلیت حمل و کاربری آسان را دارند.

شرکت JBL مدتی است که در حال ساخت اسپیکرهای قابل حمل مانند JBL Charge 3 و JBL Flip 4 است کی یکی از بهترین‌های موجود این شرکت هستند. البته به جز ۲ محصول ذکر شده، این شرکت اخیراً نسخه‌های به روز شده‌ای از هدفون مانند JBL Charge 4 را نیز منتشر کرده است.

اجازه بدهید یک بررسی و مقایسه بین سه مدل داشته باشیم.

بهترین اسپیکر jbl کدام است؟ Charge 4 ،Charge 3 یا Flip 4?

بهترین طراحی: اسپیکر JBL Charge 3

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Charge 3

طبق معمول، اولین گزینه‌ایی که باید در مورد یک اسپیکر بلوتوث جدید به آن توجه کنید، طراحی آن است، و JBL Charge 3 و JBL Flip 4 بسیار زیبا طراحی شده‌اند. اگرچه این ۲ مدل از نظر ظاهری شباهت بسیاری با هم دارند، اما JBL 3 Charger نسبتا بزرگتر از مدل Flip 4 است.

مدل Charge 4 شباهت بسیاری با مدل قبلی خود دارد، هرچند که از نظر زاویا کمی بزرگ‌تر است. JBL Charge 3 در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود. در قسمت بالای اسپیکر، دکمه‌های کنترل پخش، از جمله دکمه روشن/ خاموش، دکمه‌های ولوم صدا و دکمه پخش / مکث را پیدا خواهید کرد.

دکمه‌های اسپیکر به صورت افقی طراحی شده است به طوری که شما چراغ وضعیت باتری را در انتهای دستگاه پیدا خواهید کرد. پس از آن  Charge 4 با 11 رنگ قدم به میدان می‌گذارد، که در قسمت بالای آن می‌توانید کنترل پخش را نیز به همراه نشانگر باتری مشاهده کنید.

Flip 4 دارای کنترل‌های یکسان است، هرچند که کمی متفاوت از یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین در قسمت زیری Flip 4 پدهای لاستیکی بسیار کوچک‌تر و برجسته‌تری وجود دارد که باعث می‌شود شما اسپیکر را در موقعیت مناسبی قرار دهید.

شاید مهم‌تراز نگاه کلی جنبه‌های کاربردی طراحی باشد. در خصوص اسپیکرها باید گفت که، اسپیکرها دارای درجه بندی ضد آب IPX7 هستند، به این معنی که در صورت انتخاب، قادر خواهید بود اسپیکر خود را تا حداکثر 1متر به مدت 30 دقیقه زیر آب بگیرید. اما به طور کلی، ما این کار را توصیه نمی‌کنیم، اما این قابلیت در مواقع ضروری برای اسپیکرها بسیار عالی است.

عمر باتری یکی دیگر از شرایط خرید اسپیکر است و همانطور که می‌دانید عمر باتری JBL Charge 3 کمی بیشتر از Flip 4 است. JBL Charge 3 بسیار بزرگتر از Flip 4 است و به همین ترتیب فضای بیشتری برای آن وجود دارد.

باتری موجود در دستگاه  Charge 3 به مدت 20 ساعت شارژ را ذخیره می‌کند، در حالی که Flip 4 با 12 ساعت عمر شارژ، وارد بازار شده است.لازم به ذکر است که Charge 4 عمر باتری معادل 20 ساعت را ارائه می‌کند.

اگر هنوز در مورد خرید اسپیکر JBL Flip 4 مطمئن نیستید مقاله قبلی ما که به بررسی کامل این مدل پرداخته‌ایم را مطالعه نمایید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 4

بهترین صدا :اسپیکر ‌JBL Charge 4

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4

برای برخی از افراد طراحی نقش مهمی در انتخاب اسپیکر ایفا می‌کند، اما کیفیت صدا احتمالا مهم‌تر خواهد بود. جدا از تمامی این تفاسیر ارائه صدای با کیفیت، تنها چیزی است که باعث طراحی و تولید اسپیکر شده است.

خوشبختانه، هر دو اسپیکر مدل JBL Charge3 و JBL Charge 4 و JBL Flip 4 از پخش صدای عالی برخوردار هستند، اما کیفیت پخش این ۳ مدل همانند هم نیست. بیایید با شباهت‌های آنها شروع کنیم. سه اسپیکر گزینه به عقب و جلو را ارایه می‌دهند.

این موضوع بر خلاف اسپیکرهای بی‌سیم دیگر است که صدایی با حجم بالا تولید می‌کنند. JBL 3 و 4 بزرگ‌تر از Flip 4 است و به همین ترتیب صدای بلندتر و قدرتمند‌تری را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر شما به دنبال یک اسپیکر عالی بی سیم هستید، مدل های JBL Charge 3 و یا 4 ممكن است گزینه‌های بهتری برای شما باشد.

JBL Charge 3 و 4 به خوبی متوسط کیفیت را انجام می‌دهند اما برخی از افراد به دنبال جزییات بیشتر در آن هستند. این بدان معنا نیست که JBL Flip 4 از این دو عقب مانده است. اما ممکن است شما به دنبال اسپیکری قدرتمند به لحاظ کیفیت صوتی و سطح کلاسی بالا باشید.

نتیجه گیری

JBL Charge 3 ، Charge 4 و JBL Flip 4 چیزهای زیادی برای ارائه دارند. اگر به دنبال بهترین اسپیکر بی سیم و نتیجه‌ی بهتر هستید،

JBL Charge 3 به وضوح انتخاب بهتری است، اما به اندازه کافی قابلیت حمل ندارد. از طرف دیگر، شما می‌توانید به سراغ Charge 3 که کمی قدیمی‌تر شده است بروید، که به اندازه Charge 4 جدیدتر نیست و طراحی کمی قدیمی‌تر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر