امروز28 اسفند 1402

کشف علایق شغلی کودک با خرید لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس بچه گانه
3.6/5 - (46 امتیاز)

به فرزندانمان بزرگ شدن را یاد بدهیم

شاید بارها و بارها پشت فروشگاه‌های بازی انواع و اقسام تن پوش‌های شغلی مثل لباس پلیس بچه گانه را دیده باشید. اما مگر کتاب‌ها و تصاویر رنگارنگ‌ آن‌ها چه مشکلی داشتند که برای آشنایی فرزندمان با یک شغل باید متحمل هزینه‌های بیش‌تر شویم؟

یکی از مفاهیم جدیدی که برای فعال شدن انگیزه و قدرت خلاقیت کودک معرفی می‌شود آشنایی با مشاغل است. مشاوران، روانشناسان و اساتید آموزش کوک معتقدند هیچ چیز مثل بازی مشاغل با بچه‌ها نمی‌تواند آن‌ها را به گرایش واقعی خود نزدیک کند. به زبان دیگر بخشی از فرایند شناختی کودک پیش از انتخاب رشته و به واسطه محیط پیرامون او باید تکمیل شود.

خرید تن پوش یا لباس مشاغل یکی از برنامه ریزی‌های شغلی است که در روند آموزشی بچه‌ها در نظر گرفته می‌شود. در ادامه این مطلب متوجه می‌شوید که خرید لباس پلیس به عنوان یکی از تن پوش‌های پرطرفدار شغلی میان بچه‌ها چطور رشد ذهنی کودکتان را ارتقا می‌دهد.

نقد و بررسی انواع لباس پلیس بچه گانه

پیشنهاد ویژه

تن پوش کودک طرح Little Police

لباس پلیس ضد شورش از محبوب‌ترین تن پوش‌های شغلی بین دختران و پسران است. تن پوش کودک طرح Little Police یکی از پرفروش‌ترین تن پوش‌های شغلی است که برای کودکان 4 تا 15 سال طراحی شده است. این محصول شامل جلیقه ضد گلوله و یک غلاف اسلحه است.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش و شنل ندارد

تن پوش طرح پلیس مدل SH16

نیروهای ویژه پلیس و پوشش آن‌ها همیشه برای کودکان جذاب بوده است. ست تن پوش طرح پلیس مدل SH16 ضد شورش شامل کلاه و جلیقه ضد گلوله پلیس است. این محصول برای کودکان 8 تا 20 سال مناسب است.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش و شنل ندارد

تن پوش کودک طرح Little Police Tri

دنیای کودکان اسرار آمیز و سرشار از رویاپردازی است. اگر بزرگ‌ترها بتوانند از راه درست به تخیل کودک راه پیدا کنند به خوبی علایق، استعداد و توانمندی فرزند خود را در این مسیر کشف خواهد کند. تن پوش کودک طرح Little Police Tri یکی از اسباب بازی‌های شغلی پرطرفدار برای شکوفایی خلاقیت و استعدادهای کودک شما است.

این محصول شامل یک جلیقه ضد گلوله و یک غلاف اسلحه کمری است که ظاهر یک پلیس وظیفه شناس را به کودک شما القا می‌کند.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش و شنل ندارد

اسباب بازی جلیقه ضد گلوله کد 020

جلیقه ضد گلوله کد 020 یکی از سرگرمی‌های شغلی محبوب بین کودکان است. این محصول دارای یک غلاف اسلحه و جیب جلویی بزرگ بوده که دقیقا از لباس‌ پلیس‌های حقیقی کپی برداری شده است.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش و شنل ندارد

ایفای نقش طرح جلیقه ضد گلوله مدل MG101

جلیقه ضد گلوله طرح ضد شورش محصولی کامل جهت شبیه سازی شغل پلیس برای شکوفایی قدرت تخیل و خلاقیت کودک شما است. این محصول دارای یک جیب در سطح جلو بوده و با آرم پلیس شبیه سازی شده است.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش، شنل و غلاف اسلحه ندارد

ست ایفای طرح نقش پلیس

مزیت جلیقه ضد گلوله طرح ارتش قابلیت تغییر سایز آن با 4 گیره است که آن را برای کودکان سه سال به بالا مناسب می‌کند. روی این محصول غلاف کلت کمری قرار گرفته و کودک می‌تواند داخل آن اسلحه قرار دهد.

نقاط ضعف
  • ماسک، دستکش و شنل ندارد

تن پوش بچگانه طرح پلیس مدل p110

شرح محصول:

  • شخصیت پلیس
  • مناسب کودکان 4 تا 9 سال
  • دارای غلاف اسلحه

راهنمای خرید لباس پلیس برای بچه ها

لباس پلیس بچه گانه دختر و پسر

کودک شما از همان سنین ابتدایی کودکی قادر است خودش را در شغل و جایگاه شغلی مورد علاقه‌اش تصور کند. این حالت به مرور زمان و با کسب قوای شناختی از محیط پیرامون به دست می‌آید. مثلا کودک بارها همراهتان از خیابان عبور می‌کند و پلیس را در لباس فرم رسمی می‌بینید. لباس پلیس بچه گانه سرآغاز شکل گیری سیر تخیلی کودک و بلندپروازی‌های او خواهد بود.

شناخت رویکردهای کودک با خرید لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس بچه گانه ۳

کودک شما حتما در محیط دبستان، پیش دبستانی یا مهد کودک فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که در شکل گیری نگرش شغلی او در آینده موثر هستند. مراکز آموزشی از همان سنین ابتدایی آگاهی فرزند شما را نسبت به تنوع شغلی بالا می‌برند.

مثلا پلیس یکی از مشاغل پرطرفداری است که در راس شغل‌های مهم و اثرگذار جامعه به کودکان معرفی می‌شود. مضامین بسیاری از اشعار کودکانه‌ای هم که از سن دو سه سالگی به کودک می‌آموزند شامل سپاسگذاری و قدردانی از جایگاه پلیس است. پس طبیعی است اگر کودک شما به جایگاه شغلی پلیس، هیجانات و ماجراجویی آن علاقمند شود.

در این بین کتاب‌ها، ویدئوهای آموزشی و آموزش مربیان برای لمس هیجان این شغل توسط کودک کافی نیست. خرید لباس پلیس بچه گانه یکی از بهترین اقداماتی است که با استفاده از آن باعث می‌شویم کودک لذت واقعی پلیس بودن را بچشد.

نقش آموزشی لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس بچه گانه ۲

یکی از مفاهیم ابتدایی که از سه چهار سالگی به کودک آموخته می‌شود انواع مشاغل مثل پلیس است. کودک شما به واسطه تصاویر، فیلم یا گفته‌های شما با مشاغل مختلف آشنا می‌شود. اما کم‌تر کسی چالش‌های یک شغل و ملاحظات آن را به کودک نشان می‌دهد.

فرض کنید قرار است خطرات شغل یک پلیس را در حین انجام ماموریت به فرزندتان نشان دهید. یا این که می‌خواهید لزوم استفاده از وسایل ایمنی را در همه مشاغل به او گوشزد کنید. در این حالت استفاده از لباس پلیس بچه گانه بهترین راهکار برای آموزش ملاحظات امنیتی و ایمنی مشاغل به کودک است.

لباس پلیس بچه گانه و کمک به شناخت استعدادهای کودک

استعدادیابی در بچه‌ها فقط یافتن توانایی و کشف علایق آن‌ها نیست. بلکه وظیفه اصلی پدر و مادر کمک کردن به بچه‌ها برای پیدا کردن مسیر درست زندگی است. والدین بهترین کاشف فرزندان خود و بهترین افراد برای راهنمایی درست جهت انتخاب مسیر زندگی آنها هم خواهند بود. اما چطور؟
در حالی که به موضوع مهم استعدادیابی در جامعه ما و در مراکز آموزشی اهمیت چندانی داده نمی‌شود، والدین با بازی مشاغل به راحتی می‌توانند توانایی کودک خود را ارزیابی کنند.

وقتی که کودک در لباس پلیس بچه گانه ظاهر می‌شود هوش هیجانی او فعال‌تر از زمانی است که فقط با نقاشی و آموزش کلامی بخواهد مسئله را مجسم کند. کودک شما در دنیای تن پوش پلیس می‌تواند ایده‌های خلاقانه خود را بروز دهد و توانمندی‌هایش را با علاقمندی خود هماهنگ کند.
خرید لباس مشاغل مختلف نظیر لباس پلیس بچه گانه کمک می‌کند تا کودک هم جهت با خواسته و استعدادهای خودش پیش رود و قربانی خواسته پدر و مادر نشود.

سخن آخر

خرید لباس پلیس بچه گانه بهترین راه برای کشف استعدادها و توانمندی کودک خردسالتان است. لباس مشاغل علاوه بر این که به سرگرمی کمک می‌کنند، تاثیر زیادی روی فعال شدن قوای تخیل و یادگیری او دارند. ضمن این که یادگیری مشاغل مختلف و وظایف آن‌ها با استفاده از تن پوش هر شغل راحت‌تر خواهد بود.

6 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
6 نظر