امروز10 فروردین 1403

20 مدل پرفروش و شیک برای خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ
5/5 - (1 امتیاز)

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ و خطاهای احتمالی در انتخاب آن قدر در ظاهر هر فرد چشمگیر هستند که زیبایی‌های چهره او را دستخوش تغییر می‌کنند. یک روسری قواره بزرگ به اندازه کافی پهن است که بتواند کمبود و نواقص‌ اندام یا مانتو شما را پوشش دهد. اما اگر یک درصد در انتخاب آن دچار خطا شوید همه چیز برعکس می‌شود!

شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما برای بانوان ایرانی روسری مهم‌ترین رکن پوشش است. خصوصا که امروزه مدل‌های قواره بزرگ بیش از مدل‌های سایز متوسط و استاندارد طرفدار پیدا کرده‌اند. پس هر بانویی خواه ناخواه به سمت انتخاب روسری قواره بزرگ و چالش‌های آن کشیده می‌شود.

کدام روسری جنس بهتر و خنک‌تری دارد؟ کدام جنس روی سر لیز نمی‌خورد و کنترل آن راحت‌تر است؟ مدل‌های قواره بزرگ را با چه لباسی ست کنیم که در مجموع استایل ایده آلی داشته باشیم؟ اگر این سوالات ذهن شما را هم مشغول کرده فقط کافی است با راهنمای امروز به نظر برای انتخاب روسری قواره بزرگ همراه باشید.

روسری زنانه نوولاشال کد 03

روسری زنانه مدل 00400

روسری زنانه کد KRN-032

روسری قواره بزرگ زنانه کد 286000725

روسری ابریشم دست دوز قواره بزرگ مدل MUSILLI

روسری زنانه ابریشم مامی دست دوز طرح گل رز 01

روسری زنانه مدل T.na2

روسری زنانه لمیز طرح گل کد KRN-019

روسری زنانه اچ پی اس کد KL-HPS-01

روسری زنانه ابریشم مامی دست دوز مدل 11

راهنمای ست کردن روسری زنانه ابریشم مامی دست دوز مدل 11

طرح‌های دور تا دور این روسری باعث می‌شود تا بتوانید آن را با مدل‌ مانتو و شومیز بیش‌تری ست کنید. پیشنهاد ما انواع مانتو و شومیزهایی با رنگ گرم و ساده است که جلوه گل‌های طراحی شده روی قواره روسری را بهتر نشان دهند.

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ برای روزهای گرم سال

هیچ قانون ثابتی وجود ندارد که شما را از خرید یک مدل روسری در یک فصل منع کند. با این حال با توجه به درجه حرارت محیط و شیوه پوشش، اکثر بانوان ترجیح می‌دهند از جنس‌های مناسب هر فصل استفاده کنند؛ مگر این که قرار باشد در یک موقعیت رسمی حضور پیدا کنند.

برای فصل‌های گرم سال بهترین پارچه پارچه‌های نخ پنبه هستند که تبادل هوای خوبی دارند. انواع مدل شومیز دخترانه و زنانه و مانتوهای فصول گرم نیز از نخ تولید می‌شوند و اگر قرار باشد یک روسری مناسب با آن‌ها ست کنید، نخ بهترین گزینه خواهد بود.

بعد از نخ همه توجهات به سمت حریر، این پارچه سبک و بی ادعا جلب می‌شود. حریر یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هایی است که در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای فصل گرما نیز اکثر بانوان حریر را به خاطر بافت سبک، خنکی و نرمی پارچه ترجیح می‌دهند.

حریر برخلاف انواع پارچه نخی چروک نمی‌شود و بافت مستحکمی دارد. تنها نقطه ضعف حریر لیز بودن آن است که شاید در ترکیب با سایر الیاف‌ها تا حدودی مدیریت شود.

پارچه‌های ابریشمی گزینه آخر و البته چهارفصلی هستند که می‌توانید در فصول گرم هم از آن‌ها لذت ببرید. در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ با انواع مدل‌های ابریشمی روبرو می‌شوید. در واقع انواع روسری‌های ابریشمی قواره بزرگی دارند و اگر به دنبال مدل‌های پهن هستید می‌توانید از روسری ابریشمی بدون چون و چرا استفاده کنید.

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ برای روزهای سرد و بارانی

نخ برای روزهای سرد سال هم قابل استفاده خواهد بود. با این تفاوت که شاید تراکم الیاف نخی برای مدل‌های زمستانی بیش‌تر باشد. در نتیجه حرارت را بهتر حفظ می‌کند.

پارچه‌های نخی با وجود چروک شدن اتوکشی و اتوپذیری آسانی دارند. بنابراین در فصول سرد سال و هوای بارانی به راحتی می‌توانید آن‌ها را شستشو و بعد از خشک شدن اتوکشی کنید.

آشنایی با انواع روسری‌های قواره بزرگ بازار

مدل‌های قواره بزرگ بازار ابعاد ثابتی ندارند. در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ ممکن است ابعاد مختلفی ببینید. ابعادی که شاید بعد از روی سر انداختن تا پایین کمر ارتفاع داشته باشند!

به طور کلی قواره استاندارد یک روسری برای این که قواره بزرگ نامیده شود 100 در 100 سانتی متر و بیش‌تر است. این قواره امروزه توسط تولیدکنندگان و به خواست مشتریان تغییر کرده است. مثلا در بازار فعلی مدل‌هایی با قواره 150 در 150 نیز پیدا می‌شوند که مشتریان خاص خود را دارند.

راهنمای ست کردن انواع روسری قواره بزرگ با فرم صورت

روسری یک اکسسوری جانبی در ظاهر بانوان نیست و به واسطه آن بسیاری از نواقص صورت پوشیده می‌شود. بنابراین اگر با نحوه ست کردن روسری با فرم صورت آشنا نباشید ممکن است عیوب صورتتان پررنگ‌تر به نظر برسد.

به طور کلی بانوانی که صورت کشیده دارند باید از بستن روسری طوری که بالای آن نوک تیز شود خودداری کنند. این حالت باعث می‌شود تا صورت کشیده‌تر به نظر برسد. در عین حال افرادی که صورت گرد و پهن دارند با بستن روسری به صورت نوک تیز می‌توانند چهره خود را لاغرتر و جمع و جورتر نشان دهند.

این موضوع برای پایین صورت یعنی ناحیه چانه نیز صادق است. اگر صورتتان کشیده است و چانه شما نوک تیز به نظر می‌رسد، باز گذاشتن روسری باعث می‌شود نوک تیز بودن چانه و کشیدگی صورت برجسته‌تر به نظر برسد. در عین حال اگر روسری را ببندید می‌توانید تا حدی زاویه پایین صورت را پوشش دهید.

راهنمای ست کردن انواع روسری قواره بزرگ با رنگ چهره

با شناخت رنگ چهره خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ ساده‌تر می‌شود. به طور کلی رنگ پوست افراد در دو طیف مستقل سرد و گرم قرار می‌گیرد. پوست‌های گرم باید از رنگ‌های گرم استفاده کنند و برعکس.

اگر پوست سردی دارید صورتی، بنفش، سبز، آبی نفتی و آبی آسمانی رنگ‌های مناسبی برای شما خواهند بود. در واقع اساس این انتخاب رنگ بر اساس رفع رنگ پریدگی پوست با پالت رنگی مناسب است. افرادی با پوست سرد معمولا رنگ پریده به نظر می‌رسند و بنفش و آبی می‌توانند روح تازه‌ای به صورت آن‌ها بدهند.

به طور کلی در پاییز و زمستان که از شلوارهای جین بیش‌تر استفاده می شود، بانوان ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره و روشن آبی ( مثل مانتو جین نازک و ضخیم) استفاده کنند. بنابراین رنگ‌ آبی گزینه چهار فصل در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ برای افرادی با رنگ پوست گرم خواهد بود.

اما کسانی که تناژ پوست گرمی دارند می‌توانند از نارنجی، قرمز، زرد، آبی، مشکی، زرشکی و ... استفاده کنند. اگر پوست تیره‌ای دارید بهتر است رنگ‌های زرشکی و نارنجی را از لیست خود در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ حذف کنید.

راهنمای ست کردن روسری قواره بزرگ با رنگ چشم

انتخاب روسری طبق معمول بر اساس رنگ مو، رنگ پوست و لوازم جانبی کـه در پوشش خود از آن‌ها استفاده می‌کنید انجام می‌شود. با این حال می‌توانید رنگ چشم را هم در این لیست قرار دهید و بر اساس آن رنگ روسری را انتخاب کنید.

اصل کلی برای انتخاب روسری بر اساس رنگ چشم رعایت تضاد و برقراری تقارن است. مثلا کسانی که چشم آبی رنگ دارند می‌توانند از زرشکی، قرمز و نارنجی استفاده کنند و از نمایش باشکوه تضاد رنگ‌ها لذت ببرند.

از آن جایی که چشم اکثر افراد در جامعه درجات مختلفی از قهوه‌ای است، انتخاب رنگ روسری ساده‌تر خواهد بود. هر رنگی به جز قهوه‌ای و مشکی می‌تواند جلوه مناسبی روی سر افرادی با چشم قهوه‌ای داشته باشد.

انتخاب طرح مناسب روسری قواره بزرگ

مشابه با انتخاب هر مدل مانتو یا بلوز، طرح روسری هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر از آن چه که هستید نمایش دهد. مدل‌های گلدار و تزئینی معمولا صورت را پهن‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند و بنابراین افرادی که صورت کشیده دارند بهتر است از این مدل‌ها برای استفاده کنند.

در طرف مقابل افرادی با صورت پهن و پر قرار می‌گیرند که طرح مناسب روسری آن‌ها باید ساده‌تر باشد. این افراد می‌توانند از مدل‌های راه راه با طرح‌های ساده و خلوت‌تر استفاده کنند.

سخن آخر

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ نه فقط یک اقدام برای تکمیل کردن پوشش، بلکه به عنوان ابزار مد و زیبایی مطرح می‌شود. انواع روسری‌های قواره بزرگ ابعادی از 100 تا 150 سانتی متر دارند. مدل‌های قواره بزرگ بر خلاف مدل‌های استاندارد با طرح‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند و جلوه چشمگیری روی سر دارند.

پیش از خرید روسری قواره بزرگ به هماهنگ بودن طرح و رنگ با تناژ پوست، فرم چهره و حتی رنگ چشمان دقت کنید. یک روسری قواره بزرگ‌ می‌تواند نظیر مانتو شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان دهند. انتخاب شما کدام مدل روسری نخی است؟ مدل‌های ابریشم را ترجیح می‌دهید یا روسری‌های قواره بزرگ نخی را می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر