امروز31 فروردین 1403

محبوب ترین و بهترین مچ بند هوشمند شیائومی در سال 2021

خرید بهترین مچ بند شیائومی
5/5 - (2 امتیاز)

بهترین مچ‌ بند شیائومی کدام است.

دستبندهای هوشمند امروزه در میان مردم مخصوصا جوان‌ترها طرفداران زیادی دارند و همه به دنبال خرید یک مچ‌بند با کارایی بالا و قیمت مناسب هستند. اگر شما هم به دنبال یک مچ‌بند هوشمند با کیفیت هستید ما به شما برند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. با مقاله بهترین مچ‌ بند شیائومی امروز همراه ما باشید تا خودتان متوجه کیفیت بالای محصولات این برند شوید.


پرفروش ترین و بهترین مچ بندهای هوشمند شیائومی در سال 2021


مدل پرفروش

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

نقاط قوت
  • قابلیت ضد آب
  • کیفیت ساخت بالا
  • شارژ نگهداری عالی
نقاط ضعف
  • نداشتن سنسور اکسیژن خون

یکی از پرفروش‌ترین مچ بندهای امسال مچ بند شیائومی مای بند ۵ است. این مچ بند در دو مدل global و معمولی به بازار عرضه شده است. فرق این دو در زبان نمایشی آنها است. اگر دنبال یک مچ بند سبک با عمر باتری بالاو کیفیت مطلوب هستید این مدل از شیائومی را در نظر بگیرید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

نقاط قوت
  • قیمت ارزان و مناسب
  • طراحی باریک و ظریف
  • ارزیابی وضعیت تپش قلب
نقاط ضعف
  • تنها قابلیت اتصال به GPS را دارد
  • برنامه‌ها به طور همزمان قابل استفاده نیستند
  • ردیاب به صورت خودکار متوقف نمی‌شود

دومین مورد در لیست بهترین مچ بندهای هوشمند شیائومی ما مای بند ۴ است. این مدل یکی از محبوب‌ترین مچ بندهای شیائومی سال پیش و تا قبل از عرضهورژن بالاتر یعنی مای بند ۵ بود.

اگر گجت کاربردی ساده‌ای می‌خواهید که بتوانید با هر استایلی از آن استفاده کنید و به سادگی دل شما را نزند این گروه از مچ بندهای شیائومی برای شما انتخاب خوبی هستند. این مچ بند برای استفاده‌ی روزانه بسیار کارایی دارد به‌طوری که می‌تواند تماس‌های شما و پیام‌های دریافتی شبکه‌های مجازی را به شما اعلام کند.

مچ بند شیائومی در ورزش هم می‌تواند بسیار به در کاربرانش بخورد. این گجت گام‌های شما و مسافتی که طی کرد‌ه‌اید را محاسبه می‌کند و در هنگام شنا یا دوچرخه‌سواری هم اطلاعات مربوط به کالری مصرفی و میزان ورزش را به شما می‌گوید.

در کل اگر به دنبال بهترین مچ بند هوشمند ارزان با امکانات خوب برای ورزش هستید این مچ بند را امتحان کنید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3

نقاط قوت
  • قیمت بسیار ارزان
  • طراحی خطی و باریک
  • ارزیابی وضعیت ضربان قلب
نقاط ضعف
  • GPS ندارد
  • شفافیت و کیفیت کم صفحه‌ی نمایش در نور روز

این سری از مچ بندهای شیائومی دارای صفحه نمایش تاچ (لمسی) هستند و قابلیت اعلام پیام‌ها و وضعیت آب و هوا را دارد. این مچ بند مانند اکثر مچ بندهای دیگر تعداد گام‌های برداشته شده و ضربان قلبتان را به شما اعلام می‌کند.

مچ بند شیائومی مدل MI Band 3 دارای بند سیلیکونی و صفحه‌ی بیضی شکل است که همین طراحی ساده باعث شده تا بتوانید به سادگی در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. این مچ بند همچنین ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Cor

نقاط قوت
  • گام‌شمار بسیار دقیق
  • رابط کاربری پاسخگو
  • عمر طولانی باتری
نقاط ضعف
  • طراحی نه‌چندان راحت
  • سنسور سنجش ضربان قلب نه چندان دقیق
  • صفحه‌نمایش ضعیف

این مدل از ساعت‌های هوشمند شیائومی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مورد استفاده قرار میگیرد این گجت علاوه بر این که یک ساعت بسیار شیک است، کارایی‌های یک مچ بند را نیز دارد.

از این ساعت می‌توانید برای اندازه‌گیری میزان ضربان قلب و میزان کالری مصرفی استفاده کنید و می‌توانید حالات خواب خود را در طول شب بررسی کنید و در نتیجه خواب راحت‌تری داشته باشید.

در می‌توان گفت یکی از بهترین مچ بند ورزشی برند شیائومی این مدل است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Amazfit Equator

نقاط قوت
  • یکی از جذاب‌ترین گجت‌های ورزشی
  • طراحی باریک و سبک
  • عمر باتری طولانی
  • بسیار دقیق
نقاط ضعف
  • عدم شمارش قدم‌ها در ارتفاعات
  • برنامه های بسیار ابتدایی
  • مجموعه امکانات محدود

اهمیت مچ بندهای هوشمند


مگر می‌شود جوانی شیک‌پوش و خوش‌استایل باشید و دلتان یک مچ بند هوشمند با طراحی زیبا نخواهد؟ مگر می‌شود یک ورزشکار باشید و برای تنظیم فعالیت‌های ورزشی خود به دنبال یک مچ بند با کارایی بالا نباشید؟ مگر می‌شود یک فرد بسیار فعال باشید و برای نظم بخشیدن به زندگی خود به یک مچ بند هوشمند نیاز نداشته باشید؟

می‌بینید؟! یک مچ بند با این همه کارایی! پس اصلا فکر نکنید که این مچ بندها فقط ظاهر زیبایی دارند و اصلا به کارتان نمی‌آیند. بلکه کاملا برعکس! مچ بندهای هوشمند علاوه‌بر زیبایی و طراحی مدرن و خیره‌کننده بسیار کارایی دارند و به اندازه‌ی گوشی موبایلتان به درد شما خواهند خورد.


چرا مچ بندهای شیائومی؟


از آن جایی‌که مچ بندهای هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند، بهتر است در خرید آن‌ها بسیار دقت کنیم زیرا خرید یک مچ بند مناسب کافی‌ است تا بتوانید سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید بدون این که نیاز داشته باشید آن را تعویض کنید. برای این که با خیال راحت یک خرید مناسب داشته باشید ما برند شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم.

در این قسمت به بررسی کوتاهی از دلیل معرفی این مچ بندها می‌پردازیم.

۱. قیمت مناسب

جالب است بدانید که سود سالانه‌ی محصولات این شرکت تنها ۵٪ است. این بدین معناست که شیائومی محصولات بسیار با کیفیت اما مقرون به‌صرفه تولید می‌کند. همین امر سبب شده تا بین دیگر رقیبان بتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند.

پس در هنگام خرید گجت‌های شیائومی خیالتان راحت باشد که بهترین محصول با پایین‌ترین قیمت را خریده‌اید.

۲. طراحی خیره کننده

علاوه‌بر این مچ بند‌های شیائومی طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند که می‌توانند مورد پسند هر نوع سلیقه‌ای باشند. پس نتیجه می‌گیریم که این محصولات نه تنها برای استفاده‌ی شخصی خودتان بلکه برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب هستند.

۳. مقاومت در برابر آب

اکثر مچ بندهای شیائومی ضد آب بوده به‌طوری که می‌توانید هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید. این موضوع برای شناگران اهمیت بالایی دارد. به‌علاوه دیگر نیازی نیست که در زیر باران از مچ بند خود محافظت کنید و می‌توانید با خیال راحت اجازه دهید تا مچ بندتان بدون هیچ آسیبی خیس شود.

۴. کارکرد طولانی

مچ بندهای شیائومی از آن دسته مچ بندهایی نیستند که کم‌تر از یک سال خراب شوند و کارایی خود را از دست بدهند. این مچ بندها معمولا تا سال‌ها برای شما کار خواهند کرد بدون این که ذره‌ای از کیفیت آن‌ها کم بشود.

شما همچنین می‌تواند با تعویض بند این مچ بندها گجت خود حسابی تغییر دهید به طوری که انگار یک مچ بند نو خریداری کرده‌اید. این موضوع کار شما را در خرید مچ بند راحت کرده و با خیال راحت می‌توانید با یک‌بار پرداخت هزینه تا سال‌ها از مچ بند بی‌نیاز باشید.


نکات مهم در خرید مچ بند هوشمند شیائومی


 

۱. توقعات خود را از گجت مشخص کنید

اگر می‌خواهید مچ بند مناسبی خریداری کنید بهتر است اول مشخص کنید که چه توقعاتی از آن دارید و چیزی بخرید که به دردتان بخورد. نیازی نیست برای آپشن‌هایی که به درد شما نمی‌خورند هزینه کنید. پس در نتیجه اول توقعات خود را مشخص کنید و در نظر داشته باشید که چه آپشنی برای شما از همه بیشتر مورد نیاز است.

سپس یک مچ بند مناسب که آن آپشن‌ها را دارا است انتخاب کنید و دستبندی نخرید که حتی یکی از آپشن‌های آن هم به کار شما نمی‌آید و قیمت بسیار بالایی هم دارد.

۲. به وزن مچ بند دقت کنید

خرید یک دستبند سنگین بزرگ اغلب کار عاقلانه‌ای نیست؛ زیرا به سرعت دست شما را خسته می‌کند و باعث ایجاد درد در ناحیه دست می‌شود. به‌علاوه دستبند سنگین هنگام ورزش می‌تواند واقعا برای شما ایجاد مزاحمت کند.

پس حتما هنگام خرید به وزن مچ بند هوشمند دقت کنید.

۳. آیا قابلیت ضد آب بودن دارد؟

وقتی می‌خواهید یک دستبند هوشمند بخرید به احتمال زیاد مهم‌ترین کاری که با آن انجام می‌دهید انجام فعالیت‌های ورزشی خواهد بود. پس اگر می‌خواید هنگام شنا از دستبند خود استفاده کنید و یا در زیر باران با خیال راحت قدم بزنید یا بدوید بهتر است که به فکر یک دستبند ضد آب باشید.

دستبندهای ضد آب مزایای بسیار دیگری هم دارند که فقط هنگام استفاده متوجه آن‌ها خواهید شد.

۴. آیا قابلیت تعویض بند دارد؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از اکسسوری‌های خود زود خسته می‌شوید به شما پیشنهاد می‌کنم مچ بندی بخرید که بتوانید هر چند وقت یکبار بند آن را تعویض کنید تا از آن خسته نشوید. این کار باعث می‌شود که به محض این که مچ بندتان برایتان تکراری شد تنها با تعویض بند آن یک مچ بند نو داشته باشید.

به علاوه می‌توانید دستبند خود را به راحتی با لباس خود ست کنید به طوری که انگار سه یا چهار مدل دستبند متفاوت دارید.


چند سوال متداول در مورد استفاده و خرید مچ بند شیائومی


مهمترین ویژگی دستبندهای شیائومی کدام‌اند؟

مهمترین ویژگی‌های دستبندهای شیائومی قیمت مناسب، کیفیت بالا و طراحی منحصر به‌فرد آن است.

قابلیت raise the wrist در دستبندهای شیائومی به چه دردی می‌خورد؟

این قابلیت به شما کمک می‌کند که تنها با بالا بردن دست خود و بدون لمس صفحه‌ی نمایش پیام‌های روی صفحه را مشاهده کنید. در برخی از مدل‌های شیائومی می‌توانید این قابلیت را هر زمانی که بخواهید غیرفعال کنید.

آیا می‌توان نوتیفیکیشن‌های پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌آپ را روی صفحه‌ی نمایش دستبند شیائومی مشاهده کرد؟

بله. در برخی از مدل‌های شیائومی می‌توانید پیام‌ها را به طور کامل روی صفحه‌ی نمایش ببینید. به طور مثال بر روی دستبندهای Mi3 انجام این کار امکان‌پذیر است.

سخن آخر

برای شناخت بهترین‌های دستبند شیائومی همین کافیست که بدانید می‌توانید به این برند اطمینان کامل داشته باشید و با خیال راحت پول خود را بابت این دستبند بپردازید. با خرید دستبند شیائومی می‌توانید تا سال‌ها از خرید دستبند هوشمند بی‌نیاز باشید و تنها با یک دستبند به استایل خود زیبایی خاصی ببخشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر