امروز04 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید کلاه کپ با توجه به فرم صورت و استایل روزمره

خرید کلاه کپ
5/5 - (1 امتیاز)

از غرب تا شرق دنیا، استفاده از کلاه بخشی از پوشش و اکسسوری‌های همراه بانوان و آقایان در گذر زمان بوده است. درباره عادت کلاه بر سر کردن و کلاه از سر برداشتن بر اثر تغییر تحولات اجتماعی نظرات مختلفی وجود دارد؛ اما هنوز هم برخی از کلاه‌ها نظیر انواع کلاه کپ طرفداران خود را به ویژه در موقعیت‌های ورزشی و روزمره دارند.

با این که خرید کلاه کپ بیش‌تر برای موقعیت‌های ورزشی متداول است اما این کلاه همه کاره در هر روز از چهار فصل سال می‌تواند مکمل پوششتان باشد و مثل یک کرم ضد آفتاب پوستتان را در روزهای گرم و سرد سال از تابش نور خورشید حفاظت کند.

کلاه‌های کپ یا بیسبال تنوع بی‌نظیری دارند، برای تمام سنین قابل استفاده هستند و مهم‌تر از همه قیمت مقرون به صرفه‌ای در میان انواع کلاه‌ها دارند. در هر خانه‌ای دست کم یکی از این کلاه‌ها برای موقعیت‌های گردش، سفر و ورزش پیدا می‌شود. اگر شما هم به استایل این کلاه‌های کپ علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان راهنمای خرید امروز به‌نظر همراه ما باشید.

معرفی و بررسی انواع کلاه کپ ورزشی و تزئینی

مدل محبوب

مشخصات محصول

  • جنس: پلی استر
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش

این کلاه از انواع کلاه‌های بیسبال است که از جنس نخ با لایه مقاوم پلی استر تولید می‌شود. کپ این کلاه نسبت به مدل‌های معمولی کمی بلندتر است و کل سر با وجود آن پوشش داده می‌شود.

کلاه کپ مردانه طرح Super Man کد 20249

مشخصات محصول

  • جنس: نخ , پلی استر , الیاف مصنوعی
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش

کلاه‌های بیسبال نه فقط برای موقعیت ورزشی، بلکه مکمل استایل روزمره شما خواهند بود. کلاه کپ مردانه با طرح Super Man تولید شده و رویه آن از جنس الیاف مصنوعی ضد آب است. بخش‌های جانبی این کلاه از تور تشکیل شده که فضای مناسبی برای تبادل هوا فراهم می‌کند.

کلاه کپ مردانه آندر آرمور مدل UA1328667-437

مشخصات محصول

  • جنس: پلی استر، نخ، اکریلیک
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش

انواع کلاه کپ از اکسسوری‌های خاص مردانه برای موقعیت‌های مختلف هستند. درست مثل کلاه کپ مردانه آندر آرمور که می‌توانید بدون محدودیت سنی و برای پوشش کل سر از آن استفاده کنید. زیره این کلاه از جنس توری است و بافت سبک و متخلخل آن به عبور هوا در فصل گرم کمک می‌کند.

کلاه کپ مردانه مدل SHUT AND RUN کد 1651

مشخصات محصول

  • جنس: نخ
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش، تزئینی

استفاده از کلاه کپ نه فقط مخصوص تابستان، بلکه مناسب تمام فصول سال است. کلاه کپ مردانه مدل SHUT AND RUN از انواع کلاه‌های بیسبال با طرح جین است که نه تنها برای موقعیت ورزشی بلکه به عنوان مکمل استایل روزمره نیز پیشنهاد می‌شود.

کلاه کپ مردانه مدل 66

مشخصات محصول

  • جنس: نخ
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش، تزئینی

کلاه کپ مردانه مدل 66 یک کلاه ساده با طرح کتان برای استفاده روزمره است. پشتی این کلاه با یک بند قابل تنظیم طراحی شده و می‌توانید سایز آن را به دلخواه تغییر دهید.

کلاه کپ مردانه مدل راینو

مشخصات محصول

  • جنس: چرم طبیعی، الیاف طبیعی
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: آفتابگیر، ورزش، گرم کن

کلاه کپ مدل راینو از چرم طبیعی تولید شده و یک عرق گیر، گرم کن و آفتابگیر حرفه‌ای برای تمام روزهای سال است. سایز این کلاه در کوچک‌ترین حالت به اندازه 17 سانتی متر و در بیشترین حالت تا 19.5 سانتی متر قابل تغییر است.

یکی از نقاط قوت این کلاه کیفیت بالا، استحکام و قیمت اقتصادی آن است.

کلاه کپ مردانه مدل RO11-1

مشخصات محصول

  • جنس: پشم
  • مدل: کپ بیسبال
  • مناسب برای: سرما

ابعاد و طراحی کلاه کپ مردانه مدل RO11-1 مناسب موقعیت‌های رسمی و روزمره است. بدنه این کلاه از پشم و رویه آن با چرم مصنوعی پوشیده شده است. این کلاه علاوه بر طراحی زیبا و شکیل، گوش گیر در دو طرف گوش دارد و گرمای مناسبی در ناحیه سر و گوش ایجاد می‌کند.

مشخصات محصول

  • جنس: پشم
  • مدل: کپ تخت
  • مناسب برای: سرما، تزئینی

کلاه مردانه مدل PS01 از انواع کلاه معروف ایرلندی است که با پارچه پشمی برای فصول سرد سال استفاده می‌شود. اکثر کلاه‌های تخت به صورت تک سایز تولید می‌شوند و برای خرید آن باید دور سر را با دقت اندازه گیری کنید.

این محصول به جهت استفاده از پشم مرغوب ماندگاری و کیفیت بالایی دارد.

مشخصات محصول

  • جنس: نایلون، پلی استر، چرم طبیعی
  • مدل: کپ تخت
  • مناسب برای: تزئینی، سرما، آفتابگیر

طراحی  کلاه مردانه مدل sho10 تلفیق زیبایی از چرم و پلی استر است. این نوع کلاه‌ها با گوش گیر همراه طراحی می‌شوند و مناسب فصول سرد و مناطق سردسیر هستند.

زیبایی، سادگی و استایلی متفاوت با کلاه کپ

کلاه‌های کچ از نظر طراحی ظاهر ساده‌ای دارند؛ اما این روزها در طرح‌های جذاب و تلفیقی تولید می‌شوند و با وجود آن‌ها استایل روزمره بانوان و آقایان تکمیل می‌شود.

بر خلاف اکثر کلاه‌ها، کلاه کپ که با نام کلاه بیسبال هم شناخته می‌شود قابلیت تنفس مناسبی دارد. این نوع کلاه کل سر و جلوی صورت را می‌پوشاند و بر اساس طول لبه بیرونی از پوست در برابر تابش آفتاب محافظت می‌کند.

مهم‌ترین گام در خرید انواع کلاه لبه دار یا بیسبال تعیین فرم صورت است. اگرچه در گذشته از این نوع کلاه به صورت ویژه در ورزش بیسبال استفاده شده اما امروزه کاربرد این نوع کلاه فراتر است.

راهنمای تعیین فرم صورت و انتخاب کلاه کپ

قبل از هر چیز باید فرم صورتتان را تعیین کنید تا بتوانید از متناسب بودن کلاه کپ روی صورتتان مطمئن باشید. فرم‌های صورت به طور کلی به چند دسته قلبی شکل، کشیده، مربعی و گرد تقسیم بندی می‌شوند. افرادی که صورت کاملا گرد دارند طول و عرض صورت آن‌ها با هم برابر است.

برای این که از گرد بودن صورتتان مطمئن شوید به فرم چانه نیز توجه کنید. تجربه نشان داده کسانی که صورت کاملا گرد و متقارن دارند به کلاه‌های نامتقارنی نیاز دارند که بخشی از این نظم را در چهره آن‌ها بر هم زند. انواع کلاه کپ یا بیسبال گزینه مناسبی برای کسانی است که صورت کاملا گرد دارند و می‌خواهند بخشی از چهره آن‌ها زاویه دار به نظر برسد.

آشنایی با انواع کلاه کپ و کاربرد آن‌ها

ما کلاه‌های کپ را به عنوان کلاه‌های لبه دار یا بیسبال می‌شناسیم که بخشی از صورت را می‌پوشانند؛ اما به طور کلی کپ‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که از هر یک برای ست کردن لباس‌های مختلف استفاده می‌شود.

انواع کلاه کپ بیسبال

کلاه‌های بیسبال با لبه کاملا گرد و صاف طراحی می‌شوند و پشت آن‌ها معمولا یک کمربند برای تغییر سایز وجود دارد. این نوع کلاه همه کاره است و از استایل ورزشی و کژوال آن می‌توانید در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

انواع کلاه کپ از نوع Snapback

از نظر ظاهری تفاوت زیادی بین این کلاه و کلاه بیسبال وجود ندارد. این مدل را می‌توانید به عنوان بخشی از استایل هوشمندانه و کژوال روزمره خود استفاده کنید. اکثر کلاه‌های کپ Snapback با لوگو و نشان تولید می‌شوند؛ اما اگر کلاهی که انتخاب می‌کنید فاقد نام و نشان تجاری باشد می‌تواند تجلی هویت و استایل منحصر به فرد خودتان باشد.

انواع کلاه کپ تخت برای ظاهر رسمی‌تر

کلاه‌های کپ تخت مدل فشرده کلاه‌های بیسبال با لبه کوتاه‌تر هستند. این نوع کلاه را بسته به موقعیت می‌توانید به طور روزمره و یا در شرایط رسمی‌تر استفاده کنید. استایل کلاه‌های کپ تخت شهرت و محبوبیت زیادی در قرن نوزدهم و در انگلستان داشت. هنوز هم از این کلاه به عنوان یکی از اکسسوری‌های ویژه و مناسب خاص پسندان یاد می‌شود.

کلاه کپ برت برای فصول سرد

مدل برت هم لبه کوتاهی دارد و معمولا از جنس پشم تولید می‌شود. این نوع کلاه کپ نماینده استایل کلاسیک مردانه است و به دو صورت لبه پایین یا لبه بالا استفاده می‌شود.

از کلاه کپ چه انتظاراتی دارید؟

کلاه‌های کپ در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و هر یک از آن‌ها کاربرد ویژه‌ای دارند. اولین قدم در خرید کلاه کپ تعیین انتظاراتتان است. برخی از کلاه‌های کپ تنها جنبه تزیینی دارند. در این حالت ممکن است با ریسمان، دکمه، بند و عناصر مشابه تزیین شده باشند. اگر از کلاه کپ به صورت تزیینی استفاده می‌کنید بهتر است طول لبه کلاه کوتاه باشد یا این که در فصول زمستان مدل‌های برت را امتحان کنید.

خیلی از افراد از جمله ورزشکاران کلاه کپ را برای فعالیت‌های ورزشی، پیاده روی و کوهنوردی خریداری می‌کنند. اگر هدفتان از خرید کپ آفتابگیری است به طول لبه و پوشش کل سر توجه کنید. برخی از کپ‌ها تنها با لبه تولید می‌شوند و روی سر را نمی‌پوشانند. بهتر است کلاه‌هایی که به طور کامل سر را پوشش می‌دهند دارای پوشش توری یا تخلخل برای تبادل هوا باشند.

سخن آخر

مهم‌ترین هدف خرید کلاه کپ آفتابگیری است؛ اما امروزه از این کلاه‌های ارزان و همه کاره به عنوان بخشی از استایل و محافظت سر از سرما و گرما نیز استفاده می‌شود.

کلاه‌های کپ بر اساس طول لبه، پوشش سر و فرم قرارگیری انواع مختلفی دارند. برخی از کلاه‌های کپ نظیر کپ‌های تخت و برت برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر