امروز05 اردیبهشت 1403

آقایان بخوانند: راهنمای کاربردی خرید ست زیورآلات زنانه

ست زیورآلات زنانه
3.5/5 - (2 امتیاز)

برای خوشحال کردن زنانی که دوستشان دارید فقط کافی است نیم نگاهی به دور و اطرافتان بیندازید؛ انواع ست زیورآلات زنانه اکسسوری‌های کوچکی هستند که تغییرات بزرگی در ظاهر و استایل خانم‌ها ایجاد می‌کنند. تا به حال به خرید آن‌ها به عنوان هدیه تولد، روز مادر، روز زن، ولنتاین و … فکر کرده‌اید؟

درباره تاثیر زیورآلات روی زیبایی ظاهری نظرات مختلفی وجود دارد. گاهی زیورآلات باعث پررنگ شدن زیبایی لباسی می‌شوند که بانوان برای حضور در قرار ملاقات‌های مهم انتخاب می‌کنند. گاهی هم همین اکسسوری ساده باعث می‌شود لباس و استایل زنانه در عین سادگی جذاب و پرشکوه‌تر به نظر برسد. هر چه که باشد اکثر بانوان از ست زیورآلات برای ایجاد هماهنگی بیش‌تر در ظاهر استقبال می‌کنند.

زیورآلات زنانه نه فقط از جنس طلا، بلکه از هر نوع ماده و متریال ساده و ارزان قیمتی تولید می‌شوند. بنابراین در عین زیبایی چشمنوازی که دارند هدیه‌ای اقتصادی و مناسب هستند تا حتی بدون مناسبت عزیزانتان را خوشحال کنید. در ادامه برخی از مدل‌های زیبا و پرفروش ست زیورآلات زنانه را همراه با راهنمای خرید تخصصی به‌نظر بررسی می‌کنیم.

معرفی و بررسی انواع ست زیورآلات زنانه

مدل پر فروش

نیم ست سین گالری طرح پروانه سواچ sn203

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: میخی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: سوزنی

نیم ست سین گالری مجموعه کاملی از تمام اکسسوری‌های کاربردی است که برای استایلی خاص و متفاوت نیاز دارید. این ست شامل زنجیر، گوشواره و پلاک استیل به شکل پروانه است و به صورت سوزنی باز و بسته می‌شود. طول زنجیر گردنبند این نیم ست زیبا 47 سانتی‌متر و نسبتا بلند است.

نیم ست زنانه طرح دریم کچر کد 102

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: آویز
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: قلابی

دریم کچر بازمانده افسانه‌های قدیمی سرخ‌پوستان است و هنوز هم از این طرح در تولید زیورآلات زنانه استفاده می‌شود. در تولید نیم ست دریم کچر از همین طرح الهام گرفته شده و جنس آن از چرم جیر مقاوم نسبت به حرارت و آب است. قلاب تمام اجزای این نیم ست از استیل ضد زنگ و ضد آب بوده و با خیال راحت می‌توانید از این مجموعه زیبا برای مصارف روزمره، موقعیت‌های رسمی و به عنوان هدیه استفاده کنید.

نیم ست زنانه طرح برف کد NS1262

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: میخی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: سوزنی

مدل برف با گوشواره حلقه‌ای و پلاک نقره به شکل برف طراحی شده و حتی در روزهای آفتابی با این ست می‌توانید به فصل برف و سرما سفر کنید!

طول زنجیر این ست 45 سانتی‌متر و استاندارد است. گوشواره‌های این ست به صورت میخی باز و بسته می‌شوند.

نیم ست مسی گالری مثالین کد 149064

مشخصات محصول

  • اقلام ست: دستبند، انگشتر
  • نحوه بسته شدن دستبند: بدون قفل و ساده

مجموعه مثالین از جنس مس و شامل دستبند و انگشتر زیبا است که می‌تواند گزینه منحصر به فردی برای هدیه دادن باشد. پلاک این دستبند و انگشتر از جنس رزین است. مهم‌ترین ویژگی این نیم ست زیبا قابلیت تغییر سایز آن است و بنابراین می‌توانید از آن با خیال راحت به عنوان هدیه و سوغات استفاده کنید.

نیم ست چوکر زنانه مدل ستاره NA048

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، دستبند، انگشتر، پلاک
  • نحوه بسته شدن دستبند: بدون قفل و ساده

نیم ست چوکر به صورت گردنبندی و با طرح بافت تولید شده و بسیار سبک است. مدل بافت قابلیت کشیده شدن از 8 سانتیمتر طول تا 22 سانتیمتر دارد و بنابراین می‌توانید سایز آن را به دلخواه تغییر دهید. به گردنبند و دستبند این ست یک آویز طرح ستاره متصل است.

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: میخی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: سوزنی

حروف اول اسم هم می‌توانند برای خرید هدیه ولنتاین، تولد و … الهام‌بخش باشند. نیم ست طرح M با حرف M طراحی شده و شامل یک گوشواره و گردنبند است. زنجیر این گردنبند استیل و 45 سانتی‌متر است و به صورت سوزنی باز و بسته می‌شود. جنس این نیم ست استیل است و در تماس با آب تغییر رنگ نمی‌دهد.

مشخصات محصول

  • اقلام ست: دستبند، انگشتر
  • نحوه بسته شدن دستبند: بدون قفل و ساده

نیم ست طرح بافت از جنس مس با ابعاد استاندارد و بسیار سبک تولید شده است. یکی از ویژگی‌های این نیم ست طراحی اسپرت آن است که باعث می‌شود برای تمام سنین، بانوان و آقایان مناسب باشد. قطر حلقه این انگشتر دو سانتی‌متر است.

نیم ست زنانه ماه دخت طرح پروانه کد 179

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: آویز

به دنبال خرید نیم ست دخترانه، ظریف و متفاوت هستید؟ نیم ست زنانه ماه دخت با طرح پروانه آبی و بسیار ظریف تولید شده و هدیه متفاوتی برای عزیزانتان است.

طول زنجیر نیم ست ماه دخت 46 سانتی‌متر بوده و پلاک گوشواره و گردنبند از جنس ریزن است. این نیم ست را با بسته‌بندی شکیل و زیبا دریافت می‌کنید.

نیم ست زنانه کد NS1246

مشخصات محصول

  • اقلام ست: دستبند، انگشتر
  • نحوه بسته شدن دستبند: کشی و بدون قفل

هیچ زیورآلاتی زیبایی خیره‌کننده و اصیل مدل‌های نگین‌دار را ندارد. این نیم ست زیبا به صورت کامل با نگین پوشانده شده و کاملا فری سایز است. طول دستبند 20 سانتی‌متر بوده، با کش تولید شده و بنابراین قابلیت تغییر سایز دارد.

نیم ست زنانه طرح قلب کد GO1260

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: آویز
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: قلابی

به دنبال هدیه‌ای زیبا، جذاب و متفاوت‌ نسبت به همیشه هستید؟ نیم ست زنانه طرح قلب با طراحی ضد آب و مقاوم هدیه‌ای منحصر به فرد به تمام عزیزان است. پلاک این مدل از جنس برنج بوده و با زنجیر 45 سانتی‌متری تولید شده است. اجزای این نیم ست زیبا با قفل و قلاب باز و بسته می‌شوند.

نیم ست زنانه طرح گیتار کد 101

مشخصات محصول

  • اقلام ست: زنجیر، گوشواره، پلاک
  • نحوه بسته شدن گوشواره: آویز
  • نحوه بسته شدن زیورآلات: قلابی

برای خرید زیورآلات در بند نمونه‌های استیل و تکراری نباشید! نیم ست طرح گیتار از جنس چوب و رزین هم می‌تواند گزینه منحصر به فرد و متفاوتی برای هدیه دادن به عزیزان باشد. پلاک این مدل ضد آب بوده و طول زنجیر آن 40 سانتی متر است.

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد: آشنایی با انواع زیورآلات

یک ست تزئینی زنانه می‌تواند شامل اقلام کاربردی و زیبایی باشد که تمام بخش‌های بدن و لباس را پوشش دهد. انواع گوشواره، دستبند، پلاک، انگشتر، آویز معمولی، پایند و حتی جاکلیدی هم می‌توانند بخشی از یک ست زیورآلات زنانه باشند.

اگر می‌گوییم از شیر مرغ تا جان آدمیزاد بیراه نگفته‌ایم! یک ست زیورآلات زنانه می‌تواند در انواع و اقسام مختلف با طرح، رنگ و اشکال متنوعی تولید شده باشد.

حتی برخی زیورآلات غیر طلا را بر اساس جنس سنگ و مواد به کار رفته در آن طبقه‌بندی می‌کنند؛ مثل ست چرمی زنانه که ظاهر اسپرت و شیکی دارد. یا ست نقره، چوب، بافت، آلیاژ فلزات نظیر مس و … که هر یک زیبایی منحصر به فردی را در صورت رعایت تناسب با رنگ پوست، فرم صورت و لباس برقرار می‌کنند.

راهنمای انتخاب ست زیورآلات مینیمال

این روزها مفهوم سادگی در عین زیبایی طرفداران بیش‌تری نسبت به استفاده از اکسسوری‌های پرزرق و برق و زیاد پیدا کرده است. بنابراین شاید بد نباشد با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب در انتخاب ست جواهرات و زیورآلات به طراحی مینیمال و جمع و جور آن دقت کنیم.

انتخاب قطعات کوچک، ساده و هندسی در زیورآلات

ست زیورآلات شامل چند قطعه است که می‌تواند شامل انگشتر، پابند، زنجیر، گردنبند و … باشد. اگر فکر می‌کنید مخاطبتان مینیمال‌پسند است ست‌هایی را انتخاب کنید که شامل قطعات ساده، کوچک و در حد امکان هندسی باشد.

منظور از اشکال هندسی می‌تواند شکل پلاک یا دستبند موجود در ست زیورآلات باشد. معمولا بانوانی که تمایلی به استفاده از سنگ و پلاک‌های برجسته ندارند بیش‌تر از طرح‌های هندسی مینیمال استقبال می‌کنند.

اثر مهره‌ها را در زیورآلات دست کم نگیرید!

گاهی سادگی و طراحی مینیمال در یک ردیف و با در کنار هم قرار گرفتن مهره‌ها خلاصه می‌شود. اگر مخاطب شما به طرح‌های ساده علاقمند است بهتر است این مهره‌ها کوچک و سبک‌ باشند.

در ست زیورآلات از مهره‌های تزئینی سنگی، چوبی و فلزی برای زیبایی بیش‌تر استفاده می‌شود.

انتخاب دستبند و گوشواره ظریف

یک مهره، الماس، تیتانیوم یا نقره کوچک در قلب یک گوشواره کافی است تا ست مورد نظرتان به طرح مینیمال و سادگی مورد پسند خیلی از بانوان نزدیک شود. این نوع گوشواره و دستبند علاوه بر سادگی و زیبایی، استایلتان را جوان‌تر و کم سن و سال‌تر جلوه می‌دهد.

انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ پوست

چه برای شما که قصد دارید یکی از بانوان مهم زندگیتان را با هدیه‌ای منحصر به فرد خوشحال کنید و چه برای بانوانی که قصد خرید زیورآلات شخصی دارند رنگ پوست و فرم صورت راهنمای کاملی است. شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شد قبلا از زیبایی زیورآلات روی پوستتان لذت نبرید همین عدم هماهنگی و تناسب ظاهری بود!

انتخاب رنگ زیورآلات فلزی و سنگی متناسب با پوست

کسانی که عروق خونی تیره و سیاه رنگ را زیر پوستشان می‌بینند پوستی سرد دارند و اگر رنگ عروق سبز باشد تناژ پوستتان گرم است. بر همین اساس اگر قصد دارید از زیورآلات فلزی و سنگ یا مهره استفاده کنید باید به رنگ آن‌ها طبق گرمی و سردی پوست خود توجه کنید:

  • اگر تناژ پوستتان سرد است قطعات سنگی قرمز، بنفش و آبی را انتخاب کنید. هر یک از سنگ‌ها رنگ منحصر به فرد خود را دارند. اگر مایل هستید از انرژی مثال‌نزدنی سنگ‌های طبیعی در روز بهره‌مند شوید قرمز یاقوت، بنفش آمیتیس و آبی توپاز انتخاب مناسبی است.
  • اگر تناژ پوستتان گرم است از سنگ و و فلزاتی که رنگ آن‌ها متمایل به سبز، زرد و نارنجی است استفاده کنید. رنگ سبز زمرد و نارنجی توپاز امپریالیستی بی‌نظیر است؛ البته نمونه‌های مصنوعی این سنگ‌ها را هم می‌توانید امتحان کنید.
  •  کسانی که تناژ پوستشان گرم است می‌توانند از فلزات زرد رنگ نظیر طلا و مس نیز استفاده کنند.
  • مروارید یکی از سنگ‌های زیبایی است که با هر نوع تناژ پوست سازگار خواهد بود. بنابراین می‌توانید از انواع زیورآلات زنانه که دارای مروارید هستند با خیال راحت استفاده کنید. البته برخی از مرواریدها ممکن است مایل به سرخ یا صورتی باشند که در این صورت برای پوست سرد گزینه مناسب‌تر هستند.

سخن آخر

یکی از اولین عناصری که در ظاهر هر بانویی جلب توجه می‌کند ست زیورآلات زنانه است. هر استایلی و سبک پوششی که داشته باشید زیورآلات در طول زمان قدیمی و تکراری نمی‌شوند. به ویژه که این روزها این اکسسوری‌های پرطرفدار از جنس استیل، چوب، رزین و سایر مواد اولیه سبک و ارزان قیمت تولید می‌شوند و می‌توانید همزمان هر ست یا نیم ست را با یک لباس خاص ست کنید.

انتخاب شما کدام است؟ ست‌های پر زرق و برق نگین‌دار را می‌پسندید یا به نمونه‌های مینیمال با پلاک و عناصر سمبلیک علاقمند هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر