امروز06 اردیبهشت 1403

محصولات تزئینی گلدکیش و راهنمای خرید محصولات شگفت انگیزش

محصولات تزئینی گلدکیش
5/5 - (1 امتیاز)
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال خرید ظروف لوکس و اشیاء تزئینی هستید، احتمالا در جستجوی خود به دفعات به نام گلدکیش بر خواهید خورد. این برند نام آشنا لوکس ترین و شیک ترین لوازم خانه و آشپزخانه را عرضه می‌کند. مجموعه ارزشمند آن شامل طرح های زیبا و منحصر به فردی است که چشم‌های هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

این مجموعه بیش از ده سال است که مدل‌های گوناگونی از ظروف دکوری، انواع مجسمه و گل های مصنوعی فوق العاده‌ای را عرضه می‌کند که بین خریداران محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. مدیران گلدکیش با بهره‌مندی از ایده‌ها و تجربیات طراحان حرفه‌ای دکوراسیون داخلی مجموعه‌ای از محصولات متنوع و زیبا فراهم آورده است که توصیه می‌کنم برای آراستن خانه و محل کار خود نگاهی به آن بیاندازید.

معرفی محصولات گلدکیش

مجموعه گلدکیش خدمات وسیعی از جمله گل آرایی منازل و اداره جات، طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی برای منازل، ادارات و لابی هتل ها، خدمات گل آرایی و میوه آرایی مهمانی ها است. در عین حال این برند شناخته شده وارد‌کننده انواع ظروف سرامیکی، مجسمه های تزئینی، اشیاء دکوراتیو و گل مصنوعی نیز است.

محصولات ارائه شده توسط این برند آنقدر پر تعداد هستند که نمی‌توان تک تک آن‌ها را در یک یادداشت کوتاه معرفی کرد. در این یادداشت تنها به چند نمونه از محصولات و ظروف گلدکیش اشاره شده است. مجموعه گلدکیش شامل انواع  ظروف شکلات خوری، شیرینی خوری، کیک خوری، قهوه خوری، ظروف دکوری پایه برنزی، محصولات شیشه و برنز، شمعدان، ظروف سرامیکی، انواع میوه خوری، گلدان دکوری، انواع گل مصنوعی، کشکول، اردوخوری، و مجسمه ها و دیگر اشیاء دکوری می‌شود.

گلدان

گلدان های سرامیکی با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و متنوع از دیرباز زینت بخش اتاق‌های ما بوده‌اند. استفاده از این ظروف در منزل و محل کار البته ایده جدیدی نیست اما طرح های مدرن و فوق‌العاده گلدکیش می‌توانند جلوه تازه ای به اتاق های شما ببخشند. امروزه استفاده از گلدان های سرامیکی بزرگ و کوچک بر روی میز ناهارخوری یا روی کنسول بسیار رایج است. برخی از طراحان داخلی نیز داخل قفسه ها و بوفه ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

گلدان های استوانه ای بزرگ را می‌توانید روی زمین در گوشه اتاق هم بگذارید. چند شاخه گل بلند مثل بامبو می‌تواند جلوه ویژه‌ای به چیدمان اتاقتان بدهد.

گلدان بزرگ طرح موج (Wave) مدل GK107040 در ارتفاع 40 سانتی متر به رنگ سفید و جنس و روکش سرامیکی انتخاب خوبی برای هماهنگی با یک چیدمان مدرن و معاصر است. سادگی و طرح استوانه‌ای باعث می‌شود که به آسانی در دکوراسیون سبک معاصر جای خود را پیدا کند. منحنی‌هایش حس زنانگی و صمیمیت را القاء می‌کند و رنگ سفید آن کمک می‌کند گلهایی که داخلش قرار می‌دهید بیشتر به چشم بیایند.

مجسمه های گلدکیش

مجسمه های گلدکیش

برند گلدکیش دو نوع مجسمه عرضه می‌کند. گروه اول مجسمه های کامیک و گروه دوم مجسمه های دکوراتیو طرح برنزی هستند. مجسمه های کامیک مجموعه‌ای از فیگورهای شخصیت ها، حرفه‌ها و دوره‌های تاریخی هستند که ضمن زیبایی فوق‌العاده و رنگ‌آمیزی عالی، طنز ظریفی نیز در طرح‌های خود دارند که به خانه یا محل کار شما حس صمیمیت و شادی خواهد بخشید.

اما طرح های دکوراتیو که ظاهری برنزی دارند ولی از جنس رزین هستند و در نتیجه نسبت به مشابه برنزی قیمت بسیار پائین‌تری دارند. به مجسمه دکوراتیو اسب سوار طرح برنز گلدکیش مدل 4770 نگاه کنید. این اثر هنری می‌تواند جلوه ویژه ای به اتاق شما بدهد.

گل مصنوعی

گل های مصنوعی اگرچه هرگز نمی‌توانند جای گل طبیعی را بگیرند اما آسان بودن نگهداری از آن‌ها و دوام بالایی که دارند باعث می‌شود که بسیاری از ما در تزئین منزل یا محل کارمان از آنها استفاده کنیم. البته هنگام انتخاب این محصولات باید دقت کنید که شباهت آنها به نسخه طبیعی زیاد باشد. هر قدر که این شباهت بیشتر باشد زیبایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

اگرچه برخی از این گل‌ها طوری طراحی شده‌اند که زیبایی خاص خودشان را دارند و هدف از طراحی آنها رقابت با گل های طبیعی نبوده است. در این محصولات معمولا مسئله اصلی ابتکار و سلیقه طراح است که به آن بها می‌دهد. من پیش‌تر گلدان طرح موج گلدکیش را به شما معرفی کرده بودم. اگر به خرید گلدان دکوری طرح موج علاقه‌مند شده‌اید توصیه می‌کنم به گل مصنوعی گندمی گلدکیش مدل GK4502 هم نگاهی بیندازید، به نظر من می‌تواند با این گلدان ست خوبی را شکل دهد.

اردوخوری

یکی از ظروف مورد علاقه من انواع مختلف اردوخوری است که کاربردهای جالبی دارد. برخی از انواع این ظروف در سفره‌های غذا خوری برای سرو انواع پیش غذا یا خوراکی‌های کوچک، دسرهای مختلف و حتی بعضا برای سالاد استفاده می‌شوند و به علت داشتن فضاهای کوچک جدا شده از هم امکان تزئین خوش سلیقه‌تر خوراکی‌ها و زیباتر کردن چیدمان سفره را فراهم می‌آورد.

کاربرد اصلی این ظروف اما برای سرو تنقلات است. انواع آجیل را در کاسه های جداگانه می‌توانید سرو کنید یا این که در یک ظرف اردوخوری که بخش‌های مجزایی دارد تزئین و روی میز قرار دهید. من دوست دارم همیشه روی میز پذیرایی یک طرف اردوخوری با انواع تنقلات داشته باشم و ست اردوخوری چوبی مدل GK829412 گلدکیش را به شما توصیه می‌کنم.

این ست اردوخوری چند ضلعی دارای سه کاسه مجزا با طرح چوب است که فارغ از سبک دکوراسیون منزلتان روی میز پذیرایی خیلی زیبا خواهد شد.

کشکول

کشکول

کشکول در گذشته به ظروف کوچکی از جنس فلز یا سفال گفته می‌شده است که درویشان در دست می‌گرفتند و زنجیری داشته است که به شانه آویزان می کرده‌اند. این ظرف به مرور جنبه روحانی و معنوی به خود گرفت و در دوران صفویه و قاجار نشان صوفیان بوده است. مردم این ظرف را به نشان علاقه‌مندی به تصوف در خانه خود نگهداری می‌کردند.

امروزه اما طرح کشکول الهام بخش ساختن ظروفی لوکس برای تزئین دکوراسیون منازل یا برای پذیرایی از مهمان‌ها شده است. ظرف‌هایی که به شکل کاسه‌های بزرگ با پایه و دسته‌هایی در طرفین ساخته می‌شوند معمولا به منظور تکمیل چیدمان منزل در بوفه ها جا خوش می‌کنند و یا به عنوان ظرف میوه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کشکول طرح Red & Gold مدل GK3002-57 از جنس شیشه و برنز ساخته شده است. این محصول لاکچری توسط گلدکیش به منظور استفاده دکوراتیو طراحی شده است. من استفاده از این ظرف زیبا را در دکوراسیون سبک کلاسیک و سلطنتی توصیه می‌کنم. روی میز بزرگ جلوی مبل سه نفره می‌توانید از این ظرف بصورت خالی یا پر از میوه استفاده کنید. بطور قطع تکمیل‌کننده تجملات منزل شما خواهد بود.

اگر می‌خواهید برای سرو میوه از ظروف کشکول استفاده کنید، خرید کشکول طرح ورونا را به شما توصیه می‌کنم. این ظرف سرامیکی با رنگ سفید و نقش گل ظریفی که دارد برای این منظور مناسب خواهد بود. اگرچه برای سرو میوه ظرف میوه خوری گرد طرح ورونا نیز گزینه‌ای است که باید قبل از خرید کشکول به آن هم نگاهی بیاندازید.

تنوع محصولات این برند نامدار آنقدر زیاد است که معرفی همه آن ها در یک یادداشت کوتاه ممکن نیست اما توصیه می‌کنم در سایت‌های ارائه‌دهنده ظروف گلدکیش چرخی بزنید و این آثار هنری زیبا را ببینید.

اگر اطلاعات بیشتری درباره محصولات گلدکیش نیاز داشتید و یا تمایل به راهنمای خرید دارید می‌توانید با فروشگاه اینترنتی ناب و تک در تماس باشید. در فروشگاه ناب و تک تمام محصولات مربوط به برند گلدکیش که شامل ۵ هزار نوع محصول است را می‌توانید تهیه کنید. ادرس سایت nabotak.com شماره تلفن 09123232675

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر