امروز01 اردیبهشت 1403

چگونه با سارافون کره ای و آرایش شبیه دخترهای کره ای شویم؟

سارافون-کره-ای
3.5/5 - (12 امتیاز)

هر کسی معیارهای خاصی در ذهنش دارد و دوست دارد شبیه گروه خاصی از مردم یا سلبریتی به نظر برسد. این روزها با افزایش محبوبیت موسیقی و سریال‌های کره ای، جای تعجبی ندارد که بسیاری از دختران ترجیح دهند شبیه یک بازیگر کره‌ای به نظر برسند.

این از خرید سارافون مدل کره‌ای گرفته تا آرایش صورت و مدل موی کره‌ای ادامه دارد. متاسفانه از آنجا که بین چهره‌ی یک دختر ایرانی و کره‌ای تفاوت‌های زیادی وجود دارد، مطمئنا در حفظ استایل کره‌ای با مشکلاتی روبه‌رو هستید.

حتی اگر یک سارافون کره‌ای زیبا بپوشید و لباس‌های عروسکی به تن کنید، باز هم ممکن است در ظاهر آنقدر که باید و شاید کره‌ای نشوید.

این به این خاطر است که شما راجع به نحوه‌ی ست کردن لباس‌های کره‌ای اطلاعات کمی دارید و نحوه‌ی آرایش به سبک کره‌ای را نیز نمی دانید.

اما اگر می‌خواهید شبیه یکی از آن دخترهای گربه‌سان کره‌ای شوید، ما برای شما مدل‌های زیبایی از سارافون‌های کره‌ای آورده‌ایم و نحوه‌ی آرایش صورت و مو به سبک کره‌ای را آموزش می‌دهیم تا به بهترین نحو، استایل کیوت و ملوس خود را بسازید.

سارافون کره ای جین

سارافون کره ای جین

سارافون کره ای شیک

سارافون کره ای شیک

سارافون کره ای صورتی

سارافون کره ای صورتی

 

سارافون کره ای دخترانه

سارافون کره ای دخترانه

سارافون کره ای چهارخانه

سارافون کره ای چهارخانه

سارافون کره ای مجلسی

سارافون کره ای مجلسی

سارافون کره ای گلدار

سارافون کره ای گلدار

سارافون کره ای ساده

سارافون کره ای ساده

سارافون کره ای مشکی

سارافون کره ای مشکی

سارافون کره ای کوتاه

سارافون کره ای کوتاه

سارافون کره ای پاییزه

سارافون کره ای پاییزه

سارافون کره ای چین دار

سارافون کره ای چین دار

 

نحوه‌ی آرایش صورت و مدل مو به سبک کره‌ای ها

حالا که با انواع و اقسام سارافون‌های کره‌ای آشنا شده‌اید و برای استایل خود ایده‌های جذابی در سر دارید، قرار است با نحوه‌ی آرایش پایه و مراقبت از پوست کره‌ای ها نیز آشنا شوید تا استایل خود را کامل سازید.

در اولین قدم، شما باید مواد آرایشی مناسبی تهیه کنید. در این مورد حتما نیازی نیست که از برندهای کره‌ای استفاده کنید، ولی اگر توانستید این برند را گیر بیاورید، آرایش شما شبیه‌تر خواهد شد.

شما باید لوسیون مرطوب کننده پوست، پرایمر، پایه‌ی مایع مانند بی بی کرم و کرم پودر تهیه کنید. در کنار آن باید یک خط چشم مشکی یا قهوه ای، سایه، مداد ابرو و خط اشک تهیه کنید. برای رژ لب، از رنگ‌های براق و روشنی استفاده کنید که معمولا روی لب بازیگران کره‌ای مشاهده می‌کنید.

به طور کلی، برای داشتن ظاهر کره ای اصیل‌تر، از فروشگاه‌های کره ای یا آنلاین خرید کنید، یا از دوستان کره ای خود خواهش کنید تا برایتان محصولات ارجینالی را ارسال کنند.

از پوست خود مراقبت کنید

کره ای ها پوست شفاف و لطیفی دارند. آن‌ها طی یک برنامه‌ریزی و روال منظم، به پوست خود می‌رسند و آن را با استفاده از انواع کرم آبرسان قوی  آبرسانی می‌کنند. اگر می‌خواهید پوستی شفاف، بدون چربی، جوش یا لکه داشته باشید، باید دائما به آن برسید.

اگرچه گاهی ژنتیک و بدشانسی را نمی‌توان کاری کرد. ولی اگر از محصولات آرایشی مناسبی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید پوست خود را شفاف و صاف نشان دهید.

ابروهای خود را با وکس اصلاح کنید

بسیاری از دخترهای کره‌ای، ابروهایی کاملا تمیز و صاف دارند. آن‌ها ابروهای خود را با وکس اصلاح می‌کنند تا چنین ظاهری داشته باشند.

پس تیغ و موچین را بیخیال شده و یک راست سراغ وکس بروید. علاوه بر این، ظاهر کلی ابرو نیز می‌تواند در چهره‌ی شما تاثیر زیادی بگذارد، پس استایلی را انتخاب کنید که شما را بیشتر شبیه دخترهای کره‌ای کند.

اصلاح ابرو به سبک کره‌ای ساده‌ترین راه برای این است که شبیه دخترهای کره‌ای به نظر برسید.

سایه بزنید

از هر رنگی که می‌خواهید استفاده کنید، اما سایه‌ی قهوه ای ملایم، معمولا بهترین گزینه است.  برای نواحی نزدیک چشم و لبه‌ی خط مژه از سایه‌ی تیره‌تر استفاده کنید تا چشم‌های شما سه بعدی به نظر برسد.

خط چشم بکشید

خط چشم بکشید و آن را از گوشه‌ی چشم‌ها ادامه دهید تا چشمانی گربه‌ای شکل پیدا کنید. سپس خط چشم را تا سقف سه میلیمتر از داخل مژه‌ها بکشید.

این کار را فقط برای گوشه‌ی چشم، درست نقطه ای که اشک از آن جاری می‌شود انجام دهید. با این روش، چشم‌های شما درشت‌تر و فلت‌تر به نظر می‌رسد و حالت آن به طور کلی شبیه چشم‌های کره‌ای خواهد شد.

  • خط اشک را زیر چشمان خود بکشید تا ظاهری درخشان داشته باشید. رنگ‌های محبوب طلایی، سفید و کرم هستند.
  • از برق لب و ریمل برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این فقط یک آرایش پایه و ساده است.

روی بخش‌هایی از آرایش تمرکز داشته باشید که ظاهر کلی شما را ملوس کند و تغییر بیشتری ایجاد نماید.

از بخش‌هایی از چهره‌ی خود که بیشتر شبیه کره‌ای‌ها است استفاده کنید و با استفاده از آرایش، آن نقاط را برجسته‌تر سازید تا بیشتر به چشم بیاید.

به موهای خود برسید

خوشبختانه موهای ما شرقی‌ها اکثرا قهوه‌ای و مشکی است و نیازی به رنگ کردن نداریم. ولی اگر موهای بلوند و طلایی رنگی دارید، نیازی نیست که آن‌ها را به رنگ مشکی یا قهوه‌ای دربیاورید.

فقط کافی است از برخی تکنیک‌های کره‌ای استفاده کنید تا مثل اما استون و تیلور سوفیت ظاهری شبیه کره‌ای‌ها داشته باشید.

  •   موهای خود را حالت دهید تا اجزای صورت شما را بهتر و کیوت‌تر نشان دهد. مدل مو باید به گونه‌ای باشد که بخشی از چهره‌ی شما را به نمایش بکشد. بخشی که بیشتر شبیه‌ کره‌ای ها است.
  •   مدل موهای کره ای را مشاهده کنید تا موارد دلخواه خود را پیدا کنید. از بین این مدل‌ها سعی کنید همان که بیشتر به شما می‌آید را انتخاب کنید.

معمولا سبک‌های رایج شامل موهای لخت، صاف، بلند و با چتری، موهای موج دار و کوتاه، موهای کوتاه که یک سمت آن بلندتر از دیگری است و ... می‌شوند. کلیپ و گل‌سر از جمله محبوب‌ترین اکسسوری در آرایش مدل مو به سبک کره‌ای است.

چشمان خود را به خوبی آرایش کنید

اگر چشمان شما مشکی یا قهوه‌ای است که مشکلی وجود ندارد. ولی اگر چشم روشن و رنگی دارید، باز هم نیازی نیست که از لنز استفاده کنید! بسیاری از بازیگران کره‌ای هم از لنز استفاده می‌کنند تا چشمان خود را عسلی، ارغوانی و ... کنند.

  •     از لنزهایی استفاده کنید که مردمک شما را درشت‌تر می‌سازد. این یکی از سبک‌های جدید کره‌ای است که در کره‌ی جنوبی و به طور کلی در آسیا محبوب شده است. اگر از این لنزهای استاندارد استفاده کنید، مردمک چشمان شما ملوس‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

اگرچه این لنزها ممکن است کمی گران باشند و اگر قبلا تجربه‌ی استفاده از لنز ندارید، ممکن است خطرناک باشد. پس قبل از خرید از بهداشتی بودن لنزها اطمینان حاصل کنید و نحوه‌ی استفاده از‌آن را کاملا یاد بگیرید.

  •     مژه‌های دوبل نیز در کره طرفدارهای زیادی دارد. معمولا بازیگران کره‌ای از مژه‌های مغناطیسی یا مصنوعی استفاده می‌کنند تا چشمان خود را گیراتر و درشت‌تر نشان دهند.

معمولا بازیگران کره‌ای جراحی می‌کنند تا چنین مژه‌ها و چشم‌هایی داشته باشند. اما شما نیازی به جراحی ندارید و با کمی چسب و یک جفت مژه مصنوعی قابل می‌توانید جذاب‌تر به نظر برسید.

  •     هنگام سایر محصولات آرایشی بهداشتی، شما نباید از مژه مصنوعی و لنز به طور مداوم استفاده کنید. وگرنه ممکن است دچار عفونت چشم یا افتادگی پلک شوید.
  •     حتما از مداد ابرو استفاده کنید و ابروهایتان را مرتب سازید. زیر ابروها را هایلایت بزنید و با مداد چشم، چشم‌ها را معصومانه و درشت نشان دهید. از سایه‌ی محبوب خود استفاده کنید و در‌ آخر خط چشم بکشید تا بالاخره یک جفت چشم گربه‌ای کره‌ای داشته باشید.

انواع آرایش چشم به سبک کره‌ای

مدل چشم گربه‌ای یک آرایش کلاسیک کره‌ای است که برای جذاب‌تر کردن مدل چشم‌ها استفاده می‌شود. برای اینکه مدل چشم گربه‌ای داشته باشید، باید تا حد زیادی در استفاده از خط چشم مهارت داشته باشید. برای تاثیر بیشتر، از سایه‌ی دودی رنگ استفاده کنید.

  •     مدل چشم پاپی (توله سگی): اخیرا در کره بیش از ان که به چشمان اغواگر گربه‌ها اهمیت دهند، به جوانی و معصومیت چشم‌ها اهمیت می‌دهند. به همین دلیل خط چشم را طوری می‌کشند که چشم‌ها گرد و شبیه چشمان معصوم یک توله سگ شود.

برای اینکار باید خط چشم را از گوشه‌ی خارجی چشم، کمی به سمت پایین بکشید و زیر هر چشم خود را با فاصله‌ی پنجاه میلیمتری، به سایه‌ی چشم تیره آغشته کنید.

  •     مدل چشم aegyo sal به زیر پلک‌ها کمی پف اضافه می‌کند تا به حالت کلی صورت شما معصومیت خاصی ببخشد. اگر این سبک را با خط چشم توله سگی ترکیب کنید، تا حد زیادی در ایجاد ظاهر کره‌ای موفق خواهید شد.

برای اینکه این سبک را در چشمان خود اجرا کنید، باید خط چشم یا یک سایه‌ی تیره را با دقت زیادی زیر چشم‌ها (در فاصله‌ی پنجاه میلیمتری) اعمال کنید.

آرایش لب به سبک کره‌ای ها

  •     از استفاده از رژ لب مات پرهیز کنید. همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، کره‌ای‌ها پوست و ظاهر درخشان را بیشتر ترجیح می‌دهند.

برای همین از رژ لب‌های براق استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم از رنگ صورتی، سرخابی و قرمز استفاده کنید و سراغ رنگ‌های قهوه‌ای نروید.

  •     لب‌های خود را آبنباتی آرایش کنید. این سبکی است که برای اولین بار در یک درام کره ای مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یک رژ لب به رنگ صورتی روشن به قسمت داخلی لب‌های خود بمالید.

کمی زیر لب را به بیرون لب خود بمالید. شما می‌توانید در این روش از هر رنگی که می‌خواهید استفاده کنید. برای مثال می‌توان به نارنجی، شاتوتی، هلویی و ... اشاره کرد. در آخر لب‌های شما به شکلی نمایان خواهد شد که انگار یک آبنبات را مکیده‌اید و بخش داخلی لب‌ها به رنگ آن درآمده است.

اگرچه علی رغم محبوبیت، گاهی اوقات برای ایرانی‌ها یا غربی‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد. بنابراین اگر خانم‌ها به شما عجیب و غریب نگاه کردند یا همکلاسی‌هایتان به شما غر زدند که رژ زدن بلد نیستید، تعجب نکنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به شما در ایجاد یک استایل تمام و کمال کره‌ای کمک کنیم. پس ابتدا سارافون دلخواه خود را بخرید، سپس به آرایش صورت و موها بپردازید و با ظاهری که دوست دارید، بچرخید و از آن لذت ببرید.

17 نظر

  1. Mitsouha پاسخ

    تو کلی سایت گشتم تو هیچ سایتی انقد کامل توضیح نداده بودن دمتون گرم

  2. Roshanak پاسخ

    خیلی عالی و کامل بود و تمام نکات رو کامل نوشته بود
    واقعا مقاله خوب وکاملی بود.

  3. ناشناس پاسخ

    ممنون واقعا مقالهی خیلی خوبی اما برای ما دختر های ایرانی سخت هست که بتونیم یه همچین استایلی رو حفظ کنیم ‌ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
17 نظر