امروز28 اسفند 1402

15 مارک از بهترین کانسیلر و پرایمر ایرانی و خارجی 2020

بهترین مارک کانسیلر
5/5 - (1 امتیاز)

گاهی استفاده از برخی لوازم به ظاهر بی‌اهمیت باعث می‌شوند آرایش شما از یک آرایش ابتدایی ساده به یک میک‌آپ حرفه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل شود. کانسیلرها از آن دسته لوازم آرایشی هستند که برای داشتن میک‌آپی مدرن و امروزی بسیار به کار شما خواهند آمد. در این مقاله 10 مورد از بهترین مارک کانسلیر از محبوب‌ترن مارک‌های ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

کانسیلر مارک بورژوآ مدل Healthy Mix

این محصول دارای دو رنگ روشن و متوسط است که می‌توانید بر اساس رنگ پوست خود یکی از این دو را انتخاب کنید. کانسیلر فرانسوی بورژوا در پایان یک روز طولانی کاری خستگی دور چشم شما را پوشانده و کاملا بر طرف می‌کند.

این کانسیلر با فرمولاسیونی بسیار سبک به هیچ عنوان روی پوست شما ایجاد چربی اضافه و ‌یا سنگینی نخواهد کرد به طوری که احساس می‌کنید چیزی روی دور چشم‌تان نیست. اما با این حال پوشانندگی خوبی دارد و برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است.

کانسیلر شون محصولی است با پوشانندگی متوسط که برای انواع دور چشم مناسب است. اگر تیرگی دور چشم شما بسیار عمیق و پررنگ است این کانسیلر برای شما انتخاب مناسب نخواهد بود.

کانسیلر شون محصولی است مناسب برای استفاده‌ی روزانه که روغن بادام استفاده شده در آن به نرمی و لطافت دور پوست شما کمک می‌کند. این کانسیلر همچنین خاصیت ضد چروک دارد و از ایجاد چروک‌های ریز دور چشم جلوگیری می‌کند.

کانسیلر کالیستا از آن دسته محصولاتی است که به راحتی بدون ترس از ریزش به دور چشم‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید.

این کانسیلر با فرمولاسیونی بسیار سبک و پوشانندگی مناسب می‌تواند در یک روز بسیار پر مشغله همراه شما باشد بدون اینکه اثرش از دور چشم از بین برود. این محصول ایرانی برای پوشاندن سیاهی دور چشم بسیار مناسب است.

بهترین کانسیلر مارک مبیلین

می‌تواند در پوشاندن پف و تیرگی دور چشم شما معجزه کند این دلیلی است که کسانی که تیرگی دور چشم شدیدی دارند بسیار به این محصول علاقه‌مند خواهند شد.

طراحی منحصر به فرد سری این محصول که حالت اسفنجی دارد مایع کانسیلر را به تمام دور چشم ما به صورت یکسان پخش می‌کند.

کانسیلر میبلین می‌تواند تا مدت‌ها برای شما قابل استفاده باشد زیرا حتی میزان کمی از این کانسیلر پوشانندگی بالایی داشته و به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. پس از این جهت می‌توان آن را در دسته بندی محصولاتی مقرون‌به‌صرفه جایی داد.

این محصول از برند ایرانی بسیار محبوب و پر طرفدار مای است که با دارا بودن سایز کوچک و سبک به راحتی می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید و با خود به همه جا ببرید.

این کانسیلر با دارا بودن تناژ صورتی باعث جلوه‌ی هرچه بیشتر پوست دور چشم شما شده و آثار خستگی را از روی پوست‌تان از بین می‌برد.

کانسیلر کانتور گلدن رز پالت چند رنگ

این محصول از کمپانی گلدن رز علاوه‌بر این که می‌تواند یک کانسیلر پودری بسیار کارآمد باشد، بلکه می‌تواند یک پالت کانتور کامل نیز باشد. با استفاده از این پالت می‌توانید یک آرایش کامل و بدون نقص داشته باشید و تمام لک‌های صورت‌تان را از بین ببرید.

برای یکنواخت کردن رنگ پوست می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر کرم پودر و یا پنکیک خود استفاده کنید. از رنگ‌های تیره‌ی این پالت می‌توانید در نقاطی مانند بینی و روی گونه استفاده کنید.

البته پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از کانتور حتما آموزش‌های لازم را ببینید تا بتوانید به درستی از این محصول استفاده کنید.

کانسیلر پریم مدل Trio Active - ایرانی

اگر به دنبال محصولی می‌گردید که علاوه بر پوشانندگی تیرگی دور چشم به مرور زمان این تیرگی را از بین ببرید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کانسیلر پریم است که علاوه بر محصول آرایشی یک محصول درمانی نیز محسوب می‌شود.

این کانسیلر با دارا بودن ویتامین E چین و چروک دور چشم شما را رفته‌رفته از بین می‌برد. این محصول همچنین دارای مقادیری ضد آفتاب است که پوست شما را از آسیب‌های نور خورشید نیز حفظ می‌کند.

پس از مدتی استفاده از این کانسیلر پوست شما کاملا هیدراته و مرطوب خواهد شد و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی‌کند.

این پرایمر بر روی پلک جهت افزایش دوام سایه و زیباتر شدن فرم سایه به کار میرود. این پرایمر با یک دست کردن پوست پلک شما باعث میشود رنگ خود سایه خود را بهتر نشان داده و جذاب تر جلوه کند.

پرایمر گلدن رز با آبرسانی کامل به پوست شما آثار خستگی را از پوست از بین برده و ماندگاری بالایی دارد. در نتیجه باعث ماندگاری بیشتر آرایش شما خواهد شد.

کانسیلر نوت سری Full Coverage Liquid

کانسیلر نوت سازگار با انواع پوست و مناسب برای استفاده‌ی روزانه و یک آرایش شیک و ساده است. این کانسیلر با دارا بودن ویتامین E و روغن آرگان به جوانی و لطافت پوست شما کمک بسیاری می‌کند. این کانسیلر بر روی پوست کلاژن سازی کرده و و باعث سفتی پوست شما می‌شود.

پس از مدتی استفاده از این کانسیلر پف و تیرگی پوست شما از بین می‌رود و پوست شما کاملا مرطوب و جوان خواهد شد. این کانسیلر خاصیت درمانی هم دارد و به پوست شما هیچ گونه آسیبی نخواهد رساند.

کانسیلر مارک دبورا

کانسیلر کرمی دبورا بافتی بسیار سبک دارد و با مقدار کمی از کانسیلر به راحتی می‌توانید کل دور چشم خود را بپوشانید. این محصول به گونه ای طراحی شده که دو سر آن دارای دو رنگ متفاوت است و با هرکدام از رنگ‌های تیره و روشن کانسیلر می‌توانید نقاط مختلف صورت خود را کانتور کنید.

کانسیلر بورژوا مدل Stick Anticernes

کانسیلر بورژوا فرمولاسیونی بسیار منحصربه‌فرد دارد که بدون ایجاد سنگینی و چربی اضافی بر روی پوست باعث پوشانندگی کامل پف چشم و تیرگی دور چشم خواهد شد. این کانسیلر فاقد هر گونه چربی بوده و در نتیجه پوست دور چشم شما را براق نخواهد کرد.
کانسیلر بورژوا پس از مدتی پف و تیرگی دور چشم شما را از بین می‌برد و تناژ بژ این کانسیلر جذابیت چهره‌ی شما را دوچندان می‌کند.

کانسیلر کانتور گلدن رز مدل B1151

برای داشتن آرایشی بی‌نقص نیاز به پوستی صاف و یک دست دارید. پس باید خطوط و لک‌های پوست خود را صاف و یکدست کنید تا آرایش به خوبی روی پوست‌تان بنشیند.

کانسیلر گلدن رز به راحتی پوست شما را صاف و یک دست می‌کند و ماندگاری بالایی نیز دارد. این کانسیلر به وسیله‌ی ویتامین E پوست شما را تغذیه کرده و روی پوست شما ایجاد چربی و یا سنگینی نمی‌کند.

کانسیلر پریم مدل Trio Active شماره 101

کانسیلر پریم علاوه بر یک دست کردن رنگ پوست شما و پوشانندگی نواقص دور چشم محصولی مناسب برای از بین بردن تدریجی پف و هاله‌ی تیره‌ی دور چشم است.

ترکیبات گیاهی این محصول از جمله عصاره‌ی جوانه‌ی گندم و عصاره‌ی چای سبز پوست شما را مرطوب کرده و از ایجاد چروک جلوگیری می‌کند. این کانسیلر برای افرادی که چشمان حساسی دارند هم بسیار مناسب است زیرا ایجاد حساسیت و اشک نمی‌کند.

کانسیلر لورآل مدل True Match شماره 2N

کانسیلر لورآل با دارا بودن بیسی وانیلی رنگی بسیار خاص و جذاب به چهره‌ی شما می‌بخشد که حتی روی رنگ چشم شما هم تاثیر می‌گذارد. این کانسیلر با بافت سبک خود چین و چروک‌های پوست شما را پوشانده و حالت چهره‌تان را چذاب‌تر خواهد .

با وجود بافت سبک این محصول ماندگاری بالایی دارد و به راحتی از روی پوست شما محو نخواهد شد.

کانسیلر ایزادورا سری Light Touch

کانسیلر ایزادورا از آن دسته محصولاتی است که بعد از یک بار استفاده به سادگی به آن معتاد خواهید شد. این کانسیلر مایع تمام نواقص پوست شما را می‌پوشاند بدون آن‌که لایه‌ی پهنی روی پوست شما ایجاد کند.

کانسیلر ایزادورا دارای چای سفید است که باعث لطافت پوست شما می‌شود و ماندگاری بالایی بر روی پوست ایجاد می‌کند. برای داشتن آرایش کاملا حرفه‌ای می‌توانید از این کانسیلر استفاده کنید و در چشم همه بدرخشید.


کانسیلر چیست؟

کانسیلرها پودرهای فشرده‌ای با رنگ روشن هستند که برای فرم‌دهی بیشتر به آرایش و اجزای صورت استفاده می‌شوند. هر کدام از انواع کانسیلرها کارایی متفاوتی دارند و می‌توانند آرایش شما را از این رو به آن رو کنند. برخی افراد کانسیلر را زیر کرم پودر و برخی نیز روی کرم پودر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

انواع کانسیلر

1- کانسیلر استیکی

کانسیلرهای استیکی شبیه به رژلب هستند و معمولا می‌توانید با قلموهای مخصوص آرایش از آن‌ها به راحتی استفاده کنید. این کانسیلرها حجم کمی داشته و بسیار سبک هستند؛ در نتیجه می‌توانند در سفر و یا محل کار همراه‌تان باشند.

2- کانسیلر پودری

کانسیلرهای پودری ظاهر بسیار جذابی به پوست می‌دهند و معمولا برای زیر چشم استفاده می‌شوند. ترکیب کانسیلرهای پودری با میک‌آپ برنزه واقعا می‌توانند معجزه کند. پیشنهاد می‌کنیم از هر نوع کانسیلری که استفاده می‌کنید حداقل یک کانسیلر پودری هم در لوازم آرایش خود داشته باشید.

کانسیلرهای پودری را باید با قلم‌های سرگرد سایز متوسط به دور چشم خود بزنید.

3- کانسیلر مایع

کانسیلرهای مایع زیرسازهای فوق العاده‌ای هستند و استفاده از آن ها کمی با دیگر کانسیلرها متفاوت است؛‌ به این صورت که کمی از کانسیلر را با اسفنج مخصوص روی پوست قرار می‌دهید. در ابتدا باید کمی جذب پوست شود سپس کانسیلر را روی پوست‌تان پخش می‌کنید.

4- کانسیلر مدادی

کانسیلرهای مدادی به دلیل نوک مداد شکل آن‌ها کارایی متفاوتی دارند. از این کانسیلرها می‌توانید بر روی پلک و یا گوشه‌ی چشم خود استفاده کنید. به طور کلی استفاده از این کانسیلرها برای نقاط کوچک مناسب هستند.

از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم؟

استفاده‌ی درست از کانسیلر نکته‌ای بسیار مهم است که حتما باید آن را بدانید. کانسیلر شما باید یک الی دو درجه از پوست‌تان روشن‌تر باشد. به طور مثال اگر پوست روشنی دارید بهتر است از کانسیلرهای کرم و یا صورتی رنگ استفاده کنید.

اگر پوست‌تان گندمی است از کانسیلرهایی که تناژ نارنجی دارند و اگر پوست‌تان تیره است از کانسیلرهای کاملا نارنجی، هلویی و رز گلد استفاده کنید.

چند سوال متدواول در خصوص نحوه انتخاب بهترین مارک کانسیلر و استفاده از آن

تفاوت کانسیلر و پرایمر در چیست؟

کانسیلرها اغلب برای پوشاندن لک‌ها و آسیب‌دیدگی‌های پوستی استفاده می‌شود که معمولا بعد از کرم ضدآفتاب استفاده می‌شوند. اما پرایمرها در واقع زیر‌ساز پوست هستند.از پرایمر برای بستن منافذ باز پوست و قبل از زدن کرم پودر استفاده می‌کنیم.

برای پوشانندگی تیرگی دور چشم از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم؟

برای پوشاندن هاله‌ی تیره‌ی دور چشم از کانسیلر‌های زرد رنگ استفاده کنید که مخصوص همین کار هستند.

آیا می‌توان کرم پودر را با کانسیلر ترکیب کرد؟

بله می‌توانید کرم پودر خود را با کانسیلر مایع ترکیب کنید.

کدام دسته از کانسیلر‌ها پوشانندگی بالاتری نسبت به بقیه دارند؟

کانسیلرهای مایع از دیگر کانسیلرها پوشانندگی بالاتری دارند.

سخن آخر

شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به جای استفاده از چند رژ و خط چشم از لوازم آرایش‌های جدیدی استفاده کنید. به این ترتیب بدون زحمت خاصی آرایش شما چند درجه زیباتر از قبل جلوه خواهد داشت. استفاده از کانسیلر قطعا آرایش شما را به یک آرایش کاملا حرفه‌ای هالیوودی نزدیک‌تر خواهد کرد.

7 نظر

  1. فاطمه کرمی پاسخ

    کانسیلر میبلین و توی برندهای ایرانی کانسیلر گلدن رز(پالت) عالیه هستن به نظر من

  2. نسترن پاسخ

    کانسیلر بورژوا بهترین مارک کانسیلیریه که استفاده کردم من سالن آرایشی دارم و برای عروس همیشه از بورژوا استفاده میکنم

    1. ناشناس پاسخ

      کانسیلر تارت میگن خوبه ؟؟؟ولی گرونه خیلی …. کانسیلر بورژوا قیمتش چنده؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
7 نظر