امروز31 فروردین 1403

33 مدل کت و شلوار زنانه / دخترانه شیک و جدید 2020

کت و شلوار زنانه
4.2/5 - (6 امتیاز)

نکاتی ضروری برای خانم‌های کت و شلواری

فرقی نمی‌کند که در کدام دهه باشیم، کت و شلوار همیشه به عنوان استایلی جذاب و دوست‌داشتنی برای خانم‌ها محسوب می‌شده و کسانی که به این سبک علاقه‌دارند، از تیپ شخصیتی بسیار متفاوتی نیز برخوردار هستند.

متاسفانه در کشور ما خانم‌ها نمی‌توانند در محل کار یا میهمانی‌های رسمی از کت و شلوار یا کت و دامن استفاده کنند، ولی گاهی در مراسم عروسی یا مجلس‌های زنانه از این استایل خاص استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز جزء طرفداران کت و شلوار زنانه یا دخترانه هستید، باید هنگام خرید آن برخی نکات را بدانید. مثلا اینکه کدام رنگ و استایل برای شما بهتر است، چه رنگی به پوست شما بیشتر می‌آید و کدام سبک شیک‌تر و خاص‌تر خواهد بود.

چون به هر حال، قرار نیست با کت و شلوار زنانه شبیه پدربزرگتان شوید. قرار است جذاب و خیره‌کننده به نظر برسید و ما نیز قرار است به شما راهنمایی‌هایی در این زمینه معرفی کنیم.

پس با ما همراه باشید تا مدل‌های مختلف کت و شلوار دخترانه و زنانه را مشاهده کنید و در انتها، راهنمایی‌های مربوط به خرید کت و شلوار مناسب را در به‌نظر مطالعه فرمایید.

کت و شلوار یه جیب

کت و شلوار یه جیب

کت و شلوار یقه دلبر

کت و شلوار یقه دلبر

کت و شلوار یقه ایستاده

کت و شلوار یقه ایستاده

کت و شلوار مشکی براق

کت و شلوار مشکی براق

کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار فشن

کت و شلوار فشن

کت و شلوار طوسی

کت و شلوار طوسی

کت و شلوار شیک

کت و شلوار شیک

کت و شلوار سورمه ای

کت و شلوار سورمه ای

کت و شلوار سفید

کت و شلوار سفید

کت و شلوار ساده

کت و شلوار ساده

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زرشکی

کت و شلوار زرشکی

کت و شلوار رنگ شاد

کت و شلوار رنگ شاد

کت و شلوار راحت

کت و شلوار راحت

کت و شلوار دیپلمات

کت و شلوار دیپلمات

کت و شلوار دو رنگ

کت و شلوار دو رنگ

کت و شلوار دخترانه

کت و شلوار دخترانه

کت و شلوار چاک دار

کت و شلوار چاک دار

کت و شلوار تک دکمه

کت و شلوار تک دکمه

کت و شلوار بله برون

کت و شلوار بله برون

کت و شلوار ارزان

کت و شلوار ارزان

کت و شلوار اداری

کت و شلوار اداری

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار راحت

کت و شلوار راحت

کت و شلوار چارخونه

کت و شلوار چارخونه

کت و شلوار اسپرت

کت و شلوار اسپرت

کت تک

کت تک

کت آستین کوتاه

کت آستین کوتاه

شلوار و کت بلند

شلوار و کت بلند

شلوار تک

شلوار تک

ساسپندر کت و شلوار

ساسپندر کت و شلوار

جلیقه کت و شلوار

جلیقه کت و شلوار

تکنیک‌هایی مخصوص کت و شلوار پوش‌ها

این روزها اگر خانمی کت و شلوار بپوشد، یعنی از ذکاوت تجاری، هوش بالا در مد و سلیقه‌ای منحصر به فرد برخوردار است. البته تمام این موارد زمانی امکان پذیر است که کت و شلوار مناسبی بپوشید و با ندانم کاری‌ها، خودتان را خجالت زده نکنید.

کت و شلوارها استایل‌ها و انواع مختلفی دارند. از کت و شلوارهای بیانسه (Beyoncé ) روی صحنه گرفته تا تاکسیدوی فرش قرمز آنجلینا جولی، همگی شیک، جذاب و فوق‌العاده هستند. اما هر سبک برای فرم خاصی از بدن طراحی شده و همه نمی‌توانند با یک استایل، جذاب به نظر برسند.

برای اینکه بهترین با کت و شلوار، استایل خوبی داشته باشید، باید علاوه بر رنگ و مدل آن به کیف، کفش و اندام خود نیز فکر کنید. در اینجا، ما نگاهی به این موارد می اندازیم تا دریابید که چگونه بهترین کت و شلوار دخترانه را انتخاب کنید و زیبا به نظر برسید.

کت و شلواری مناسب هیکل شما

از آنجا که همه می‌توانند کت و شلوار بپوشند، پس آن‌ها برای انواع و اقسام هیکل‌ها طراحی می‌شود. گاهی ممکن است کت و شلواری بپوشید که به تن شما زار بزند یا هرکاری کنید، عجیب و غریب به نظر برسید.

یعنی کت و شلوار تا وقتی که در تن مانکن قرار دارد جذاب است و به محض اینکه به تن شما می‌رود، بد به نظر می‌رسد. این به خاطر این است که شما نمی‌دانید چه جور هیکلی دارید و باید از چه سبکی در کت و شلوار استفاده کنید.

ما راهنمایی مختصری را در ادامه ذکر کرده‌ایم که به کمک آن، بهترین نوع را برای اندام و هیکل خود انتخاب کنید.

کت شلوار مخصوص هیکل‌های ساعت شنی

اگر نیم تنه و باسن شما تقریبا به یک اندازه است و کمر شما سایز باریک‌تری دارد، می‌توانید از کت و شلوارهای مخصوص این فرم استفاده کنید که به نام «ساعت شنی» در بازار وجود دارند. این کت و شلوارها با کمربند فوق‌العاده خواهند شد.

کت و شلوار راسته

اگر نیم تنه ، کمر و باسن تقریباً در یک راستا قرار دارند، بهتر است از کت و شلوارهای راسته استفاده کنید و از پوشیدن کت و شلوارهایی که در بخش کمر، تنگ‌تر هستند، اجتناب فرمایید.

در این حالت، هرچه بلیزر کت و شلوار شما بلند‌تر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. علاوه بر این، هرچه کت بلندتر و شلوار کوتاه‌تر باشد، استایل شما جذاب‌تر خواهد بود.

کت و شلوار برای هیکل‌های سیبی شکل

اگر شانه و نیم‌تنه‌ی پهنی دارید و شکم و باسن شما نسبت به بالاتنه باریک‌تر است، هیکل سیبی شکل دارید.

در اینجا، کت های بلیزری را انتخاب کنید که در ناحیه‌ی باسن، برش داشته باشند و بتوانند فلت‌ترین بخش بدن شما را خوش‌فرم‌تر نشان دهند. کت‌های یقه هفت معمولا برای کسانی که هیکل سیبی شکل دارند دوخته می‌شود.

کت و شلوار برای هیکل‌های گلابی شکل

کسانی که شانه و نیم‌تنه‌ی باریکی دارند ولی شکم و باسن آن‌ها پهن‌تر است، هیکل گلابی شکل دارند.

در این حالت، بهتر است کتی بپوشید که تا کمر (نزدیک ناف) درازا داشته باشد و آستین‌های آن بلند باشد. معمولا این کت‌ها باید گشادتر باشند و شلوار هم فاق بلندی داشته باشد.

چه رنگی بهتر است؟

فرقی نمی‌کند که کت و شلوار چه رنگی باشد. هررنگی را که انتخاب کنید زیبا خواهد بود. اما مهم این است که آیا آن رنگ به پوست شما می‌آید یا نه.

اگر مراقب این نکته نباشید، به جای اینکه نگاه تحسین برانگیز بقیه را به خود جذب کنید، فقط خنده‌دار به نظر می‌رسید.

کت و شلوار مشکی

معمولا خانم‌ها رنگ مشکی را برای کت و شلوار ترجیح می‌دهند. اگرچه مشکی رنگ اصلی است ولی کت و شلوارهای رنگارنگ زیادی وجود دارند که می‌توانند جذابیت شما را دو چندان کنند.

رنگ سیاه همیشه یک انتخاب قوی و محبوب برای کت و شلوار خواهد بود. این رنگ برای تمام پارچه‌ها و انواع پوست‌ها مناسب است و به حد کافی جذاب و رسمی به نظر می‌رسد. شما از این رنگ می‌توانید در هر مجلسی استفاده نمایید.

اگر کت و شلوار مشکی می‌پوشید، باید در انتخاب پیراهن زیر آن نیز دقت کنید تا رنگ مشکی به خوبی خود را نشان دهد.

کت و شلوار قرمز

برخلاف رنگ مشکی، قرمز رنگی جسورانه، جذاب و خیره‌کننده است. این رنگ با انواع پوست‌ها متناسب است و از شما یک لیدی قرمز تمام و عیار می‌سازد. حتی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی قدرت و اعتماد به نفس بالای شما باشد.

کت و شلوار رنگ روشن

امروزه کت شلوارهای  رنگ روشن نیز محبوبیت بسیار زیادی دارند. از آبی روشن و صورتی گرفته تا خاکستری ملایم، همگی جزئی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کت و شلوار دخترانه و زنانه محسوب می‌شوند. ولی ست کردن آن‌ها با رنگ پوست و سایر وسایل ممکن است کمی سخت باشد.

علاوه بر این، در صورتی که کت و شلوار رنگ روشن می‌خرید، باید جنسی باکیفیت بخرید تا خودش را خوب نشان دهد و مسخره به نظر نرسد.

معمولا این کت و شلوارها با پارچه‌های لوکس و ضخیم جذاب‌تر هستند و به خانم‌هایی که پوست روشن‌تری دارند، بیشتر می‌آیند.

کت و شلوار با رنگ‌های خیلی تیره

رنگ‌های تیره‌تر مثل آبی تیره و زرشکی می‌توانند رنگ‌های بسیار قدرتمندی باشد و از شما یک بانوی کت شلوار پوش جذاب بسازند.

کیف مناسب برای کت و شلوار

بسیار خوب، وقتی کت و شلوار مناسبی تهیه کردید که رنگ آن به پوست شما می‌آمد و سبک آن مطابق مدل اندام شما بود، باید سایر وسایل جانبی مثل کیف و کفش را تهیه کنید. ست کردن کیف در این مورد بسیار مهم است.

در این موارد سعی کنید مثل تیپ شخصیتی ISTJ عمل کنید. کیفی منظم، مرتب و کوچک بگیرید و از حمل کیف‌های دستی بزرگ، کیف رو دوشی اسپورت یا کوله‌پشتی‌های چرم خودداری کنید.

از کیف‌های دستی کلاسیک گرفته تا کلاچ‌های براق و ساده، می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای ست شدن با کت و شلوار شما باشند.

به یاد داشته باشید که هرچه کیف کوچک‌تر و جمع‌وجورتر باشد، در کنار کت و شلوار زیباتر به نظر می‌رسد.

کفش مناسب برای کت و شلوار

وقتی نوبت به انتخاب کفش می‌رسد، کفش‌های پاشنه‌دار حرف اول را می‌زنند. این بدون شک محبوب‌ترین کفش برای ست کردن با کت و شلوار است.

فرقی نمی‌کند که شلوار پاچه گشاد بپوشید یا شلوار جذب باشد، کفش‌های پاشنه بلند در هر دو حالت به خوبی خودنمایی می‌کند و جذابیت شما را صد برابر می‌سازند. اما اگر پای شما کفش پاشنه بلند را تحمل نمی‌کند، نگران نباشید.

کفش‌های ساده و کلاسیک زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانند با کت و شلوار ست شوند. اما از پوشیدن کفش کتانی پرهیز کنید.

پیراهن زیر کت و شلوار

چه کسی گفته حتما باید از زیر کت، یک پیراهن مردانه و یقه دار بپوشید و خود را از پوشیدن گردنبند محروم سازید؟

شما می‌توانید از تی‌شرت‌های کلاسیک و شومیزهای زنانه هم استفاده کنید. برای اینکه مدرن و شیک به نظر برسید، یک تیشرت سفید ساده و زیبا بپوشید و آن را تمیز و مرتب، داخل شلوار قرار دهید.

این تی شرت‌های ساده، خط گردن شما را نمایان می‌کند و می‌توانید با یک گردنبند زیبا، جذابیتی خیره کننده داشته باشید.

کت و شلوار را از کجا بخریم؟

پاساژهای بزرگ

معمولا پاساژهای بزرگی برای خرید کت و شلوار زنانه وجود دارد که در مراکز خرید معروف واقع هستند. شما در این بخش‌ها می‌توانید زیباترین کت و شلوارهای زنانه را بیابید و با یک متخصص فروش در آن زمینه صحبت کنید.

البته گزینه‌ی خرید اینترنتی نیز وجود دارد، ولی در حالی این کار را انجام دهید که از مدل هیکل خود، رنگ پوست و سبکی که قصد خرید آن را دارید، مطمئن باشید.

خیاط

این کاملا به بودجه‌ و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. ولی اگر نتوانستید در بازار کت و شلوار محبوب خود را پیدا کنید، می‌توانید از یک خیاط در این زمینه کمک بگیرید. البته از خیاطی کمک بگیرید که «هرکاری که دلش می‌خواهد»‌را انجام ندهد!

معمولا این گزینه زمانی مناسب است که قصد خرید کت و شلوار مشکی رنگ داشته باشید تا زود دلتان را نزند و در اکثر مراسم‌ها قابل استفاده باشد.

سخن آخر

یافتن کت و شلوار مناسب جهت مراسم‌های رسمی، نیمه‌رسمی و ... چالش بزرگی است و اگر بی‌دقتی کنید، واقعا بد و عجیب و غریب به نظر می‌رسید. پس حتما باید قبل از خرید اطلاعات کاملی نسبت به سایز، هیکل و رنگ پوست خود داشته باشید و طبق آن، کت و شلوار مناسبی بخرید.

ما در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم جهت خرید یک کت و شلوار زیبا را بیان کنیم و مدل‌های مختلف را نیز معرفی نماییم. پس امیدواریم که بعد از مطالعه‌ی آن، بهترین خرید آنلاین یا حضوری را داشته باشید.

6 نظر

  1. زهرا پاسخ

    خرید تونیک دخترانه در رنگ های مختلف با فروشگاه انلاین تک دوخت راحت تر از اون چیزیه که فکرشو کنین پس منتظر چی هستین؟

  2. مریم پاسخ

    من کِیف کردم میشه لطفا به من بگید که قیمت چقدر هست؟
    حالا من تویه این وضعیت کرونا مبلق ها بالاست 😔
    لطفا یک قیمت مناسب داشته باشن
    ممنون میشم 🤗

  3. مریم پاسخ

    بنظر من واقعا عالی عالی بود 👍👏
    حالا کجا از اینا هست میشه آدرس مغازش رو بدید ؟💬

  4. ناشناس پاسخ

    واقعا کت شلوار های زیبایی بودن… و توضیحاتی ک داده بودین عالی بود ولی من نفهمیدم ک چ کت و شلواری ب من میاد…

  5. سعیده شیخ پاسخ

    میخواهم کت شلوار دخترانه بخرم شیک باشه قیمت مناسب باشه قیمت فقط 118 تومان دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
6 نظر