امروز04 اردیبهشت 1403

بیش از 30 مدل مانتو پاییزی شیک و جدید – اسپرت، رسمی، مجلسی 2020

مانتو پاییزی جدید
4.3/5 - (3 امتیاز)

پایان تابستان برای بسیاری از مردم کشور ما که در محیطی گرمسیر زندگی می‌کنند، می‌تواند دروازه‌ای به بهشت باشد. بهشتی که در آن روزها کوتاه، خنک و ابری است و هرازگاهی با باران‌های خوش‌آهنگ، دلنشین‌تر می‌شود.
این پاییز جذاب و غروب‌های کوزی و رنگارنگش، می‌تواند با لباس‌های پاییزی زیبا جذاب‌تر نیز باشد. لباس‌هایی که نه تنها شما بلکه به کمدتان نیز جذابیت خاصی می‌بخشد!
ما در ادامه به شما چند مدل مانتو پاییزی جذاب پیشنهاد می‌کنیم و در انتهای مقاله، شما را با تکنیک‌هایی در خرید لباس پاییزی زنانه آشنا می‌کنیم تا با اعتماد به نفس کامل وارد فصل جدید شوید. با به‌نظر همراه باشید.

مانتو پاییزی یقه شل

مدل مانتو پاییزی یقه شل

مانتو پاییزی یقه بسته

 مدل مانتو پاییزی یقه بسته

مانتو پاییزی مدل شنل

 مدل مانتو پاییزی مدل شنل

مانتو پاییزی مدل جلیقه ای

 مدل مانتو پاییزی مدل جلیقه ای

مانتو پاییزی مدل آزاد

 مدل مانتو پاییزی مدل آزاد

مانتو پاییزی مجلسی

 مدل مانتو پاییزی مجلسی

مانتو پاییزی گشاد

 مدل مانتو پاییزی گشاد

مانتو پاییزی کتان

 مدل مانتو پاییزی کتان

مانتو پاییزی کتی

 مدل مانتو پاییزی کتی

مانتو پاییزی کلاه خزدار

 مدل مانتو پاییزی کلاه خزدار

مانتو پاییزی کمر کلوش

 مدل مانتو پاییزی کمر کلوش

مانتو پاییزی کمر کلوش

 مدل مانتو پاییزی کمر کلوش

مانتو پاییزی کمرکش

 مدل مانتو پاییزی کمرکش

مانتو پاییزی کمرکش

 مدل مانتو پاییزی اسپرت کمرکش

مانتو پاییزی کوتاه شیک

 مدل مانتو پاییزی کوتاه شیک

مانتو پاییزی کوتاه

 مدل مانتو پاییزی کوتاه

مانتو پاییزی طوسی

 مدل مانتو پاییزی طوسی

مانتو پاییزی شیک

 مدل مانتو پاییزی شیک

مانتو پاییزی شیک

 مدل مانتو پاییزی شیک

مانتو پاییزی رنگ عنابی

 مدل مانتو پاییزی رنگ عنابی

مانتو پاییزی رسمی

 مدل مانتو پاییزی رسمی

مانتو پاییزی راسته

 مدل مانتو پاییزی راسته

مانتو پاییزی راحت

 مدل مانتو پاییزی راحت

مانتو پاییزی دو جیب

 مدل مانتو پاییزی دو جیب

مانتو پاییزی دو تیکه

 مدل مانتو پاییزی دو تیکه

مانتو پاییزی پشمی

 مدل مانتو پاییزی پشمی

مانتو پاییزی پلیسه دار

 مدل مانتو پاییزی پلیسه دار

مانتو پاییزی جلو زیپ دار

 مدل مانتو پاییزی جلو زیپ دار

مانتو پاییزی چرم

 مدل مانتو پاییزی چرم

مانتو پاییزی چهار خونه

 مدل مانتو پاییزی چهار خونه

مانتو پاییزی چهارخانه

 مدل مانتو پاییزی چهارخانه

مانتو پاییزی چهارخونه دخترانه

 مدل مانتو پاییزی چهارخونه دخترانه

مانتو پاییزی دخترانه

 مدل مانتو پاییزی دخترانه

مانتو پاییزی دکمه دار

 مدل مانتو پاییزی دکمه دار

مانتو پاییزی بلند

 مدل مانتو پاییزی بلند

مانتو پاییزی بلند کلوش

 مدل مانتو پاییزی بلند کلوش

مانتو پاییزی بغل چاک دار

 مدل مانتو پاییزی بغل چاک دار

مانتو پاییزی اورکت

 مدل مانتو پاییزی اورکت

مانتو پاییزی آستین کوتاه

 مدل مانتو پاییزی آستین کوتاه

مانتو پاییزی آستین دکمه دار

 مدل مانتو پاییزی آستین دکمه دار

مانتو پاییزی اسپرت جلو باز

 مدل مانتو پاییزی اسپرت جلو باز

پشم و پنبه، انتخاب اجتناب ناپذیر لباس‌های پاییزی

تا به حال شده به برخی بافتنی‌ها یا لباس‌های پاییزی دست بزنید و احساس کنید آنقدر نرم است که نمی‌خواهید دست خود را عقب بکشید؟ شما برای فصل‌های سرد دقیقا باید از همین جنس استفاده کنید و گاها به قیمت توجهی نداشته باشید.

همه‌ی ما به هر حال با بافتنی‌های پلاستیکی که پوستمان را می‌سوزاند آشنایی داریم. چون احتمالا هنگام خرید، آگاهی کامل نداشتیم و فقط به طرح و نقش آن لباس توجه کردیم.

شاید هم زیادی خودمان را درگیر قیمت کرده‌ایم و یک بافتنی چهل هزارتومانی را به دویست هزارتومانی ترجیح دادیم. در نهایت همین سهل‌انگاری‌ها باعث بروز واکنش‌های پوستی، خارش و کلافگی در فصل پاییز شده است.

مانتوهای پاییزی و لباس‌های مخصوص فصل سرد از مواد مختلفی ساخته می‌شوند تا شما را در تمام طول فصل گرم و راحت نگه دارند.

مواد طبیعی مانند پشم و پنبه درست برای این زمان از سال هستند. پوشیدن آن‌ها گرم و راحت است و باعث حساسیت‌های پوستی نمی‌شود.

به طور کلی، بافتنی‌های پشمی یک انتخاب مناسب برای لباس‌های پاییزی است. خصوصا اگر دکمه‌های مانتوی خود را باز می‌گذارید و مدت زیادی، لباس در تن شما می‌ماند.

این لباس‌ها از الیاف ریز و طبیعی ساخته شده‌اند، شما را گرم نگه می‌دارند و یک استایل زنانه‌ی دوست داشتنی ایجاد می‌کنند.

 لایه‌بندی: برای هر چیزی آماده باشید

معمولا پاییز هوای گول زننده‌ای دارد. صبح‌های آن بسیار سرد، ظهر‌ها بسیار گرم و غروب بسیار سرد خواهد شد.

در این حالت سعی کنید از چند لایه‌ی مختلف استفاده کنید. ابتدا یک ژاکت، بافتنی یا لباس کش باف پشمی بپوشید تا تمام روز راحت باشید. سپس از روی آن مانتوی پاییزی خود را بپوشید و اگر دکمه‌ها را باز می‌گذارید، به رنگ‌بندی نیز توجه داشته باشید.در صورتی که هوا گرم‌تر شد، می‌توانید پلیور خود را دربیاورید و دکمه‌ها را به راحتی ببندید.

تمام رنگ‌های پاییزی را کشف کنید

یکی از نکات جالب در مورد پاییز ، پالت رنگی بسیار متنوع آن است. در این زمان از سال بسیاری از خانم‌ها رنگ‌های پاییزی (نارنجی، زرد و قرمز) را انتخاب می‌کنند، اما بسیاری دیگر ترجیح می‌دهند از رنگ‌های سرد مثل کرم، قهوه‌ای، سیاه و خاکستری استفاده کنند.

معمولا انتخاب رنگ‌های سرد برای پاییز توصیه می‌شود. چون آن‌ها زیبا و همه کاره هستند و تقریباً در همه جا عالی به نظر می‌رسند.

برای مثال، شما می‌توانید پلیور توسی خود را با مانتوی پاییزی سبز تیره، کرم، سیاه، زرشکی و ... ست کنید. اما یک پلیور قرمز به سختی می‌تواند با هر رنگی ست شود.

شاید در یک روز خنک پاییزی، یک لباس پشمی نارنجی رنگ مانند آغوش بزرگی محسوب شود، اما آن را به زحمت می‌توان با هر لباسی ست کرد.

کسل‌کننده نباشید

با اینکه تابستان پذیرای رنگ‌های شاد و پرجنب‌وجوش است، پاییز رنگ‌های ساکت‌تر و بی‌صداتر را می‌طلبد. اما این بدان معنا نیست که «بی صدا» باید «کسل کننده» باشد.

لباس‌های پاییزی سیاه، کرم یا خاکستری با هر چیزی مطابقت دارند. برای مثال شما می‌توانید از زیر آن‌ها یک شومیز گلگلی بپوشید، آن را با یک روسری گلدار پاییزی ست کنید یا از کیف‌های رنگی استفاده کنید.

حتی می‌توانید از سایر رنگ‌ها برای ست کردن استفاده کنید و استایل خود را از حالت بی‌روح دربیاورید. لوازمی که به خوبی انتخاب شده باشد، لباس پاییزی را دگرگون می‌کند و به شما کمک می کند تا آن را کاملاً از آن خود بسازید.

جواهرات را فراموش نکنید

پاییز دقیقا فصلی است که جواهرات در آن می‌توانند حسابی خودنمایی کنند. استفاده از طلا با لباس‌های پاییزی مشکی یا کرم رنگ جذابیتی دوچندان دارد. حتی جواهرات نقره خیره‌کننده‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

ساده و جذاب باشید

در پاییز نیازی نیست که زیاد به تجملات فکر کنید. هرچه ساده‌تر باشید، جذاب‌تر به نظر خواهید رسید. پس به جای زیاده‌روی، از یک پلیور ساده و بدون طرح، مانتوی پاییزی بلند و کفش‌های پاشنه دار یا کتونی ساده استفاده کنید.

به رنگ‌هایی بچسبید که عاشق آن‌ها هستید

این هیچ اشکالی ندارد که کل پاییز را فقط به یک رنگ دیده شوید. هر کس در لباسی که دوستش دارد، جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

اگر کمد شما پر است از ژاکت‌ها، پلیورها، پالتوها و مانتوهای پاییزی کرم قهوه‌ای رنگ، هیچ اشکالی ندارد. شرط می‌بندم شما در هر کدام از آن‌ها، به نوعی متفاوت و جذاب به نظر می‌رسید.

اگر به رنگ قرمز علاقه دارید ولی شنیده‌اید که می‌گویند پاییز رنگ قهوه‌ای و سیاه است، اشتباه نکنید. شما از همان رنگ قرمز استفاده کنید و یک «مادام قرمز» جذاب شوید.

پالتوها، بارانی‌ها و مانتوهای پاییزی زیادی در این رنگ یافت می‌شوند و شما فقط باید نحوه‌ی ست کردن آن‌ها را بدانید. شما به این ترتیب سبک پاییزی خاص خودتان را خواهید داشت و از کسی کپی نکرده‌اید.

اما اگر نمی‌دانید که واقعا چه رنگی دوست دارید، سری به پینترست بزنید و ببینید که کدام رنگ‌ها بیشتر چشم شما را جذب می‌کنید و از کدام عکس‌ها بیشتر اسکرین شات می‌گیرید. سپس بر اساس همان رنگ‌ها، مانتوی پاییزی مورد نظر خود را خریداری کنید.

رنگ پایه

هر پالت رنگی شامل رنگ‌های پایه و رنگ‌های ثانویه است. رنگ‌های پایه شامل رنگ‌هایی چون سیاه، سرمه‌ای، خاکستری، برنز، قهوه‌ای، سفید و بژ می‌شوند و هیچ‌وقت از مد نمیفتند.

شما می‌توانید آن‌ها را سال به سال بپوشید و هرگز خسته نشوید. این‌ها اکثراً رنگ‌های خنثی هستند و با همه چیز زیبا به نظر می‌رسند.

رنگ‌های ثانویه

این‌ها رنگ‌هایی هستند که کمد شما را شاد می‌کنند. با اینکه این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های ثانویه و کم اهمیت به شمار می‌روند، اما برای برآوردن خواسته‌های شما وجود دارند.

اگر به رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی، آبی یا زرد علاقه دارید، می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های پایه ست کنید و یکنواخت به نظر نرسید. اما سعی کنید از مانتوهای پاییزی و بارانی در رنگ‌های پایه و از پلیور، کیف، کفش و ... در رنگ‌های ثانویه استفاده کنید.

گرم یا سرد؟

آیا می‌خواهید کارها را برای خود راحت‌تر کنید؟ راجع به رنگ‌های سرد و گرم یک تصمیم کلی بگیرید.  فرقی نمی‌کند که به دنبال لباس‌های جدید هستید یا قصد دارید بیشتر از لباس‌های پاییزی قبلی استفاده کنید.

هنگامی که می‌خواهید ژاکت، شلوار یا لباس‌های مورد علاقه خود را از سال گذشته انتخاب کنید، در مورد رنگ کلی آن‌ها تصمیم بگیرید.

اگر بدانید که رنگ گرم یا سرد را ترجیح می‌دهید، در انتخاب لباس تمرکز بیشتری خواهید داشت. رنگ‌های گرم معمولا شتری، بژ، سورمه‌ای، قهوه‌ای و ... هستند. تن‌های سرد نیز سیاه، خاکستری، آبی و ... هستند.

تیره یا روشن؟

آیا شما فردی هستید که همیشه رنگ‌های روشن می‌پوشد و حتی نمی‌خواهید به رنگی مثل سیاه نزدیک شوید؟ پس کاملاً واضح است که پالت شما باید شامل رنگ‌های روشن باشد.

مطمئناً، پاییز فصلی است که همه لباس‌های تیره به تن می‌کنند. اما شما می‌توانید راهی برای فرار از این الگو پیدا کنید. رنگ‌هایی مانند بنفش، برنز، خاکستری، بژ، شتری، آبی، می توانند برای پاییز گزینه سرگرم کننده ای باشند.

با یک مانتو کل پاییز را خوش لباس باشید

قرار نیست هر هفته با یک مانتو یا بارانی پاییزی ظاهر شوید. سعی کنید یک مانتوی مناسب و خوش رنگ بخرید و سعی کنید آن را با باقی پلیورها و لباس‌های پاییزه ست کنید. معمولا رنگ‌هایی مثل سیاه، کرم قهوه‌ای، خاکستری و ... به راحتی می‌توانند با سایر رنگ‌ها ست شوند.

ترنچ و بربری برای پاییز ساخته شده‌اند

اگر استایل شما ورزشی و اسپورت است، هیچ اشکالی ندارد. ولی بارانی‌های کرم رنگ برند بربری و کت‌های ترنچ و کلاسیک، درست برای فصل پاییز ساخته شده‌اند و از آن‌ها در هر مراسمی می‌توان استفاده کرد.

از مراسم جشن گرفته تا محل کار و دانشگاه. به هر حال، پاییز فصل رنگ‌های بژ، کرم، قهوه‌ای و ... است. حتی اگر عاشق رنگ سرخابی یا صورتی هستید، سعی کنید از الگوی اصلی رنگبندی برای پاییز فرار نکنید.

تیره روشن ولی یک رنگ بپوشید

شما می‌توانید سرتاپا به یک رنگ باشید، ولی با انتخاب رنگ‌های تیره و روشن جذابیت بیشتری به سبک خود ببخشید و در عین حال، خود را برای رنگبندی‌های مختلف به زحمت نیندازید. در این صورت، ظاهر شما کسل کننده نخواهد بود، بلکه برعکس، جذاب و منحصر به فرد خواهد شد.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم نکات اساسی و ضروری در ارتباط با نحوه‌ی ست انواع مدل مانتو و لباس کردن برای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم.

اما به طور کلی،‌ نکته‌ی اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که شما می‌توانید تنها با یک یا دو مانتوی پاییزی یا بارانی ست‌های متنوع و جذابی داشته باشید و حتی تا چند سال هیچ چیزی نخرید.

فقط کافی است که راجع به رنگبندی و ست و سبک‌های مختلف، اطلاعات کاملی داشته باشید و با توجه به سلیقه‌ی شخصی خودتان، استایلی همیشگی، جذاب و منحصر به فرد خلق کنید.

2 نظر

  1. لطفی پاسخ

    سلام فقط مدل گذاشته شده ولی نحوه خرید مشخص نیست 🤔یامن متوجه نشدم لطفا راهنمایی کنید، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر