امروز29 فروردین 1403

9 مدل شیک برای خرید کیف پول زنانه چرم طبیعی و مصنوعی 2021

کیف پول زنانه
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید کیف پول زنانه خود را به چالش بکشید

کیف پول یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایلی است که هر بانویی باید داشته باشد. بنابراین، هنگام خرید باید بیشتر دقت کنید. البته برخی از افراد کیف پول را صرفا برای قشنگی می‌خرند و به کارایی آن هیچ توجهی ندارند.

امثال این کیف پول‌ها زیاد است و نظیر آن‌ها را می‌توان با طرح‌های مختلف (هندوانه، گل و ...) در همه جا پیدا کرد. اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که کاربرد و دوام کیف پول برایتان مهم است، حتما این مقاله به‌نظر را بخوانید.

در این مقاله ما شما را برای خرید یک کیف پول‌ زنانه‌ چرم طبیعی و مصنوعی باکیفیت راهنمایی می‌کنیم. کیف پولی که هم زیبا باشد هم کارایی و دوام بالایی داشته باشد.

مدل محبوب

این کیف پول را خانم‌ها و آقایان هر دو می‌توانند استفاده کنند، ولی به خاطر شکل و شمایلی که دارد، معمولا توسط خانم‌ها انتخاب می شود. این کیف پول از جنس چرم مصنوعی است و به کمک آن می‌توانید تلفن همراه شش اینچی خود را نیز حمل کنید.

این کیف پول دکمه‌ای و جمع ‌و جور ساخت کشور ایران است و توسط یکی از برندهای بسیار محبوب ایرانی تولید شده است. پس اگر می‌خواهید کیف پول باکیفیت، مقرون به صرفه و شکیلی داشته باشید، می‌توانید این کالا را تهیه کنید و در عین حال، از یک کالای ایرانی نیز حمایت کنید. به خاطر داشته باشید که جنس این کیف پول از چرم طبیعی است.

کیف پول زنانه فور اور یانگ

این کیف پول با طرح و رنگ منحصر به فردی که دارد، به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دستی در میان خانم‌ها تبدیل شده است. پسر اگر می‌خواهید کیف پول منحصر به فرد، باکیفیت و زیبایی داشته باشید، این گزینه می‌تواند مناسب باشد.

این کیف پول از چرم مصنوعی ساخته شده است ولی به خاطر طرح منحصر به فردی که دارد، توسط خانم‌های خوش‌سلیقه و شیک پوش انتخاب می‌شود. شما با این کیف پول می‌توانید تفاوت خود با سایرین را به خوبی نشان دهید و استایل لاکچری خود را تکمیل سازید.

همانطور که می‌بینید، روی سطح این کیف پول طرح‌های مختلفی به چشم می‌خورد که همین آن را نسبت به سایر کیف پول‌های دستی متفاوت می‌سازد. این کیف پول می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای هدیه‌ی روز مادر باشد.

این کیف پول به درد مادام قرمزهایی می‌خورد که استایل خود را با رنگ قرمز کامل می‌کنند. اگر می‌خواهید بدرخشید و همیشه، حتی هنگام پرداخت فاکتور و صورت حساب نیز جذاب به نظر برسید، خرید این کیف پول به شما توصیه می‌شود.

این کیف پول نیلی رنگ از جنس چرم گاو است و به خاطر طرح زیبا و رنگی که دارد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به خاطر داشته باشید که این کیف پول با وجود زیبایی منحصر به فردش، به سختی ست می‌شود.

کیف پول زنانه آرمانی اکسچنج

این کیف پول ساده و خوشرنگ، برای دخترخانم‌های جوان بسیار مناسب و جذاب است. همانطور هم که از نام آن معلوم است، توسط کشور ایتالیا ساخته شده است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. پس اگر دنبال کیف پول صورتی رنگی هستید که با اکثر لباس‌های خود ست کنید و تا سال‌ها برایتان دوام داشته باشد، می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید.

اگر شما هم مثل برخی از افراد (مثلا نویسنده) از جاکارتی که بانک با کارت عابر به شما هدیه داده استفاده می‌کنید، بهتر است دیگر به فکر خریدن یک جاکارتی باکیفیت‌تر، بادوام‌تر و راحت‌تر باشید تا به راحتی از آن کارت‌های خود را بیرون بکشید و آن‌ها را راحت‌تر از قبل، پیدا کنید. جاکارتی فریماه کیفیت بسیار خوبی دارد، بادوام است و فضای زیادی برای کارت‌های شما ارائه می‌کند.

هنگام خرید کیف پول به چه مواردی باید دقت کنیم؟

اگر از کیف پول خود زیاد استفاده می‌کنید، پس باید به نوع باز و بسته شدن آن نیز دقت کنید. برای مثال،‌ آیا می‌خواهید که سریع باز و بسته شود یا زیپی باشد؟ آیا یک کیف جمع و جور می‌گردید یا می‌خواهید که جادار و منعطف باشد؟

ما در ادامه به تمام سوالات شما در این باره پاسخ می‌دهیم تا بتوانید از لیست بالا (یا هر لیستی که خودتان تمایل دارید) بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایز کیف پول زنانه و ظرفیت آن

بسته به نوع استفاده‌ی شما، احتمالاً به یک کیف پول با اندازه‌ای خاص احتیاج دارید. اندازه عاملی مهم در تایین کاربرد کیف پول است. برای مثال، اگر عادت دارید پول‌های خود را تا کنید، می‌توانید کیف پول کوچکی تهیه کنید. اما اگر قصد دارید پول‌های خود را نو و تا نشده نگه دارید، باید کیف پول بلند و کتی بخرید. اگر کیف پول خود را داخل کیف دستی خود قرار می‌دهید، باید سایز کیف دستی خود را نیز در نظر بگیرید.

در عصر خرید آنلاین، کمتر پیش می‌آید که مردم برای خرید حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه کنند. بنابراین آن‌ها نمی‌توانند قبل از سفارش، کیف پول و اندازه‌ی آن را تست کنند. اما با توجه به ابعاد ارائه شده در مشخصات محصول، شما به خوبی می‌توانید اندازه‌ی کیف پول مورد نظر خود را تصور کنید. البته با خرید از دیجیکالا، شما تا هفت روز می‌توانید کالا را مرجوع کنید. پس در صورتی که ابعاد آن برای شما مناسب نبود، می‌توانید آن را به سایت برگردانید.

محفظه‌ی نگه‌دارنده‌ی کارت در کیف پول زنانه

اگر کارت‌های مهم زیادی را با خود حمل می‌کنید، کیف پولی بخرید که برای کارت‌های مختلف، فضای زیادی داشته باشد. اگر سعی کنید همه‌ی کارت‌ها را داخل یک الی دو محفظه جای دهید، آن را خراب یا پاره می‌کنید. حتی اگر کیف پول چرم اصل هم داشته باشید، باز هم جای دادن تعداد زیادی کارت در یک محفظه منطقی نیست و می‌تواند به کیف پول آسیب وارد کند.

پس در صورتی که کارت‌های زیادی را با خود حمل می‌کنید، کیفی بخرید که محفظه‌های زیادی برای نگهداری از کارت‌ها داشته باشد. شما با اینکار به راحتی می‌توانید جای کارت مورد نظر را نیز پیدا کنید. البته سعی کنید حتما کیف پول باکیفیت و بادوامی را تهیه کنید که پس از مدتی، جای کارت‌ها پاره نشوند.

چه نوع پولی را با کیف خود حمل می‌کنید؟

شاید تعجب کنید ولی نوع پول نقدی که با خود حمل می‌کنید نیز روی کیفیت و دوام کیف تاثیر می‌گذارد. در این زمینه، سکه‌ها دردسرساز ترین بخش پول نقد را تشکیل می دهند. در بسیاری از کیف‌های باکیفیت، محفظه‌ی مشخصی برای نگه داری از سکه‌ها وجود دارد. در صورتی که از این کیف پول‌ها استفاده کنید، می‌توانید سکه‌های خود را بدون ایجاد کمترین سروصدا، حمل نمایید.

جنس کیف

همه به خوبی می‌دانیم که بهترین کیف پول های زنانه از چرم ساخته شده‌اند. اما برخی از کیف‌ پول‌ها که از مواد دیگری ساخته شده‌اند، همچنان باکیفیت و بادوام هستند. بیایید توضیحاتمان را از کیف پول های چرمی شروع کنیم.

کیف پول چرمی

چرم گاو

معمولا کیف پول های چرمی به تعداد زیادی در بازار یافت می‌شوند و کیفیت خیلی زیادی دارند. به همین دلیل، می‌توان آن را به عنوان مدعی برتر کیف پول های چرمی دانست.

این نوع چرم بسیار عالی به نظر می‌رسد و از دوام بالایی برخوردار است. این کیف پول‌ها کاربرد بسیار زیادی نیز دارند و انعطاف پذیری در آن‌ها بالا است. به صورتی که می‌توانید اقلام مختلفی را درون کیف پول خود جای دهید.

هنگامی که به دنبال کیف پول چرم گاو هستید  حتما کیفیت‌های مختلف را بررسی کنید؛ برخی از آن‌ها زیاد هم براق و نرم نیستند.

پوست تمساح

پوست تمساح یکی از محبوب‌ترین پوست‌هایی است که از آن برای ساخت کیف دستی و کیف پول استفاده می‌شود. این جنس نه تنها بسیار زیبا است بلکه از دوام بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

کتان

کیف پول‌هایی که از کتان ساخته می‌شوند نیز محبوبیت بسیار زیادی دارند و در طرح و رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند. برند گوچی و پرادا از برندهایی هستند که در تولید کیف پول‌های کتان، فعالیت‌های خوبی را به انجام رسانده‌اند. البته کیف پول کتان نسبت به پوست تمساح و کیف پول‌های چرمی دوام کمتری دارد.

مواد مصنوعی

این ماده بسیار انعطاف پذیر است زیرا می‌تواند از هر دو ویژگی پنبه و چرم تقلید کند. کیف پول‌هایی که از چرم یا مواد مصنوعی ساخته شده‌اند،‌ مقرون به صرفه‌تر هستند و بوی نامطبوع چرم طبیعی را نیز ندارند. این کیف‌ها از انعطاف بسیار خوبی برخوردار هستند و کیفیت خوبی دارند. اما نسبت به چرم اصلی، دوام کمتری دارند.

انواع مختلف کیف پول زنانه

کیف پول جیبی

این کیف‌ها بسیار باریک هستند و به عنوان کیف پول کارتی نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند پول، کارت و ... را در خود نگه دارند و معمولا محل قرارگیری عکس نیز در آن‌ها وجود دارد.

کیف پول دستی

این کیف پول سبکی سنتی دارد و معمولا در هر خانه‌ای، یکی از این کیف پول‌ها یافت می‌شود. این کیف پول‌ها برای کارت، پول،‌ سکه، عکس و مدارک محفظه‌های مختلفی دارند و معمولا به صورت دکمه‌ای باز و بسته می‌شوند.

کیف پول کتی

این کیف پول‌ها بیشتر برای قرار گیری در جیب داخلی کت هستند و بین آقایان طرفداران زیادی دارند. اما خانم‌ها نیز از این کیف‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را در کیف دستی یا جیب داخلی پالتو حمل کنند. این کیف‌ها پول شما را صاف و نو نگه می‌دارند و از زیبایی بالایی برخوردار هستند.

کیف پول مدارک

این کیف برای مسافرت به کار می‌رود و از آن برای حمل گذرنامه، کارت ملی و ... استفاده می‌شود. شما به کمک این کیف‌ می‌توانید عوارض خروج، پاسپورت و ... را به راحتی حمل کنید و در کنار آن، پول‌های خود را نیز نگه دارید و از حمل تعداد زیادی کیف در مسافرت، خودداری نمایید.

نکات پایانی برای خرید بهترین کیف پول زنانه

اگر ما را تا این بخش از مقاله همراهی کرده باشید، پس دیگر به خوبی می‌دانید که چه کیف پولی برای شما مناسب‌تر است. اما به طور کلی، چند نکته‌ی دیگر برای خرید کیف پول زنانه وجود دارد.

سعی کنید کیف پول زیپی بخرید تا از گم شدن پول‌ها و مدارک ضروری جلوگیری کنید.

کیف پولی که از چرم طبیعی ساخته شده باشد، گران قیمت است. پس برای خرید کیف پول، رنگ مشکی و قهوه‌ای توصیه می‌شود. چون به راحتی با تمام لباس‌ها ست خواهد شد.

سعی کنید کیف پولی بخرید که مارک آن روی سطحش مشخص نشده باشد. چون کیف پول هرچه ساده‌تر باشد،‌زیبایی بیشتری دارد. مگر اینکه بخواهید برند کیف پول خود را تبلیغ کنید.

سخن آخر

اگر به دنبال یک ایده جذاب کادو تولد برای دختر ، همسر، مادر و ... هستید کیف پول می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. و اما آیا با این راهنمای خرید که خواندید،جستجوی برای خرید کیف پول زنانه آسان‌تر شده است؟ ما امیدواریم که با خواندن این مقاله دیگر مشکلی برای خرید کیف پول نداشته باشید و از آن هم به عنوان راهنمای خرید، و هم به عنوان یک مقاله‌ی آموزشی جامع راجع به انواع کیف پول‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر