امروز01 اردیبهشت 1403

پیشنهاد خرید کادو تولد برای دختر 1402

کادو تولد دختر
4.3/5 - (16 امتیاز)

چند ایده جذاب برای کادو تولد دختر ها و خانم ها

خرید کادو تولد معمولا از چند هفته قبل ذهن ما را درگیر می‌کند و دائما به این فکر می‌کنیم که برای خوشحال کردن عزیزان یا دوستان‌مان در روز تولدشان چه هدیه ای بخریم. زمانی‌که بخواهیم برای یک خانم هدیه بخریم این مسئولیت سنگین‌تر و حساس‌تر خواهد شد. امروز در مقاله‌ی پیشنهاد کادوی تولد برای دختر برای شما ایده‌های جدیدی داریم که هر دختری را خوشحال می‌کند.

کیف پول زنانه

شاید تصور کنید کیف پول فقط یک هدیه مردانه است اما اطمینان داشته باشید که این طور نیست. خانم‌های زیادی هستند که کلکسیونی در طرح‌ها و رنگ‌ها و حتی سایزهای مختلف کیف پول را دارند و با هر کیف دستی خود یک مدل کیف پول ست می‌کنند.

کیف لوازم آرایش یک کادو تولد دخترانه خاص و کاربردی

از اهمیت کیف لوازم آرایش برای خانم‌ها همه‌ی ما مطلع هستیم؛ کیفی پر کاربرد که می‌توانید سایز کوچک آن را برای داخل کیف دوشی و یا سایز بزرگ آن را برای نگه‌داری لوازم آرایش در خانه تهیه کنید.
حتی می‌توانید کیف پول و کیف لوازم آرایش را به صورت یک ست بسیار کاربردی هدیه بدهید. پس اگر می‌خواهید یک کادو تولد دخترانه کاربردی هدیه دهید این گزینه‌ها را در نظر بگیرید.

طلا و جواهرات کادویی برای خانم های مشکل پسند

همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم خانم‌ها علاقه‌ی خاصی به طلا دارند پس اگر به دنبال هدیه‌ای بودید که حتما طرف مقابل‌تان را خوشحال کند طلا انتخاب خوبی است.

حتما وقتی اسم طلا به میان می‌آید، اول از همه به فکر قیمت بالای آن می‌افتید. اما باید به شما بگوییم امروزه با بالا رفتن قیمت طلا گالری‌ها طلاهایی را طراحی می‌کنند که علاوه‌بر زیبایی بسیار سبک هستند و در نتیجه قیمت مناسبی دارند.
دستبندها معمولا انتخاب خوبی هستند و مورد پسند هر خانمی قرار می‌گیرند. اما در کنار آن‌ها پابند و انگشتر هم انتخاب‌هایی بسیار شیک و زیبا خواهد بود.

پس در برخی موارد طلا حتی قیمت کمتری از دیگر هدایا دارد. در این قسمت چند مدل طلای ساده و شیک را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشواره طلا دخترانه طرح گل

دستبند طلا دخترانه طرح قلب

گردنبند دخترانه طرح رقص باله

دستبند طلا 18 عیار ریسه گالری

گردنبند دخترانه طرح رقص باله

رز جاودان یک کادو تولد دختر پسند و هدیه ای رمانتیک

اگر به دنبال یک هدیه‌ی بسیار رمانتیک هستید، رز جاودان گزینه‌ی خوبی است. رزهای جاودان گل‌های طبیعی‌ای هستند که ماندگاری زیاد بالغ بر دو سال دارند، این گل‌ها می‌توانند حس عشق شما را به راحتی به یک خانم منتقل کنند و هدیه‌ای بسیار خاص برای تولد عشق‌تان خواهد بود.

جعبه موزیکال طرح رز جاودان قرمز

جعبه گل رز جاودان هفت رنگ موزیکال

ساعت مچی یک ایده کادو تولد لاکچری

ساعت مچی هم برای هدیه آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار مناسب است. شما هر تعداد ساعت مچی هم که داشته باشید باز هم جایی برای یک ساعت شیک در کمد خود خواهید داشت.

برای انتخاب یک ساعت مچی به عنوان هدیه سراغ مدل‌هایی با رنگ‌های جذاب و در عین حال ساده بروید، خانم‌ها عاشق اکسسوری‌های خوش‌رنگ و ساده هستند زیرا به راحتی می‌توانند آن‌ها را با شال و یا دستبند خود ست کنند. اگر هم به دنبال خرید ساعت برای همسر خود هستید مدل‌های ست زنانه و مردانه بسیار شیک و به یادماندنی هستند.

دخترانه - اسپرت

ساعت مچی عقربه ای مدل IS 9553 - SOO-SAB

لاکچری - برند

ساعت مچی عقربه ای زنانه جاست کاوالی

هنری

ساعت مچی عقربه ای مدل گل

زنانه - برند

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی

کادو تولد برای خانمها از جنس رایحه ماندگار; عطر و ادکلن

هرچند عطر بسیار سلیقه‌ای است اما اگر از سلیقه‌ی طرف مقابل‌تان آگاهید، عطر هدیه بسیار جذابی برای یک خانم خواهد بود. می‌توانید از قبل از طرف مقابل‌تان بپرسید که چه عطری را دوست دارد و همان را در روز تولدش برای او بخرید.
در این قسمت تعدادی عطر با قیمت مناسب و ماندگاری بالا به شما معرفی می‌کنیم که مورد پسند اکثر خانم‌ها هستند.

هدیه لاکچری

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

هدیه ارزان

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل La Vida Es Bella

ساعت هوشمند

یک ساعت مچی هوشمند هم خانم‌ها و هم آقایان را بسیار خوشحال می‌کند. ساعت مچی‌های هوشمند آیتم‌های بسیار مدرن و شیکی هستند که می‌توانند هدیه‌ای بسیار مناسب برای خانم‌های جوان و خوش استایل باشند.
این نوع ساعت‌های مچی تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی دارند و برای هر سلیقه‌ای می‌توانید یک مورد مناسب از میان آن‌ها انتخاب کنید.

ماساژور

ماساژور هم در لیست بهترین هدایا برای خانم‌ها قرار می‌گیرد مخصوصا اگر ماساژور پوست سر و صورت باشد. از آنجاییکه می‌دانید، خانم‌ها به پوست و موی خود اهمیت زیادی می‌دهند و از هر هدیه‌ای که با این دو در ارتباط باشند بسیار استقبال می‌کنند.
به علاوه ماساژورها در قیمت‌های بسیار پایین هم موجود هستند و کارایی زیادی هم دارند.

گوشی موبایل هدیه ای بسیار شیک

اگر به دنبال هدیه‌ای بسیار شیک هستید که با دادن آن چشمان طرف مقابل‌تان برق بزند، آن هدیه چیزی نیست جز یک گوشی موبایل! همان طور که همه‌ی ما می‌دانیم تنوع گوشی‌های موبایل آنقدر بالا است که با هر بودجه‌ای می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد.
به علاوه گوشی هدیه‌ای است که تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد و مطمئن باشید اگر به خانمی گوشی هدیه دهید، هر بار که گوشی را در دست خود می‌بیند در دلش از شما تشکر می‌کند. برای مشاهده مدل‌های بیشتر به صفحه قیمت روز گوشی موبایل ما مراجعه کنید.

گوشی موبایل آنر مدل 10 Lite HRY-LX1MEB

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107FDS

لوازم آرایش برای دختران جوان و به روز

امکان ندارد دختری با دیدن یک پالت سایه‌ی جذاب یا یک رژلب سرخ و زیبا قلبش از شدت هیجان نتپد!
البته لوازم آرایش را به دخترانی هدیه بدهید که اهل آرایش کردن هستند در غیر این صورت آن‌ها از هدیه‌ی شما استفاد نخواهند کرد. اما اطمینان داشته باشید اگر لوازم آرایش را به یک خانم امروزی که اهل آرایش هم هست هدیه دهید این بهترین هدیه‌ی او خواهد بود.

البته ناگفته نماند یک رژلب قرمز و یک سایه‌ی مشکی تقریبا مورد نیاز هر دختری خواهد بود و اگر هم زیاد اهل آرایش نباشند در عروسی‌ها و جشن‌ها از آن استفاده می‌کنند.
پالت‌های آرایشی که در این قسمت برای شما انتخاب کرده‌ایم بسته‌بندی زیبایی دارند و برای هدیه دادن مناسب هستند.

پالت رژ گونه جیو مدل catalinageo

سایه چشم ژوپیتر مدل Professional

لوازم دکوری برای خانم های خوش سلیقه

خانمی را تصور کنید که منزل شیک و بسیار مرتبی دارد، تزئینات زیبا و جذابی را روی کنسول خود چیده و همیشه کلی شمع در خانه‌اش روشن می‌کند، تابلوها را به زیبایی در کنار قاب عکس‌های خانوادگی قرار داده است و خلاصه هربار که به خانه‌ی او قدم می‌گذارید دوست دارید فقط به خانه‌اش نگاه کنید.

چه چیزی بیشتر از دکوری‌های زیبا در روز تولدش او را خوشحال می‌کند؟ او پس از گرفتن هدیه‌اش به سرعت جایی برای آن در خانه‌اش پیدا می‌کند و هدیه‌ی شما به همین سادگی کارآمدترین هدیه‌ی تولد او خواهد شد.

چراغ خواب طرح خانه برفی

چراغ خواب طرح قاصدک

ایده کادو تولد دخترانه; دوربین چاپ سریع

دوربین‌های عکاسی فانتزی قطعا هر دختری را سر ذوق می‌آورند. این دوربین‌ها این قابلیت را دارند که در هر کجا که هستید با آن عکاسی کنید و همان موقع عکس خود را ظاهر کنید. دختر خانم‌های خوش‌سلیقه می‌توانند عکس‌های خود را به یک ریسه‌ی نوری با گیره‌های فانتزی آویزان کنند و دکور اتاق خود را زیبا‌تر سازند.

اگر می‌خواهید یک دختر را ذوق زده کنید به او یک دوربین چاپ سریع (اینستکس) هدیه بدهید.

 

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Hello Kitty

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

برس پاکسازی صورت

اگر به دنبال یک هدیه برای خانم‌ها هستید این را بدانید که خانم‌ها به سلامت پوست و موی‌شان اهمیت زیادی می‌دهند. برس‌های پاکسازی پوست از آن دسته هدایایی هستند که اگر آن‌ها را به خانمی بدهید مطمئن هستید که فردای تولدش آن را به دوستش نخواهد داد.
اگر قصد هدیه دادن یک فیس براش را دارید سعی کنید از مدل‌های پر فروش و شیک انتخاب کنید. برای دیدن مدل‌های بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی بهترین برس پاکسازی صورت را مطالعه کنید.

کادو ارزان

برس پاکسازی پوست مدل beauty skin

کادو لاکچری

برس پاکسازی کیوت اسکین مدل CIH-F700

ساز دهنی یک کادو دخترانه جذاب برای اهل موسیقی

برای یک هنرمند هیچ‌چیز جذاب‌تر از هدیه گرفتن ابزار کارشان نیست. اگر اهل موسیقی است به او یک ساز هدیه دهید. سازدهنی هدیه‌ای بسیار مناسب برای کسی است که یا ساز می‌زند و یا می‌خواهد نواختن ساز را یاد بگیرد.

با این کار حتی می‌توانید شخص مورد نظر خود را به فرا گرفتن موسیقی تشویق کنید. ساز دهنی هدیه‌ای بسیار ماندگار است به‌طوری که تا سالیان سال آن شخص با دیدن هدیه‌اش به یاد شما خواهد افتاد.

قیمت مناسب
کادو لاکچری

ساز دهنی کروماتیک 10 سوراخ طلایی

حرفه ای

ساز دهنی گلدن کاپ مدل کروماتیک

دستکش زنانه مخصوص خانم های شیک پوش

اگر خانمی که می‌خواهید به او هدیه بدهید شیک‌پوش است و از اکسسوری‌های خاص استفاده می‌کند مطمئن باشید از یک دستکش چرمِ باکیفیت بسیار استقبال خواهد کرد. دستکش‌ها معمولا هدیه‌های کم ریسکی هستند و هر خانمی از آن‌ها استفاده می‌کند.
خانم‌ها معمولا به ست کردن بسیار اهمیت می‌دهند پس هنگام خرید به رنگ و طرح دستکش دقت کنید؛ برای مثال شاید از نظر شما یک دستکش چرم آبی نفتی زیبا باشد ولی در انتخاب این رنگ ریسک نکنید. شاید از نظر دیگری چندان زیبا نباشد و غیر قابل استفاده شود.
پس بهترین کار این است که یک مدل ساده با یک رنگ خنثی و یا تیره انتخاب کنید تا بتوانند به راحتی آن را با هر رنگ کیف و کمربندی ست کنند.

 

اکسسوری ورزشی

اگر شخص مورد نظر شما به ورزش علاقه دارد و یا قصد دارد ورزش را شروع کند، چه چیزی بهتر از این که با خرید لوازم ورزشی زیبا و خوش‌رنگ او را تشویق به این کار کنید و یا حمایت خود را از کاری که انجام می‌دهد به اون نشان دهید؟ جالب است بدانید که اگر خانمی وسایل زیبایی برای انجام یک کار داشته باشد حتما آن کار را انجام می‌دهد!

پس با خرید اکسسوری ورزشی در واقع با یک تیر چند نشان زده‌اید. البته به این هم توجه داشته باشید که اگر خانم مورد نظر شما به کلی از ورزش کردن متنفر است و اصلا به سراغ آن نمی‌رود، این هدیه می‌تواند برای او بسیار به درد نخور باشد و موجب ناراحتی او شود.

صنایع دستی برای هنری ها

برای یک اهل هنر صنایع دستی بهترین هدیه است. آن‌ها عاشق این هستند که از صنایع دستی برای تزيین اتاق خواب و یا دیگر اتاق‌های خود استفاده کنند. انتخاب یک یا دو مدل صنایع دستی دکوری به عنوان هدیه بهترین هدیه برای این افراد است.

صنایع دستی نسبت به دیگر هدیه‌ها قیمت و همچنین ارزش بیشتری دارند پس این صنایع دستی را فقط به علاقمندان آن‌ها هدیه بدهید تا حسابی از آن لذت ببرند.

کیف رو دوشی زنانه طرح سنتی

گوشواره زنانه الون طرح انار

کیف رو دوشی زنانه طرح سنتی


بهترین کادو برای دختر چیست؟

خرید هدیه همیشه کاری بسیار لذت‌بخش و در عین حال حساس است. اگر شما آقا هستید و می‌خواهید برای یک خانم هدیه‌ی تولد بخرید باید بگویم که شما بسیار خوش‌شانس هستید! زیرا خانم‌ها به راحتی با حتی ساده‌ترین هدیه‌ها خوشحال می‌شوند و خرید کادوی تولد برای خانم‌ها بسیار کار آسانی است

حتما نیازی نیست برای هدیه هزینه‌ی صرف کنید؛ فقط سعی کنید توجه به سلیقه‌ی آن خانم هدیه را انتخاب کنید. بگذارید بفهمند که در هنگام خرید هدیه به آن‌ها فکر می‌کردید و فقط خوشحال کردن آن‌ها را در نظر گرفته‌اید. خانم‌ها بسیار احساساتی هستند و فقط کافی است هدیه‌تان را با احساس انتخاب کنید.

خرید اینترنتی کادو تولد برای دختر:

از بهترین راه‌های خرید کادو برای دختر، خرید آنلاین است. در خرید آنلاین می‌توانید مجموعه بی شماری از انواع بهترین ایده کادو تولد برای دختر را مشاهده کنید و شخص مورد نظر را سورپرایز کنید.

سخن آخر

چه خانم هستید و چه آقا باید به شما بگویم که خوشحال کردن یک خانم در روز تولدش کار بسیار آسان و لذت‌بخشی است. مطمئن باشید وقتی شادی او را بعد از دریافت هدیه‌اش ببینید خستگی خرید هدیه از تن‌تان بیرون می‌رود. امیدواریم بعد از مطالعه پیشنهاد خرید کادوی تولد برای دختر ما بتوانید آن چه واقعا می‌خواهید را انتخاب کنید.

137 نظر

  1. سوفیا پاسخ

    سلام تولد دوستمه که میخواد بره تو ۱۳ دعوت کرده به خونه ولی نمسدونم چی بگیرم براش دخترونه

  2. بلک گرل پاسخ

    داداش داری اشتباه میزنی
    نویسندش تا هفت جدش هم ربطی به جی.کی رولینگ نداره

  3. ناشناس پاسخ

    سلام تولد یکی از بهترین دوستامه دخترم هستش
    بنظرتون چی بگیرم خوبه در حد ۱۰۰ تومن؟؟
    راهنمایی کنین لطفا
    ممنون

  4. شنتیا پاسخ

    سلام تولده خانوممه میخوام براش عروسک خرس ۳ متری بزرگ بخرم
    بنظرتون خوبه؟
    خانوما راهنمایی کنن لطفا

  5. ماه پاسخ

    سلام من ۱۲ سالمه. امروز تولدمه وخیلی خوشحالم نمیدونم قراره واسم چی بیارن.اوردن بهتون میگم.و بهتون پیشنهاد میدم🙂🙃🤩
    بای

  6. آرشیدا عبدالهی پاسخ

    سلام من بهترین کادث فکر میکنم یه اکسسوری کوچیک مثل گردنبند ظریف دستبند از جنس بدل باشه و داخل یه جعبه کوچیک بسته بندی بشه!

  7. Dorsa پاسخ

    من میخوام کتاب خودت باش دختر (صورتت را بشور دختر) از جی کی رولینگ رو ببرم برای دوستم که داره میره تو ۱۴
    تولد خودم یکی آورده بود برام ولی من قبلا خونده بودمش ، نو گذاشتمش کنار😂🤏🏻

  8. ناشناس پاسخ

    امروز تولد دوستانه نمی‌دونم چی بخرم
    فقط ارزون باشه و شیک چی میتونم بخرم

    1. Dorsa پاسخ

      سلام خوبی؟ حالا الان که تولدش تموم شده مبارکش باشه ولی کلا میگم ساعت مچی ارزون خوشگل بگردی میتونی پیدا کنی ، تو ۱۰۰ هزار تومن اینا انقد ساعتای خوشگل هست ، ولی بازم اگه گرونه کتاب بخر ، کتابای خوبی که میتونم معرفی کنم : خودت باش دختر ، پنج قدم فاصله ، رودخانه واژگون

  9. آیینه پاسخ

    سلام، ممنون بابت این همه کادو های خوب من خودم دوست دارم که از این کادو های جذاب گیرم بیاد.
    باتشکر خدانگهدار

  10. رونیکا پاسخ

    ب‌نظرم ساعت مچی خوب بود
    کاش میتونستم از همینجا سفارش بدم
    آخه اصلا نمیدونم چ رنگی دوست داره
    تقریبا همه رنگ دوست داره
    من مشکی دوست دارم همیشه تیپم مشکیه ولی اون رنگی رنگیه
    یعنی آلن من باید چی بخورم براش
    چون مخلفين هرچی مندوست ندارم بخرم براش؟
    نمیییدووونم
    توروخدا کمک

    هر خودم خگد

  11. ناشناس پاسخ

    سلام من برای دختر داییم که ۱۴ سالشه و آرمی هم هست چی بخرم !

  12. مری پاسخ

    تروخدا کمکم کنین دوستم امسال ۱۱ سالش میشه نمیدونم چی بگیرم اخه من بهترین دوستشم پارسال براش لباس گرفتم امسال رو نمیدونم

  13. Parinaz پاسخ

    سلام من خواهرم ۱۶ سالشه نمد براش چی بخرم بنظرتون کیف دوشی دخترونه با کلی لاک و کلاه بافتی و اکسسوری قشنگه ؟

  14. مهلا پاسخ

    سلام من برای دوستم که دختره ۲۶ سالش میخواد بشه میخوام هم ارزان باشه هم شیک و رمانتیک سلیقه اش هم صورتی

    1. تهمینه پاسخ

      سلام تولد بهترین دوست مه کادو چی براش بخرم داره 13 ساله میشه تورو خدا کمکم کنید پس فردا تولدشه

  15. اللببیسسس پاسخ

    وایییییی تولد دختر خالم منم سخت پسند چییییییی بخرممممممممممممممم ای خدااااااااا

  16. ناشناس پاسخ

    سلام من۵روز دیگه تولد دختر خالم نمیدونم چی براش بخرم خیلی برای کار انجام داده میخام هم چیز ارزون باشه و هم شیک

  17. محمد پاسخ

    سلام من میخوام برای دوستم کادو بگیرم ۱۸ سالشه تیپ لش مشکی میزنه همیشه کادوشم باید مشکی باشه نظرتون چیه چی بگیرم؟

    1. ناشناس پاسخ

      براش اگه میتونی یه پوتین مشکی لش استایل بگیر + یه لاک مشکی یا چوکر من این استایل دخترا خیلی از این چیزا خوششوت میاد یا مثلا یه هودی با یه کلاه نقاب دار بیگیر

  18. النا پاسخ

    سلام چند روز دیگه تولد خواهرم براش چه بخرم ۱۳ سال است و علاقه به این چیزا نگفتیم ندارن خیلی شبیه به پسرا است و عقیده ها خیلی سختی داره همیشه عاشق کارتون های پسرونه آیت ست و .. پسرونه حتی مدل مو شم پسرونه است الان من چی بخرم

  19. H پاسخ

    ب نظر من طی زمان میتونید بفهمید شخص مقابل چی نیاز داره و همون رو براش بخرید
    چون اونجوری. خیلی خوشحال میشه ولی من خودمم چیزای فانتزی و دخترونه مثلا پلنر و خودکار یا مثلا شال و عطر و ادکلن…رو دوست. دارم

  20. باران پاسخ

    به نظر من یک گل هم میتونه کادوی خوبی باشه لازم نیست کادو گرون باشه

  21. Zoha پاسخ

    من میخوام واس دخترم عموم کادو بخرم اما نمیدونم چی بدم خییییلی خوشحال بشه میشه بگید چی مناسبه براش؟امسال 18سالش میشه

  22. Zoha پاسخ

    من واسه دختر عموم میخوام کادو بخرم اما نمیدونم چی بدم بهش که خیییلی خوشش بیاد و دوس داشته باشه میشه بگید واسش چی بخرم؟
    امسال میشه 18ساله

    1. ناشناس پاسخ

      من یک چیز ارزون و شیک برای دوستم که ۱۳ سالش میشه میخام میشه راهنمایی کنید

  23. دریا هاشمی پاسخ

    یک هفته پیش تولد دوستم بود مونده بودم چی براش بخرم رفتم براش یه کیف پول با خود کیف ست عکس تک‌شاخ رو براش گرفتم

  24. هانیه میرزایی پاسخ

    دیروز تولد دختر عموم بود براش تبلت گرفتم که بتونه باهاش بازی کنه خیلی هم خوشحال شد

  25. ❤Delaram Davoodi❤ پاسخ

    من میخاهم برای تولد دوستم ۱۰ سالش است کادوی قشنگه دلبرانه درست کنم ، یک گل است توی جعبه

  26. ملکه سیاسی پاسخ

    خیلی مسخره است
    مامان من برا من آنقدر خرج نمیکنه
    من از این لیست فقط یه دونه ساعت
    خوشم اومد

  27. m پاسخ

    من ۱۲،ساله ام شب تولدم بابام رفت برام کیک خوشگل و کادو خرید خیلی خوش گذشت 💖💖💜💜😍

  28. m پاسخ

    به نظر من میتونید دوستانتون رو توی جشن هاشون سورپرایز کنید مثلا شب تولدش یهویی برید کادو و کیک بگیرید براش ، من بابام شب تولدم همین کار رو‌کردم برام 😍😍😍😍😍😍

  29. ناشناس پاسخ

    من سینزده سالمه اسمم مینا به بابام بگم برام دوربین سازدهنی بخره فقط دومیلیون ونیم بایدباشه نه ملیونونیمم برای تولدم خرج می‌کنه شمادوربین وسازدهنی تواین قیمت بهم پیشنهاد کنید لطفاً ممنون میشم راستی برای دوست پسرم چی بخرم کادو اون خردادماهی من اردیبهشتی

  30. Paniz پاسخ

    نظر من اینکه هر دختری که میخواد برای دوستش یه کادو فانتزی و کیوت بخره که ارزون هم باشه یه گلدون بچه گروت بخره

  31. آوا پاسخ

    ما دخترا اگه یکی رو دوست داشته باشیم با یه بوس بغل تبریک خوشحال میشیم 🙂

  32. ZAHRA پاسخ

    ممنون من می خوام برای دوستم‌کادو بگیرم بهمن بدنیا اومده به نظرم خواهر براش کیف وسایل ارایش بگیره چون کلاس چهارمه خواهرم ولی دوست ۱۳ سالشه ولی من براش کریستال بگیرم؟ خیلی دوست داره نظر شما چیه؟

  33. ناشناس پاسخ

    تو را خدا بگید من برای زنداییم چی بخرم که ۳٠و خورده سالشه

    1. آیناز یوسفی پاسخ

      من تولد رفیقم نزدیکه به نظرتون یه اسپره و رُژ خوبه بخرم؟

  34. ناشناس پاسخ

    به نظر من یه دختر که تولدش باشه اولین کاری که باید کنی بری بهش بپرسی که چی لازم داره اما یه کادو زیبا بهش بدی خیلی خوشحال میشه مثل قاب عکس دونفری وسایل دکور عطر و ادوکلن لباس ساعت مچی کیف سر کولی پا بند یا طلا یا کارت هدیه

  35. ناشناس پاسخ

    لطفا بگید برای تولد خواهرم چه چیزی بخرم همه اینا رو خواهرم داره و من دیگه واقعا نمیدونم که باید براش چی بخرم لطفا کمکم کنید

  36. ناشناس پاسخ

    ماشالله همه وضعشون خوبه اینا رو من تابحال برای زنم هم نتونستم بخرم یارو برای دوست دخترش خریده بعدم هی میگن گرونی بیکاری فقر بابا چقدر مردم ما دروغگو هستم همه اینا درستم بشه بازن نق می زنن

    1. فاطی پاسخ

      دقیقا
      همش دروغ میگن
      فقط برا دک و پز اینارو میکن
      کلا دروغه
      لامصبا چه رویی هم دارنااا😂😂👍👌😂

  37. Aria پاسخ

    بنظر من اگر دنبال یک کادو بسیار خوب و با قیمت مناسب هستید که طرف مقابل قطعا خوشحال خواهد شد
    کتاب است

  38. میثم پاسخ

    ماشالا ۶۰درصد دخترها و خانومها زیاده خواه هستند ..شما دنیا دنیا اجناس بخرید بازم کمه.پس خواهشا خودتون خسته نکنید و نگران نکنید خودتون ..باید سبک زندگیتون عوض کنیددقرار نیس هر وقت تولد میشه دنیارو بریزی به پاش یه بارم با یه شاخه گل تولد بگیر چه ایرادی داره …اگه خوشخال نشه پس بدون مادیات براش مهم نه خودت ….بیخیال مرد …پس زیادی خودت اذیت نکن زن جماعت کلا دنبال ریخت و پاش هستن البته ۶۰درصد

  39. Drsw پاسخ

    خو من دخترم همہ ی اینا رو هم گرفتم ولی هیشکدوم ب اندازه ی ی گل نمیتونہ منو خوشحال کنہ . خ

    1. ناشناس پاسخ

      میتونید براش دستبند
      یاگلدان گل های خاص
      یا پوشاک فانتزی بخرید

  40. ساناز پاسخ

    عاقا من تولدم ۱۸ شهریور بود بعد فک فامیل کلی پول کارت به کارت کردن حالا من موندم با این پولا چی برا خودم بگیرم.
    من عاشق لوازم آرایشم ولی مامانم نمیذاره میگه تو برا آرایش خیلی جوونی :/ (قابل توجهتون من ۱۹ سالمه!) حتی کرم پودر رو من با هزار بدبختی و با هزار جور التماس گرفتم!
    حالا من نمیدونم چی با پولم بخرم. یا اینکه چجوری مامانمو راضی کنم برام لوازم آرایشی بگیره.

    1. مهران پاسخ

      منظورت از عاقا همون آقا بود، دخترعموم چادری بود، بخاطر سختگیری های زیاد پس از ازدواج مانتویی با 69 قلم آرایش میومد بیرون که در جمع فامیلی انگشت نما شده بود و حتا عموها زمزمه ی کنایه ای می کردند پس باید از سن 16 به بالا یه normi رو پدر ومادرا در نظر بگیرن که بچه عقده ای نشه، بزار بچت پیش خودت آرایش کنه وبیرون بیاد، حتا وقتی زنی از سیگار کشیدن و یا قلیان کشیدن شوهرش دایم اظهار نارضایتی می کنه اونم میره پیش دوستاش و دیر میاد خونه، پس اجازه بدیم بچه ها با نظارت پدرمادر در زمان حال زندگی کنند.

  41. سلینا پاسخ

    راستش من می خواستم بدنم چی به بابام بگم برا تولدم بخره به نظرم همون ایفون ۱۱ پرو مکس خوبه 😂

    1. پریا پاسخ

      منم دخترم و ۱۳ سالمه ولی اصلا به جواهرات علاقه ای ندارم و اصلا استفاده نمی کنم مگه به زور و تحدید
      من اگه پول داشته باشم می رم کلش رو کتاب می خرم

  42. Ardalan پاسخ

    من براي دوست دخترم اينا خريدم همشو از از كيفو لوازم ارايش تاااااا گوشيو لبتاب ديگه نميدونم چيكار كنم 😔يه چيز خاص بگين كه تك باشه ممنون❤️🌹

      1. Sevda پاسخ

        سلام.
        من یک دختر ۱۳ ساله هستم… ۱۴ آذر تولدمه… خیلی چیز های احساسی و زیبا و شیک رو دوست دارم… نمیگم این چیز هایی که گذاشتید بده… ولی بعضی ها خیلی قیمتش بالاست…. اگه میشه چیز های ارزون و احساسی بزارید. با تشکر.

    1. جوکر پاسخ

      برای دوست دخترت اگه همچیز گرفتی برو یک کیک و یک شاخه‌ گل رز بگیر با یک گردنبند ببرش کافی شاپ جلو راهش رو گل بریز بعد بزار مسیر رو دنبال کنه تا برسه بهت بعد کادو هارو بده بهش
      رمانتیک

  43. امیرمحمد پاسخ

    اینهمه کادو کدومو بدم؟
    مدرسان شریف
    کدومو بخرم؟
    مدرسان شریف
    چجوری بخرم؟
    مدرسان شریف
    چی؟
    مدرسان شریف
    کجا؟
    مدرسان شریف
    تلفن : دوتا شیش😅
    اقا همشو بده ،😅😅

  44. ناشناس پاسخ

    نظرتون درباره ما 14 15 ساله ها واقعا درسته
    بزارید خودم از خودموون بگم
    دوربین چاپ فوری
    پاستیل گچی
    ی پک رنگی رنگی
    آبرنگ
    عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Victor حجم 22 میلی لیتر(در کمال تعجب ما دخترا عشق عطر مردونه اییم و من ضامن این میشم:/ ارزونه ولی خاصع:)
    حتی ی بسته خودکار هم میتونه مارو خوشحال کنه
    اوووووووووووووو عروسک یادم رف عروسک بگیرید چون همه فک میکنن ما بزرگ شدیم و عروسک نمیخایم ولی نصف احساسمون خرج عروسکامون میشه حتی شده پنهانی!
    توقعمون بالا نیست فقط ی کوچولو حساسیم هرچی میخرید رنگی باشه

    1. نجمه پاسخ

      آره ولی من فقد باکادو تولد پارسالم حال کردم ابلفظل برام آیفن ۱۱گرفت آخه همسایمونه و باباش هم کار بابامه و خیلی هم پولدارن نمیگم ما پولدار نیستیم ما امامیگم خیلی معرکس رفیقمومیگم ابلفظل┆❥.°♡Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ♡(˘❥˘)

    1. سوما پاسخ

      سلام لطفا هر کدوم از مدل های بالا رو که خوشتون اومده کافیه لینکی که زیر عکس با نوان – تصاویر بیشتر و خرید – هستش رو کلیک کنید و از دیجیکالا خریدتون رو انجام بدید.

  45. الیسا پاسخ

    سلام میشه لطفا بگید که دور بین چاپ سریع رو کجا می فرو شن و قیمتش چنده

      1. نجمه پاسخ

        سلام من نجمه هستم تو سروش مخ هکری بنظرم برا دوست دختراتون یه شاخه گل بگرین اگه خوششون نیومد یعنی دوستون ندارن

      2. ارسام پاسخ

        ای کاش قیمتشم می نوشت خیلی عالی میشد می دونستیم دوستمون گران بها شو میگیره یا 2 تومانی شو ممنونم

  46. بها پاسخ

    من یه زن داداش دارم بدون هیچ مناسبی دوست دارم خوشحال کنم اما نمی دونم چی براش بخرم کمک

  47. نیلا پاسخ

    من از پیشنهادهای که برای کادو تولد دخترانه دادید بیشتر از لوازم آرایش خوشم میاد خودم برای خواهرم یه پالت رژ لب و یه پک لاک خریدم خیلی خوشش اومد

    1. رزا پاسخ

      منم عاشق لوازم آرایشم هر کی خواست برام کادو تولد بگیره یه عالمه لاک و رژ لب خوشگل بگیره 🥰

      1. atosa پاسخ

        من شاپینگ لیستمو گذاشته بودم رو میز هرکی رفته بود یکیشو به عنوان کادو گرفته بود .خودم فک میکردم ی سال طول بکشه بتونم همشو بخرم ی شبه گذاشتن جلوم

    2. پریا پاسخ

      من یه دوست دارم که خیلی باهاش رودربایستی دارم و خیلی هم پولدارن ولی نمی دونم براشون چی بگیرم از طرفی بقیه ی دوستامم که می خوان براش بگیرن چیزای گرون می گیرن
      من چیکار کنم❔
      کمکک

  48. لادن پاسخ

    وای گیج شدم نمی‌دونم چی بگیرم یه کادو برای دختر خواهرم می‌خوام بگیرم یه هفته دیگه تولدشه نمی‌دونم واسه یه دختر ۱۶ ساله چی خوبه بگیرم

    1. زهرا پاسخ

      لادن جان دخترای نوجوان بیشتر چیزای رنگی رنگی دوست دارن من بودم اون دوربین چاپ سریع رو براش می گرفتم

      1. لادن پاسخ

        آره ممنون از پیشنهادت همون رو گرفتم فک میکنم یه کادو تولد دخترانه شیک باشه و ازش خوشش بیاد.

      2. ناشناس پاسخ

        سلام
        من میخوام برا دوستم کادو تولد بگیرم ولی نمیتونم خیلی هزینه. کنم همچنین دوستم اتاق مجزا برای خودش نداره که بخوام براش چراغ خوابو از قبیل وسائل بگیرم از لوازم آرایش و گل هم خوشش نمیاد جواهرات خیلییی زیاد خودش داره پارسال هم خودم براش عروسک گرفتم ولی امسال هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه بی زحمت اگه ایده یا نظری دارید بهم بگید

  49. نیازی پاسخ

    ممنون از پیشنهادهای خوبتون من برای تولد خانومم ساعت مچی خریدم خیلی خوشش اومد. زنده باشید.

    1. دختر پاسخ

      من میگم کاش واسه تولدم بابام یک گوشی بگیره به خدا پوکیدم بادتبلت بیمزم

  50. شهاب پاسخ

    اول فروردین تولد دوست دخترمه پارسال براش کادو تولد گوشی خریدم امسال براش از این دوربین های چاپ سریع عکس گرفتم از بس همه چی گرون شده دیگه جیبم نمیکشه اینجوری پیش بره باید کات کنم 🙄

    1. اروشا پاسخ

      اقا شهاب مشکل شما همینه واقعا لازم نیست به گوشی هدیه بدی اگر واقعا دوست داشته باشه با یه باکس گل یا حتی یه بستنی ساده از ته دل خوشحال میشه☺

    2. ناشناس پاسخ

      داداش واقعا داری اشتبا میزنی این چ کاریه دوست داشته باشه با ی تبریک ساده و ی شاخه گل خوشحال میشه

  51. نگار پاسخ

    کادو تولد دخترانه خیلی سخت میشه انتخاب کرد مخصوصا اگر برای دختر 15 ساله باشه دخترای الان خیلی مشکل پسندن

      1. Ayda پاسخ

        میشه به من بگید برای دوستم که میخواد بره تو ۱۴ سالگی چی بخرم🙏

  52. زهرا پاسخ

    خدا خیرتون بده یه هفته است میگردم ببینم کادو تولد برای دخترم چی بخرم

    1. دختر پاسخ

      من دلم گوشی میخواد یا دوربین یا ساعت کلا دلم میخواد اینقد گرررررررون باشه تا غش کنم 5 روز دیگه تولدمه هنوز هیچ کس واسم کاری نکرده 😢😢😢😢😢😢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
137 نظر