امروز30 فروردین 1403

7 مدل از بهترین جارو شارژی موجود در بازار + قیمت خرید

بهترین جارو شارژی
5/5 - (3 امتیاز)

جارو شارژی خوب چه مارکی بخرم؟

بهترین جارو شارژی که می‌توانید بخرید لزوما خیلی گران نیست. یعنی اگر مدلی قیمت بالایی داشت پس باید گفت حتماً بهترین است. خیر این جاروها را اگر از برندهای معتبر که امتحان خود را پس داده‌اند، خریداری کنید پس تا اینجا برد کرده‌اید. اما کدام مارک بهترین است؟

تمامی برنده‌هایی که لوازم خانگی تولید می‌کنند شاید همیشه برای همه‌ محصولاتشان قوی عمل نکنند. مثلا اگر مارک ال جی کولر گازی مرغوبی تولید می‌کند، دلیل نمی‌شود که جارو شارژی خوبی هم تولید کند. 

ما در این مقاله چند مدل از بهترین جاروهای شارژی مخصوص خودرو و خانه، از معروف‌ترین و پرفروشترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

این مدل را به عنوان بهترین جارو شارژی و پیشنهاد ویژه می‌خواهم معرفی کنم. اما چرا؟ برای اینکه جارو شارژی بلک‌ اند دکر مدل PV1420 یکی از محصولات باکیفیت این برند معروف است. این جارو از نوع جاروی دستی  است و ۱/۳ کیلوگرم وزن دارد. توان موتور این جاروی شارژی ۲۷/۵ وات است و در یک دقیقه ۱۰۸۰ لیتر هوا در داخل آن جریان پیدا می‌کند.

جاروی شارژی بلک‌ اند دکر فیلتر قابل شست‌وشو دارد. این دستگاه همچنین مخزنی با گنجایش ۰/۴۴ لیتر دارد اما فاقد پاکت جارو برقی است.

این دستگاه با باتری ۱۴/۴ ولتی کار می‌کند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه ۴ ساعت است. پس از شارژ شدن کامل دستگاه می‌توانید به مدت ۱۰ دقیقه از شارژ باتری استفاده کنید.

باتری این جارو از نوع لیتیومی است. پس از مدت زمان مشخصی که شارژ باتری به انتها برسد، نشانگر باتری شما را از کمبود شارژ دستگاه با خبر می‌‌سازد.

جارو شارژی بلک اند دکر در رنگ خاکستری، به همراه یک سَری اضافه و پایه‌ی شارژ عرضه می‌‌شود. این جارو بر روی دیوار قابل نصب نیست.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148 یکی از جارو شارژی‌های پرقدرت این برند در گروه جاروهای خشک است. این دستگاه در رنگ بژ و با طراحی بسیار زیبا عرضه می‌شود.

این محصول نه‌تنها مصرف کمی دارد بلکه به دلیل ارتقا سیستم‌ شارژ موجب صرفه‌جویی در انرژی هم می‌شود. به این‌صورت که پس از شارژ ۷۰ درصدی باتری، جریان برق را به‌طور خودکار قطع می‌کند.

این جاروها دارای باتری‌های لیتیومی هستند. در مقایسه با دیگر باتری‌ها، باتری‌های لیتیومی سبک‌تر هستند و عمر طولانی‌تری دارند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری ۸ ساعت است. پس از شارژ کامل دستگاه می‌توانید به‌مدت ۹ دقیقه از این دستگاه به‌طور مداوم استفاده کنید.

نازل و مخزن خاک این جارو قابل جدا شدن هستند و تنها با فشار یک دکمه می‌توانید آن‌ها را از دستگاه جدا کنید. این ویژگی به تمیز کردن دستگاه بدون تماس دست با گردوغبار کمک بسیاری می‌کند. ناز برسی و نازل گوشه هم همراه با دستگاه عرضه می‌‌شوند.

سیستم گردش هوا در این جارو به این صورت است که ابتدا ضایعات درشت و سپس ضایعات ریز توسط فیلتر جدا می‌شوند. این سیستم قدرت مکش دستگاه را تا حد زیادی بالا می‌برد.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148 قابل استفاده در محیط‌های کوچکی چون آشپزخانه است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست از جاروهای بزرگ، سنگین و پر سروصدا استفاده کنید.

جارو شارژی گوسونیک مدل GSV-1100

جارو شارژی گوسونیک مدل GSV-1100 از نوع جاروهای دستی، یکی از محصولات باکیفیت این برند است و بدن شک یک از پرفروشترین و بهترین جارو شارژی موجود در بازار است. این جارو وزنی حدود ۱/۱ کیلوگرم دارد و موتور آن با توان ۱۰۰ وات کار می‌کند.

باتری این دستگاه از نوع لیتیوم یونی با توان ۱۴/۸ ولت است. این جارو پس از ۶ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. پس از شارژ کامل دستگاه می‌توانید به مدت ۲۰ دقیقه‌ی مداوم از جارو استفاده کنید.

جارو شارژی گوسونیک مدل GSV-1100 مخزنی با گنجایش ۰/۸ لیتر دارد اما فاقد فیلتر قابل شست‌وشو و پاکت جارو برقی است. یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه قابلیت جذب مایعات است.

از دیگر ویژگی‌های این جارو شارژی می‌توان به انواع سری‌های اضافی اشاره کرد. این جارو به همراه سری‌های مخصوص حیوانات خانگی، لوازم خانه، شکاف‌ها، آب و یک سری بزرگ عرضه می‌شود.

این دستگاه دارای یک استند شارژ است اما قابل نصب روی دیوار نیست.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت است. این جاروی دستی ۱/۱ کیلوگرم وزن دارد و با توان ۲۱/۶ وات کار می‌کند.

باتری این جارو از نوع لیتیومی فشرده با ولتاژ ۱۰/۸ ولت است. این دستگاه پس از ۲ ساعت شارژ به مدت ۱۲۰ دقیقه قابل استفاده است. زمانی‌که شارژ باتری جارو به انتها برسد، نشانگر دستگاه هشدار باتری ضعیف را به شما خواهد داد.

جارو شارژی بلک اند دکر پاکت جاروبرقی ندارد اما نشانگر دستگاه پر بودن مخزن را نشان می‌دهد. همچنین فیلتر دستگاه قابل شست‌وشو است.

گنجایش مخزن این دستگاه ۰/۵ لیتر است اما قابلیت جذب مایعات را ندارد. این جارو به‌همراه یک آداپتور عرضه می‌شود.

در این قسمت یکی از محصولات برند محبوب و معروف بوش را به شما معرفی می‌کنیم. جارو شارژی بوش مدل BHN14090 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت و از نوع جاروهای دستی است. این دستگاه با طراحی زیبا و ترکیب رنگ نقره‌ای و نوک‌مدادی عرضه می‌شود.

باتری جارو شارژی بوش مدل BHN14090 از نوع نیکل هیدرید است. این دستگاه پس از ۱۲ الی ۱۶ ساعت اتصال به برق به‌طور کامل شارژ می‌شود. پس از هر بار شارژ می‌توانید به مدت ۱۲ دقیقه از جارو استفاده کنید.

هنگامی‌که شارژ باتری دستگاه کم می‌شود، نشانگر باتری ضعیف به شما هشدار خواهد داد. این جارو دارای مخزنی به گنجایش ۰/۳ لیتر دارد. این مخزن پس از پر شدن به راحتی تخلیه می‌شود.

از مزایای این دستگاه می‌توان به سیستم High Airflow اشاره کرد. این سیستم به حفظ قدرت مکش دستگاه کمک می‌کند بنابراین با گذشت زمان قدرت مکش آن کاهش نمی‌یابد.

جاروی شارژی کرشر مدل KB5

جارو شارژی کرشر مدل KB5 یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت این شرکت بزرگ آلمانی است. این جارو در گروه جاروهای شارژی عصایی قرار می‌گیرد و در رنگ زرد عرضه می‌شود.

این جارو دارای دسته‌ی بلند و قابل انعطافی است. این ویژگی باعث می‌شود برای تمیز کردن سطوح مختلف نیازی به خم شدن نداشته باشید.

این جارو همچنین دارای یک میله‌ی بلند با سه بخش جداشدنی است. زمانی‌که از جارو استفاده نمی‌کنید یا قصد تمیز کردن آن را دارید، می‌توانید این بخش‌ها را از هم باز کنید. به این‌ ترتیب حمل‌ونقل دستگاه بسیار آسان خواهد شد. دسته‌ی جارو در انتهای همین میله نصب می‌شود.

باتری این جارو شارژی از نوع لیتیوم یونی است. این باتری پس از شارژ کامل به مدت ۳۰ دقیقه روی زمین سفت و ۲۰ دقیقه روی موکت قابل استفاده است. نشانگر روی دستگاه، میزان شارژ باقی‌مانده باتری را به شما نشان می‌دهد.

جارو شارژی کرشر مدل KB5 دارای مخزنی کشویی با گنجایش ۳۷۰ میلی‌لیتر است. این مخزن در کنار موتور دستگاه قرار گرفته است. عملکرد جارو بسیار راحت است؛ تنها با خم کردن دسته‌ی جارو می‌توانید آن را روشن کنید. برای خاموش کردن دستگاه دسته را به حالت عمودی برگردانید.

این جارو شارژی فاقد پاکت جارو برقی است و قابلیت جذب مایعات ندارد.

جارو شارژی راک مدل RV1010

جارو شارژی راک مدل RV1010 از محصولات خوب این برند در گروه جاروهای شارژی عصایی است. این محصول که تحت لیسانس انگلستان است، ۴ کیلوگرم وزن دارد و موتور آن با توان ۱۲۰ وات کار می‌کند.

این جارو دارای یک دسته‌ی بلند با قابلیت چرخش و امکان تا شدن است. از مزایای این جارو این است که هم به‌صورت دستی و هم به‌صورت عصایی قابل استفاده است.

جارو شارژی راک مدل RV1010 حاوی یک مخزن با گنجایش ۰/۵ لیتر و یک فیلتر قابل شست‌وشو است. این جارو قابلیت جذب مایعات را دارد اما فاقد پاکت جاروبرقی است.

این دستگاه همراه با محافظ دیجیتال مدل HK2060 و یک دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی عرضه می‌شود.

کدام برند بهترین جارو شارژی را تولید می‌کند؟

تمامی برند‌هایی که بالا معرفی کردیم جزو بهترین بردهایی هستند که در تولید جارو شارژی بسیار قوی عمل می‌کنند. البته این نکته را فراموش نکنید هر برند چند محصول آن باکیفیت و راضی‌کننده برای کاربران است. پس برای همین برترین مدل از هر برند را برای شما گلچین کردیم.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر