امروز09 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید 5 مدل از بهترین صبحانه ساز چند کاره 1402

5/5 - (1 امتیاز)

خوردن یک صبحانه خوشمزه، کامل و متنوع می‌تواند برای کل روز شما را سرحال و پرانرژی نگه دارد. شاید در گذشته خوردن صبحانه، یک وعده ساده و تکراری و عجله‌ای بوده باشد. اما امروزه به لطف وجود لوازم برقی جدید در آشپزخانه صبحانه متنوع و شامل آیتم‌های مختلفی است. دستگاه صبحانه ساز یکی از جدیدترین لوازم برقی است که به شما در تهیه صبحانه کمک می‌کند.

صبحانه ساز علاوه بر تهیه صبحانه کاربردهای زیادی مانند گریل کردن، تهیه نیمرو، آب پز کردن تخم مرغ، تهیه چای، قهوه و کافی، پخت کیک در قسمت آون توستر و آماده کردن مواد داخل ساندویچ دارد. در واقع شما با خرید بهترین صبحانه ساز چند کاره دیگر نیازی به خرید توستر و چای ساز در آشپزخانه ندارید. اگر برای خرید بهترین صبحانه ساز نیاز به راهنمایی دارید، با ما همراه باشید.

بررسی 5 مدل از بهترین صبحانه ساز ایرانی و خارجی

پیشنهاد ویژه

مشخصات:

  • مدل: DSL-C02B1
  • طول سیم: 1.8 متر
  • ابعاد: ۳۲x۲۷x۲۷ سانتی‌متر
  • توان: 1400 وات
  • ظرفیت آون: 8 لیتر
  • جنس بدنه: فلز
  • رنگ: صورتی

اگر به دنبال خرید بهترین صبحانه ساز برقی هستید، این مدل پیشنهاد ما است. بیر یک تولیدکننده موفق در زمینه تولید انواع آشپزیار و صبحانه ساز است. این محصول یک دستگاه سه کاره کامل و جمع و جور برای تهیه صبحانه و عصرانه است. این دستگاه از آون توستر، قهوه ساز/ چای ساز و ماهیتابه برقی تشکیل شده که هر کدام به تنهایی از ملزومات زندگی روزمره است.

آون توستر یکی از کارآمدترین لوازم آشپزخانه به شمار می‌آید، که شما می‌توانید به وسیله آن نان برشته و تست کنید و در عین حال یک نسخه کوچک از اجاق گاز نیز در اختیار دارید. از ویژگیهای آون توستر آن می‌توان به قابلیت تنظیم زمان و تنظیم حرارت اشاره کرد. در قسمت دیگر این دستگاه، یک قهوه ساز/ چای ساز وجود دارد که به منظور کاهش فضای اشغال شده، به صورت تاشو طراحی گردیده است.

ماهیتابه برقی نیز آخرین عضو این مجموعه است که به راحتی و با استفاده از آن قادر هستید غذای مورد نیاز خود را تهیه کنید. خرید این محصول شما را از خرید جداگانه سه محصول ذکر شده بی نیاز می‌سازد و بسیار مقرون به صرفه است و با حجم کمی که دارد می‌تواند شما را از دردسر خرید و نگهداری بسیاری از ابزار آشپزخانه و شلوغی و اشغال جای زیاد راحت کند.

تمامی قطعات این محصول قابلیت جداسازی و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. اقلام همراه محصول ماهیتابه نچسب، قوری، کفگیر چوبی، سینی کف آون است. همچنین دارای پایه ضد لغزش است.

صبحانه ساز سانفورد

مشخصات:

  • مدل: SF9953SM
  • ابعاد: ۳۰x۳۶x۱۵ سانتی‌متر
  • رنگ: مشکی
  • توان: 1300 وات
  • طول سیم: 80 سانتی متر
  • وزن: 1800 گرم
  • جنس بدنه: فلز

طراحی شیک و ظاهر زیبا این محصول را منحصر بفرد کرده است. صبحانه ساز پنج کاره سانفورد یک دستگاه چند منظوره است که تمام نیازهای شما را جهت تهیه یک صبحانه کامل و دلچسب مهیا می‌نماید. نکته خوب دستگاه این است که تمامی اجزای آن قابل جدا شدن هستند و به راحتی در انواع ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد. در بخش ساندویچ ساز آن یک صفحه 117x127 میلی متری با قدرت 600 وات برای شما تعبیه شده است. همچنین شما یک ماهیتابه نسوز در آرید که هم در قسمت زیرین سوپ ساز و بخار پز و تخم مرغ آب پز کن و هم در قسمت بالای آن قابل استفاده است.

در کل کارایی این ماهیتابه نسوز سرخ کردن بدون روغن مواد غذایی و جهت تهیه نیمرو ، سرخ کردن بیکن، سوسیس و ... و است با استفاده از دکمه های تعبیه شده میتوانید از هر بخشی که خواستید استفاده کنید در قسمت دیگر از محفظه بخارپز آن برای بخارپز نمودن تخم مرغ، تهیه فرنی و ... استفاده نمود. و همچنین دارای یک قطعه فلزی برای آب پز کردن تخم مرغ است که تا 8 عدد تخم مرغ را فقط با ریختن اب در محفظه سوپ ساز و قرار دادن آن قطعه به راحتی میتوان تخم مرغ را آبپز کنید محفظه سوپ ساز این دستگاه یک لیتر و با توان 500 وات است که با آن می توان شیر را هم گرم کرد.

مشخصات:

  • مدل: DSL-A02Z1
  • توان: 800 وات
  • وزن: 1800 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • طول سیم: 1 متر
  • ابعاد: ۳۸۰x۲۱۰x۲۲۰ سانتی‌متر

طراحی این محصول بسیار شیک بوده و فضای آشپزخانه شما را شیک و زیبا می‌کند. دارای پایه ضد لغزش است. در بخش توستر این دستگاه دو جایگاه برای قرار دادن نان در نظر گرفته شده تا بتواند با سرعت و کیفیتی قابل‌قبول نان را برشته و گرم کند. دارای قابلیت تنظیم حرارت در شش درجه دمایی مختلف است که، به شما این امکان را می دهد تا با توجه به ذائقه خود میزان برشتگی دلخواهتان را تنظیم کنید.

همچنین یک سینی کشویی در قسمت زیرین توستر تعبیه شده تا خرده‌نان‌ها در آن جمع‌ شده به ‌راحتی از دستگاه خارج شود و در استفاده‌های بعدی بوی دود و سوختگی نامطبوع ایجاد نشود. با استفاده از دکمه های تعبیه شده قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن نیز در دسترس شما خواهد بود. همچنین قابلیت قطع خودکار و دکمه توقف عملیات دستگاه این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید. در قسمت دیگر از ماهیتابه نسوز همراه این دستگاه می توان جهت تهیه نیمرو ، سرخ کردن بیکن، سوسیس و ... و از محفظه بخارپز آن برای بخارپز نمودن تخم مرغ، تهیه فرنی و ... استفاده نمود.

دستگاه صبحانه ساز سانفورد

مشخصات:

  • مدل: sf5744bt
  • ابعاد: ۳۰x۲۰x۲۴ سانتی‌متر
  • جنس بدنه: فلز
  • توان: 1400 وات
  • طول سیم: 50 سانتی متر

این دستگاه کوچک زیبا و مفید با 7 برنامه غذایی مختلف ، قابلیت گریل بخارپز انواع مواد غذایی مناسب جهت تهیه املت و تخم مرغ آب پز برای کامل شدن یک صبحانه دلچسب نان تست با طعمی تازه سفره شما را کامل خواهد کرد. اقلام همراه آن سینی نچسب کف آون ، دو عدد ظرف پخت نیمرو است. امکان دیفراست کردن نان ، پخت نیمرو با دو عدد ظرف پخت ، ظرف آب پز کردن تخم مرغ را دارد.

دستگاه صبحانه ساز لیوون

مشخصات:

  • مدل:G-9
  • جنس بدنه: فولاد ضد زنگ
  • طول سیم: 50 سانتی متر
  • توان: 1400 وات
  • ظرفیت: 2 لیتر
  • قطر ماهیتابه: 180 میلی متر

دستگاه صبحانه ساز لیون G-9 از سه قسمت مختلف با کارایی های متفاوت تشکیل شده است، با این که به نظر می آید این دستگاه مخصوص وعده ی صبحانه است اما وجود یک توستر یک ماهیتابه و یک قابلمه سوپ این امکان را فراهم می کند که کاربران هر غذایی را که دوست دارند برای وعده های مختلف خود آماده کنند. ابعاد این دستگاه 368 در 295 در 172 میلی متر و وزن آن حدود 3.8 کیلوگرم است.

ابعاد و اندازه ی مناسب این دستگاه در کنار ظاهر زیبا و رنگ سبز خاص آن سبب می شود در هر نقطه ای از آشپزخانه جای گرفته و زیبا جلوه کند. بدنه ی این دستگاه از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده که در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد و رنگ آن نیز ثابت است. دسته ی ماهیتابه با ارگونومی خاصی طراحی شده تا در دست گرفتن و تکان دادن آن هنگام آشپزی آسان باشد.

دارای عملکرد توستر آب کردن، سرخ کردن، گرم کردن، پختن، گریل کردن، پنکیک بدون قفسه پخت است. دارای برنامه خود تنظیم است. تعداد جای نان ۲ عدد بوده و دارای درجه قابل تنظیم می‌باشد. این محصول تک شعله است.

صبحانه ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

صبحانه ساز یک وسیله برقی جدید چند کاره است که همانطور که از نامش پیداست به شما در کار تهیه صبحانه خوشمزه کمک می‌کند. همزمان که قسمت چای ساز آن را روشن کرده‌اید و چای درست می‌کنید، می‌توانید در تابه آن نیمرو درست کنید و یا در قسمت آب پز کردن تخم مرغ، تخم مر؛ آب پز کنید. در قسمت آون توستر آن نیز کیک صبحانه درست کنید و در قسمت تست نان، نان‌هایتاین را تست کنید.

کاربرد صبحانه ساز به چند کاره بودن آن بستگی دارد. تست نان، گریل کردن، نیمرو، تخم مرغ آب پز، کیک، چای، کافی و قهوه تنها بخشی از کاربردهای دستگاه صبحانه ساز است.

انواع دستگاه صبحانه ساز:

صبحانه ساز سه کاره:

این محصول دارای قسمت چای ساز، تست نان و آون توستر است. البته تنوع در نوع وسیله‌های آن به تولید کننده بستگی دارد.

صبحانه ساز 5 کاره:

در این مدل علاوه و آون توستر و چای ساز و تست نان، دارای تخم مرغ آب پز کن، تابه برقی و … نیز است.

نکات مهم در خرید بهترین صبحانه ساز:

نوع دستگاه:

شما باید با توجه به انتظاری که از این دستگاه دارید نوع آن یعنی چند کاره بودنش را انتخاب کنید.

طول سیم:

در تمامی وسایل برقی طول سیم بسیار مهم است. به مکانی که قرار است دستگاه را قرار دهید و دوری و نزدیکی آن به پریز توجه کنید. سیم بسیار کوتاه دردسر ساز خواهد بود.

توان دستگاه:

توان دستگاه در واقع قدرت دستگاه را نشان می‌دهد. باید توان بهترین صبحانه ساز بالای 1000 وات باشد.

جنس بدنه و سایر قطعات:

جنس بدنه باید ضد زنگ باشد و دوام بالایی داشته باشد. استیل و فولاد ضد زنگ و ترکیب فلز و پلاستیک از جنس‌های بدنه صبحانه ساز هستند. قطعات غیر برقی دستگاه نیز بای قابلیت جداسازی و شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد.

ابعاد و ظرفیت دستگاه:

با توجه به میزان فضای مورد نظر خود در آشپزخانه ابعاد و سایز دستگاه را در نظر بگیرید. با توجه به تعداد اعضای خانواده نیز ظرفیت مناسب را خریداری کنید.

بهترین مارک دستگاه صبحانه ساز:

صبحانه ساز بوش، صبحانه ساز شیائومی، صبحانه ساز بیر و درما از بهترین انواع صبحانه ساز هستند.

قیمت بهترین صبحانه ساز:

با توجه با برند دستگاه، ظرفیت و چند کاره بودن آن قیمت نیز متفاوت است. قیمت حدودی این دستگاه بین 3 تا 15 میلیون است.

سخن آخر

دور هم بودن و خوردن صبحانه باهم بسیار لذت بخش است. تهیه یه صبحانه متنوع برای سلیقه کل اعضای خانواده با یک دستگاه صبحانه ساز امکان پذیر است. با خرید این دستگاه از کاربردهای آن لذت ببرید و فضای آشپزخانه را شیک‌تر کنید.

5 نظر

  1. ایناز پاسخ

    بهترین صبحانه ساز ترب و بهترین صبحانه ساز دیجی کالا چه مارکیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
5 نظر