امروز09 فروردین 1403

9 مدل از بهترین مارک توستر با قیمت مناسب 2020

بهترین مارک توستر با قیمت مناسب
5/5 - (2 امتیاز)

اگر شما هم به خوردن نان تست در وعده‌ی صبحانه علاقه‌ دارید، باید حتما در آشپزخانه‌ی خود یک توستر داشته باشید. اما چگونه می‌توانید یک توستر خوب و مناسب برای آشپزخانه‌ی خود انتخاب کنید؟

توسترها در انواع و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند. هرکدام از مدل‌ها قیمت‌ها و امکانات متفاوتی دارند. جست‌وجو در میان مدل‌های نامحدود این محصول در بازار کار زمان‌بر و مشکلی است. در این مقاله ما یک لیست از بهترین مارک توستر با قیمت مناسب که در بازار موجود هستند، به همراه بررسی کامل هر مدل را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر در مورد خرید توستر اطلاعات خاصی ندارید می‌توانید راهنمای خرید توستر که در انتهای قرار دارد را مطالعه کنید.


بررسی چند مدل از بهترین مارک توستر با قیمت های مناسب موجود در بازار


قیمت مناسب

اولین مدل از بهترین مارک توستر با قیمت مناسب که می خواهم به شما معرفی کنیم از برند فلز است. توستر فلر مدل TO 220 محصولی کارآمد و مقرون‌به‌صرفه از این شرکت آلمانی است. این محصول دارای طراحی متفاوت و کاربری آسانی است. به‌علاوه در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود.

توستر فلر مدل TO 220 دارای ۲ عدد درگاه برای قرارگیری نان است. این محصول برای کاربرانی که مصرف پایین نان دارند گزینه‌ی مناسبی است.

این محصول دارای کشویی برای جمع‌آوری خرده‌های نان است. به‌علاوه میزان حرارت در این توستر قابل تنظیم است که کاربری آن را بسیار آسان می‌سازد.

توان مصرفی این توستر ۸۰۰ وات است و در گروه متوسط قرار می‌گیرد. بدنه‌ی محصول با پلاستیک ساخته شده و دارای نوارهایی از جنس استیل ضد زنگ است.

توستر فلر مدل TO220 دارای قابلیت یخ‌زدایی و قابلیت قطع خودکار است. با استفاده از توستر می‌توانید نان را در ۶ صورت مختلف برشته و تست کنید. پایه‌ی ضد لغزش این محصول از جابه‌جایی و لیز خوردن آن جلوگیری می‌کند.

توستر فیلیپس مدل HD2637/90 یکی از دستگاه‌های با کیفیت این برند هلندی است. بدنه‌ی این دستگاه از استیل و قطعات پلاستیکی ساخته شده است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

میزان برشتگی نان را می‌توانید توسط پیچ تنظیم تعیین کنید و از بین ۷ درجه‌ حرارت دلخواه را انتخاب کنید. این محصول همچنین دارای دو درگاه نان و قابلیت یخ‌زدایی است. بنابراین می‌توانید نان‌های منجمد شده در فریزر را به‌راحتی گرم کنید.

توستر فیلیپس دارای کشوی جمع‌آوری خرده‌نان است. به همین دلیل می‌توانید دستگاه را به راحتی تمیز کنید. در این مدل توستر دو میله‌ی فلزی بالای دستگاه نصب شده است که به کاربر امکان گرم‌ کردن شیرینی و کلوچه را هم می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت قطع خودکار در صورت چسبیدن و سوختن نان اشاره کرد. این محصول با توان مصرفی ۹۵۰ وات کار می کند و در گروه محصولاتی با مصرف انرژی متوسط قرار می‌گیرد.

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم توستر بوش مدل TAT6L132 است. این محصول یکی از تولیدات با کیفیت این برند آلمانی به‌شمار می‌رود.

توستر بوش مدل TAT6L132 دارای ۲ درگاه قرارگیری نان است. به کمک این محصول می‌توانید نان‌ها را به بهترین شکل برشته و گرم کنید. توان مصرفی این دستگاه ۹۰۰ وات است و در گروه مصرف انرژی متوسط قرار دارد.

کشوی جمع‌آوری خرده‌نان به‌راحتی از دستگاه خارج می‌شود. به این ترتیب خرده‌نان‌های باقی‌مانده را می‌توانید تخلیه کنید تا از ایجاد بوی دود و سوختگی جلوگیری شود.

با استفاده از قابلیت یخ‌زدایی این دستگاه می‌توانید نان‌های منجمد در فریزر را به‌راحتی گرم کنید. به‌علاوه، میزان برشتگی نان را تا ۶ درجه می‌توانید تعیین کنید.

پایه‌ی فلزی که بر روی این دستگاه قرار گرفته امکان گرم کردن کلوچه و شیرینی را هم به کاربر می‌دهد. طراحی خاص و زیبا و رنگی تیره‌ی آن به‌همراه دکمه‌های نورانی از ویژگی‌های ظاهری این دستگاه است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان اشاره کرد.

انتخاب ما

بهترین مارک توستر بعدی که انتخاب ما نیز است مدل توستر بوش با طراحی زیبایی از تلفیق پلاستیک و فلز است که این مدل یکی از محصولات با کیفیت و گران‌قیمت این برند آلمانی است.

برای افرادی که دوست دارند لوازم آشپزخانه‌شان شیک و لوکس باشد، این توستر قطعا گزینه‌ی مناسبی است. در این محصول می‌توانید میزان برشته شدن نان را به‌وسیله‌ی دکمه‌های کنترل پنل تنظیم کنید.

میزان برشتگی نان در این توستر در ۵ درجه قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی‌های این توستر می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی اشاره کرد. به کمک این قابلیت می‌توانید نان‌های منجمد‌شده‌ی فریزر را به‌راحتی گرم و مصرف کنید.

این توستر دارای ۲ عدد درگاه قرارگیری نان است. بنابراین برای افرادی که مصرف نان آن‌ها کم است مناسب است. کشوی جمع‌آوری خرده‌نان این دستگاه به شما کمک می‌کند خرده‌های نان را از داخل دستگاه تخلیه کنید؛ به‌این ترتیب با روشن کردن مجدد دستگاه بوی سوختگی و دود از دستگاه احساس نمی‌شود.

توستر بوش مدل TAT8611 با توان مصرفی 860 وات کار می‌کند و در دسته‌ی دستگاه‌هایی با مصرف انرژی متوسط قرار می‌گیرد. بدنه‌ی این توستر عایق است و هنگام گرم کردن نان داغ نمی‌شود.

در صورت چسبیدن نان، به‌منظور جلوگیری از سوختگی دستگاه به‌طور خودکار خاموش می‌شود. سنسور الکترونیکی جهت ثابت نگه داشتن دما از دیگر ویژگی‌های این توستر به‌شمار می‌رود.

توستر نان هایسونگ مدل 395

محصول بعدی که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم توستر نان مدل 395 از برند هایسونگ است. این محصول دارای ۴ عدد درگاه قرارگیری نان است. این توستر برای افرادی که مصرف نان بالایی دارند محصولی مناسب به‌شمار می‌رود.

میزان حرارت و برشته شدن نان در توستر هایسونگ مدل 395 قابل تنظیم است. قابلیت یخ‌زدایی این محصول به شما این امکان را می‌دهد که نان‌های یخ‌زده‌ی فریزر را به‌راحتی گرم و برشته کنید. البته این توستر فاقد کشور جمع‌آوری خرده نان است.

به کمک سیستم قطع خودکار توستر، در صورت چسبیدن نان دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود تا از سوختن نان جلوگیری شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به توان ۲۳۰۰ وات اشاره کرد.

توستر بیشل مدل BL-T-004

توستر بیشل مدل BL-T-004 محصولی از خوش‌ساخت از این شرکت تایوانی است. به کمک این توستر می‌توانید انواع نان‌ها را به‌راحتی برشته کنید.

توان مصرفی توستر بیشل ۸۰۰ وات است و در گروه محصولاتی با مصرف انرژی متوسط قرار می‌گیرد. میزان حرارت و برشته شدن نان را می‌توانید در درجه‌ی دلخواه خود تنظیم کنید.

این محصول دارای ۲ عدد درگاه قرارگیری نان و کشوی جمع‌آوری خرده نان است. پس از گرم کردن نان می‌توانید به‌راحتی خرده نان‌ها را از داخل توستر تخلیه کنید.

به کمک قابلیت یخ‌زدایی این توستر نان‌های منجمد شده‌ی داخل فریزر را با کیفیت عالی گرم و برشته کنید. این دستگاه دارای دکمه‌ی توقف عملیات است که می‌توانید به کمک آن در زمان دلخواه عملیات گرم شدن نان را متوقف کنید.

توستر بیشل مدل BL-T-004 از بدنه‌ی استیل ساخته شده و دارای استحکام زیادی است. صفحه‌ی نمایشگر و توضیحات LED از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قابلیت قطع خودکار دستگاه باعث می‌شود در صورت چسبیدن نان به توستر نگران سوختگی نان نباشید. در چنین مواردی دستگاه به‌طور خودکار قطع می‌شود.

توستر مونوتک مدل MBT-1306

محصول بعدی که به شما معرفی می‌کنیم توستر مونوتک مدل MBT-1306 است. این محصول دارای ۲ درگاه قرارگیری نان است و برای کاربران با مصرف پایین نان گزینه‌ی مناسبی به‌شمار می‌رود.

این توستر دارای یک نمایشگر است که عملکرد دستگاه بر روی آن نمایش داده می‌شود. به کمک کشور جمع‌آوری خرده نان می‌توانید نان‌هایی که پس از چند بار استفاده در دستگاه ریخته می‌شود را تخلیه کنید.

میزان حرارت و برشته شدن نان در این محصول قابل تنظیم است و می‌توانید نان را با حرارت دلخواه خود گرم کنید. همچنین به‌وسیله‌ی قابلیت یخ‌زدایی می‌توانید نان‌های منجمد شده را به‌صورت گر و تازه مصرف کنید.

اگر حین انجام کار نان به توستر بچسبد و امکان سوختگی نان وجود داشته باشد، دستگاه به‌طور خودکار قطع خواهد شد. به‌علاوه، در صورت تمایل می‌توانید عملیات دستگاه را در زمان دلخواه خود متوقف کنید. این محصول با توان مصرفی 850 وات کار می‌کند و دارای مصرفی انرژی متوسط است.

توستر اپکس مدل ABT-210

یکی دیگر از محصولات کاربردی و خوب بازار توستر اپکس مدل ABT-210 است. این دستگاه دارای دو درگاه قرار گیری نان است و با توان بالایی کار می‌کند.

میزان حرارت و برشته شدن نان را می‌توانید در 6 درجه تنظیم کنید. قابلیت خاموش شدن دستی به شما این امکان را می‌دهد که در زمان دلخواه عملیات دستگاه را متوقف کنید.
این محصول همچنین مجهز به سیستم قطع خودکار است که در صورت چسبیدن نان و احتمال سوختگی دستگاه را متوقف می‌کند. توستر اپکس مدل ABT-210 دارای قابلیت یخ‌زدایی است. بنابراین می‌توانید نان‌های یخ‌زده را هم به‌صورت گرم و تازه میل کنید.

این توستر دارای سینی جمع‌آوری خرده نان است تا به کمک آن خرده‌نان‌های دستگاه را تخلیه کنید. به این ترتیب در استفاده‌های بعدی بوی دود و سوختگی احساس نخواهید کرد.

توستر زیمنس مدل TT86103

توستر زیمنس مدل TT86103 محصولی کارآمد و با کیفیت از این برند معروف آلمانی است. این توستر دارای ۲ درگاه برای قرارگیری نان است. بنابراین می‌توانید گزینه‌ی مناسبی برای کاربران کم مصرف باشد.

این دستگاه دارای قابلیت قطع خودکار است. به این ترتیب در صورت چسبیدن نان دستگاه قطع می‌شود و از سوختن نان جلوگیری خواهد شد. به وسیله‌ی دکمه‌ی قطع عملیات می‌توانید هر زمان که می‌خواهید عملیات دستگاه را متوقف کنید.

میزان حرارت و برشته شدن نان را می‌توانید تنظیم کنید و بر روی درجه‌ی دلخواه خود قرار دهید. از دیگر امکانات این توستر می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی اشاره کرد. به کمک این قابلیت می‌توانید نان‌های منجمد شده را گرم و برشته کنید.

این دستگاه دارای مصرف انرژی متوسط است و با توان مصرفی 850 ژول کار می‌کند. پس از اینکه چند بار از دستگاه استفاده کردید، حتما به وسیله‌ی کشور جمع‌آوری خرده‌ نان،‌نان‌های ریز داخل دستگاه را تخلیه کنید.

در صورت عدم تخلیه‌ی خرده نان‌ها با هر بار استفاده بوی دود و سوختگی ایجاد خواهد شد. بر روی این توستر میله‌های فلزی قرار دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید نان‌های حجیم مانند باگت، شیرینی یا کلوچه را گرم کنید.


راهنمای خرید توستر 🍞


حتما شما هم شنیده‌اید که صبحانه مهم‌ترین وعده‌ی غذایی در روز است. بسیاری از مردم معتقدند که کیفیت اولین وعده‌ی غذایی می‌تواند تاثیر زیادی روی روحیه‌ی شما در بقیه‌ی ساعات روز دارد.

برای خوردن صبحانه انتخاب‌های نامحدودی پیش روی شما است؛ اما یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هایی که می‌توانید در وعده‌ی صبحانه میل کنید نان تست با تخم‌مرغ و قهوه است.

اگر یک توستر را سال‌ها استفاده کرده‌اید و قصد دارید توستر جدیدی جایگزین آن کنید، بهتر است به چند نکته توجه کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود بهترین توستر را برای آشپزخانه خریداری کنید.

انواع توستر

توسترها به ۲ دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند. هرکدام از این توسترها دارای اندازه‌های مختلف هستند.

توسترهای پاپ آپ

توستر پاپ آپ

توستر پاپ آپ

توسترهای پاپ آپ (Pop Up) را معمولا بدون کلمه‌ی پاپ آپ می‌شناسند. در واقع همان توسترهای رایج در بازار به‌شمار می‌روند؛ یک دستگاه کوچک با ۲ یا ۴ درگاه قرارگیری نان. نان را درون توستر قرار می‌دهید و اهرم را به سمت پایین فشار می‌دهید. پس از سپری شدن زمان مشخص، نان‌های تست‌شده به سمت بالا پرتاب می‌شوند.

توسترهای پاپ آپ دارای ۲ یا ۴ درگاه قرارگیری نان هستند و فقط برای تست کردن نان طراحی شده‌اند. اگر از نان‌هایی با اندازه‌های استاندارد استفاده کنید، این توسترها عملکرد بهتری خواهند داشت. برخی دیگر از توسترهای پاپ آپ دارای جایگاهی برای شیرینی، بیگل  و نان‌های حجیم هستند.

این نوع توسترها مقرون به‌صرفه هستند و کار کردن با آن‌ها بسیار ساده است. به‌علاوه، به‌راحتی در بازار پیدا می‌شوند. این توسترها فقط برای تست کردن نان طراحی شده‌اند؛ بنابراین استفاده از این توسترها برای تست کردن نان از هر روش دیگری راحت‌تر است.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • کاربری آسان
  • طراحی شده برای تست کردن نان

به خاطر داشته باشید که با استفاده از این توسترها تنها می‌توانید ۲ یا ۴ اسلایس نان آماده کنید.  برخی مواد غذایی که در تست و جایگاه قرارگیری نان جای می‌گیرند را هم می‌توانید با این دستگاه‌ها تست کنید.

آون توسترهای رومیزی

آون توستر

آون توسترهای رومیزی برای تست کردن نان و تهیه‌ی انواع دیگر غذا مناسب هستند. برخی از مردم آون توسترها را به‌عنوان جایگزینی برای آون‌ها یا فرهای استاندارد خریداری می‌کنند. فرها و آون‌های معمولی زمان و انرژی برق بیشتری برای تهیه‌ی غذا صرف می‌کنند.

می‌توانید توسترهای رومیزی با ۴ جایگاه قرارگیری نان تهیه کنید. این مدل دستگاه‌ها کامپکت یا فشرده هستند و فضای کمتری در آشپزخانه اشغال می‌کنند. مدل‌های دیگری هم از این توسترها وجود دارند ۶ یا ۹ قطعه نان تست را به‌صورت همزمان می‌توانید در آن‌ها قرار دهید.

اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید، این محصول برای شما مناسب است. زیرا این توستر به‌صورت همزمان برای همه‌ی افراد خانواده نان تست تهیه می‌کند.

معمولا توسترهای رومیزی نسبت به توسترهای پاپ آپ قیمت بالاتری دارند؛ زیرا علاوه‌بر تست کردن نان برای تهیه‌ی برخی غذاها هم استفاده می‌شوند.

در حقیقت توسترهای رومیزی علاوه‌بر تست کردن نان برای تهیه‌ی انواع غذاها استفاده می‌شوند. پیتزا، شیرینی و کوکی و غذاهای کبابی از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید با این توسترها تهیه کنید.

اگر به‌دنبال دستگاهی هستید که فقط برای تست کردن نان از آن استفاده کنید، توسترهای رومیزی برای شما مناسب نیستند. اما اگر می‌خواهید غذاهای بیشتری با این دستگاه‌ها آماده کنید، توسترهای رومیزی گزینه‌ی ایده‌آلی هستند.

برای مشاهده مدل‌های مختلف و مطالعه بیشتر مقاله بهترین مارک آون توستر ما را مطالعه نمایید.

نقاط قوت
  • دارا بودن امکاناتی بیشتر از تست کردن نان
  • دارای اندازه‌های مختلف (فشرده و بزرگ)

به خاطر داشته باشید که این توسترها نسبت به توسترهای پاپ آپ گران‌تر هستند و طراحی ساده‌ای ندارند.

هنگام خرید توستر به این نکات توجه کنید

حتی در بازار توسترهای پاپ آپ که تنها برای یک کار (تست کردن نان) طراحی شده‌اند، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. اگر به‌دنبال خرید توستری بر اساس نیازهای خود هستید، این موارد را حتما در نظر داشته باشید.

اندازه توستر

اگر می‌خواهید بدانید توستری که خریداری می‌کنید دارای چه اندازه‌ای باید باشد، این سوالات را پاسخ دهید:

  1. در هر بار استفاده چند عدد نان تست می‌کنید؟
  2. جایگاه‌های قرارگیری نان تا چه اندازه باید بزرگ باشند؟
  3. چه مقدار از فضای آشپزخانه و کانتر را می‌توانید به توستر اختصاص دهید؟

پاسخ سوال اول در نام محصول یا در قسمت توضیحات درج می‌شود. توسترهای پاپ آپ دارای ۲ یا ۴ درگاه قرارگیری نان هستند. توسترهای رومیزی هم معمولا تا ۹ اسلایس نان را در خود جای می‌دهند.

سوال دوم فقط در مورد توسترهای پاپ آپ صدق می‌کند   و یکی از مهم‌ترین نکات در خرید توستر به‌شمار می‌رود. اگر می‌خواهید با توستر غذایی تهیه کنید که از یک اسلایس نان بزرگ‌تر است، قطعا به توستری با فضای بیشتر احتیاج دارید. توسترهایی که دارای فضاهای بزرگ‌تری برای قرارگیری نان هستند، قابلیت گرم کردن بیگل، مافین و نان‌های حجیم را دارند.

سوال آخر درباره‌ی هر دو نوع توستر صدق می‌کند؛ به‌خصوص اگر آشپزخانه‌ی شما فضای کوچکی دارد. توسترهای پاپ آپ نسبتا کوچک هستند بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

توسترهای رومیزی دارای اندازه‌های مختلفی هستند . اگر می‌خواهید با توسترهای رومیزی غذاهایی مانند پیتزا یا کوکی تهیه کنید، فضای بیشتری بر روی کانتر احتیاج دارید. شما باید بین توقعات خود از توستر و فضای قابل دسترس در آشپزخانه تعادل ایجاد کنید.

هزینه و قیمت

توسترهای پاپ آپ موجود در بازار حدودا بین 280 هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسند. البته قیمت توسترها به برند و مدلی که خریداری می‌کنید بستگی دارد.

توسترهای رومیزی قیمت بالاتری دارند و حدودا بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسند. در هر دو صورت توسترها با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت توسترها تاثیر دارند. در بازار مدل‌های ساده‌ای از توسترهای پاپ آپ می‌بینید که نان را به‌خوبی تست می‌کنند. اما از مواد ارزان‌تر ساخته شده‌اند و دوام زیادی ندارند؛ بنابراین با قیمت پایین‌تری به‌فروش می‌رسند.

از طرف دیگر ممکن است توسترهایی با امکانات مختلف را در بازار ببینید. ممکن است در ابتدا این امکانات برای‌تان جالب و جذاب باشد اما پس از کمی بررسی متوجه خواهید شد که نیازی به این امکانات ندارید.

پس مانند خیلی از وسایل دیگری که برای خانه‌ی خود خریداری می‌کنید، دوام محصول و نیازهای‌تان را در نظر داشته باشید. در توسترهای رومیزی امکانات بیشتری دیده می‌شوند. خیلی از توسترهای رومیزی مجهز به سیستم پخت همرفتی هستند. این سیستم در میان افرادی که در خانه آشپزی می‌کنند بسیار محبوب است.

توسترهای رومیزی که مخصوص خانواده‌های پرجمعیت هستند، قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌های کوچک‌تر و ساده‌تر دارند.

کاربری

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خرید توستر در نظر داشته باشید این است که بدانید برای چه کاری این محصول را خریداری می‌کنید. اگر می‌خواهید نان‌هایی با اندازه‌ی استاندارد را تست کنید، تقریبا همه‌ی مدل‌های توستر به کارتان می‌آیند. اگر هم میزان یکنواختی تست شدن نان برای‌تان اهمیت دارد از خرید محصولات ارزان‌قیمت خودداری کنید.

شاید بخواهید علاوه‌بر تست کردن نان، نان‌های حجیم مثل بیگل، مافین، شیرینی و وافل را هم گرم کنید. در این صورت باید مدلی را انتخاب کنید که جایگاه‌های بزرگ‌تری دارد و نیازهای شما را برطرف می‌کند.

ممکن است احساس کنید هزینه کردن و اشغال فضای آشپزخانه تنها برای دستگاهی که یک کار انجام می‌دهد کار بیهوده‌ای به‌نظر می‌رسد. در این صورت انتخاب دستگاهی که مانند یک آون کوچک عمل می‌کند و قابلیت تست کردن نان و پخت غذا را هم دارد منطقی‌تر است.

تنظیمات

توسترهای ساده‌تر دارای تنظیمات ابتدایی برای تست کردن نان هستند. برای خیلی از کاربران این تنظیمات کافی است. اما ممکن است مدل‌های پیشرفته‌تر دارای تنظیمات پیچیده‌تری باشند.

توسترهای پاپ آپ معمولا قابلیت تست کردن بیگل را هم دارند. البته یک سمت را بیشتر از سمت دیگر تست می‌کنند. برخی توسترها دارای قابلیت یخ‌زدایی هستند. بنابراین اگر وافل یا تست منجمد شده دارید می‌توانید از دکمه‌ی یخ‌زدایی استفاده کنید.

اگر اعضای خانواده‌تان تست‌های متفاوتی دوست دارند، می‌توانید از تنظیمات دستگاه برای تغییر درجه‌ی تست شدن و تیرگی نان استفاده کنید.

توسترهای رومیزی دارای تنظیمات بیشتری هستند زیرا قابلیت‌های بیشتری دارند. یک توستر رومیزی با تنظیمات پیش‌فرض کار شما را بسیار راحت‌تر می‌سازد. توستر رومیزی که دارای قابلیت پخت همرفتی است، غذا را سریع‌تر آماده می‌کند. به‌علاوه، گرمای یکنواختی به سراسر غذا منتقل می‌کند.

اگر توستری با قابلیت‌ کباب‌پز یا روتیسری خریداری کرده‌اید، می‌توانید مرغ یا بوقلمون را با طعم و بافتی عالی طبخ کنید. این نوع توسترها دارای قابلیت‌های زیادی هستند؛ پس فراموش نکنید آن‌ها را بررسی کنید. به این ترتیب می‌توانید بر اساس نیازتان یک دستگاه خوب بخرید.

کاربری آسان و تمیز کردن

بیشتر توسترها دارای کاربری راحتی هستند. البته ممکن است در تنظیمات تست کردن نان، چند بار دچار خطا و اشتباه شوید. تنظیمات درست می‌تواند کارها را تا حد زیادی برای‌تان آسان سازد. انتخاب توستر مناسبی که به اندازه‌ی نیازتان برای شما نان تست کند اهمیت زیادی دارد.

تمیز کردن توستر ممکن است کمی پیچیده‌تر به‌نظر برسد. اگر توستر شما مجهز به کشوی جمع‌آوری خرده نان باشد، تمیز کردن تا حد زیادی آسان می‌شود. به‌علاوه، اگر فضای داخلی توستر نچسب باشد تمیز کردن آن آسان‌تر است.

دوام

یک توستر خوب را می‌توانید تا چند سال استفاده کنید. برخی از مشتریان یک توستر را بیش از ۱۰ سال استفاده کرده‌اند. اگر می‌خواهید از دوام توستر مطمئن شوید، پیش از خرید درباره‌ی برند دستگاه تحقیق کنید و نظر مشتریان را بخوانید.

برخی از توسترها دارای ضمانتنامه‌ی کتبی هستند که تا حدی خیال شما را راحت می‌کند. گاهی اوقات قیمت بالاتر نشان‌دهنده‌ی کیفیت دستگاه و ماندگاری آن است اما همیشه این قانون صدق نمی‌کند. بهترین کار این است که نظر مشتریان و خریداران قبلی محصول را بخوانید و با تجربیات آن‌ها آشنا شوید.

یک توستر خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

  • راهنمای خود تنظیم: این ویژگی به شما کمک می‌کند  از انتقال یکنواخت حرارت مطمئن شوید.
  • دکمه‌ی توقف عملیات: به کمک این قابلیت می‌توانید هر زمان که نگران سوختن نان خود شدید عملیات دستگاه را متوقف کنید.
  • سینی جمع‌آوری خرده نان: این سینی خرده نان‌های توستر را جمع‌آوری می‌کند. درنتیجه تمیز کردن توستر راحت‌تر خواهد بود.
  • پخت همرفتی: توسترهایی که دارای سیستم پخت همرفتی هستند غذا را سریع‌تر طبخ می‌کنند و حرارت یکسان به آن می‌رسانند.
  • روتیسری یا کباب پز: توسترهایی که دارای تنظیمات روتیسری یا کباب‌پز هستند برای پختن مرغ و بوقلمون گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌روند.

سخن آخر

تست کردن نان آسان است اما انتخاب یک توستر مناسب شاید کمی مشکل باشد. اگر نیازهای خود را بشناسید و نظرات خریداران دیگر را بخوانید، می‌توانید یک مدل مناسب از بهترین مارک توستر را انتخاب و خریداری کنید.

اگر تست کردن نان بخشی از کارهای روزمره‌تان است، بهتر است یک توستر خوب تهیه کنید. اگر یک توستر خوب و با کیفیت خریداری کنید، می‌توانید هر روز صبح با کمترین تلاش نان تازه و خوشمزه میل کنید. به این ترتیب با صرف چند نان تست خوشمزه صبح خود را لذت‌بخش‌تر بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر