امروز01 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید بهترین گوشت کوب برقی بازار به همراه مشخصات چند مدل برتر 2020

بهترین گوشت کوب برقی
5/5 - (5 امتیاز)

این روزها دیگر کمتر به سراغ تهیه‌ی غذا به روش‌های سنتی می‌رویم. با بیشتر شدن مشغله‌های زندگی تمایل داریم ساعات کمتری را در آشپزخانه صرف درست کردن غذاهای مختلف کنیم. به همین منظور به سراغ وسایلی همچون گوشت کوب برقی می رویم. البته هیچ‌کس هم از درست کردن غذاهای خوشمزه بدش نمی‌آید. این‌جا است که لوازم مدرن آشپزخانه به کمک ما می‌آیند و به ما کمک می‌کنند غذاها را هرچه سریع‌تر آماده کنیم. یکی از این محصولات گوشت کوب برقی است.

هر خانم خانه‌داری دوست دارد غذاها را سریع‌تر و با کیفیت‌تر آماده کند. گوشت کوب برقی های موجود در بازار هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه دارای تنوع زیادی است. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین گوشت کوب برقی را داشته باشید، باید پیش از خرید برخی نکات مهم را در نظر بگیرید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا علاوه‌بر معرفی بهترین گوشت کوب برقی بازار، شما را در خرید این محصول هم راهنمایی کنیم.

پیشنهاد ویژه

گوشت کوب برقی مولینکس

مشخصات محصول

  • جنس میله: استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۳۵۰ وات

یکی از محصولات کارآمد برند معروف مولینکس که به شما در تهیه‌ی سریع‌تر غذا کمک می‌کند، گوشت‌کوب برقی مدل DD101141 است.  این دستگاه تک‌کاره است و فقط یک سری معمولی دارد. جنس بدنه‌ی گوشت‌کوب برقی از پلاستیک مرغوب است  و طراحی زیبایی به رنگ قرمز و سفید دارد.

پس از کار با گوشت‌کوب برقی می‌توانید میله و دسته‌ی دستگاه را بچرخانید و بخش پایینی را جدا کنید. به این ترتیب می‌توانید دستگاه را به‌راحتی تمیز کنید. البته هنگام تمیز کردن باید دقت کنید که قسمتی که موتور در آن قرار دارد مستقیما با آب در تماس نباشد.

برای تمیز کردن بخشی که موتور گوشت‌کوب برقی در آن قرار دارد می‌توانید از پارچه‌ی نمدار استفاده کنید. در قسمت بالایی این محصول یک حلقه‌ی پلاستیکی قرار دارد که به کمک آن می‌توانید گوشت‌کوب برقی را به دیوار آویزان کنید.

موتور این دستگاه با توان ۳۵۰ وات کار می‌کند. این مقدار برای یک گوشت‌کوب برقی توانی متوسط به‌شمار می‌رود. گوشت‌کوب برقی مولینکس مدل DD101141 دارای یک سرعت است. تنها کافی است دکمه‌ی روی دستگاه را فشار دهید تا شروع به کار کند.

تیغه‌های این دستگاه دو پره و از جنس استیل ضد زنگ هستند. این محصول به‌ همراه یک ظرف پلاستیکی با گنجایش ۸۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. برای مخلوط کردن مواد غذایی می‌توانید از مخزن خود دستگاه به جای ظروف دیگر استفاده کنید.

نقاط ضعف
  • سیم برق کوتاه
پیشنهاد ویژه

مشخصات محصول

  • جنس میله: استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۴۰۰ وات

گوشت‌کوب برقی فلر مدل HB400 یکی از محصولات خوب و کارآمد این برند معروف و آلمانی است. این محصول به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی غذاهای مختلف را آماده کنید. همچنین می‌توانید غذاهای متنوعی به برنامه‌ی روزانه‌ی آشپزی خود اضافه کنید.

این گوشت‌کوب برقی یکی از دستگاه‌های خو‌ش‌ساخت و با کیفیت این شرکت است. توان مصرفی این دستگاه ۴۰۰ وات است و محصولی کم‌صدا و قدرتمند به‌شمار می‌رود.

دکمه‌هایی که روی دسته‌ی دستگاه تعبیه شده‌اند به شما کمک می‌کنند تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. این گوشت‌کوب برقی دارای دو دکمه‌ی روشن و خاموش و یک عملکرد توربو است. البته این دستگاه فاقد قابلیت تنظیم سرعت است و تنها با یک سرعت کار می‌کند.

زمانی‌که دستگاه را روی حالت توربو قرار می‌دهید، با قدرت بیشتری کار می‌کند. در نتیجه می‌توانید مواد غذایی سفت‌تر را به‌راحتی خرد کنید. تیغه‌ی دستگاه که از استیل ضد زنگ ساخته شده‌ است استحکام زیادی دارد و با قدرت زیادی عمل می‌کند.

نقاط ضعف
  • فاقد ظرف

مشخصات محصول

  • جنس میله: فلز
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۸۰۰ وات

محصولی دیگر از برند محبوب فلر. گوشت‌کوب برقی فلر مدل HB808 یک محصول متفاوت و خوش‌ساخت از این برند آلمانی است. این محصول دارای لواز جانبی است که کارایی زیادی به آن می‌بخشند.

توان مصرفی موتور این گوشت‌کوب برقی ۸۰۰ وات است و محصولی قدرتمند محسوب می‌شود. تیغه‌های استیل و پر قدرت این دستگاه مواد غذایی را به‌راحتی برایتان خرد می‌کنند.

پس از استفاده از دستگاه می‌توانید دکمه‌های آزاد کننده را فشار دهید تا پایه به‌راحتی از بدنه‌ی اصلی خارج شود. این محصول همچنین دارای سری همزن است که می‌توانید آن را به دستگاه متصل کنید. سری همزن به شما کمک می‌کند سس‌ها و خمیرهای نرم را به آسانی تهیه کنید.

این گوشت‌کوب برقی دارای قابلیت تنظیم سرعت است. پیش از هر بار استفاده می‌توانید سرعت چرخش دستگاه را به کمک پیچ تنظیم انتخاب کنید. این دستگاه همچنین همراه با ظرف خردکن عرضه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول نصب شدن همه‌ی قطعات روی یک پایه‌ی اصلی است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران اشغال شدن فضای آشپزخانه‌ی خود باشید.

نقاط ضعف
  • قیمت نسبتا بالا

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 TurboMix

مشخصات محصول

  • جنس میله: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۳۵۰ وات

محصولی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، یکی از محصولات کارآمد و محبوب شرکت مولینکس است. گوشت‌کوب برقی مولینکس مدل DD100141 توربومیکس، دارای موتور کوچک اما قدرتمندی است. این محصول به شما کمک می‌کند با سرعت بیشتری غذای خود را آماده کنید.

این گوشت‌کوب برقی دارای حجم کمی است و فضای کمی را در آشپزخانه‌ی شما اشغال می‌کند. در پشت این محصول یک حلقه‌ی آویز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید دستگاه را روی دیوار آویزان کنید.

تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل و بسیار تیز هستند. این تیغه‌ها مواد غذایی را به‌خوبی برایتان له و خرد می‌کنند. بدنه‌ و دسته‌ی پلاستیکی این دستگاه باعث می‌شوند وزن کمتری داشته باشد و هنگام کار دست شما را خسته نکند.

این محصول همراه با یک مخزن پلاستیکی عرضه می‌شود. گاهی می‌توانید از این مخزن برای میکس کردن مواد غذایی استفاده کنید. این دستگاه با یک سرعت کار می‌کند. تنها کافی است دکمه‌ی قرمز روی بدنه را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. پس از کار با دستگاه هم می‌توانید تیغه و پایه را به‌راحتی شست‌وشو دهید.

نقاط ضعف
  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • صدای نسبتا زیاد

گوشت کوب برقی فیلیپس

مشخصات محصول

  • جنس میله: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۵۵۰ وات

گوشت‌کوب برقی فیلیپس مدل HR1600 یکی دیگر از محصولات خوب و کارآمد این برند هلندی است. جنس بدنه و میله‌ی این دستگاه از پلاستیک است و با قیمت مناسبی به‌ فروش می‌رسد.

جالب است بدانید که این گوشت‌کوب برقی در سال ۲۰۱۳ برنده‌ی جایزه‌ی طراحی  iF شد. این محصول با تیغه‌های استیل و قدرتمندش مواد غذایی را برایتان به‌راحتی خرد می‌کند. تیغه‌های این محصول ضد زنگ هستند و در برابر رطوبت مواد غذایی مقاومت خوبی دارند.

این گوشت‌کوب برقی تک سرعته است و قابلیت تنظیم سرعت ندارد. به‌علاوه، به همراه یک ظرف استوانه‌ای مندرج عرضه می شود.

نقاط ضعف
  • جنس پلاستیکی

گوشت کوب برقی متئو مدل MHB 18

مشخصات محصول

  • جنس میله: فلز
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۱۸۰ وات

یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه‌ی تولید لوازم آشپزخانه برند آلمانی متئو است. گوشت‌کوب برقی متئو مدل MHB 18 یکی از محصولات کارآمد و کوچک این برند است که در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود.

این محصول با توان ۱۸۰ وات کار می‌کند. برای شروع کار با دستگاه تنها کافی است دکمه‌ی فشاری روی بدنه را فشار دهید. طراحی ارگونومیک این محصول باعث می‌شود هنگام کار بتوانید به‌راحتی آن را نگه دارید. به‌علاوه، از لغرش دست جلوگیری می‌کند.

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت است. دکمه‌های تنظیم سرعت در قسمت بالایی دسته قرار گرفته‌اند. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و سرعت را کم یا زیاد کنید. شدت سرعت گوشت کوب برقی را میزان سختی و سفتی مواد غذایی مشخص می‌کنند.

تا زمانی‌که دست خود را روی دکمه‌ی دستگاه نگه دارید دستگاه به کار خود ادامه می‌دهد. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضد زنگ هستند و استحکام بالایی دارند.

نقاط ضعف
  • فاقد مخزن
  • داغ شدن

مشخصات محصول

  • جنس میله: استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۵۰۰ وات

اگر به‌دنبال خرید یک گوشت‌کوب برقی با قیمت مناسب هستید، یکی از محصولات مکسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گوشت‌کوب برقی مکسی مدل BND-K یک محصول یک کاره است.

این گوشت‌کوب برقی دارای حجم کمی است و فضای کوچکی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید، با خرید این محصول نیازی نیست نگران کمبود فضا باشید.

میله و تیغه‌ی دو پره‌ی این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده است و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. توان مصرفی این گوشت‌کوب برقی ۵۰۰ وات است و محصولی پرقدرت به‌شمار می‌رود.

نقاط ضعف
  • یک کاره
  • فاقد قابلیت تنظیم سرعت

گوشت کوب برقی کنوود HB724

مشخصات محصول

  • جنس میله: استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۷۰۰ وات

کنوود نامی آشنا در صنعت تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه است. گوشت‌کوب برقی کنوود مدل HB724 یکی از محصولات خوب و با کیفیت این برند ژاپنی به‌شمار می‌رود. توان موتور این دستگاه ۷۰۰ وات است و محصولی پرقدرت محسوب می‌شود.

این گوشت‌کوب برقی محصولی چندکاره است و به‌عنوان همزن، پوره‌ساز و خردکن استفاده می‌شود. جنس میله‌ی این دستگاه از استیل ضد زنگ و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک است.

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت است و می‌توانید با توجه به سخت بودن مواد غذایی سرعت آن را در ۵ درجه تنظیم کنید. این محصول همچنین دارای عملکرد توربو است و قادر است مواد غذایی را با قدرت بیشتری خرد کند.

تیغه‌های سه پره‌ی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ هستند و کیفیت و استحکام بالایی دارند. این محصول به همراه لیوان و ظرف خردکن عرضه می‌شود. پایه‌ی ضد لغزش این دستگاه از لیز خوردن آن هنگام کار جلوگیری می‌کند.

نقاط ضعف
  • قیمت نسبتا بالا

گوشت کوب برقی براون مدل MQ745

  • مشخصات محصول
    • جنس میله: استیل ضد زنگ
    • جنس بدنه: پلاستیک
    • توان: ۷۵۰ وات

یکی دیگر از محصولات با کیفیت بازار که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، گوشت‌کوب برقی براون است. گوشت‌کوب برقی براون مدل MQ745 محصولی کارآمد از این برند محبوب آلمانی است.

این گوشت‌کوب برقی با توجه به قابلیت‌هایی که دارد با قیمت نسبتا مناسبی به‌فروش می‌رسد. توان مصرفی موتور این محصول ۷۵۰ وات است و محصولی پر قدرت به شمار می‌رود.

این دستگاه چند کاره است و می‌توانید از آن به‌عنوان خردکن و همزن استفاده کنید. گوشت‌کوب برقی براون مدل MQ745 به همراه ۲ ظرف خردکن با سایزهای مختلف عرضه می‌شود.

تیغه‌های دو پره‌ی این محصول از جنس استیل ضد زنگ هستند. این تیغه‌های مستحکم و تیز انواع مواد غذایی مانند میوه، سبزی، گوشت و حتی یخ را برای شما خرد و مخلوط می‌کنند. برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر می‌توانید با استفاده از سیستم Smart Speed سرعت مورد نظر خود را روی دستگاه تنظیم کنید.

نقاط ضعف

 

راهنمای خرید بهترین گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که در سبک زندگی مدرن و امروزی ما بیشتر به کار می‌آید. گوشت کوب برقی در واقع یک ظرف استوانه‌ای است که دارای یک موتور و یک میله است. تیغه‌ای که در انتهای این دستگاه قرار دارد وظیفه‌ی خرد کردن و له کردن مواد غذایی را بر عهده دارد.

البته وظایف گوشت کوب برقی تنها به خرد کردن و له کردن مواد غذایی محدود نمی‌شود. با گوشت کوب برقی می‌توانید به‌راحتی مواد مختلف را هم بزنید و مخلوط کنید یا حتی قطعات یخ را پودر کنید. ما در این‌جا راهنمای خرید گوشت کوب برقی را برای‌تان توضیح خواهیم داد تا بتوانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

هنگام خرید گوشت کوب برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

گوشت کوب برقی‌هایی که در بازار موجود هستند دارای تنوع زیادی هستند. اگر می‌خواهید محصولی متناسب با نیازهای خود خریداری کنید باید صبر و حوصله به خرح دهید و به این ویژگی‌های مهم توجه کنید.

  • توان دستگاه
  • جنس دستگاه
  • تیغه گوشت کوب برقی
  • وزن گوشت کوب برقی
  • قابل شست و شو بودن
  • میله‌ی گوشت کوب برقی
  • ظرف گوشت کوب برقی
  • امکان تنظیم سرعت
  • صدا
  • طراحی محصول
  • گارانتی
  • برند

توان دستگاه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید بهترین گوشت کوب برقی در نظر داشته باشید توان دستگاه است. اگر گوشت کوب برقی با توان بالا خریداری کنید، دستگاه قدرت بیشتری برای انجام کار خواهد داشت. هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد نتیجه‌ی کار بهتر خواهد بود و مواد غذایی سریع‌تر و بهتر خرد می‌شوند. معمولا توان گوشت کوب برقی خوب بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ است.

جنس دستگاه

پیش از خرید بهترین گوشت کوب برقی باید به جنس دستگاهی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. معمولا جنس بدنه‌ی گوشت کوب برقی خوب از پلاستیک و فلز است. اما آنچه اهمیت دارد محل اتصال است. محل اتصال معمولا از جنس فلز یا پلاستیک است.

در بهترین انواع گوشت کوب برقی، قسمت پایینی از فلز ساخته شده است. منظور از قسمت پایینی محل اتصال موتور به تیغه‌ی دستگاه است. اگر این قسمت از جنس فلز باشد، طول عمر دستگاه بیشتر می‌شود زیرا دارای کیفیت بالاتری است. به‌علاوه، ایمنی بیشتری هنگام کار به‌وجود می‌آورد.

اگر جنس محل اتصال پلاستیک باشد، احتمال شکستگی آن در حین انجام کار بسیار زیاد است. زمانی‌که این محل اتصال آسیب ببیند، دیگر دستگاه شما قابل استفاده نیست.

تیغه گوشت کوب برقی خوب

تیغه‌ی گوشت کوب برقی یکی از اجزای بسیار مهم این دستگاه است. بهتر است که تیغه‌های دستگاه بلند باشند و اتصال آن‌ها به محصول به صورت پرسی باشد. در برخی از محصولات اتصال تیغه به دستگاه با پیچ و مهره است. اما نوع پرسی بسیار بهتر است.

به‌علاوه، باید به جنس تیغه‌ی گوشت کوب برقی هم توجه کنید. جنس تیغه‌ها معمولا از فلز یا پلاستیک است. تیغه‌های فلزی استحکام بیشتری دارند. به همین دلیل دارای ایمنی بالاتر هم هستند. اگر تیغه‌های گوشت کوب برقی از جنس پلاستیک باشند شکننده‌تر هستند و نمی‌توانید مواد غذایی سفت و سخت را با آن‌ها خرد کنید.

وزن گوشت کوب برقی خوب

گوشت کوب برقی وسیله‌ای است آن را برای مدتی باید در دستان خود نگه دارید. به همین دلیل باید دستگاهی که خریداری می‌کنید دارای وزن کمی باشد تا فشار زیادی به دستان‌تان وارد نشود.

قابل شست و شو بودن

مسلما همه‌ی ما ترجیح می‌دهیم دستگاهی که خریداری می‌کنیم دارای قطعات قابل شست‌وشو باشد. پس بهتر است گوشت کوب برقی تهیه کنید که قطعات آن به‌راحتی جدا شوند. به این ترتیب می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی شست‌وشو دهید یا حتی داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. با شستن جداگانه‌ی قطعات دیگر خیال‌تان از بابت موتور دستگاه راحت است و از نفوذ آب به آن نگرانی نخواهید داشت.

میله گوشت کوب برقی

یکی دیگر از بخش‌های مهم گوشت کوب برقی میله‌ی آن است. پیش از خرید محصول حتما از اینکه میله‌ی گوشت کوب برقی از جنس استیل ضد زنگ باشد مطمئن شوید. میله‌ی استیل در برابر رطوبت مواد غذایی مقاومت بیشتری دارد. این ویژگی باعث افزایش کیفیت و طول عمر دستگاه شما می‌شود.

ظرف گوشت کوب برقی

معمولا گوشت کوب برقی‌ها یک ظرف استوانه‌ای از جنس پلاستیک یا پیرکس دارند. شما می‌توانید مواد غذایی را داخل این ظرف بریزید و آن‌ها را خرد یا مخلوط کنید. شکل استوانه‌ای ظرف باعث می‌شود هنگام کار با دستگاه مواد غذایی به بیرون پرتاب نشوند. به همین دلیل دیگر نیازی نیست نگران کثیف شدن کابینت و کانتر آشپزخانه باشید.

امکان تنظیم سرعت

برخی از گوشت کوب برقی‌ها مجهز به قابلیت تنظیم سرعت هستند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد هنگام خرد کردن مواد غذایی میزان خرد شدن آن‌ها را مشخص کنید.

صدا

برخی از گوشت کوب برقی ها ممکن است دارای صدای بلندی باشند. علت صدای بلند این دستگاه‌ها موتور آن‌ها است. هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد صدای بیشتری هم خواهد داشت. البته برخی از برندها مشکل صدای بلند را با ارائه‌ی محصولات کم‌صدا و قدرتمند حل کرده‌اند. البته این سری محصولات قیمت بالاتری دارند.

طراحی محصول

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید، اما طراحی گوشت کوب برقی یکی از نکات مهم در خرید این محصول است. طراحی دسته‌ی این دستگاه باید به‌صورتی باشد به دکمه‌ها راحت دسترسی داشته باشید. اگر دکمه‌ها جای مناسبی روی دستگاه داشته باشند می‌توانید به‌راحتی در حین انجام کار سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید.

گارانتی

مسلما در خرید هر لوازم برقی باید به گارانتی آن توجه کنیم. گوشت کوب برقی که خریداری می‌کنید باید دارای گارانتی و ضمانت باشد تا دچار دردسرها و خرابی‌های احتمالی نشوید. با داشتن گارانتی به‌راحتی می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

برند گوشت کوب برقی

برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. سعی کنید برندی نام آشنا و معتبر را انتخاب کنید که از کیفیت محصولات آن اطمینان کافی دارید.

سوال‌های رایج درباره خرید گوشت کوب برقی

بهترین برندهای گوشت کوب برقی کدامند؟

برندهای متنوعی در بازار هستند. برخی از بهترین برندهای بازار عبارتند از: فلر، مولینکس، براون، کنوود، متئو، پاناسونیک، پارس‌خزر، همیلتون، تفال و هاردستون

گوشت کوب برقی چه کاربردهایی دارد؟

گوشت کوب برقی کاربردهای بسیاری دارد. علاوه‌بر خرد کردن و له کردن مواد غذایی می‌توانید از گوشت کوب برقی استفاده‌های زیادی کنید. مخلوط کردن سوپ، اسموتی، هم زدن خامه یا تخم‌مرغ، خرد کردن میوه و سبزی و له کردن پیاز از جمله کاربردهای این محصول هستند. همچنین می‌توانید برای درست کردن پوره‌ی سیب‌زمینی هم از این دستگاه کمک بگیرید.

برای خرید گوشت کوب برقی چه قدر باید هزینه کنیم؟

همانطور که گفتیم گوشت کوب برقی‌ها دارای مدل‌های متنوع و برندهای مختلفی هستند. هرچه امکانات و لوازم جانبی یک گوشت کوب برقی بیشتر باشد، قیمت آن گران‌تر است. برند و کیفیت محصول هم نقش مهمی در قیمت آن دارند. شما با توجه به بودجه‌ای که دارید و با توجه به نیاز خود از این دستگاه باید محصول مناسب را انتخاب کنید.

آیا گوشت کوب برقی‌ها مدل بی‌سیم هم دارند؟

بله. گوشت کوب برقی‌ها در انواع با سیم و بی‌سیم عرضه می‌شوند. اما باید توجه داشته باشید که مدل‌های بی‌سیم قدرت کم‌تری دارند.

 

 

سخن آخر

گوشت‌کوب برقی یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که در زندگی پر مشغله‌ی امروز کار شما را در آشپزخانه راحت‌تر می‌کند. اما برای خرید این محصول نباید عجله کنید. پیش از خرید یک گوشت‌کوب برقی باید به نکاتی از قبیل قیمت، جنس محصول، امکانات و قابلیت‌ها و کیفیت آن توجه کنید.

سعی کنید قبل از این که گوشت‌کوب برقی جدیدتان را انتخاب کنید، محصولات را با یکدیگری مقایسه کنید. نظرات کاربران را در سایت‌ها مختلف بخوانید و با قابلیت‌های محصول بیشتر آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

2 نظر

  1. Zahra پاسخ

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون یک سوال داشتم و احتیاج به کمک شما در انتخاب خرید دارم من گوشت کوب برقی مارک براون با مدل mq 735 400w رو در نظر دارم و بوش مدل MS8CM6160 شما کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر