امروز31 فروردین 1403

پیشنهاد خرید: 10 مدل از بهترین مارک ریمل اصل با قیمت مناسب

بهترین ریمل اصل
5/5 - (2 امتیاز)

10 مارک ریمل خوب با قیمت مناسب و اصل

ریمل یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم آرایش خانم‌ها است. هر خانمی حداقل یک مدل از آن را در کیف لوازم آرایش خود دارند. ریمل زدن برای خانم‌ها حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشند بسیار ضروری به حساب می‌آید. چراکه آرایش چشم به تنهایی می‌تواند چهره شما را کاملا تغییر دهد و به صورتتان شادابی خاصی بدهد. در این پیشنهاد خرید، چند مدل از بهترین ریمل اصل از برندهای معتبر ایرانی و خارجی و البته با قیمت مناسب موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد ویژه

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

  • حجم دهنده
  • بلند کننده
  • حالت دهنده
  • فاقد پارابن
  • ضد آب: خیر

احتمالا تا‌کنون بارها نام برند آمریکایی دوسه به گوش شما خورده است. ریمل‌های دوسه یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات این برند هستند زیرا تمام ویژگی‌های یک ریمل خوب را در خود دارند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این ریمل فرمولاسیون دوگانه‌ی آن است که باعث حجیم‌ شدن مژه‌ها تا سه برابر و بلند کردن آن‌ها به طور هم‌زمان می‌شود.

برس مخروطی این ریمل دارای موهای زبر و کوتاهی است که باعث می‌شود مژه‌های شما کاملا از هم باز شده و به هم نچسبد. بافت این ریمل بسیار سبک است و به مژه‌های شما احساس سبکی می‌بخشد.

گزینه ارزان

ریمل حجم دهنده سبز ریمل لند

  • حجم دهنده
  • حالت دهنده
  • مناسب مصرف روزانه
  • ضد آب: خیر

یکی از ریمل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی موجود در بازار ریمل برند ریمل لاندن است. برس این ریمل بیشترین میزان مواد ریمل را روی خود جای می‌دهد و همین امر باعث می‌شود مژه‌های شما مشکی‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند.

ریمل لاندن بافتی بسیار سبک دارد و به راحتی با آب پاک می‌شود؛ با این حال به سادگی به زیر چشم نمی‌ریزد و زیر چشم را سیاه نمی‌کند.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا

  • حجم دهنده
  • بلند کننده
  • فاقد مواد حساسیت زا
  • ضد آب: خیر

این محصول از برند ایرانی ریمیلیا است. همان‌طور که از نام این ریمل پیدا است، به علت دارا بودن رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی مژه‌ها را کاملا تیره نشان می‌دهد و جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کند.

طراحی برس این ریمل به گونه‌ای است که به هیچ عنوان باعث چسبندگی مژه‌ها نمی‌شود و مژه‌ها را کاملا از هم جدا می‌کند. ریمل حجم‌دهنده و بلند‌کننده‌ی ریمیلیا به حجم 11 میلی‌لیتر و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شده است.

مدل محبوب

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

  • 10 برابر حجم دهنده
  • بلند کننده
  • 16 ساعت ماندگاری
  • حاوی موم طبیعی
  • قابل استفاده با لنز چشم
  • مناسب چشم های حساس
  • ضد آب: خیر

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، از برند فرانسوی و پرطرفدار بورژوا است. ریمل والیوم مکس بورژوا بالای ۱۶ ساعت ماندگاری دارد و زیر چشم‌های شما نمی‌ریزد.

این ریمل با بافت سبک و نرم خود مژه‌های شما را تا ده برابر پرپشت کرده و به سمت بالا حالت می‌دهد؛ بنابراین باعث می‌شود چشمان شما خوش‌فرم‌تر به نظر برسند. مواد تشکیل‌دهنده‌ی این محصول باعث شده تا حتی کسانی که از لنز استفاده می‌کنند یا چشمانی حساس دارند هم بتوانند به راحتی از این ریمل استفاده کنند.

ماندگاری بالا

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

  • حجم دهنده
  • پرپشت کننده مژه ها
  • حالت دهنده
  • ماندگاری بالا
  • ضد ریزش و سیاهی زیر چشم
  • پاک شدن آسان با پاک کننده آرایش

اگر به‌دنبال یک ریمل با قیمت مناسب هستید که تمام توقعات شما را از یک ریمل خوب برآورده کند، پیشنهاد ما به شما ریمل کالیستا است. این محصول مژه‌های شما را تا چند برابر حجیم می‌کند، آن‌ها را به سمت بالا حالت می‌دهد و به چشمان شما فرمی بسیار زیبا می‌بخشد.

این ریمل با رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی خود باعث جذابیت دو چندان مژه‌های شما شده و مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند؛ در نتیجه شما با استفاده‌ی روزانه از این محصول صاحب مژه‌هایی پر و مشکی می‌شوید که حتی بدون استفاده از لوازم آرایش‌ دیگر باعث جذابیت چهره‌تان می‌شود.

این ریمل همچنین ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده‌ی روزانه مناسب است.

ریمل گلدن رز مدل اینفینیتی

  • حجم دهنده
  • بلند کننده مژه ها
  • حالت دهنده
  • ماندگاری بالا
  • بسیار مشکی

برس سه‌کاره‌ی ریمل گلدن رز می‌تواند مژه‌های شما را تا حد زیادی بلند کند و برای مژه‌های کوتاه و خالی بسیار مناسب است. ریمل اینفینیتی ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تمدید آن در طول روز نیست.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این ریمل رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی آن است که حتی کم‌رنگ‌ترین مژه‌ها را نیز پررنگ و جذاب می‌سازد. برند گلدن رز زیرمجموعه‌ی برند ارکول است. این برند از معتبرترین برندهای لوازم آرایش در ترکیه به‌شمار می‌رود و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

محصول بعدی از برند محبوب اسنس است. این برند محبوب آلمانی در میان دختر خانم‌های جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ زیرا محصولات آن بسیار باکیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند.

برس این محصول حاوی موهای ریز و درشت است و همین امر باعث می‌شود مژه‌های شما حجیم‌تر و بلندتر به نظر برسند. بافت این ریمل بسیار سبک است به طوری‌که روی مژه‌های شما احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها را به هم نمی‌چسباند.

ریمل سه‌کاره‌ی اینفینیت از برند ایرانی مای از دیگر ریمل‌های محبوب موجود در بازار است. طراحی برس آن به گونه‌ای است که به صورت همزمان مژه‌های شما را بسیار بلند و حجیم می‌کند و حالت زیبایی به آن ها می‌بخشد.

این ریمل به‌راحتی با استفاده از پاک‌کننده‌های آرایشی از مژه‌های شما پاک می‌شود و زیر چشم‌های شما نمی‌ریزد.

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Power Volume Deep Black

این محصول از برند آلمانی بیو است که به خاطر رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی خود توجه همگان را به خود جلب کرده است. برس این ریمل دارای موهای بلند و ریز است که باعث حجیم شدن مژه‌ها می‌شود. واکس استفاده شده در ترکیبات این ریمل باعث می‌شود حالت جذاب مژه‌ها در طول روز حفظ شود.

این محصول حتی برای کسانی که چشمان حساسی دارند هم مناسب است و به چشم‌ها آسیب نمی‌رساند. به‌علاوه، دارای بافت بسیار سبکی است و باعث می‌شود روی مژه‌های‌تان احساس سنگینی نکنید.

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold

آخرین محصولی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم از برند سوئدی ایزادورا است. این مدل از ریمل ایزادورا ضد آب است و برای کسانی که پلک‌های چرب دارند و یا کسانی که می‌خواهند در استخر هم ریمل داشته باشند مناسب است.

ریمل ایزادورا دارای بافتی کِرِمی و بسیار سبک است. این بافت نرم باعث سبکی و انعطاف‌پذیری مژه‌ها می‌شود. استفاده از این ریمل به کسانی که چشمانی حساس دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند هم پیشنهاد می‌شود.


انواع ریمل کدام است؟

ریمل‌ها دو نوع هستند؛ یک نوع از ریمل‌ها بر پایه‌ی آب هستند و به راحتی با آب پاک می‌شوند. این نوع ریمل‌ها مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند و انعطاف بیشتری روی مژه‌ها دارند.

در نتیجه برای سلامت مژه‌ها بهتر هستند. نوع دیگر ریمل‌ها برپایه‌ی روغن و ضد آب یا (واترپروف) هستند. این ریمل‌ها مژه‌ها را به‌هم می‌چسبانند و باعث سفتی آن‌ها می‌شوند. ریمل‌های ضد آب فقط با محلول آب و صابون پاک می‌شوند.

بهترین ریمل برای من کدام است؟

حتما بارها برای شما پیش آمده که خانم‌هایی را ببینید که علی‌رغم آرایش خیلی کم، چشمانی جذاب با مژه‌هایی بلند دارند. مژه‌های بلندِ این خانم‌ها باعث گیرایی چهره‌ی آن‌ها می‌شود؛ پس به همین دلیل است که گفته می‌شود ریمل یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی است و هر خانم باید یکی از آن‌ها را در کیف خود داشته باشد.

استفاده از یک ریمل متناسب با مژه‌های‌تان و دانستن نحوه‌ی صحیح استفاده از آن می‌تواند باعث زیباتر نشان دادن چشم‌های شما و جذابیت بیشتر آن‌ها شود. به خاطر داشته باشید که ریمل‌های مشکی، چشم‌ها را جذاب‌تر از ریمل‌های خاکستری رنگ نشان می‌دهند و توجه‌ها را بیشتر به سمت چشم‌های‌تان جلب می‌کند، ریمل‌های رنگی مانند ریمل‌های سبز و آبی برای سنین پایین‌تر مناسب هستند و فقط با آرایش خاص خود جلوه‌ی زیبایی دارند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در مورد استفاده از ریمل بدانید این است که ریمل با چشم و مژه‌ی شما ارتباط دارد و این دو از اجزای مهم و حساس صورت هستند؛ پس باید از ریمل‌های خوب استفاده کنیم و نحوه‌ی استفاده از ریمل را هم بلد باشیم تا از آسیب رسیدن به چشم‌ها و ریزش مژه‌ها تا جای ممکن جلوگیری کنیم.

چند پرسش متداول درباره‌ی استفاده از ریمل:

آیا می‌توان بدون پاک کردن ریمل از روی مژه‌ها خوابید؟

یکی از عادات بسیار آسیب‌رسان، این است که بدون پاک کردن ریمل از روی مژه‌های‌مان بخوابیم. به خاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی باید قبل از خواب ریمل را از روی مژه‌های‌تان پاک کنید زیرا پاک نکردن آن باعث ریزش شدید مژه‌ها و ایجاد قرمزی و حساسیت شدید می‌شود.

نحوه صحیح ریمل زدن به چه صورت است؟

در ابتدا مطمئن شوید ماده‌ی اضافی روی برس وجود ندارد، سپس به سمت بالا نگاه کرده سپس برس را به آرامی از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه بکشید. از کشیدن بیش از حد برس روی مژه‌ها خودداری کنید زیرا باعث به هم چسبیدن آن‌ها می‌شود. برای برجسته‌تر شدن مژه‌ها می‌توانید پس از خشک شدنِ کامل آن‌ها، مقداری ریمل روی لبه‌های بیرونی مژه بزنید.

کدام ریمل بهتر است، ضد آب یا معمولی؟

توصیه‌ی ما به شما این است که از ریمل‌های ضد آب فقط در مواقع لزوم مانند میهمانی‌ها یا برای استخر استفاده کنید؛ زیرا استفاده از این نوع ریمل به صورت روزانه باعث ریزش و از بین رفتن مژه‌های شما می‌شود.

سخن آخر

در آخر به خاطر داشته باشید که چشمان شما دریچه‌ای به درون شما است و مژه‌ها به زیباتر جلوه‌کردن این دریچه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کنند. بهترین راه جذابیت چشم‌ها استفاده از یک ریمل مناسب است که می‌تواند جذابیت نگاه شما را دو چندان کند.

2 نظر

  1. نسترن پاسخ

    من چند ساله از ریمل بل استفاده می کنم عالیه ولی الان چند وقته تموم شده و اصل و تقلبی رو نمیشه از هم تشخیص داد از کجا می‌تونم اصلش رو بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر