امروز10 فروردین 1403

کت تک اسپرت – 10 مدل شیک کت تک مردانه مد سال 2020

خرید کت اسپرت مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

طعم خوش پوشی را با کت تک اسپرت مردانه تجربه کنید!

کمد خود را باز کنید و نگاهی بدان بیندازید؛ پر شده است از کت تک اسپرت مردانه و انواع و اقسام آن که برخی را حتی یک بار هم نپوشیده‌اید.شاید هم بعد از این که برای اولین بار آن‌ها را تن زده‌اید شما را دلزده کرده‌اند!

البته داشتن چنین کمد شلوغی که شاید برای انتخاب کت در آن احساس سردرگمی کنید چندان هم عجیب نیست. چون آقایان حتی اگر به یک مدل شلوار یا کفش بسنده کنند حداقل به چند کت و پیراهن نیاز دارند تا سلایق شخصی خود را با حال و هوای همان روز در هم آمیزند.

اگرچه کت اسپرت مردانه در گذشته به اندازه امروز در استایل افراد تاثیرگذار نبود اما اکنون نقش مهمی در شیک‌پوشی آقایان ایفا می‌کند. کامل‌ترین و در عین حال به روزترین استایلی که هر فرد برای خود انتخاب می‌کند قطعا شامل کت اسپرت مردانه می‌شود. پس بدون در نظر گرفتن شغل یا جایگاه اجتماعی، کت جز مهمی است که هرگز نمی‌توان از تاثیر آن بر استایل آقایان چشم‌پوشی کرد.

اگر شما هم به دنبال کت مردانه تک، شیک و اسپرت برای ست کردن در تمام موقعیت‌ها با انواع پیراهن هستید همراه ما باشید. در ادامه می‌بینید که چطور باید کت مناسبی خریداری کنید تا مثل کت ‌های قلبی در کمد خاک نخورد!

کت تک مردانه مرسل کد TRGRY111

کت تک اسپرت کد TRGRY111 از مدل‌های پرفروش یک ماه اخیر است. این محصول فرم جذب و اندامی دارد. اگر اندام متناسبی دارید این کت با تک دکمه مقابلش نقاط قوت بدنتان را به خوبی آشکار می‌کند.

جنس پارچه این محصول از پلی استر و ویسکوز است. پارچه کت مردانه مرسل طرح دار بوده و تولید داخلی است.

کت تک مردانه مرسل کد GLGY1051

کت اسلیم فیت مرسل یکی از محصولات وطنی خوش دوخت برای آقایان مشکل پسند است. این محصول با تک دکمه بسته شده و تا زیر باسن قرار می‌گیرد. رنگ این کت طوسی ملایم (رنگ خنثی) است که برای ست کردن کار شما را راحت کرده است. این کت را با هر رنگ پیراهنی که بخواهید می‌توانید بپوشید.

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل PH87-1

کت تک اسپرت رومانو از انواع کت‌های رسمی و راحت برای استفاده روزمره است. این محصول از پشم و پلی استر تولید شده و به این ترتیب کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

در داخل و خارج این محصول جیب‌های متعدد تعبیه شده و سنجاق سینه تزئینی نیز روی آن وجود دارد.

در مجموع طراحی ساده و اسلیم فیت این محصول را برای ست کردن با انواع پیراهن مردانه توصیه می‌کنیم.

کت تک مردانه باگوس طرح 5

انتخاب یک کت تک اسپرت قطعاً تأثیر زیادی روی استایل آقایان چه برای استفاده روزمره و چه کاربردهای رسمی دارد. این روزها که کت تک بیش از کت و شلوار متداول است، برند باگوس گزینه جذابی برای آقایان خوش پوش عرضه کرده است.

کت تک مردانه باگوس طرح 6 تک دکمه و فرم ساده‌ای دارد. یقه‌ این کت حالت برگردان بوده و دارای سه جیب خارجی و سه جیب داخلی است. رنگ محصول خنثی بوده و به راحتی با انواع پیراهن مردانه ست می‌شود.

کت تک مردانه رومانو بوتا کد 07

کت تک اسپرت بهترین گزینه برای آقایانی است که می‌خواهند در عین راحتی، در محل کار و قرارهای نیمه رسمی خوش پوش باشند. کت تک مردانه رومانو کرم رنگ است. قد این کت تا روی باسن است و البته شش دراپ دارد.

رنگ این کت برای هماهنگ کردن طیف گسترده‌ای از پیراهن‌های مردانه مناسب است. بنابراین با خرید یک کت تک اسپرت می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل a3

رنگ کت مردانه رمانو جذاب و فرم آن اسلیم فیت است. رنگ این کت برای ست کردن با انواع پیراهن‌های مردانه مناسب است.

کت تک مردانه رومانو از پشم و پلی‌استر تهیه‌ شده و دارای دو جیب در طرفین و یک جیب روی سینه است. استایل اندامی این کت تا زیر باسن قرار می‌گیرد و می‌توانید از یک کراوات به همراه این کت در موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.

کت تک مردانه کد GLBLU1051

پارچه کت تک مردانه کد GLBLU1051 ساده با طرح‌های مخفی است. این محصول با قیمتی مناسب و در ایران تولید شده است. پارچه ساده و دوخت دقیق این محصول، آن را به کت تک اسپرت و خوش دوختی برای موقعیت‌های رسمی روزمره تبدیل کرده است.

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل DG-03

چیزی که کت تک اسپرت را از کت‌های دیگر متمایز می‌کند تک دکمه جلوی آن است. کت‌های تک دکمه بالاتنه فردی که محصول را تن می‌زند بلندتر از حد عادی نشان می‌دهد. به همین دلیل آقایان تمایل بیش‌تری نسبت به استفاده از کت تک اسپرت در زندگی روزمره دارند.

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل DG-03 از نمونه‌های خوش دوخت با دو جیب در طرفین و یک جیب روی سینه است.

طرح این محصول اسلیم فیت بوده و از پشم و پلی استر به صورت طرح دار تهیه شده است.

کت تک مردانه رومانو بوتا کد 09

فیت بودن در حقیقت تنگ بودن کت برای شما نیست. بیش‌ از اندازه جذب یا گشاد بودن کت جلوه زیبای آن را در تن شما از بین خواهد برد. تک دکمه جلوی کت مردانه اسلیم فیت رومانو باعث می‌شود تا این محصول حالت نیمه رسمی داشته و برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد.

کت تک اسپرت رومانو می‌تواند بخشی از استایل روزمره شما باشد. شما می‌توانید با خرید آن استایل نیمه‌رسمی و حتی رسمی در همه محافل داشته باشید.

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل a2

پارچه طرحدار و رنگ جذاب کت مردانه رومانو ظاهر جذابی به این محصول داده است. قد پشت این کت تا پایین باسن امتداد می‌یابد و چاک میانی کمر باعث می‌شود تا با وجود تک دکمه، آزادی عمل بیش‌تری داشته باشید.

کت تک اسپرت رومانو این امکان را فراهم می‌کند تا با انواع پیراهن و شلوارهای مردانه استایل متفاوت و متنوعی ایجاد کنید.


خرید کت تک مردانه و مد روز

خرید کت تک مردانه و مد روز

دنیای مُد مردانه که هر چند وقت یک بار با برگزاری کَت واک‌های متنوع زیر و رو می‌شود به شدت با کت مردانه مرتبط شده است. کت تک اسپرت یکی از اقلام ضروری پوشش مردانه است. طراحی امروزی کت‌ها باعث شده تا به جز مسئله پوشش، نگاهی ورای سنت‌ و مقوله مدشناسی نسبت بدان داشته باشیم. اصلا نگاه به دنیای مد از منظر کت تک اسپرت طعم متفاوت و خاص خود را دارد! موافق هستید؟

هزارتوی انتخاب کت تک اسپرت مطابق با مد مفهومی

انتخاب کت مردانه بر اساس مد رویکردی جدید در دنیایی است که تا چندی پیش نگاه تک‌ بُعدی نسبت به طراحی لباس داشته است. رویکردی متمایز که تلاش دارد جنبه‌هایی بیش از وضعیت ظاهری و طرح و رنگ و دوخت را در چارچوب کت تک اسپرت مردانه در نظر بگیرد و آن را به جامعه عرضه کند.

با این رویکرد لباس‌هایی که روزگاری هدفمند دوخته می‌شدند و در طول چند قرن اخیر رو به بی‌هدفی گذاشته بودند دوباره معنا و مفهوم تازه‌ای می‌یابند. پس طبیعی است اگر بازار کت تک اسپرت نسبت به کت و شلوار مردانه پررونق‌تر از قبل باشد.

استایل‌های منحصر به فرد با انتخاب کت تک اسپرت

80 درصد هر آن چه که به عنوان استایل هر فرد از آن یاد می‌شود به پوششی برمی‌گردد که برای حضور در جوامع انتخاب می‌کند. سبک لباس پوشیدن و انتخاب هر فرد ممکن است به مرور زمان و با تغییرات محیطی عوض شود. آن چه که مهم است ترکیب لباس‌های دوست‌داشتنیتان می‌باشد که با تغییر آن در هر زمان بتوانید استایل دلخواهتان را از نو بسازید.

کت تک اسپرت مردانه که تمام فاکتورهای استاندارد در طراحی و دوخت آن به کار گرفته شده باشد می‌تواند عضو ثابت استایل شما باشد. عضو ثابت یک استایل دائمی که هرگز تاریخ انقضا ندارد و با گذشت زمان اصالت خود را حفظ می‌کند.

انتخاب کت فاکتورهای متعددی را از درون هر فرد آشکار می‌کند و با انتخاب یک پیراهن پیام‌های زیادی از درون آن فرد به جامعه منتقل می‌شود. پوشش مردانه آینه‌ی ارزش‌ها، شیوه تفکر، خلاقیت، سلیقه، طبع و روحیه یک فرد می‌شود. به  علاوه رنگ‌ها تاثیر قابل توجهی روی دید جامعه نسبت به ما دارند.

اعجاز رنگ در انتخاب پیراهن مردانه

دوست داشته باشید یا نه رنگی که برای کت تک اسپرت انتخاب می‌کنید اسرار زیادی از درون شما فاش می‌کنند. مثلا رنگ‌ها این که شخصیتی با اعتماد به نفس، خلاق، هنری، خیره‌کننده، احساساتی و ...هستید را به خوبی منعکس می‌کنند. به علاوه هماهنگی آن‌ها با سایر اجزا ظاهرتان نظیر شلوار یا پیراهن جذابیت‌های بدنتان را برجسته‌تر خواهد کرد.

ترکیب برخی از رنگ‌ها در پارچه کت تک اسپرت در کنار مفهومی که طراحی آن به افراد منتقل می‌کند دارای سطحی از انرژی است. این سطح از انرژی کمک می‌کند تا نگاه افراد نسبت به ما فراتر از ظاهر باشد و روی روحیه، سبک زندگی و رویکرد ما حساب جداگانه‌ای باز شود.

سخن آخر

به خرید کت تک اسپرت نه فقط به عنوان یک پوشش، بلکه به عنوان ابزار انتقال دهنده سلیقه، افکار و استایل شخص خودتان نگاه کنید. در خرید یک کت مردانه مناسب به فیت بودن یا نبودن، تعداد دکمه‌ها و رنگ محصول توجه کنید.

در صورتی که می‌خواهید از یک کت تک برای ست کردن با انواع پیراهن استفاده کنید، رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب خواهند بود. و خانم‌های عزیز اگر برای کادو تولد پسرانه می‌خواهید یک تک کت اسپرت شیک هدیه دهید حتما موارد بالا را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر