امروز10 فروردین 1403

نحوه ست کردن گوشواره زنانه با لباس، گردنبند و مدل مو

گوشواره زنانه
5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید گوشواره زنانه

گوشواره‌ها اسرار عجیب و غریبی درباره شخصیت و روحیات بانوان و حتی آقایان فاش می‌کنند. شخصیتی ماجراجو، جسور و پر جنب و جوش دارید؟ شکل و فرم گوشواره‌ای که انتخاب می‌کنید نمایانگر این تیپ شخصیتی و روحیات آن است. درباره اصول ست کردن این اکسسوری جذاب چه می‌دانید؟

شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد اما یک جفت گوشواره‌ای که با دقت و متناسب با فرم صورت یا استایل و لباس انتخاب شود کافی است تا از هر نوع طلا جواهر و زیورآلات دیگر بی‌نیاز شوید. خرید یک گوشواره زنانه بهانه خوبی است تا به واسطه شکل و رنگ آن بیش‌تر در یک جمع جلوه کنید و اگر خجالتی هستید به این وسیله توجه بیش‌تری به سمتتان جلب شود.

شما درباره استفاده از گوشواره‌ها بین انواع گردنبند، دستبند، انگشتر و اکسسوری‌های پرفروش بازار چه فکر می‌کنید؟ همانطور که گفتیم این اکسسوری ساده اثرات شگفت‌انگیزی روی زیبایی ظاهر و ارتقا اعتماد به نفس دارد. فقط کافی است امروز و همراه با به‌نظر برای اولین بار گوشواره‌ها را از نگاهی متفاوت و از دریچه به نظر رصد کنید!

راهنمای خرید انواع گوشواره زنانه فانتزی و شیک

پیشنهاد به نظر

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: سوزنی
  • نحوه اتصال: آویز

گوشواره‌های حلقه‌ای و گرد از مدل‌های کلاسیک دوست داشتنی هستند که هیچ وقت تکراری نمی‌شوند. این گوشواره از جنس برنج تولید شده و به صورت آویزان روی گوش قرار می‌گیرد. رنگبندی جذاب این گوشواره را می‌توانید با لباس و استایلتان ست کنید.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: سوزنی
  • نحوه اتصال: آویز

بین گوشواره‌های استیل و فلزی گوشواره‌های چوبی نمونه‌های نسبتا نوظهور و جذابی هستند که اکثر بانوان و دختران از آن استقبال می‌کنند. این گوشواره به صورت آویز و به شکل کاج معکوس طراحی شده است.

طرح و نقش گوشواره زنانه کاج صورت را کمی کشیده‌تر نشان می‌دهد و اگر فرم صورتتان گرد و مربعی است این مدل را از دست ندهید!

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • نحوه اتصال: آویز

دریم کچر از یادگاری‌های سرخ پوستان است که طبق افسانه‌ها کابوس را دور می‌کند. این گوشواره هم با طرح دریم کچر و از جنس چوب تولید شده و قابلیت شستشو دارد.

این مدل به صورت غیر قرینه طراحی شده و با قلاب باز و بسته می‌شود.

گوشواره زنانه طرح اشک و لبخند کد 012

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: سوزنی
  • نحوه اتصال: آویز

تضاد اشک و لبخند الهام‌بخش طراحی این گوشواره جذاب بو چوبی بوده است. ابعاد این مدل 3x3 سانتی‌متر بوده و کاملا ضد آب است. بنابراین می‌توانید در استخر و حمام از گوشواره طرح اشک و لبخند استفاده کنید.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: میخی
  • نحوه اتصال: آویز

طرح سنگ‌های قیمتی یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های گوشواره زنانه است. این مدل از سنگ طرح مروارید تشکیل شده و به صورت میخی باز و بسته می‌شود. نقطه قوت این گوشواره طراحی سبک و جمع و جور آن است که روی گوش سنگینی نمی‌کند.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: سوزنی
  • نحوه اتصال: میخی

قشر جوان از طرح‌های جدید زیورآلات زنانه نظیر گوشواره‌های چوبی بیش‌تر استقبال می‌کند. گوشواره ستاره از جنس چوب تولید شده و بسیار سبک است. بوی چوب سوخته بدنه این گوشواره حال و هوای جنگل‌های شمال را تداعی می‌کند.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: سگک
  • نحوه اتصال: آویز

گوشواره حلقوی از جنس استیل است که به خوبی با هر رنگ و هر نوع پوششی هماهنگ و ست می‌شود. این گوشواره با سگک کوچکی که سمت نرمی گوش قرار می‌گیرد باز و بسته می‌شود.

قطره حلقه این گوشواره 60 میلی‌متر است و ابعاد متوسطی دارد.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • نحوه اتصال: آویز

اگر از اکسسوری‌های تکراری که بارها و بارها پوشیده‌اید خسته شده‌اید این بار خرید گوشواره طرح مدرن را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل چوبی است و علاوه بر وزن سبک حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. باز و بسته شدن این گوشواره به صورت قلابی بوده و روی گوش آویزان می‌شود.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • نحوه اتصال: آویز

الگوی گوشواره طرح زنجیر درست مشابه با گوشواره‌های طلا و نقره اصل بازار است. ابعاد این گوشواره 6x1x1 سانتی‌متر بوده و متوسط است. بدنه استیل این گوشواره با رنگ ثابت تولید شده و می‌توانید با خیال راحت از آن در حمام، استخر، ساحل و … استفاده کنید.

گوشواره زنانه نمدیکا طرح گل

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • نحوه اتصال: آویز

اگر به طرح‌های خاص و متفاوت علاقمند هستید این بار گوشواره نمدیکا طرح گل را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل به صورت قلابی باز و بسته می‌شود و با گل برجسته تزئین شده است. برای پاک کردن کدورت و گرد و غبار گل روی گوشواره پیشنهاد می‌کنیم از مسواک نم‌دار استفاده کنید.

مشخصات محصول

  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • نحوه اتصال: آویز

هیچ چیز مثل یک گوشواره که متناسب با فرم صورت انتخاب شده باشد نمی‌تواند زیبایی چهره و استایلتان را چند برابر کند. گوشواره طرح سنگ از سنگ مروارید و فلز تولید شده، با قلاب باز و بسته شده و روی گوش قرار می‌گیرد. بخش بالایی سنگ به کار رفته در این مدل با نگین‌ تزئین شده که نسبت به رطوبت مقاوم است.


چهره شما با چه نوع گوشواره‌ای هماهنگ است؟

خیلی از گوشواره‌های بازار ممکن است باب سلیقه شما باشند؛ اما هر گوشواره‌ای با فرم منحصر به فرد چهره شما سازگار نیست!

اگر فرم چهره را به انواع بیضی، گرد، قلبی، کشیده و مربعی طبقه‌بندی کنیم بهتر است هر کسی از گوشواره مناسب با فرم صورت خود استفاده کنید:

گوشواره مناسب صورت بیضی و تخم‌مرغی

اگر صورتتان بیضی و کمی کشیده است تبریک می‌گوییم! هر نوع گوشواره‌ای احتمالا می‌تواند گزینه مناسبی برای هماهنگ شدن با چهره شما باشد.

البته برای کسانی که صورت بیضی دارند گزینه‌های اختصاصی هم وجود دارد. مثلا گوشواره‌ای به شکل بیضی و مشابه با فرم صورتتان تناسب حیرت‌انگیزی با اجزای چهره برقرار می‌کند. فقط کافی است امتحان کنید.

انتخاب گوشواره برای صورت گرد و دایره‌ای

صورت گرد پهنای بیش‌تری نسبت به صورت بیضی دارد و معمولا پیشانی و خط فک در این چارچوب کوتاه‌تر است. پیشنهاد اختصاصی به نظر برای شما با صورت گرد گوشواره‌های ژئومتریک و کشیده است تا زوایای تند و پیشانی کوتاهتان بازتر و بلندتر از همیشه به نظر برسند.

منظور از مدل‌های ژئومتریک گوشواره‌هایی است که در آن‌ها از نمادهای هندسی یکنواخت یا ترکیبی استفاده شده است. مثل استفاده تلفیقی از مربع، دایره و مثلث و ایجاد نمادهای خاصی که احتمالا مورد پسند خیلی از بانوان قرار می‌گیرند.

گوشواره مناسب برای صورت قلبی و زاویه‌دار

کسانی که صورت قلبی دارند احتمالا پیشانی عریض و چانه باریک‌تری نسبت به عرض گونه‌ها دارند. بر حسب تجربه برای این افراد گوشواره‌های بلند و کشیده را پیشنهاد می‌کنیم که بالانس طبیعی صورت را برقرار می‌کنند.

انواع گوشواره‌های ژئومتریک کشیده برای این افراد گزینه مناسبی هستند. حتی می‌توانید از مدل‌های خطی و ساده هم استفاده کنید؛ بدون هیچ طرح اضافی و زرق و برق دست و پاگیر!

انتخاب گوشواره برای چهره مربعی

صورت مربعی در ناحیه گونه به پایین باریک نمی‌شود و زاویه آن خیلی تغییر نمی‌کند. اگر شما هم صورت مربعی و نسبتا پهن دارید پیشنهاد ما گوشواره‌های آویزان و نسبتا بزرگ است. مثلا مدل‌های حلقوی، گرد و بزرگ می‌توانند استخوان فک و گونه را مسطح‌تر نشان دهند و بنابراین صورتتان کمی باریک‌تر به نظر می‌رسد.

راهنمای انتخاب گوشواره برای صورت باریک و کشیده

خیلی از بانوان ممکن است چهره کشیده داشته باشند و یا صورتشان ترکیبی از فرم مستطیل و قلبی باشد. به هر حال چیزی که برای ما اهمیت دارد فرم کشیده صورت است که باعث می‌شود همه اجزا بلند و کشیده و گاه لاغر به نظر برسند.

شاید عجیب باشد اما برای چهره کشیده هم پیشنهاد ما گوشواره‌های باریک و کشیده است! این نوع گوشواره استخوان گونه را کمی برجسته‌تر از حالت طبیعی جلوه می‌دهد و باعث می‌شود صورت لاغر کمی چاق‌ و پر باشد.

راهنمای انتخاب و ست کردن گوشواره متناسب با استایل

چیزی که در انتخاب زیورآلات زنانه و به ویژه انواع گوشواره زنانه اهمیت دارد فقط فرم صورت نیست. موقعیت‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیریم انتخاب ما را محدود می‌کنند و بنابراین لازم است محافظه‌کار باشید.

مدل‌های ساده، میخی و نگین‌دار انتخاب مناسبی برای حضور در محل کار هستند. در عوض برای حضور در موقعیت‌های رسمی، مجالس و … می‌توانید روی زیبایی چشمگیر گوشواره‌های آویز و بزرگ حساب کنید.

در ارتباط با استفاده از گوشواره در کنار سایر اکسسوری و زیورآلات به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر لباسی که انتخاب می‌کنید به اندازه کافی زرق و برق‌دار و تزئین شده است فقط از گوشواره استفاده کنید. گردنبند در این حالت ممکن است باعث شلوغی ظاهرتان شود.
  • قرار نیست رنگ زیورآلاتی که استفاده می‌کنید درست مشابه با لباسی که می‌پوشید باشد. رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم زیباتر به نظر می‌رسند.
  • رنگ سنگ یا مهره‌های روی گوشواره را با رنگ پوستتان ست کنید. سنگ‌های قیمتی با رنگ گرم نظیر الماس زرد و یاقوت با رنگ پوست گرم سازگار هستند.
  • اوپال، آمیتیس و زمرد در زمره رنگ‌های سرد قرار می‌گیرند و با پوست سرد تناسب دارند.

سخن آخر

گوشواره زنانه یکی از محبوب‌ترین اکسسوری هایی است که برای ست کردن آن به زمان و انرژی کم‌تری نیاز دارید. کافی است یک از انواع گوشواره‌های جدید چوبی یا مدل‌های کلاسیک استیل را با رنگ لباس و موقعیتی که در آن قرار دارید ست کنید.

خرید گوشواره دخترانه درست مثل انواع عینک فرم صورت اهمیت دارد. گوشواره‌های بلند و کشیده صورت را کشیده‌تر از حد معمول نشان می‌دهند. طراحی ظاهری و الگو گوشواره هم اهمیت دارد. اگر از اکسسوری‌های دیگری به صورت همزمان استفاده می‌کنید بهتر است گوشواره ساده و مینیمال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر