امروز10 فروردین 1403

گلچین سرویس چینی زرین؛ تبلور هنر تولیدکنندگان ایرانی

خرید سرویس چینی زرین
5/5 - (1 امتیاز)

اولین گزینه‌ای که برای تکمیل سرویس پذیرایی و برگزاری یک مراسم آبرومندانه به ذهن می‌رسد سرویس غذاخوری چینی است. تا جایی که در انتخاب سرویس چینی فاکتورهایی مثل هماهنگی با محیط و دکوراسیون خانه را هم در نظر می‌گیرند و بعد دست به خرید می‌زنند. رویکرد شما در خرید ظروف چینی چیست؟

مشابه با هر صنعت دیگر، صنعت طراحی و تولید ظروف خانگی و پذیرایی هم با پیچیدگی هنرمندانه‌ای در حال پیشرفت و گسترش است. در این بین سرویس چینی زرین از معدود محصولاتی است که قدمت فعالیت تولید کننده آن جلب توجه می‌کند. شرکتی که فعالیت داخلی خود را از صفر شروع کرده و حالا محصولات با کیفیتی را با طرح‌های بی نظیر و زیبا به آن سوی مرزها صادر می‌کند.

محصولات چینی زرین ویژگی‌های متمایزی نسبت به برندهای مشابه دارند که از لحاظ کیفیت و دوام تضمین شده هستند. اگر قصد خرید ظروف غذاخوری و سرویس پذیرایی چینی دارید این برند پیشنهاد ما به شما است؛ اما در خریدتان باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید که در راهنمای امروز به‌نظر گام به گام بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد کاربران

سرویس چینی 18 پارچه چای خوری چینی زرین ایران سری شهرزاد

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 18 پارچه شامل قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , شکر ریز
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

این سری مشتمل بر 18 پارچه است و داخل آن علاوه بر تمام اجزا یک دیس مجزا برای برای پذیرایی کامل از مهمان وجود دارد. این سرویس دارای طرح ساده سفید است و با فناوري داخل لعابی که در آن استفاده شده می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید. ضمن این که در طراحی آن از نقش پلاتین استفاده نشده و با خیال راحت می‌توانید در مایکروویو نیز از آن استفاده کنید.

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 28 پارچه شامل پیاله , پیش دستی , بشقاب غذا خوری , دیس , بشقاب خورش خوری , نمک پاش
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

این سرویس سری کامل سرو و پذیرایی از مهمان که در آن تمام اجزای پذیرایی شامل پیش دستی و غذاخوری پیش بینی شده است. این 28 پارچه در مجموع برای 6 نفر مناسب است. ضمن این که به سبب طراحی ساده و فاقد پلاتین و البته تکنولوژی لعابی می‌‌توانید آن را در مایکروویو و ماشین ظرفشویی قرار دهید.

سرویس غذاخوری 35 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 35 پارچه شامل ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • مناسب برای 6 نفر
  • فاقد قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

سرویس غذاخوری 35 پارچه زرین در دو مدل تیتانیوم و طلایی طراحی شده است. این مجموعه ترکیب کاملی برای پذیرایی است اما پوشش لعابی ندارد. بنابراین نباید سرویس را در ماشین ظرفشویی و مایکروویو قرار دهید.

سرویس غذاخوری27پارچه چینی زرین ایران سری کواترو

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 27 پارچه شامل کاسه , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

سرویس غذاخوری زرین سری کواترو از زیباترین سرویس‌های چینی مناسب برای جهیزیه عروس است. این سری مجموعه کاملی برای شش نفر بوده و قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی دارد. اما چون با طلا تزیین شده نباید در مایکروویو قرار گیرد.

سرویس غذاخوری 108 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 108 پارچه شامل سوپ خوری , ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , شکر ریز , نمک پاش , پیاله
  • مناسب برای 12 نفر
  • فاقد قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

سرویس سری شهرزاد 108 پارچه زرین شامل شش عدد پیاله با قطر 18 سانتی‌متر، سه عدد پیاله با قطر 21 سانتی‌متر، دوازده عدد پیاله با قطر 14 سانتی‌متر، شکرپاش و سرویس کامل غذاخوری و چایخوری است. این سری در دو مدل طلایی و پلاتینیوم طراحی شده اما فاقد قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و قرارگیری در مایکروویو است.

سرویس چینی 27 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 27 پارچه شامل پیاله , پیش دستی , بشقاب غذا خوری , دیس , بشقاب خورش خوری , نمک پاش
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

سرویس 27 پارچه سری کواترو با رنگ سفید و حاشیه مشکی نقره‌ای مشکی طراحی شده است. داخل این سرویس با ورقه‌های پلاتین تزئین شده و بنابراین قابلیت قرارگیری در مایکروویو ندارد.

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 28 پارچه شامل دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

سرویس مدل اسپاتی مجموعه کاملی از یک دیس با قطر 38 و یک دیس با قطر 42 سانتی‌متر، بشقاب غذاخوری و خورشت خوری و ملزومات جانبی است. فناوری دکور داخل لعابی این محصول باعث شده تا قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی و مایکرویو داشته باشد.

سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 102 پارچه شامل سوپ خوری , ظرف سالاد , سالاد خوری , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , شکر ریز , نمک پاش
  • مناسب برای 12 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

سرویس‌های 102 پارچه چینی زرین کامل‌ترین سری پذیرایی و سرو در ایران هستند که با کیفیت ساخت بالا تولید می‌شوند. این سرویس شامل یک کاسه بزرگ سالاد، 12 عدد پیاله سالاد خوری، 3 عدد دیس، 18 عدد بشقاب غذاخوری، 12 عدد بشقاب خورش‌خوری و ملزومات پذیرایی نظیر پیش دستی است.

از آن جایی که این سرویس دارای لعاب و فاقد طراحی طلا و پلاتین است قابلیت قرارگیری در مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارد.

سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی زرین ایران سری وینچی الیسه

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 30 پارچه شامل ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • مناسب برای 6 نفر
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

سری وینچی 30 پارچه زرین مجموعه کاملی شامل یک ظرف سالاد، دو دیس، یک دست بشقاب غذاخوری، خورش خوری و میوه خوری به همراه ملزومات جانبی است. زمینه این سرویس سفید با طراحی گل‌های بهاری بوده و دکور لعابی دارد.

سرویس غذاخوری 97 پارچه چینی زرین سری وینچی الیسه

مشخصات محصول

  • تعداد ظروف 97 پارچه شامل سوپ خوری , ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , شکر ریز , نمک پاش , پیاله
  • مناسب برای 12 نفر
  • فاقد قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

زیبایی و سادگی سرویس غذاخوری 97 پارچه چینی زرین باعث شده تا افز محبوب‌ترین سرویس‌های پذیرایی بازار باشد. این مدل با طرح پلاتین تزئین شده و فاقد لعاب داخلی است. بنابراین نباید در ماشین ظرفشویی و مایکروویو قرار گیرد.

چینی زرین؛ پیشگام در تنوع و کیفیت در بازار داخلی

تولید ظروف چینی صنعتی در کشور ما به نزدیک به 40 سال قبل برمی‌گردد. شاید چین تولید کننده اصلی ظروف و سرویس پذیرایی در بازار باشد اما برندها و تولیدکنندگان داخلی از حیث زیبایی و تنوع تولید این ظروف غوغا به پا کرده‌اند!

ظروف چینی زرین چند مزیت نسبت به رقبا دارند که باعث می‌شود با تنوع و کیفیت بالاتری در بازار داخلی به فروش برسند:

خاصیت شوک پذیری حرارتی بالا ظروف چینی زرین

در تست حرارتی ظروف، چینی زرین سربلند بیرون آمده است. محصولات این برند از نظر مقاومت به حرارت و شوک پذیری هنگام شستشو ثابت شده است. بنابراین مصرف کننده می‌تواند این ظروف را به راحتی در ماشین ظرفشویی شستشو دهد و بیمی از شکستن و آسیب دیدن آن‌ها نداشته باشد. از طرف دیگر اکثر ظروف سرویس پذیرایی زرین قابلیت قرارگیری در مایکروویو را نیز دارند.

مهم‌ترین علت مقاومت بالای این محصولات نسبت به حرارت لعاب زنی بعد از رنگ آمیزی است. بنابراین کیفیت و دوام طرح‌های زیبایی که توسط متخصصان روی این ظروف کار می‌شود تضمین شده و مادام العمر خواهد بود.

طراحی خاص و زیبایی سرویس‌های چینی زرین

یکی از فاکتورهایی که باعث شده ظروف چینی زرین از زیبایی زیادی نه فقط در ایران بلکه در دنیا برخوردار باشد نوع تزئین آن است. در طراحی و تزئین این سرویس‌ها از پلاتین استفاده شده که کم‌تر برند سرشناسی در دنیا روی سرویس چینی پیاده می‌کند. همین تکنولوژی باعث شده تا ظریف‌ترین طرح‌های نوستالژیک را روی سرویس چینی زرین شاهد باشیم.

از طرف دیگر بخش عمده‌ای از این زیبایی را مدیون طراحی سبک و ظریف این برند هستیم که باعث می‌شود زیبایی محصولات بیش از هر نمونه داخلی دیگر باشد.

فاکتورهایی که در خرید ظروف چینی باید بدانید

همانطور که گفته شد انتخاب ظروف چینی همبستگی زیادی با دکوراسیون منزل شما دارد. ضمن این که نگهداری از آن‌ها هم با توجه به هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها صرف می‌کنید حائز اهمیت خواهد بود. پس در خریدتان لازم است چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

طراح و نقش به کار رفته در سرویس چینی

اولین چیزی که قبل از توجه به تعداد پارچه‌های سرویس چینی احتمالا توجهتان را جلب کند طرح و نقش به کار رفته روی محصولات است. قبل از هر چیز شکل هندسی ظروف است که شاید بخواهید گرد یا مربعی باشد. گاهی هم اشکال این سرویس‌ها از شکل‌های هندسی متداول خارج می‌شود همین موضوع باعث جذابیت بیش‌تر آن‌ها برای مصرف کننده می‌شود.

گام بعدی انتخاب طراحی مناسب است. احتمالا روی انواع سرویس چینی نقش و نگارهایی با رنگ‌های مختلف براق دیده‌اید. شاید تصور کنید قرار است این طرح‌های براق و چشمگیر به مرور زمان و با شستشو کمرنگ شوند؛ اما در سرویس چینی زرین طرح‌ها از ثبات رنگ خوبی برخوردار هستند. ضمن این که دور تمام آن‌ها با پلاتین تزئین شده است.

اجزا و تعداد پارچه‌های سرویس چینی

سرویس چینی فقط شامل بشقاب، سوپ خوری و عناصر معمولی نیست که ممکن است در وعده ناهار و شام استفاده کنید. چینی زرین انواع سرویس غذاخوری، چای خوری، سرویس خاص سرو و پذیرایی و ابزار آشپزی دارد که احتمالا از دیدن کیفیت و طرح‌های آن‌ها شگفت زده شوید. پس در وهله اول باید نوع سرویس مورد نیاز خود را مشخص کنید.

اما درباره قطعات یا تعداد چینی‌های موجود در سرویس باید دقت بیش‌تری به خرج دهید. در حال حاضر سرویس‌های چینی زرین حتی تا 102 پارچه هم تولید می‌شوند و از کامل‌ترین سرویس‌های موجود در بازار به شمار می‌روند.

برخی از نمونه‌های زرین اجزای مختصرتر و مثلا 28 پارچه دارند که برای مصرف کنندگان معمولی از نظر قیمتی به صرفه‌تر خواهند بود.

سایر فاکتورهای موثر در خرید نظیر کیفیت و بهداشت مواد اولیه به کار برده شده در سرویس چینی زرین تست و تضمین شده‌اند. قابلیت‌های دیگر هم مثل شستشو در ماشین ظرفشویی یا قرارگیری در مایکروویو نه در همه محصولات، اما در اکثر سرویس‌های این برند مشاهده می‌شود.

سخن آخر

زرین از برندهای با قدمت و شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع سرویس چینی است. مدل‌های مختلف سرویس چینی زرین شامل سرویس غذاخوری، چای خوری، سرو و پذیرایی و ملزومات همراه هستند که با طراحی پلاتین و لعاب تولید می‌شوند.

در خرید انواع سرویس‌های چینی علاوه بر تعداد پارچه و طرح، به قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی و مایکروویو دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر