امروز28 فروردین 1403

گلچینی برای خرید لباس چهارخانه مردانه مخصوص خوش پوش‌ها

خرید لباس چهارخانه مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

در میان آقایان هر کسی بنا به سلیقه و ظاهر شخصی‌اش برای خرید پوشاک اقدام می‌کند؛ اما به خوبی می‌دانیم که سلیقه و سیر فکری امری متغیر است که به سادگی با مطالعات بیش‌تر و تحت تاثیر محیط و فضای مُّد دستخوش تحولات اساسی می‌شود. تغییرات سیر فکری مردمان ایران زمین از گذشته تا کنون در حوزه لباس این موضوع را تصدیق می‌کند.

ایرانیان از بیش از 10 هزار سال پیش دارای تمدن بوده‌اند. از این رو ریشه‌ بسیاری از دستاوردهای بشر نظیر پوشاک و تغییرات شکل و شمایل آن را در این تمدن می‌توان یافت. جالب‌تر آن که بافتن پارچه از ایران آغاز شده و تا دروه‌ی صفوی از مهم‌ترین فرآورده‌های صادراتی ایرانیان بوده است.

با وجود این پیشینه طبیعی است اگر هر مرد ایرانی نسبت به پوشاک مردانه حساسیت به خرج دهد و رد شکوه پارچه‌بافی و تلفیق فرهنگ کشورمان با دنیای مُد در خرید لباس چهارخانه مردانه به عنوان یکی از طرح‌های پرطرفدار ظاهر شود. اگر با اصول انتخاب، خرید تا نگهداری پوشاک مردانه آشنایی ندارید شما را به مطالعه راهنمای خرید امروز به‌نظر با محوریت انتخاب لباس مردانه دعوت می‌کنیم.

ساده و شیک

پیراهن مردانه رونی مدل چهارخانه بزرگ

مشخصات محصول

  • سایز کوچک
  • تولید کشور فرانسه
  • طراحی چهارخانه سیاه سفید

راهنمای ست محصول

ترکیب سیاه و سفید این پیراهن را با توجه به طرح چهارخانه با شلوار جین مشکی ست کنید. شلوارهای کتانی هم برای جنس نسبتا ضخیم و باکیفیت این پیراهن مناسب هستند. این مدل برای استایل‌های زمستانه و پاییزه با کت و پالتو مناسب است.

کت تک مردانه ال سی من

مشخصات محصول

  • جنس پشم , پلی استر
  • فرم معمولی و بسته شدن با تک دکمه
  • 6 دراپه

راهنمای ست محصول

این مدل با 6 دراپ برای سایز بالای 52 طراحی شده است. با توجه به رنگ خاص محصول می‌توانید آن را با شلوار جین و کتان سفید ست کنید. دقت کنید که طرح پیراهن زیر کت ساده و رنگ آن ساده‌تر و از تیره خنثی باشد.

رسمی و شیک

کت و شلوار مردانه انزو مدل چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس پلی ویسکون
  • فرم معمولی و بسته شدن با دو دکمه
  • قد کت تا روی باسن

راهنمای ست محصول

این مجموعه یک کت و شلوار کامل بوده که با جلیقه طراحی شده است. پیراهن رنگ سرمه‌ای و آبی برای ست کردن با این محصول مناسب است؛ به شرط آن که طرح ساده و خلوتی نسبت به کت داشته باشد.

اداری

کت تک مردانه فایو مدل چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس پشمی
  • فرم جذب بسته شدن با تک دکمه
  • قد کت تا روی باسن

راهنمای ست محصول

بهترین گزینه برای ست کردن با این کت تک انواع پیراهن آبی، یاسی و سرمه‌ای است. با توجه به این که رنگ کت خنثی است می‌توانید از پیراهن تیره‌تر هم استفاده کنید.

مخصوص مهمانی

جلیقه مردانه جاکامن چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس پشم، ویسکوز، پلی استر
  • فرم جذب بسته شدن با چهار دکمه
  • مناسب برای استفاده رسمی و روزمره

راهنمای ست محصول

جلیقه‌های پنبه ای برای مناسبت‌های رسمی و جلیقه‌های پشمی برای موقعیت‌های روزانه پیشنهاد می‌شوند. این مدل با توجه به بافت ترکیبی برای استفاده در موقعیت رسمی و روزمره مناسب است. این جلیقه را می‌توانید با پیراهن آستین بلند و آستین کوتاه طوسی، کرم، قهوه‌ای که یک درجه روشن‌تر از کت هستند ست کنید.

اسپرت

پیراهن مردانه آر ان اس مدل چهرخانه ریز

مشخصات محصول

  • جنس الیاف نخی
  • آستین بلند با فرم معمولی
  • یقه برگردان

راهنمای ست محصول

پیراهن‌های تک با فرم معمولی و گشاد به شرط ست کردن با انواع شلوار جین و کتان استایل جذابی به وجود می‌آورند. جنس این پارچه نسبتا ضخیم و مناسب زمستان و پاییز است.

رسمی

کت تک مردانه رومانو بوتا مدل چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس پشم، پلی استر
  • فرم جذب تک دکمه
  • کت دارای آستر به همراه سه جیب در داخل کت

راهنمای ست محصول

بهترین عنصر برای تکمیل استایل نیمه رسمی تا رسمی با این کت تک شلوارهای اسپرت جین یا کتان مردانه است. برای ست کردن این کت می‌توانید از پیراهن‌های مختلف با طرح ساده استفاده کنید؛ اما بهتر است رنگ کت تک و شلوار نزدیک به هم باشند.

اسپرت

کت تک مردانه طرح چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس نخ و پلی استر
  • فرم معمولی تک دکمه
  • کت دارای آستر و قد تا روی باسن

راهنمای ست محصول

بهترین گزینه برای ست کردن این کت مردانه با توجه به فرم معمولی آن، پیراهن‌ آبی، سبز آبی یا سرمه‌ای با طرح ساده هستند. این کت فرم معمولی دارد و برای استفاده روزمره و نیمه رسمی در فصل تابستان مناسب است.

استفاده روزانه

پیراهن مردانه آر ان اس چهار خانه

مشخصات محصول

  • جنس الیاف نخی
  • آستین بلند با فرم معمولی
  • یقه برگردان

راهنمای ست محصول

این پیراهن را می‌توانید با انواع شلوارهای اسپرت جین و کتان سفید ست کنید. پارچه این محصول الیاف نخی نسبتا ضخیم پاییزه و زمستانه است.

پیراهن مردانه آر ان اس چهارخانه

مشخصات محصول

  • جنس الیاف نخی
  • آستین بلند با فرم معمولی
  • یقه برگردان

راهنمای ست محصول

برای ست کردن پیراهن مردانه آر ان اس مدل 120013-72 می‌توانید از انواع شلوار جین یا کتان مشکی استفاده کنید.

اهمیت طرح روی پارچه در پیراهن مردانه

پیراهن‌ها هر رنگی که داشته باشند طرح‌های مختلفی را دربرمی‌گیرند. مثلا برای هماهنگ کردن کت و شلوار طوسی با اجزای دیگر هیچ گزینه بهتری جز پوشیدن یک پیراهن چهارخانه وجود ندارد. به هر حال فرقی ندارد چه پیراهنی با چه رنگی انتخاب می‌کنید؛ مهم آن است که پیراهن چهارخانه می‌تواند تعادل مطلوبی با کت و شلوار خاکستری برقرار کند.

گزینه‌های دیگری هم پیش روی شما قرار دارند. مثلا پیراهن‌های راه راهی که با طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند گردش های عصرانه مناسب تر است تا جلسات کاری. در عوض پیراهن‌های ساده از رسمیت خاصی برخوردارند که باعث می‌شود در جلسات و محیط‌های کاری گزینه بهتری باشد.

به طور کلی مردانی که به پوشاک و پیراهن مردانه خود اهمیت می‌دهند و خوش‌پوشی اصل مهمی برای آن به شمار می‌رود ترجیح می‌دهند تا پیراهنشان به صورت سفارشی و طبق سلیقه خودشان انتخاب شده باشد. این موضوع یک دلیل مشخص دارد: نکته‌سنجی و ریز بینی مردان در انتخاب استایل مورد نظرشان. یک پیراهن مردانه چهارخانه عالی انتخابی کاملا درست برای یک کت و شلوار رسمی و مکملی تاثیرگذار و مناسب برای استایل نیمه‌رسمی با شلوار جین خواهد بود.

انتخاب طرح‌های رایج لباس مردانه برای استفاده بلندمدت

برای استفاده بلند مدت یا چهار فصل از پیراهن مردانه به جز اندازه، جنس و رنگ، باید به طرح پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید نیز دقت داشته باشید. به عنوان مثال پیراهن مردانه آستین بلند چهارخانه یکی از طرح‌های رایجی است که به جز محل کار، می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

پیراهن‌های آستین‌دار یا بدون آستین طرح‌دار هم می‌تواند یکی از گزینه‌های رایج باشد. این نوع پیراهن‌ها برای مراسم‌های غیررسمی و حتی رسمی و سبک استفاده می‌شوند. در عین حال می‌توانید در موقعیت‌های اسپرت و برای فعالیت‌های آزادانه‌تر از این پیراهن‌ها دوباره استفاده نمایید. شاید ترکیب رنگ سفید در مدل‌های چهارخانه با آستین بلند و یقه معمولی در صدر تمام این گزینه‌ها قرار داشته باشد. ضمن این که احتمالا اولویت اول کسانی است که علاوه بر راحتی، به رسمت بیش‌تر ظاهر خود در تمام روزهای سال اهمیت می‌دهند.

لباس مردانه چهارفصل هرگز تنگ یا گشاد نیست!

تنگی یا گشاد بودن لباس مردانه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر استفاده چهار فصل از آن است. مثلا برای استفاده از پیراهن مردانه در فصول گرم به پیراهنی نیاز دارید که چسب نباشد و مانع فعالیت شما در طول روز نشود. همین قانون در فصول سرد هم برقرار است؛ با این تفاوت که پیراهن گشاد در فصول سرد آزاردهنده‌تر از سایر فصول است.

حتما تجربه داشته‌اید که مثلا قد پیراهن خوب بوده است اما وقتی که آن را به تن کرده‌اید دور کمر یا سرشانه‌ها آن طور که باید و شاید نبوده است. برای استفاده از پیراهن مردانه در تمام فصول گزینه‌ای را انتخاب کنید که که تا 80 درصد با استایل و قد و قواره شما هماهنگ باشد و در عین حال با پوشیدن آن احساس راحتی کامل برای فعالیت روزمره داشته باشید.

برای این که بهتر اندازه پیراهن مردانه را ارزیابی کنید به فاکتورهای ذیل هنگام خرید توجه داشته باشید:

  • آستین و سرآستین: هرگونه افتادگی یا احساس کوتاهی آستین‌ها هنگام پوشیدن پیراهن نشانه اندازه نامناسب آن است.
  •  یقه پیراهن مردانه: افتادگی یقه پیراهن مردانه معیار دیگری برای سنجش اندازه بودن آن بر تن افراد است. اگر بعد از بستن یقه پیراهن بیش از دو بند انگشت فضای اضافی در ناحیه گردن احساس کردید شک نکنید که این پیراهن مناسب شما نیست.

انتخاب لباس مردانه مناسب برای محل کار

در میان مشغله‌های روزانه و دغدغه کارهایی که باید تا چند ساعت آینده به خوبی و خوشی انجام شوند فکر کردن به مدل پیراهن مردانه تقریبا غیر ممکن است. کارمندان و افراد شاغل به دلیل تنوع محیط کاری و موقعیت‌های مختلفی که در آن قرار می‌گیرند گزینه‌های گسترده‌ای برای انتخاب پیراهن مردانه ندارند؛ اما بر خلاف تصور عموم با سبک پوشش منحصر به فرد و متفاوت در میان سایر کارمندان می‌توان همکاران و ارباب رجوع را تحت تاثیر قرار داد.

انواع شلوار و پیراهن‌های چهارخانه انتخاب خوبی برای محل کار هستند تا در عین سادگی، استایل متفاوتی از شما نشان دهند.

با لباس‌های مردانه غیررسمی شروع کنید

در محیط کار و با توجه به حجم کاری که دارید می‌توانید از تیپ‌های غیررسمی و ساده‌تر شروع کنید. شاید بهترین گزینه برای محک زدن محیطی که به تازگی در آن قرار گرفته‌اید همین تیپ‌های پیش پا افتاده و بی‌دردسر باشد. تیشرت یا پیراهن‌های چهارخانه مردانه راحت و نیمه‌رسمی در کنار حفظ ظاهر، به فعالیت آزادانه‌تر و راحت‌تر کمک می‌کنند.

سادگی لباس مردانه بهتر از طرح‌های چشمگیر است

محیط کار فضایی برای به نمایش گذاشتن توانایی‌هایتان و در برخی از موارد محک زدن شما است. لباس یک کارمند ممکن است گاهی هم تراز با توانایی‌هایش دیده شود و روی تصمیم‌گیری و قضاوت دیگران اثر بگذارد. به همین دلیل است که روی استفاده از لباس فرم در محل کار تاکید می‌شود.

پیشنهاد ما برای محیط کار تیشرت، پیراهن یا تلفیق پیراهن و کت مردانه است که کمک می‌کند نه تنها مطابق با توانمندی‌هایتان قضاوت شوید، بلکه آراستگی ظاهرتان دلچسب ارباب رجوع و سایر همکارانتان باشد. اگر مدل لباس مردانه طرح دار را می‌پسندید حتما به رنگ آن توجه داشته باشید و از انتخاب طرح‌های درشت اجتناب کنید.

در میان طرح‌های موجود مدل‌های چهارخانه از محبوبیت بیش‌تری برای حضور در محل کار، جلسات و موقعیت‌های نیمه رسمی برخوردارند.

سخن آخر

مدل‌های چهارخانه لباس‌های مردانه برای هر موقعیتی مناسب هستند. خرید لباس چهارخانه مردانه از جمله شلوار، پیراهن، کت تک یا کت و شلوار برای موقعیت‌های نیمه رسمی، اسپرت، محل کار تا مهمانی‌ها از محبوبیت زیادی نزد آقایان برخوردار است.

انتخاب شما کدام است؟ برای حضور در محل کار یا شرکت در یک مهمانی رسمی طرح چهار خانه را ترجیح می‌دهید یا مدل‌های ساده و کلاسیک را می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر