امروز31 فروردین 1403

18 مدل مایو زنانه ازران از بهترین و جدیدترین مدل‌های بازار برای شنا

قیمت_مایو_زنانه_ارزان
5/5 - (1 امتیاز)

اگر عاشق شنا و ورزش‌های آبی باشید حتما به قیمت مایو زنانه ارزان و مدل آن به اندازه خرید لباس‌های دیگر اهمیت می‌دهید. از گذشته تا کنون مدل‌های مختلف مایو دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و برای هر فرد با هر نوع اندامی یک گزینه اختصاصی برای خرید مایو وجود دارد.

بین قیمت انواع مایو زنانه و مایوهای بچگانه تفاوت قیمتی محسوسی وجود ندارد. آن چه که مایوها را از نظر قیمتی متمایز می‌کند کیفیت پارچه و برند تولیدکننده آن است. هر کسی رویکرد خود را برای خرید مایو دارد. در حالی که برخی به دنبال مایوهای با کیفیت و قیمت بالاتر هستند، برخی هم ترجیح می‌دهند مدل‌های ارزن قیمت‌تر خریداری و به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنند.

موج‌های آب شما را برای یک تفریح هیجان انگیز فرا می‌خوانند! برای شروع فقط یک مایو با قیمت مناسب نیاز دارید. پس راهنمای خرید امروز به‌نظر را تا پایان دنبال کنید.

مایو زنانه مشکی یک تکه

مدل محبوب

مایو زنانه دورگردنی طرح رنگی

مایو زنانه یک تکه همراه با کلاه

مایو زنانه مدل Carbon Bikini

مایو زنانه طرح ابر و باد

مایو زنانه رنگی دور گردنی

مایو زنانه دور گردنی طرح پاییزی

مایو زنانه دور گردنی قرمز

مایو زنانه یک تکه دور گردنی طرح دار

مایو زنانه مدل دو تکه

مایو زنانه دور گردنی یک تکه

مایو شنا اسپیدو به همراه کلاه شنا

مایو زنانه دو تکه طرح دار

مایو زنانه مدل دامنی

مروری بر مدل‌های رایج مایو در بازار و قیمت آن‌ها

هر تعداد مایو هم که داشته باشید باز هم مدل جدید مایو در بازار وجود دارد که شاید برای اولین بار ببینید. مدل و پارچه مصرفی فاکتور مهمی در تعیین قیمت مایو زنانه ارزان هستند. پس قبل از هر چیز باید مدل‌های موجود در بازار را بشناسید.

انواع مایو یک تکه عامه پسند در بازار

مایوهای یک تکه همان مدل‌های کلاسیکی هستند که قدمت بیش‌تری نسبت به مدل‌های دو تکه دارند. این مدل‌ها با الهام از پوشش عادی مردمان طراحی شدند و اکنون تغییر و تحولات ایجاد شده آن‌ها را جذاب‌تر از قبل کرده است.

مدل‌های یک تکه کلاسیک

قیمت مایو زنانه ارزان یک تکه بسته به شکل طراحی و جنس پارچه متفاوت است. برخی از مدل‌های سنتی موجود در بازار به حالت پادار یا بدون پا طراحی می‌شوند و یقه گرد هستند. اکثر مایوهای قهرمانی و شنا در مدل یک تکه تولید می‌شوند. با این تفاوت که ممکن است پشت باز باشند و فضای بیش‌تری برای تحرک اندام‌های حرکتی داشته باشند.

مدل‌های یک تکه می‌توانند بدون بند و به صورت دکلته نیز تولید شوند. در این بین معمولا قیمت مایو زنانه ارزان که از جنس پلی استر یا اسپندکس تولید شود از مدل‌های نخی گران‌تر خواهد بود.

مونوکینی‌های جذاب برای افراد اسلیم

مونوکینی‌ها ترکیبی از بیکینی و مدل‌های یک تکه کلاسیک هستند. مدل‌هایی که همچنان پیوستگی بالاتنه و پایین تنه را حفظ کرد‌ه‌اند اما کمی جسورانه‌تر طراحی می‌شوند.

قیمت مایو زنانه ارزان مونوکینی از 50 هزار تومان به بالا است. مدل‌های ارزان قیمت بازار از پارچه کتان تولید می‌شوند و طرح‌های جذاب و چشم نوازی دارند. شاید متنوع‌ترین طرح‌های بازار را در مدل‌های کتان داشته باشیم که بیش‌تر مورد پسند جوانان قرار می‌گیرند.

انواع مایوهای دامنی و لباسی

در کنار مدل‌های کلاسیک و مونوکینی، قیمت مایو زنانه ارزان دامنی و لباسی به سبب استفاده از پارچه بیش‌تر ممکن است بیش‌تر باشد. مدل‌های دامنی طرح‌های فانتزی هستند که شاید برای هر کسی با هر فرم بدنی مناسب نباشد. اما کسانی که اندام لاغری دارند می‌توانند برای پر کردن نواحی پایین تنه از مدل‌های دامنی بازار بهره گیرند.

بعد از مایوهای دامنی مدل‌های لباسی قرار دارند که پوشش کاملی از بالا تا پایین روی بدن برقرار می‌کنند. این مدل‌ها که با نام مایوهای اسلامی هم در بازار موجود هستند مشتریان خاص خود را دارند. قیمت مایو زنانه ارزان لباسی باکیفیت معمولا بالای 200 هزار تومان است.

مدل‌های دو تکه بازار برای سلایق خاص

مدل‌های دو تکه بر خلاف مایوهای یک تکه زیاد عامه پسند نیستند. اگر قرار باشد مایو را بر اساس فرم بدنی خود انتخاب کنید، این انتخاب برای مدل‌های دو تکه و خاص زمانبر است.

انواع بیکینی و کاربرد آن بر اساس فرم بدنی

بیکینی‌ها متنوع‌تر از هر مدل مایو دیگری در بازار هستند و معمولا استفاده از آن‌ها ساده‌تر و بی‌دردسر‌تر است. مدل‌های بیکینی می‌توانند مشتمل بر شورت و سوتین کلاسیک باشند که پوشش کاملی در نواحی مختلف ایجاد می‌کنند. یا حتی می‌توانند با بندهای نازک گردنی باشند که باید روی هم گره بخورند.

بیکینی برای هر فردی با هر فرم اندامی قابل استفاده است. اما اگر اندام اسلیم و ریز نقشی دارید می‌توانید از مدل‌های بدون بند بیکینی برای برجسته‌تر کردن نواحی سینه و باسن استفاده کنید. بازه قیمت مایو زنانه ارزان بیکینی متنوع است و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های منحصر به فردی وجود دارد.

تنکینی برای اندام‌های گلابی و سیبی

تنکینی نه فقط یک مایو، بلکه یک تن پوش خوش مدل برای افرادی است که می‌خواهند عیوب بدن را تا حد مخفی کنند اما از پوشیدن مایوهای دو تکه همزمان لذت ببرند. قیمت مایو زنانه ارزان تکینی بالاتر از مدل‌های کلاسیک است و معمولا از جنس ترکیب کتان با پلی استر تولید می‌شوند.

برای لاغر به نظر رسیدن چه مایویی مناسب‌تر است؟

بر خلاف لباس‌های معمولی که طرح آن‌ها اهمیت زیادی در چاق یا لاغر نشان دادن فرد دارد، مدل مایوها مهم‌تر از طرح روی پارچه است. اگر اندام تو پری دارید و به قیمت مایو زنانه ارزان هم اهمیت می‌دهید از مدل‌های یک تکه استفاده کنید. مایوهای دو تکه، بیکینی و مونوکینی برای کسانی که باسن و پهلو پر و چاق‌تری دارند بدترین انتخاب ممکن است!

نحوه شستشو و نگهداری از مایوهای زنانه شنا

به جز قیمت مایو زنانه ارزان حتما به فاکتورهای دیگری هم هنگام انتخاب مدل‌های دلخواهتان اهمیت می‌دهید. نحوه شستشو مایو تاثیر زیادی روی ماندگاری پارچه آن دارد و از طرفی روی لطافت آن هنگام تن زدن تاثیر مستقیم می‌گذارد. پس هنگام شستشو مایو شنا توجه داشته باشید که:

  1. شستشو مایو شنا با ماشین لباسشویی بزرگ‌ترین اشتباه ممکن است. فرقی نمی‌کند قیمت مایو زنانه ارزان که خریداری می‌کنید در چه بازه‌ای قرار دارد. به هر حال شستشو آن با ماشین لباسشویی از عمر محصول می‌کاهد و باعث پرز دادن آن می‌شود.
  2. از خشک کردن مایو در معرض نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. نور مستقیم آفتاب استحکام پارچه را بین می‌برد و باعث می‌شود مایو خیلی زود و بعد از چندین بار استفاده شل و وارفته شود.
  3. شاید تصور کنید قیمت مایو زنانه ارزان باعث می‌شود کیفیت پارچه مناسب نباشد یا پارچه ضد کلر ارزان وجود نداشته باشد. اما برخی از مایوها با قیمت اقتصادی نیز استحکام خوبی دارند و شاید بتوانید پارچه ضد کلر مناسبی پیدا کنید. با توجه به حجم بالای کلر در آب استخرها توصیه ما استفاده از مایوهای ضد کلر است.
  4. در صورت استفاده از کرم برنزه، ضد آفتاب یا ضد التهاب در ساحل و حمام آفتاب، از تماس آن با مایو خودداری کنید. مواد شیمیایی سریع‌تر بافت مایو را تخریب می‌کنند. ضمن این که ممکن است بعد از هر بار شنا مایو را با تاخیر شستشو دهید و این تماس طولانی مدت بافت مایو را سست می‌کند.

سخن آخر

قیمت مایو زنانه ارزان بر اساس مدل‌های مختلف بازار از سی هزار تومان شروع می‌شود. انواع بیکینی، مونوکینی، تنکینی و مایوهای کلاسیک یک تکه در شمار مایوهای زنانه قرار می‌گیرند.

برای افرادی که اندام گلابی یا سیبی شکل دارند بهترین انتخاب مایوهای یک تکه ساده یا بیکینی‌هایی است که بند ضخیمی داشته باشند. اما مایوهای مونوکینی و بیکینی بدون بند به آن دسته از افراد لاغر اندام با فرم بدنی اسلیم پیشنهاد می‌شود تا فرورفتگی و برجستگی‌های بدن بهتر نمودار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر