امروز10 فروردین 1403

50 مدل شومیز زنانه و دخترانه جدید 2020 شیک و لاکچری

مدل شومیز زنانه و دخترانه شیک
3.8/5 - (24 امتیاز)

هنگامی که صحبت از یک استایل شیک به‌ میان می‌آید اولین تصویری که در ذهن‌مان ظاهر می‌شود، یک استایل ساده و در عین حال جذاب است. شومیز از جمله لباس‌هایی هستند که به راحتی می‌توانیم با پوشیدن آن‌ها یک استایل شیک داشته باشیم. در این قسمت می‌خواهیم با بررسی انواع مدل‌ شومیز زنانه و دخترانه راهنمای داشتن یک استایل زیبا و شیک را برایتان توضیح دهیم.

ما در این مقاله شومیزها را بر اساس مدل و نوع کاربرد به چند دسته تقسیم و برای هر کدام چند مدل پرفروش و شیک را معرفی کرده‌ایم. انواع مدل شومیز شامل:

شومیز مجلسی

یکی از پرکاربردترین مدل شومیز، شومیز‌های مجلسی هستند. شومیز‌های مجلسی دارای آستین‌ها و یقه‌های مدل‌دار و در برخی موارد کار‌شده هستند.

شما این شومیز‌ها را می‌توانید با شلوارهای پارچه‌ای و یا دامن‌های جذب بلند بپوشید. به خاطر داشته‌ باشید اگر کمر دامن و یا شلوار شما دارای طرح خاص و یا کمربند است می‌توانید شومیز را داخل لباس‌تان قرار دهید.

با این کار اندام شما کشیده‌تر جلوه می‌کند. البته این در صورتی‌ است که اندام لاغری داشته باشید. اگر از ناحیه‌ی شکم و پهلو دارای اضافه وزن هستید از شومیز‌های گشاد استفاده کنید و آن‌ها را روی شلوار خود بگذارید تا در این صورت لاغر‌تر به نظر برسید.

شومیز کراواتی و پاپیونی

شومیز‌های کراواتی از آن دسته شومیز‌‌های مدل دار محسوب می‌شوند که در قسمت دو تکه دارند که می‌شود آنرا به صورت کراوات یا پاپیون بست. این نوع شومیز‌ها نیز به نوبه‌ی خود بسیار شیک و کاربردی هستند و به کسانی که نمی‌خواهند مدل شومیزشان ساده باشد پیشنهاد می‌شوند.

شومیز حریر

برخی از شومیز‌ها بر اساس مدل‌هایی که دارند، با جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند. یکی از این جنس‌ها که بسیار هم پرطرفدار هستند، جنس حریر است. شومیز‌های حریر بسیار نرم و لطیف و در عین حال سبک هستند که می‌توانید برای فصل تابستان و بهار از آن‌ها استفاده کنید.

بهتر است که این نوع شومیز‌ها را در رنگ‌های شاد و بهاری تهیه کنید تا در استایل شما حس بهار و تابستان را القاء کند.
به شما پیشنهاد می‌کنیم این نوع شومیز‌ها را به همراه یک دامن گشاد و خنک در تابستان بپوشید. شومیز‌های حریر معمولا دارای یقه‌های هفت و یا شل و افتاده هستند.

شومیز اسپرت

شومیز‌های اسپرت از انواع دیگر شومیز‌ها که تا به اینجا معرفی کردیم ساده‌تر هستند. این نوع شومیز‌ها اغلب به این صورت هستند که آستین بلند و ساده‌ای دارند، گاهی در لبه‌ی آستین‌ها دکمه دارای دکمه هستند.

شومیز‌های اسپرت معمولا جلوباز و دکمه‌دار هستند. به شما توصیه می‌کنیم این نوع شومیز‌ها را در رنگ‌های مشکی، سفید و یا خنثی تهیه کنید و حداقل دو الی سه نوع از آن‌ها را در کمد خود داشته باشد.

شومیز‌های اسپرت را به راحتی می‌توانید زیر مانتوهای جلو‌باز و با یک شلوار جین بپوشید. یقه‌ی شومیزهای اسپرت ممکن است به صورت ایستاده، برگردان و یا یقه‌هفت باشند.

شومیز گلدار

مدل‌های گلدار امروزه در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارند زیرا این مدل‌ها علاوه‌‌بر خاص بودن بسیار شاد و جذاب هستند. شومیز‌های گلدار برای فصول گرم بسیار سال مناسب هستند و در طرح‌های متنوع مانند گل‌های ریز و درشت قابل تهیه هستند.

فقط به خاطر داشته باشید که شومیز‌های طرحدار ممکن است قد شما را کمی کوتاه‌‌تر نشان دهند. پس بهتر است آن‌ها را با شلوار‌های جذب بپوشید.

شومیز آستین کوتاه

شومیزهای آستین کوتاه دارای دو مدل مجلسی و اسپرت هستند. پوشیدن این نوع شومیزها در مجالس بیشتر توصیه می‌شود. استفاده از این شومیز‌ها در زیر مانتوهای جذب ممکن است برای شما مشکل باشد.

این نوع شومیزها هم در دو مدل جلو‌باز و جلو‌بسته و در طرح‌ها و رنگ‌های بی‌شمار در دسترس شما هستند.

شومیز گره ای

یکی از شیکترین و زیباترین مدل های شومیز نوع گره ای آن است. این نوع شومیز ها که قسمت پایینآن به هم گره زده می شود معمولا با شلوار جین پوشیده می‌شود. البته بیشتر شومیزهای گره ای آستین کوتاه هستند و فکر میکنم این موضوع زیبایی  اندام شما را دوچندان می‌کند.

برای داشتن استایلی زیبا با این مدل شومیز گوشواره های بلند مثل گوشواره حلقه ای بلند بیندازید.

شومیز جلو بسته

این نوع شومیزها فاقد دکمه در قسمت جلو هستند و ممکن است پوشیدن آن‌ها از شومیز‌های جلو باز کمی سخت‌تر باشد. بهترین حالت استفاده از شومیزهای جلوبسته این است که آن‌ها را در داخل شلوار و یا دامن خود قرار دهید.

شومیز دخترانه

دختر خانم‌های عزیز به خاطر داشته باشید که پوشش شما به طور کلی بهتر است ساده، شیک و رنگی باشد. پس شومیز‌های خیلی طرحدار، سنگ‌کاری شده و مدل‌های یقه‌ و آستین خیلی شلوغ و کارشده برای شما مناسب نیستند.

این را بدانید که اگر می‌خواهید شیک به نظر برسید باید استایل شما با استایل مادرهایتان متفاوت و به اصطلاح دخترانه باشد. پس در این قسمت شومیزهایی به شما معرفی می‌کنیم که انتخاب را برای شما ساده‌تر کرده باشیم.

چرا شومیز؟

شومیز‌ها مزایای بسیاری دارند. برای هر خانم و دختر‌خانم لازم است حداقل چند مدل از آن را در کمد خود داشته باشد. شومیز‌ها با هر نوع پوشش پایین‌تنه‌ از جمله دامن، شلوار جین و غیره... ست می‌شوند و در عین سادگی اندام شما را زیبا نشان می‌دهند.

پوشیدن یک شومیز زیبا و ساده در مجالس تمام سر‌ها را به سمت شما برمی‌گرداند. شومیز‌ها اندام شما را جذاب و استایل‌تان را بسیار تمیز و شیک نشان می‌دهند. در حالی‌که حتی وقتی سال‌ها بعد به عکس‌های خود نگاه می‌کنید از انتخاب خود کاملا راضی هستید.

البته شومیز‌ها به غیر از مجالس استفاده‌های دیگری هم دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. انواع شومیز زنانه و شومیز دخترانه در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی با قیمت‌های متنوع در دسترس شما قرار دارند.

شومیز را چگونه ست کنیم؟

داشتن استایل مناسب با سبکی زیبا از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید بسیاری از خانم‌ها و دختر خانم‌ها را دیده باشید که با وجود داشتن یک استایل ساده بسیار شیک به نظر می‌رسند. شومیزها جزو آن دسته لباس‌هایی هستند که به راحتی قابل ست شدن هستند.

در ست کردن شومیزها نکاتی وجود دارند که حتما باید رعایت شود. اولین و مهم‌ترین نکته این است که مدل شومیز شما باید با اندام شما هم‌خوانی داشته باشد. البته این موضوع فقط مختص شومیز‌ها نیست، در نظر گرفتنِ اندام و قد در انتخاب هر نوع لباسی بسیار مهم است.

از دیگر مواردی که رعایت کردن آن بسیار مهم است، این است که بدانید شومیز را با چه نوع پوشش پایین‌تنه و کفشی ست کنید. البته لازم به ذکر است که اکثر مدل‌های شومیز با انواع دامن‌ها و شلوارها به راحتی ست می‌شوند.

از دیگر نکات مهم هم‌خوانی و هارمونی، رنگ شومیز و پوشش پایین‌تنه است. به خاطر داشته باشید که اگر قد کوتاهی دارید نباید رنگ شومیز و شلوارتان با یکدیگر تضاد داشته باشند. زیرا شومیزها اندام شما را از وسط به دو نیم تقسیم می‌کنند و اگر با رنگ پایین‌تنه در تضاد باشند قد شما کوتاه‌تر به نظر می‌رسد.

شومیز خود را با پایین‌تنه‌ای ست کنید که با شومیزتان هارمونی داشته باشد و تضاد رنگی شدیدی نداشته باشد. آن‌وقت می‌بینید که چه معجزه‌ای در استایل شما به وجود می‌آید و چه قدر جذاب‌تر به نظر می‌رسید. به‌علاوه اگر قد کوتاهی دارید به شما توصیه می‌کنیم که شومیزهای طرح‌دار هم نپوشید و سعی کنید از لباس‌های ساده‌تر استفاده کنید.

 

جمع بندی:

اگر داشتن استایلی ساده و زیبا برای شما مهم است، همین‌حالا دست به کار شوید و در کمد خود جایی برای چند مدل شومیز زیبا باز کنید. امیدواریم پس از خواندن این مقاله از اهمیت شومیز در استایل خود آگاه شده باشید و با توجه به سلیقه‌ی خود و مواردی که توضیح دادیم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

5 نظر

  1. مبینا پاسخ

    والا اینایی که راه به راه کمربند می خرن حوصله دارن ما پنج ساله یه کمربند چرم از چرم سورنا خریدیم هنوز که هنوزه داریمش تازه فکر کنم دست نوه هامم برسه اینجور که پیش می ره
    به نظرم کمربند چرم می ارزه خریدنش مرسی از مدیر سایت

  2. ناشناس پاسخ

    هنوز که هوا سرده واللا من که بیشتر دنبال هودی دخترانه میگردم الآنم که بارون داره میاد ولی مدل شومیز مجلسی هاتون خوشگلن دوست میدارمشون 🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
5 نظر