امروز07 اردیبهشت 1403

انتخاب مدل مانتو دانشجویی اسپرت، برای دانشجویان شیک پوش

مدل مانتو دانشجویی
5/5 - (1 امتیاز)

شیک‌پوش به نظر رسیدن در محیط دانشگاه برای ما خانم‌ها امر بسیار مهم و در عین حال سختی است. باید مانتویی انتخاب کنیم که در عین زیبایی با قوانین دانشگاه نیز هم‌خوانی داشته باشد. در این قسمت از مقالات به‌نظر با معرفی چند مدل مانتوی دانشجویی و ذکر چند نکته‌ی بسیار مهم در انتخاب مانتو، شما را در داشتن استایل زیبای دانشجویی راهنمایی می‌کنیم.

مدل مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی شیک

مدل مانتو دانشجویی شیک

مدل مانتو دانشجویی کوتاه

مدل مانتو دانشجویی کوتاه

مدل مانتو دانشجویی لی

مدل مانتو دانشجویی لی

اهمیت استایل در دانشگاه

از آنجایی‌که در دوران دانشجویی بیشتر زمان خود در روز را ممکن است در دانشگاه سپری کنیم، پس داشتن استایل زیبای دانشجویی برایمان به اندازه‌ی دیگر محیط‌ها اهمیت دارد. ممکن است شما هم خانم‌هایی را دیده باشید که در عین سادگی همیشه استایل زیبایی دارند و شیک‌پوش هستند.

شاید فکر کنید این افراد در طول ماه هزینه‌های زیادی را برای خرید مانتو صرف می‌کنند و همیشه یک مدل مانتوی گران به تن دارند. اما شما نمی‌خواهید و یا نمی‌توانید در ماه هزینه‌های بالایی را صرف خرید مانتو کنید. باید بگویم که در اکثر مواقع اصلا نیازی به خرید لباس‌های گران برای محیط دانشگاه نیست.

مگر می‌خواهید لباس مجلسی بخرید که کلی هزینه صرف خرید کنید و بعد هم اصلا آن چیزی نباشد که واقعا می‌خواستید؟ هیچ لزومی ندارد که در دوران دانشجویی فکر و پولتان را بیش از اندازه صرف خرید مانتو و کفش بکنید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که شما برای هدف دیگری در دانشگاه هستید.

در خرید مانتوی دانشجویی چند نکته‌ی بسیار ساده وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید همیشه شیک به نظر برسید. فقط کافیست هوشمندانه خرید کنید. این نکات نه‌تنها در خرید مانتوی دانشجویی به درد شما می‌خورد، بلکه در خرید هر چیز دیگری نیز رعایت آن‌ها می‌تواند به خرید بهتر شما کمک کند.

مانتوی مدل دار هرگز!

شاید با دیدن تیتر این قسمت عصبانی شده باشید و با خود فکر کنید که می‌خواهم مانند یک ناظم مدرسه لباس فرمی دلگیر و بد رنگ را به تن شما کنم. اما باید این را به شما بگویم که هرگز قصد انجام چنین کاری را ندارم بلکه تا پایان این مقاله خواهید دید که مانتوی انتخابی شما هم بسیار زیبا و هم بسیار خوش‌رنگ خواهد بود.

اما بیایید این واقعیت را قبول کنیم که مانتوی کار شده‌ی براق یا مانتویی که آن قدر مدل داشته باشد که دائم جلوی دست و پایتان را بگیرد برای دانشگاه مناسب نیست. به‌علاوه، فقط ایجاد مزاحمت خواهد کرد. از طرفی دیگر ست کردن مانتوهای مدل‌دار با دیگر لباس‌هایمان سخت است و فکرمان را بیش از اندازه درگیر انتخاب می‌کند.

اما تصورش را بکنید که پوشیدن یک مانتوی ساده در عین حال شیک چه قدر می‌تواند راحت با مدل کفش و شلوارمان ست شود. همچنین اگر قبل از رفتن به دانشگاه هم بسیار عجله داشته باشیم می‌توانیم به سرعت آن را با دیگر لباس‌هایمان ست کنیم.

مدل مانتو کتی دانشجویی

مدل مانتو کتی دانشجویی

مدل مانتو مشکی دانشجویی

مدل مانتو مشکی دانشجویی

مدل مانتو قهوه ای دانشجویی

مدل مانتو قهوه ای دانشجویی

مدل مانتو صورتی دانشجویی

مدل مانتو صورتی دانشجویی

مدل مانتو سفید دانشجویی

مدل مانتو سفید دانشجویی

رنگ های عجیب و غریب ممنوع!

خرید مانتوی سرخابی جیغ و یا زرد قناری خیلی انتخاب هوشمندانه‌ای برای محیط دانشگاه نیست. چرا؟ دلیل اول این است که ست کردن این رنگ‌ها کاری بسیار سخت و زمان‌بر خواهد بود. دلیل دوم این که معمولا این رنگ‌ها بعد از مدتی دل شما را خواهند زد؛ زیرا ممکن است مدت طولانی در روز به تن شما باشد و در نتیجه رنگ آن چشم شما را خسته کند.

و دلیل آخر این که با این کار رنگ مانتوی شما زیادی به چشم دوستان‌تان می‌آید ونمی‌توانید مدت زیادی آن را بپوشید و به تیپ خود تنوع بدهید. حتی اگر کفش و شلوارتان را نیز عوض کنید باز هم انگار همیشه یک لباس تن‌تان است. اما با خرید مانتوهایی با رنگ‌های ملایم و یا خنثی می‌توانید هر روز یک تیپ متفاوت داشته باشید.

مانتویی بخرید که به راحتی ست شود

وقتی صحبت از ست کردن لباس‌ها به میان می‌آید حتما منظورمان این نیست که مثلا سر تا پا سبز و یا سر تا پا بنفش بپوشید. چیزی که به تیپ شما هارمونی بسیار چشم‌نوازی می‌بخشد، مدل لباس شماست که علاوه‌بر رنگ آن‌ها باید با هم هم‌خوانی داشته باشند.

سعی کنید مانتویی بخرید که مدل آن هم با شلوار جین ست شود هم با شلوارهای پارچه ای؛ هم به کفش کتانی بیاید هم به کفش کالج. به این شکل می‌توانید به‌راحتی مانتوی خود را با هر چیزی ست کرده و خوش استایل به نظر برسید.

انتخاب مدل مانتو بر اساس کمد لباس

قبل از خرید مانتو حتما به کمدتان نگاهی بیاندازید. کفش‌ها، کیف‌ها و شلوارهایتان را نگاه کنید و ببینید که بیشترین رنگی که در کمدتان به چشم می‌خورد چه رنگی است؟ معمولا در میان لباس‌هایمان یک یا دو رنگ بیشتر از دیگر رنگ‌ها استفاده شده است زیرا با آن رنگ‌ها احساس راحتی بیشتری داشته‌ایم. در واقع بیشترین انتخاب‌هایمان بر اساس آن رنگ‌ها بوده‌اند.

پس بهتر است مانتوی دانشگاه خود را نیز بر اساس این رنگ‌ها انتخاب کنید به طور مثال تصور کنید بیشتر از یک کیف آبی آسمانی دارید. می‌توانید یک مانتویی که با آبی آسمانی هم‌خوانی داشته باشد بخرید. در کنار آن با پوشیدن یک شلوار جین روشن که اغلب در کمد همه‌مان پیدا می‌شود یک تیپ بسیار شاد تابستانی داشته باشید.

در انتخاب تیپ دانشگاهی سلیقه به خرج دهید

اغلب دختر خانم‌های جوانی را دیده‌ام که که در دانشگاه لباس‌هایی با رنگ‌های تیره یا مدل‌های بسیار خسته کننده می‌پوشند. به نظر می‌رسد این دختران برای این که خیال خودشان را راحت کنند خودشان را در رنگ مشکی حبس کرده‌اند. وقتی از آن‌ها می‌پرسید که چرا همیشه ‌مشکی می‌پوشید به شما می‌گویند که تیپ دانشگاهی چیزی غیر از این نمی‌تواند باشد.

آیا در دانشگاه باید خود را به پوشیدن لباس‌های دل‌مرده محکوم کنیم؟ آیا چون دانشگاه محیطی است که باید قانونمندتر لباس بپوشیم پس نمی‌توانیم خوش‌تیپ باشیم؟ اصلا اینطور نیست! اتفاقا خوب است این را بدانید که از آن جایی‌که زمان زیادی در طول روز در محیط دانشگاه هستید، بهتر است تیپ‌تان کاملا باب سلیقه‌تان باشد. به این ترتیب لباس پوشیدن‌تان باعث روحیه گرفتن شما می‌شود.

نیازی نیست حساسیت بیش از اندازه نشان دهید اما نباید همیشه هم مانتوهای بی‌مدل مشکی رنگ به تن داشته باشید. زیبا به نظر رسیدن و داشتن استایلی زیبا هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار مهم است. علی‌رغم آنچه فکرش را می‌کنید نیاز به صرف هزینه‌ی آن‌چنانی ندارد؛ تنها لازم است هوشمندانه انتخاب کنید.

مدل رسمی مانتو خنک

مدل رسمی مانتو خنک

مدل رسمی مانتو دانشجویی شیک

مدل رسمی مانتو دانشجویی شیک

مدل رسمی مانتو دانشجویی

مدل رسمی مانتو دانشجویی

مدل مانتو بلند دانشجویی مشکی

مدل مانتو بلند دانشجویی مشکی

مدل مانتو دانشجویی رسمی

مدل مانتو دانشجویی رسمی

مدل مانتو رسمی دانشجویی کتان

مدل مانتو رسمی دانشجویی کتان

یک مانتوی رسمی برای روز مبادا

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که زیاد به پوشیدن لباس‌های رسمی علاقه نشان ندهید. اما داشتن حداقل یک مدل مانتوی رسمی در کمدتان می‌تواند در مواقع لزوم به داد شما برسد. تصورش را بکنید که کنفرانس دارید و یا می‌خواهید درسی را جلوی دیگر دانشجویان ارائه بدهید. در این مواقع بهترین نوع پوشش چه پوششی است؟

حتما در این شرایط بهترین کار پوشیدن مانتو‌های رسمی است. زیرا هم به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد هم باعث می‌شود سخنان شما تاثیرگذارتر باشد. پس حداقل یک مانتوی ساده‌ی رسمی برای این شرایط در کمد خود داشته باشید تا در شب‌های قبل از کنفرانس‌ها نگرانی بابت لباس‌تان نداشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر