امروز09 فروردین 1403

7 مارک معتبر برای خرید بهترین اتو بخار در سال 2020

بهترین اتو بخار
4.1/5 - (8 امتیاز)

اتو بخار چه مارکی خوبه؟

بهترین اتو با قیمت مناسب چه مارکی بخرم؟

در جواب این سوال باید بگویم که از بین مارک‌های ایرانی و خارجی محصولات باکیفیت و قیمت مناسبی می‌توان انتخاب کرد. اما بستگی دارد چقدر می‌خواهید هزینه کنید. قیمتی که برای خرید یک اتو در بازار وجود دارد از  100 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است.

البته برای خرید یک اتو واقعا نیاز نیست خیلی هزینه بالایی بپردازید اما این را در نظر بگیرید ۱۰۰ هزار تومان هم واقعا محصولی نیست که کیفیت بالایی داشته باشد.

ما به این محصولات می‌گوییم جنس یکبارمصرف! نه فقط برای این محصول بلکه هر وسیله الکترونیکی دیگری که می‌خواهید خرید کنید مارک و شرکت سازنده آن را در نظر بگیرید.

اصلا توصیه نمی کنم از جنس‌های چینی بی‌کیفیت و درجه دو یا سه استفاده کنید. ما در این مقاله لیستی از پرفروش‌ترین‌های بهترین اتو بخار از برندهای معتبر و محبوب بازار که قیمت مناسبی نیز دارند را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

اتو بخار فوما مدل FU-1839 یک محصول زیبا و کارآمد از این شرکت ژاپنی است. این اتو بخار دارای ۳۲۵ میلی‌متر طول و عرض ۱۵۰ میلی‌متر دارای ابعاد مناسبی است.

این اتو بخار ۱/۵ کیلوگرم وزن دارد. وزن مناسب آن باعث می‌شود هنگام کار دچار خستگی نشوید. جنس سرامیکی کف اتو موجب می‌شود خطر چسبیدن لباس‌های لطیف به اتو و سوختن آن‌ها تا حد زیادی کاهش یابد.

سیستم بخاردهی این اتو را می‌توانید به دلخواه تنظیم کنید و علاوه‌بر لباس می‌توان ملحفه و پرده را هم اتو کشید. این محصول دارای یک مخزن آب به گنجایش ۲۵۰ میلی‌لیتر است.

از دیگر ویژگی‌های این اتو بخار می‌توان به توان مصرفی ۲۲۰۰، کابل ۱/۹۰ متری و سیم از جنس روکش الیاف اشاره کرد. این محصول مجهز به سیستم SelfClean است. با فشار دادن دکمه‌ی SelfClean، بخار آب دستگاه خارج می‌شود.

چراغ نمایشگر و شیشه‌ی نمایش میزان آب حجم باقی‌مانده‌ی آب در اتو را به شما اطلاع می‌دهند. سیستم تمیزسازی خودکار این اتو به زدودن رسوبات و آب از منافذ کف دستگاه کمک بسیاری می‌کند. اتو بخار فوما مدل FU-1839 به همراه یک پیمانه‌ی ۱۰۰ میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998/80

محصول بعدی یک اتو بخار کارآمد از شرکت هلندی فیلیپس است. این دستگاه دارای طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوبی است و محصولی ایده‌آل برای مصارف خانگی به‌شمار می‌رود.

این محصول مجهز به کفی استیم‌گلاید است. مواد به‌کاررفته در این کفی موجب می‌شود در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی داشته باشد. همچنین باعث می‌شود اتو حرکت روانی روی پارچه داشته باشد و از چسبیدن لباس‌ها به اتو جلوگیری می‌کند.

این اتو بخار دارای مخزن آبی به گنجایش ۳۲۰ میلی‌لیتر است. این مخزن را می‌توانید از طریق دریچه‌ای که در قسمت بالای دسته قرار دارد پر کنید. با استفاده از دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار دارد می‌توانید آب را اسپری کنید. اسپری کردن آب به اتو کشیدن چروک‌های عمیق‌تر لباس کمک بسیاری می‌کند.

این اتو بخار مجهز به سیستم بخاردهی لحظه‌ای است. زمانی‌که دکمه‌ی بخاردهی لحظه‌ای را فشار می‌دهید، بخار با فشار زیادی از منافذ کفی خارج می‌شود. به کمک این سیستم چروک‌های عمیق پارچه به‌راحتی اتو می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول قابلیت بخاردهی عمودی است. با استفاده از این سیستم می‌توانید لباس‌های مجلسی و کارشده را به‌راحتی اتو بکشید.

اتو بخار فلر مدل SI 240

اتو بخار فلر مدل SI 240 محصولی زیبا و با کیفیت از این شرکت آلمانی است. توان موتور این محصول ۲۴۰۰ وات است و پس از اتصال به برق در کم‌ترین زمان آماده به کار می‌شود.

کف این اتو از جنس سرامیک مستحکم ساخته شده است و روی پارچه به نرمی و راحتی حرکت می‌کند. مخزن آب این دستگاه قابل جداسازی است و می‌توانید بدون جابه‌جایی اتو مخزن ۲۰۰ میلی‌لیتری اتو را پر یا خالی کنید.

اتو بخار فلر مدل SI 240  دارای سیستم ایمنی خودکار است. این دستگاه پس از ۸ دقیقه عدم استفاده در حالت عمودی یا ۳۰ دقیقه در حالت افقی خاموش می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم بخاردهی عمودی اشاره کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند لباس‌های مجلسی و کارشده را به راحتی اتو بکشید. این اتو مجهز به سیستم ضد رسوب و سیم برقی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است.

اتو بخار بالنی مدل B-1102

محصولی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، اتو بخار مدل B-1102 از برند ایرانی بالنی است. توان بالای این اتو فرایند بخار شدن آب و داغ شدن کفی سرامیکی اتو را به سرعت انجام می‌دهد.

سیستم بخاردهی لحظه‌ای و مداوم این اتو به شما کمک می‌کند چروک‌های عمیق‌تر لباس‌ را هرچه سریع‌تر و راحت‌تر اتو بکشید.در نوک اتو خروجی اسپری تعبیه شده است که با یک دکمه توسط کاربر کنترل می‌‌شود. از ویژگی‌های خوب این اتو می‌توان به سیستم ضد رسوب و سیستم ضد چکه اشاره کرد.

سیستم ضد رسوب موجب می‌شود جرم آب در اتو باقی نماند. همچنین به‌وسیله‌ی سیستم ضد چکه می‌توانید از انتقال نیافتن آب اضافه به پارچه هنگام اتو کشی اطمینان حاصل کنید.

این دستگاه همچنین مجهز به سیستم SelfClean است. با فشار دادن این دکمه می‌توانید شاهد حذف رسوبات و جرم‌های دستگاه باشید. سیم برق اتو بخار بالنی مدل B-1102 قابل چرخش است و هنگام کار قطع نمی‌شود. این محصول به همراه یک پیمانه برای پر کردن مخزن ۴۰۰ میلی‌لیتری اتو عرضه می‌شود.

اتو بخار تامسون مدل TH7334

اتو بخار تامسون مدل TH7334 یکی از محصولات کاربردی این شرکت فرانسوی است. این اتو بخار به شکل ساده و کلاسیک طراحی شده است.

توان مصرفی موتور این محصول ۲۲۰۰ وات است و در مدت زمان کوتاهی کفی اتو را به دمای مورد نیاز می‌رساند. جنس کفی اتو از روکش تفلون است و به لباس نمی‌چسبد. این اتو همچنین روی سطح پارچه به نرمی حرکت می‌کند.

سیستم بخاردهی این محصول به صورت پیوسته و لحظه‌ای است. در سیستم بخاردهی پیوسته اتو در هر دقیقه ۲۵ گرم بخار آزاد می‌کند. در سیستم بخاردهی لحظه‌ای بخار به‌صورت ناگهانی و با فشار از منافذ خارج می‌شود. این سیستم به رفع چین‌وچروک‌های عمیق‌تر لباس کمک می‌کند.

جنس بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک مرغوب است. این اتو بخار دارای یک مخزن آب به گنجایش ۳۰۰ میلی‌لیتر است. این مخزن آب شفاف است به همین دلیل می‌توانید میزان آب باقی‌مانده‌ی مخزن را ببینید.

اتو بخار تامسون مجهز به سیستم ضد چکه است. این ویژگی هنگام اتو کردن از چکیدن آب بر روی لباس جلوگیری می‌کند. با فشار دادن دکمه‌ی اسپری آب اتو می‌توانید از نوک اتو آب بر روی لباس اسپری کنید.

این محصول دارای سیستم SelfClean یا تمیزکاری خودکاری است که باعث رفع رسوبات مخزن دستگاه می‌شود. اتو بخار تامسون مدل TH7334 در رنگ سبز آبی عرضه می‌شود.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

محصول بعدی اتو بخار پارس خزر مدل SI-602 یکی از محصولات باکیفیت این برند ایرانی است. کف این اتو بخار از الماسه استیل ساخته شده است و به سرعت کف اتو را به حرارت مورد نیاز می‌رساند.

بخار مورد نیاز این دستگاه از آبی که در مخزن ۳۰۰ میلی‌لیتری اتو ریخته شده به‌دست می‌آید. همچنین دمای اتو را می‌توانید به‌صورت دستی تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی‌های این اتو می‌توان به قابلیت بخاردهی عمودی اشاره کرد. این سیستم به شما کمک می‌کند لباس‌های مجلسی و کارشده را به راحتی اتو بکشید. این اتو مجهز به سیستم ضد رسوب است.

این دستگاه دارای کابلی به طول ۲/۵ متر است. طول زیاد کابل باعث می‌شود اتوکشی راحت‌تر انجام شود. سیستم بخاردهی اتو بخار پارس‌خزر به صورت لحظه‌ای و پرفشار است و چروک‌های عمیق‌تر را به‌راحتی صاف می‌کند.

طراحی خاص محل اتصال سیم برق به بدنه‌ی اتو مانع از قطع شدن سیم برق می‌شود. این محصول پارس‌خزر دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است.

محصولات خانگی پارس خزر بسیار محبوب و پرفروش هستند از پلوپز پارس خزر گرفته تا تولید بهترین آب مرکبات گیری بسیار قوی عمل کرده‌ است. این برند خوش‌نام ایرانی سالهاست محصولات با کیفیت به بازار عرضه می‌کند و البته فراموش نکنید بجز کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد.

اتو بخار تفال مدل FV3955

محصولی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم اتو بخار مدل FV955 از برند فرانسوی تفال است. این محصول دارای طراحی خاص و توان مصرفی بالا معادل ۲۴۰۰ وات است.

این اتو بخار دارای مخزنی به گنجایش ۲۷۰ میلی‌لیتر است. کف این محصول از دوریلیوم، جنسی مشابه سرامیک ساخته شده است. سیستم بخاردهی اتو بخار تفال مدل FV955 به صورت پیوسته و لحظه‌ای است. در سیستم پیوسته در هر دقیقه ۳۵ گرم و در سیستم لحظه‌ای ۱۳۵ گرم بخار از منافذ کف اتو خارج می‌شود.

برند معتبر تفال نه فقط در اتو بخار بلکه به عنوان بهترین مارک چای ساز نیز شناخته شده است.

چرا لباس به اتو می‌چسبد؟

دلیل آن بسیار ساده است: جنس لباس و عدم رعایت دمای مخصوص هر نوع پارچه: نخی، پشمی، نیمه پلاتیک، پلاستیک , ... تا دمای معینی را می‌تواند تحمل کند. اگر بیشتر از دمای استاندارد دریافت کند می‌سوزد. و دلیل اصلی چسبیدن لباس به اتو همین است.

برای حل این مشکل چه کنیم؟

خب شاید یک مقدار سخت باشد تا دمای هر نوع پارچه را به خاطر بسپاریم. و هنگام اتو کردن درجه اتو را بر طبق آن تنظیم کنیم. سخت شناخت نوع پارچه است.

راه حل عملی چیست؟

خوشبختانه در بازار یک‌سری محصول برای حل این مشکل تولید شده است که کار شما را راحت می‌کند. محافظ اتو محصولی است که شما را از سوختن لباستان محافظت می‌کند.

محافظ اتو از معمولا از جنس سیلیکون است. همانطور که می دانید سیلیکون ماده‌ای نسوز است. با خرید محافظ اتو سیلیکونی و نصب آن بر روی اتو خود کار اتو کردن را برای خود راحت کنید.

حتی اگر بهترین اتو را داشته باشید باز هم به یک محافظ اتو نیاز پیدا خواهید کرد. خوشبختانه قیمت این محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه نیز است. من در اینجا چند مورد از بهترین ها را به شما معرفی می‌کنم.

9 نظر

  1. زیداله اراسته فر ۴تا پاسخ

    سلام من هرچی گشتم قیمت اتوبخارهارو نتونستم ببینم

  2. Narges پاسخ

    یکی میگه بده پارس خزر رو
    یکی میگه خوبه
    من میخام اتو بخرم برای جاهازم
    میشه یکی دقیق راهنماییم کنه؟

  3. حجت پاسخ

    سلام من همین اتوی پارس خزری که معرفی
    کردین دو سال پیش خریدم از اولش مورد داشت تا وقتی گارانتی داشت سه بار بردمش نمایندگی به زور درستش کرد بعد که گارانتی تموم شد گفت باهاش مدارا کن مثل این اتو برای تعمیر زیاد میارن برام همسرم اسرار داشت کالای ایرانی بخریم یه چیزی به کارگر ایرانی برسه امیدوارم ریال به ریالی که من دادم برای بشه پول دکترشون

  4. مونا پاسخ

    بهترین مارک اتو بخار مخزن دار ایرانی یا خارجی کدوم مارک خوبه؟ و اینکه برای مسافرت اگه بخوام با خودم اتو بخار ببرم شکا کدوم مدل رو پیشنهاد میدید؟ من خودم تصمیم گرفتم اتو پارس خزر بگیرم یا فیلیپس اما نمیدونم کدوم برام مناسب تره.

  5. سپیده پاسخ

    قیمت اتوبخار پارس خزر نسبت به بقیه محصولات با توجه به کیفیتش مناسبه. پیشنهاد من به کسی که میخواد اتو بخار بخره قطعا پارس خزره 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
9 نظر