امروز05 اردیبهشت 1403

تجربه شیرین یادگیری فرانسوی با آموزش زبان فرانسه در منزل

آموزش زبان فرانسه از A1 تا B2
5/5 - (2 امتیاز)

آموزش زبان فرانسه از A1 مبتندی تا B2 پیشرفته با مصطفی شالچی

بیش از دویست میلیون نفر در جهان به عاشقانه‌ترین زبان دنیا، فرانسوی تکلم می‌کنند. آموزش زبان فرانسه نه فقط به سبب الزامات مهاجرتی، تحصیلی یا کاری بلکه با زمینه علاقمندی افراد به این زبان صورت می‌گیرد. خیلی از انگلیسی زبانان دنیا از زبان فرانسوی به عنوان زبان مادری دوم خود به سبب قرابت واژگان و گرامر آن با انگلیسی یاد می‌کنند.

این روزها زبان فرانسوی نه فقط یک زبان بابت رفع نیازهای روزمره، بلکه زبان ارتباطات بین المللی محسوب می‌شود. بسیاری از کسب وکارهای دنیا به نحوی به این زبان مرتبط می‌شوند و از طرف دیگر این کشور مقر مراجع رسمی نظیر صلیب سرخ است. پس طبیعی است اگر افراد زیادی مشتاق یادگیری ظرافت و زیبایی‌های پنهان زبان شیرین فرانسوی باشند.

با توجه به آن چه که گفته شد، درک مفاهیم فرانسه و گفتگو با زبان فرانسوی نه فقط نوعی توانایی بلکه یک هنر است. اگر به دنبال یادگیری این زبان و مرجع آموزشی مناسب هستید همراه ما باشید.


معرفی انواع ابزارهای آنلاین آموزش زبان فرانسه در منزل و خودآموز


دوره ویژه مکالمه زبان فرانسه نود روزه برای مبتدیان (دانلودی)

اگر مبتدی هستید و به دنبال یک دور فشرده برای آموزش زبان فرانسه هستید، این دوره نود روزه جزئیات صفر تا صد مکالمه کاربردی روزانه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ویدیو این آموزش بر اساس متد Pimsleur تولید شده و متن دیالوگ‌ها و گرامر کاربردی در اختیار زبان آموز قرار می‌گیرد.

آموزش فرانسه عمومی سطح A1.2

کتاب Version Originale 1 از کتاب‌های معروف یادگیری زبان فرانسه در سطح مقدماتی است. برای افراد مبتدی که به دنبال آموزش فرانسوی از صفر تا صد هستند، این آموزش به صورت آنلاین گزینه مناسبی است.

محتوای ویدیویی آموزش فرانسه عمومی با نهایت کیفیت و در کنار نظارت مستمر کارشناسان انجام می‌شود. به این شکل که پیشرفت آموزشی با برگزاری آزمون‌ها به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

 

آموزش ویدئویی زبان فرانسه کتاب Version Originale 2 – سطح A2

آشنایی زبان‌آموز با لهجه، لحن و واژگان به زبان فرانسه حین آموزش بسیار مهم است. بنابراین در سطح بالاتر  یعنی A2 اطلاعات به زبان فرانسه با زبان آموز مبادله می‌شود. این روش در کنار متد Version Originale به تعامل بیش‌تر زبان آموز با استاد درس کمک می‌کند.

در این مجموعه بسته‌های آموزشی زیر در اختیار شما قرار می‌گیرند:

  1. ویدیو آموزش گرامری هر بخش به زبان فارسی (Outils)
  2. فایل PDF کتاب و دفتر تمرین
  3. فایل PDF پاسخ دفتر تمرین
  4. فایل‌های صوتی کتاب و دفتر تمرین بصورت جداگانه

ده ساعت کلاس خصوصی زبان فرانسه

کلاس‌های آموزش زبان فرانسه نه فقط به صورت دانلود ویدیو، بلکه به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با استاد درس می‌توانند برگزار شوند.

اگر به دنبال آموزش‌های خصوصی و تخصصی زبان فرانسه هستید بسته کلاس خصوصی با ساعات منعطف‌تر بهترین گزینه برای شروع پله‌ای زبان است.

۶۶ جمله ضروری برای کلاس فرانسه (دانلودی)

دوره‌ جملات ضروری برای کلاس فرانسه در واقع نوعی دوره تکمیلی برای رفع اشکال و تقویت مهارت صحبت کردن شما است. اگر در صحبت و تلفظ جملات احساس ضعف می‌کنید می‌توانید از این دوره که شامل ۶۶ جمله به همراه توضیح فارسی و تلفظ است استفاده کنید.

آموزش صوتی کل کتاب تاکسی یک (دانلودی)

کتاب‌های Le nouveau TAXI یکی از متدهای آموزش زبان فرانسه هستند که اکثر زبان آموزان مطالعه می‌کنند. این بسته به همراه توضیح کامل و نکات گرامری این کتاب از درس ۰ تا ۳۶ عرضه می‌شود.

ضمنا در هر درس تمریناتی پیش بینی شده که پیش از شروع درس جدید، در دفتر تمرین به بحث و حل آن‌ها پرداخته شده است.

آمادگی برای مهارت تولید شفاهی TCF و TEF سطح B2

برای ارزیابی دانش زبان فرانسه چندین آزمون بین المللی وجود دارد که دو آزمون TCF و TEF از مهم‌ترین آن‌ها هستند. این محصول فقط برای آمادگی جهت قسمت تولید شفاهی (Expression orale) این دو آزمون طراحی و تولید شده است.

این دوره برای تمامی سطوح امتحان قابل استفاده بوده و تمرکز آن بر روی B2 قرار دارد.

این بسته حاوی چند بخش مختلف برای تقویت دانش زبان آموزان فرانسه است:

  1. ۴ ساعت ویدیو با کیفیت HD به زبان فارسی
  2. آشنایی و آمادگی برای قسمت‌های مختلف آزمون شفاهی TCF
  3. شبیه‌سازی آزمون
  4. ارائه توصیه‌های کاربردی برای مطالعه و کسب نتیجه بهتر

چالش‌های یادگیری زبان فرانسوی

فرقی نمی‌کند به چه هدفی به یادگیری زبان فرانسه می‌پردازید. پیش از این که وارد مسیر یادگیری شوید و بخواهید آموزش زبان فرانسه را دنبال کنید باید با چالش‌های آن آشنا شوید. را اگر در اینترنت سرچ کنید خواهید دید موسسه‌های زیادی هستند که انواع دوره‌ها را ارائه می‌کنند. اما آیا این دوره‌ها مناسب شما هستند؟ قبل از شروع حتما این مقاله را بخوانید و بیشتر با یادگیری زبان فرانسه آشنا شوید.

آماده رویارویی با افعال مجهول در زبان فرانسوی باشید

برای کسی که وارد دنیای آموزش زبان فرانسه می‌شود دست و پنجه نرم کردن با افعال، جنسیت‌ها و زمان‌های مختلف سخت است. اما خوشبختانه در زبان فرانسه خیلی بیش‌تر از زبان انگلیسی از افعال مجهول استقبال می‌شود. چیزی که برای ما در زبان فارسی محاوره خیلی کاربرد ندارد.

برای آشنایی بیش‌تر با نقش افعال مجهول در زبان فرانسه بهتر است کار را با مطالعه کتاب‌های داستان در سطح خودتان شروع کنید. ویدیوهای یوتیوب و آموزش‌هایی که به صورت آنلاین و عمومی منتشر می‌شوند نیز تا حد زیادی کمک کننده هستند. اگر آموزش زبان فرانسه را اصولی و زیر نظر مدرسان حرفه‌ای شروع کنید به خوبی با ساختار مجهول و کاربرد فراوان آن آشنا می‌شوید.

با ترفندهای متنوع، یادآور خودتان باشید!

جزئیات زبان فرانسوی زیاد است و شاید در یادگیری این زبان در ابتدای کار کمی ناامید شوید. اما نگران نباشید. برای آموزش زبان فرانسه بهترین یادآور به شما، خودتان هستید!

یکی از چالش‌های یادگیری این زبان جنسیت‌ها هستند. به زبان دیگر مونث یا مذکر بودن با خود واژگان مشخص می‌شود و در این زمینه به ضمایر بسنده نمی‌شود. برای یادگیری بهتر و در ابتدای کار توصیه می‌شود تمام کلمات را تا مدتی به صورت فلش کارت همراه خود داشته باشید.

راه حل دیگر درج اسامی مذکر و مونث روی وسایل اطرافتان است. مثلا میز در زبان فرانسه واژه‌ای مونث است و با حرف تعریف la مشخص می‌شود.

به زیر و بمی صدا در فرانسوی توجه داشته باشید

یکی از حروفی که در برای زبان آموز چالش برانگیز به نظر می‌رسد حرف R است. اگر استرس مناسبی روی تلفظ جملات فرانسوی وجود داشته باشد، مخاطب شما حتی با وجود ضعف شما در استفاده از واژگان به خوبی مفهوم را درک می‌کند.

سخن آخر

آموزش زبان فرانسه با تمام چالش‌هایی که برای ما فارسی زبانان دارد همواره جذاب بوده است. اگر مشغله کاری، مشکلات ترافیک و زندگی شهری شما را از پرداختن به علایقتان باز می‌دارد، آموزش آنلاین زبان فرانسه بهترین انتخاب است.

با یادگیری از طریق آموزش‌های آنلاین در وقت و هزینه صرفه جویی کرده‌اید. به علاوه دیگر مشکلاتی مثل کمبود امکانات در محل زندگیتان مانع یادگیری زبان شیرین فرانسوی نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر