امروز05 اردیبهشت 1403

بهترین مارک ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه
4.3/5 - (6 امتیاز)

با ماسک موی کراتین طراوت و سلامتی رابه موهایتان هدیه دهید.

با گذشت سال‌ها، متخصصان بهداشت و آرایش مو متوجه شدند که موی سر ما به درمان‌های مختلفی نیاز دارد. مو احتیاج به ویتامین‌های متفاوتی دارد تا بتواند سلامت خود را حفظ کند. با ابداع انواع کراتینه‌ها، تحولی عظیم در محصولات مراقبت از مو  و محصولات مراقبت از پوست اتفاق افتاد. با انتخاب بهترین مارک ماسک موی کراتینه می‌توانید سلامت موهایتان را به‌دست آورید.

در این مقاله از اهمیت ماده کراتین برای مو صحبت خواهیم کرد و همچنین تعدادی از بهترین ماسک موی کراتینه را به شما معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد ویژه

ماسک مو کراتینه آگرادو

ماسک مو کراتینه آگرادو به ترمیم موهای خشک و آسیب دیده می‌پردازد، این ماسک از روغن نارگیل، رتینول و ویتامین E است.

این محصول اسپانیا، مرطوب کننده و ضد فرسایش مو است که با تزریق آن با پروتئینی که درون خود دارد، موهای آسیب دیده و بی جان را زنده می‌کند.

ماسک بعد از حمام

کرم احیا کننده موی فرش فیل مدل موهای آسیب دیده کراتینه

با استفاده از این ماسک برای موهای ریز و شکننده و نازک خود، تقویت کننده‌ای قوی را خریده‌اید. چرا که این ماسک علاوه بر نرم کردن موهایتان، آن را کراتینه هم می‌کند.

با استفاده منظم ماسک احیا کننده موی فرش فیل و با گذشت زمان، شاهد این خواهید بود که موهای شما با این ماسک، نرم و صاف و قابل کنترل می‌شوند. پس از شستشوی موهایتان این ماسک را استفاده کرده و روی سر بمالید و چند دقیقه صبر کنید و بعد از آن سشوار بکشید.

یادتان باشد پس از انجام این مرحله، مو را آبکشی نکنید.

مناسب انواع مو

ماسک و شامپو کراتینه پیگاویوا

این ماسک موی کراتین به همراه شامپو کراتینه یک محصول فوق العاده برای انواع موهای موهای چرب، موهای خشک، موهای معمولی، موهای شکننده، موهای آسیب دیده می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ماسک یک محلول موی کراتین با کیفیت حاوی ویتامین E بوده که در ترمیم مو آسیب دیده، تقویت مو، رویش مجدد و بازسازی مو از ساقه و درمان ریزش مو بسیار مفید است.

این محلول به طور خاص برای تهویه، آبرسانی، تقویت و جوانسازی موهای خشک، آسیب دیده یا مجعد طراحی شده است تا به موهای شما ظاهری غنی و براق، نرم، صاف و سالم ارائه دهد.

مناسب موهای آسیب دیده،فر و مجعد

ماسک کراتینه موی سر مای

محصولات کراتین آرایشی ویتامین موی مای بیش از 20 سال است که تولید می‌شود و علاوه بر استفاده شخصی در سالن‌های حرفه‌ای آرایشگری برتر فروخته می‌شود! این ماسک کراتین برای موهای نازک آسیب دیده خشک، فر و مجعد استفاده می‌شود.

ماسک مو کراتین مای با قدرت ترمیم ساقه مو می‌تواند موهای شما را با کیفیت بهتری ارائه دهد و صرفا به سلامت ظاهر آن نمی‌پردازد بلکه پروتئین‌های این ماسک وارد بافت مو هم می‌شود.

کراتین چیست؟

کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در مو، پوست و ناخن های ما یافت می‌شود. ساختار مو تا 85 درصد کراتین است که هم ساختار داخلی و هم بیرونی ترین لایه را تشکیل می‌دهد.

چه عواملی باعث کاهش کراتین در مو می‌شود؟

سن، سشوار زیاد، درمانهای شیمیایی، شانه کردن تهاجمی و عوامل استرس‌زای محیطی میزان سلامت آن را کاهش می‌دهد.

نبود کراتین باعث چه مشکلاتی برای مو می‌شود؟

از بین رفتن کراتین مو همچنین باعث می شود موهای شما شکننده، خشک، غیرعادی و در معرض موخوره باشد.

راه حل درمان کمبود کراتین در مو چیست؟

اما علم مدرن یک راه حل مناسب برای درمان همه این مشکلات فراهم آورده است و آن ماسک‌های کراتین است.

فواید ماسک موی کراتین

ماسک‌های موی کراتینه باعث می‌شود موهای شما قدرت بازسازی خود را به دست بیاورند و همه تغییرات ناخواسته در موهای شما به دلیل ریزش کراتین به حداقل می‌رسد.

کراتین اجازه می‌دهد تا قسمت‌های آسیب دیده مو را با استفاده از آن دوباره پر کنید و به طور چشمگیری وضعیت موهای شما را بهبود بخشد. این ماسک‌ها که با انواع عصاره‌ها مانند روغن نارگیل، رتینول و آلوئه ورا و... مخلوط می‌شود، حتی در طی دو هفته آسیب دیده‌ترین موها را نیز بهبود می‌بخشد.

شما با خرید ماسک‌ موی کراتینه مناسب می‌توانید به سادگی دستورالعمل‌های آنها را دنبال کنید و نتایج را بعد از اولین استفاده مشاهده خواهید کرد!

جمع بندی:

درمان کراتین برای مو از بسیاری جهات مفید است. زیرا کراتین حاوی پروتئین است که باعث می‌شود موها پر و سالم‌تر به نظر برسند. استفاده از ماسک موی کراتینه باعث ایجاد موهای صاف و ابریشمی می‌شود.

البته این صافی به تدریج بعد از چند ماه از بین می‌رود به همین دلیل این ماسک‌ها را باید به طور مدام استفاده کنید. این کار اگر مداوم نباشد نتایج آن نهایتا 3 تا 6 ماه باقی می‌ماند. باید گفت این درمان بسته به نوع موی شما بسیار متفاوت است و ممکن است برای موهای بسیار فر و مجعد دیرتر جواب دهد اما بی‌شک موهای شما را به سمت سلامت بیشتری می‌برد.

در خرید این محصول اطمینان حاصل کنید که بهترین مارک ماسک موی کراتینه را برای سلامت موهای خود انتخاب می‌کنید.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر