امروز29 فروردین 1403

9 مورد از بهترین مارک کیف و کوله پشتی دوربین + راهنمای خرید

بهترین کیف دوربین و بهترین کوله پشتی دوربین
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین کوله پشتی دوربین را از کدام مارک بخریم؟

اگر عکاس هستید پس اهمیت استفاده از کیف یا کوله برای محافظت و حمل دوربین و تجهیزات عکاسی خود آگاه هستید. در بازار مدل‌های مختلفی با رنج قیمتی ارزان، متوسط و گران وجود دارد. اما اگر چندین میلیون پول صرف خرید بهترین دوربین عکاسی کرده‌اید پس باید هم نگران باشید که چه کوله‌ای انتخاب کنید.

در این مقاله ما لیستی از بهترین کوله پشتی دوربین و بهترین کیف دوربین موجود در بازار از چند مارک معتبر و محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر در مورد انتخاب یک کوله پشتی مناسب دوربین اطلاعات کافی ندارید در قسمت راهنمای خرید کوله پشتی دوربین اطلاعات کافی را برای شما توضیح خواهیم داد.


چند مدل از بهترین کیف های دوربین موجود در بازار


پیشنهاد ویژه

کیف دوربین کانن مدل TN-k

کیف دوربینی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، محصولی از برند کانن است. کیف دوربین کانن مدل TN-k محافظ خوبی برای دوربین شما است.

این کیف دوربین در مقابل ضربه، رطوبت و خش محافظت می‌کند. همانطور که می‌دانید رطوبت و ضربه می‌توانند دوربین شما را از بین ببرند. از آنجایی‌که این کیف مجهز به کاور بارانی و ضربه‌گیر است، می‌توانید با خیال راحت دوربین خود را حمل کنید.

ضربه‌گیری که در این کیف وجود دارد دوربین شما را از تمام جهات محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کیف می‌توان به پد محافظ دوربین، بدنه‌ی ضد رطوبت و دسته‌ی مقاوم و با کیفیت اشاره کرد.

بند این کیف قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به صورت کیف دوشی، کمری یا دستی استفاده کنید. یکی از مزایای کیف دوربین کانن مدل TN-k جای مخصوص کارت حافظه است.

این کیف دوربین بسیار سبک است و حمل و نقل را برای‌ شما آسان می‌سازد. اگر ترجیح می‌دهید به جای کوله‌پشتی یک کیف کوچک برای دوربین خود بخرید، این کیف گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

این کیف همچنین دارای قابلیت حمل سه‌پایه‌ی دوربین است. نحوه‌ی باز و بسته‌شدن کیف با زیپ و چسب است.

مسلماً محافظت از دوربین  در برابر ضربه و خش برای هر عکاس اولویت دارد. کیف دوربین نیکون کد 1092 یکی از محصولات با کیفیت این برند ژاپنی است.

ابعاد این کیف ۱۴۰x۱۵۰x۲۳۰ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۰ گرم است. ابعاد کوچک و وزن مناسب این محصول به شما کمک می‌کند دوربین خود را به راحتی حمل کنید.

این کیف برای دوربین‌های مدل 18-55  D3200، D3300 18-55، D3500 18-55، D3400 18-55، D5600 18-55، D5300 18-55 و D5500 18-55 مناسب است.

کیف دوربین نیکون در رنگ مشکی عرضه می‌شود و نحوه‌ی باز و بسته شدن آن به‌وسیله‌ی زیپ است.

کیف دوربین ونگارد مدل Havana 33

یکی دیگر از محصولات برند آمریکایی ونگارد کیف دوربین مدل Havana 33 است. این کیف دارای دو جیب جانبی در بیرون کیف برای نگه‌داری وسایل جانبی کوچک و قمقمه است.

این کیف با داشتن روکش باران دوربین شما را از رطوبت حفظ می‌کند. به‌علاوه دارای محلی برای اتصال دسته کلیدتان است. در داخل این کیف یک جیب برای نگهداری کارت حافظه تعبیه شده است.

این کیف را می‌توانید به دو صورت رودوشی و دسته‌ای قابل حمل و نحوه‌ی باز و بسته شدن آن به‌وسیله‌ی زیپ است. جنس این محصول از پلی استر است و قابلیت اتصال به دسته‌ی تلسکوپی چمدان را هم دارد.

در این کیف دوربین می‌توانید دوربین، لنز، ۱ تا ۲ لنز اضافی، فلاش، وسایل جانبی و تبلت ۷ اینچی را حمل کنید. فضای داخلی کیف به‌وسیله‌ی پد تقسی می‌شود بنابراین نیازی نیست نگران برخورد دوربین با دیگر وسایل باشید.

کیف دوربین نشنال جئو گرافیک

کیف دوربین نشنال جئوگرافیک مدل NG W 5071 یکی از محصولات با کیفیت این برند آمریکایی است. در فضای داخلی این کیف فضای کافی برای دوربین DSLR به همراه لنز و دو لنز اضافه وجود دارد.

اگر قصد دارید لپ‌تاپ خود را به همراه ببرید از فضایی که در این کیف برای لپ‌تاپ ۱۵ اینچی تعبیه شده استفاده کنید.

کیف دوربین نشنال جئوگرافیک مدل NG W 5071 همچنین دارای قابلیت اتصال و حمل سه‌پایه و اتصال به دسته‌ی تلسکوپی چمدان را دارد. این کیف را می‌توانید به عنوان کیف روزمره‌ی خود هم استفاده کنید.


چند مدل از بهترین کوله پشتی های دوربین موجود در بازار


پیشنهاد ویژه

کوله پشتی دوربین هاما مدل Def 170

کوله‌پشتی دوربین هاما مدل Def 170 یکی از محصولات باکیفیت، جادار و مقاوم این برند آلمانی است. در فضای داخلی این کوله‌پشتی می‌توانید دوربین DSLR، لنز، لنزهای اضافی، فلش و لپ‌تاپ ۱۵ اینچی خود را جای دهید.

از مزایای این محصول می‌توان به مقاوم بودن در شرایط مختلف آب‌ وهوایی اشاره کرد. جنس بدنه‌ی کیف از پلی‌استر و بسیار مقاوم است و از دوربین شما در برابر ضربه محافظت می‌کند. در جلوی کوله‌پشتی محلی برای قرار دادن سه‌پایه تعبیه شده است.

این کیف در مجموع ۵ جیب بزرگ و کوچک در فضای بیرونی خود دارد. کاور مخصوص باران این کوله‌پشتی دوربین شما را از رطوبت هم محافظت می‌کند. جنس مقاوم این کیف از ورود شن و ماسه هم به درون کوله‌پشتی جلوگیری می‌کند. این کوله‌پشتی دارای کمربند است و به‌صورت دستی و شانه‌ای هم حمل می‌شود.

کیف دوربین ونگارد مدل ADAPTOR 41

محصول بعدی کوله دوربینی از برند ونگارد است. کوله پشتی دوربین ونگارد مدل Adaptor 41 یکی از محصولات خوب این برند آمریکایی است. این کوله دوربین فضای کافی برای دوربین و لنز را دارد.

جنس این کیف از پلی‌استر است. کوله پشتی دوربین ونگارد مدل Adaptor 41 را می‌توانید به صورت کوله‌پشتی و تک‌بند استفاده کنید. از ویژگی‌های جالب این کیف می‌توان سازگار بودن آن با افراد چپ‌دست یا راست‌دست اشاره کرد. در دو طرف کوله جیب‌هایی تعبیه شده است تا بتوانید از طریق آن‌ها به محفظه‌ی اصلی کیف دسترسی داشته باشید.

جداره‌های فضای داخلی کیف بسیار نرم است و از دوربین و لنز شما به خوبی محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کیف می‌‌توان به کاور ضد باران و محل اتصال سه‌پایه اشاره کرد.

جنس کوله دوربین ونگارد مدل Adaptor 41 از پلی‌استر است. در بیرونِ کیف جیب‌هایی تعبیه‌ شده است که می‌توانید وسایل جانبی و کوچک خود را در آن‌ها نگه دارید.

این کیف علاوه‌بر بندهای کوله‌پشتی یک دسته هم دارد که می‌‌توانید به‌وسیله‌ی آن کیف را به‌صورت دستی حمل کنید. همچنین می‌توانید تنها از یک بند استفاده کنید و کوله را به‌صورت تک‌بند حمل کنید. این کیف همچنین دارای پد ضد تعریق است که حمل‌ونقل طولانی مدت کوله را بسیار آسان‌تر می‌سازد.

کوله‌پشتی دوربین‌ کیس لاجیک SLRC-206

کیف دوربینی که در این بخش با آن آشنا می‌شوید، محصولی از برند سوئدی کیس لاجیک است. کوله‌پشتی دوربین کیس لاجیک مدل SLRC-206 از جنس پلی استر است.

ویژگی ضد ضربه بودن این کیف دوربین شما را در برابر آسیب‌های فیزیکی حفظ می‌کند. دیواره‌های موجود در فضای داخلی قابل تنظیم هستند و هنگام برخورد ضربه از وسایل شما محافظت می‌کنند.

این کوله پشتی دارای محلی برای نگه داری لپ‌تاپ۱۵ تا ۱۷ اینچی است؛ بنابراین اگر نیاز دارید لپ‌تاپ خود را همراه‌تان ببرید به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

کیف دوربین کیس لاجیک به‌صورت تک‌بند و دوبند حمل می‌شود. این محصول علاوه‌بر ۶ جیب‌ داخلی دارای۲ جیب خارجی است. این کیف روکش ضد باران ندارد اما قابل شست‌وشو است. البته جنس لایه‌ی تحتانی که از EVA سخت است، آن را در برابر رطوبت و ضربات محافظت می‌کند.

از مزایای این کوله‌پشتی می‌توان به طراحی سه لایه‌ی سطح تماس کوله با بدن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود هوا به‌راحتی در جریان باشد.

محفظه‌ی داخلی کیف که محل نگه‌داری دوربین است کاملا ضد آب است؛ بنابراین نیازی نیست نگران نفوذ رطوبت به دوربین خود باشید. این محفظه همچنین دارای سیستم Hammock  است. در این سیستم دوربین در فضایی تهیهبا دیواره‌های ضد ضربه و ضد خش آویخته می‌شود.

 

این کیف دارای بندهای رودوشی پددار و ارگونومیک به همراه قفل سینه‌ای است. به‌علاوه دارای قابلیت حمل سه‌پایه و دو عدد بست قفل‌دار با اصطحکاک‌دهنده‌ی لاستیکی برای بستن سه‌پایه است.

کوله پشتی دوربین لوپرو Lowepro Fastpack

کوله Lowepro مخصوص دوربین از نظر طراحی بسیار زیبا است. می‌توان گفت یک کوله خوش ساخت و کاربردی است.اگر عکاسی هستید که بسیار مسافرت می‌روید و نیاز دارید در مسافرت تجهیزات کاسی خود را به همراه ببرید این کوله مناسب شماست.

در این کوله می‌توان یک لپ تاپ با یک بادی حرفه ای همراه 3 لنز راقزار داد. در بخش بالایی این کوله می‌توان لوازم شخصی از مانند لباس و مسواک و غیره را قرار داد. این کوله نیز به مانند اکثر محصولات لوپرو یک کاور باران به همراه دارد.

کوله پشتی دوربین منفروتو مدل MB LF WN BP

محصول بعدی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم کوله پشتی دوربین منفروتو مدل MB LF WN BP است. این کوله پشتی از محصولات باکیفیت این برند ایتالیایی به‌شمار می‌رود.

این کوله پشتی دارای ابعاد ۴۵۰x۲۲۰x۳۱۰ میلی‌متری و وزن ۱۰۶۱ گرم است. نحوه‌ی باز و بسته شدن کوله پشتی MB LF WN BP به وسیله‌ی دکمه و زیپ است.


راهنمای خرید بهترین کوله پشتی دوربین

زمانی که صحبت از سازمان‌دهی، راحتی و محافظت از دوربین و تجهیزات آن می‌شود، کوله پشتی‌های مخصوص دوربین یک بهترین محصول به شمار می‌آیند. تطبق‌پذیری، کارآمد بودن و طراحی ویژه‌‌ی آن، این کوله پشتی‌ها را برای هر سفر و تجربه‌‌ی بزرگ و کوچک آماده می‌کند. این کیف دوربین بهترین انتخاب برای کار است.

شاید شما به عکاسی علاقه‌مند باشید یا شاید یک دوربین داشته باشید که به دنبال جای مناسب برای آن هستید تا بتوانید از آن استفاده کنید یا شاید شما شیفته و علاقه‌مند به عکاسی ماجراجویانه باشید.

صرف‌نظر از تمام این موارد، شما نیازمند یک کوله‌‌ی مناسب هستید. ولی قبل از اینکه به این بپردازیم، می‌دانیم که ممکن است بپرسید:

«در هر حال من به چه کوله پشتی دوربینی نیاز دارم؟»

سوال خوبی است.

واقعیت این است که یک دوربین خوب مقداری هم هزینه دارد؛ آن هم نه مقدار کمی هزینه. یک دوربین خوب در این روزها ارزشی معادل میلیون‌ها تومان را دارد. وقتی که شما یک وسیله به این گرانی را حمل می‌کنید بهترین نوع حفاظت را برای آن می‌خواهید. این زمانی است که یک کوله پشتی دوربین وارد ماجرا می‌شود.

یک کوله پشتی دوربین چه در یک ماجراجویی بزرگ چه در قدم زدن در پارک، بهترین حفاظت را برای دوربین شما ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، برای نگه‌داری و حمل بقیه تجهیزات جانبی شما آماده است.

ممکن به یک لنز اضافه یا یک لپ‌تاب برای بررسی عکس‌هایتان نیاز داشته باشید. طراحان این کوله‌ها فکر همه چیز را کرده‌اند. این بستگی به شما دارد که چگونه آن را استفاده کنید.

این روزها عکاسی به یکی از سرگرمی‌های محبوب دنیا تبدیل شده است. بله، همه‌ی مردم به گوشی‌های هوشمند و یک حساب کاربری در اینستاگرام دسترسی دارند. اما تعداد زیادی هستند که عکاسی را کمی جدی‌تر می‌گیرند.

کیفیت دوربین تلفن همراه آنها توانایی رنگ‌آمیزی و سایه‌گذاری که آنها دوست داشته باشند را ندارند. برای کسانی که به طور جدی به عکاسی می‌پردازند، همه چیز راجع به یک دوربین عالی و گزینه‌های زیاد عکاسی است.

ولی فقط راجع به دوربین نیست؛ بله، لنزهای بسیاری برای امتحان کردن وجود دارند ولی قسمت بزرگی از عکاسی ماجراجویی است. شاید لازم است برای گرفتن یک عکس ساعت‌ها منتظر یک اتفاق در طبیعت باشید یا منتظر باشید تا خورشید در زاویه‌ی مناسب قرار بگیرد.

مسلما اکثر علاقمندان به عکاسی به یک بیابان ناشناخته برای گرفتن یک عکس عالی نمی‌روند. شما ممکن است بخواهید اطراف خانه‌تان را بگردید و پیاده‌روی کنید و چند عکس ساده با دوربین خود بگیرید. اما صرف نظر از همه‌ی این‌ها، سفر قسمتی از عکاسی است.

شما همچنین باید قیمت دوربین را در نظر بگیرید. اگر خیلی خوش‌شانس باشید ممکن است بتوانید با چند میلیون تومان ارزانتر تجهیزات دوربین سطح بالا پیدا کنید. ولی بیاید واقع‌بین باشیم.

شما احتمالا نمی‌خواهید فقط یک دوربین حرفه‌ای با قیمتی بالا بخرید. این یک وسیله‌ی گران‌ قیمت است و بهتر است که به خوبی از آن مراقبت شود.

هنگام خرید کوله پشتی دوربین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این قسمت برخی از متغیرهایی که هنگام جست‌وجو برای یک کوله پشتی دوربین باید در نظر گرفته شوند وجود دارند. در اینجا چند ویژگی اصلی وجود دارد که می‌توانید هنگام انتخاب کوله پشتی دوربین مناسب به دنبال آن باشید:

  • ضد آب بودن
  • قابلیت حمل لپ‌تاب
  • قابلیت حمل لنز
  • فضای اضافی
  • نگه‌دارنده‌ی سه پایه
  • کمربند
  •  حجم

ما به طور خلاصه در مورد هر یک از این موارد توضیح خواهیم داد تا متوجه شوید هرکدام از این ویژگی‌ها چه معنایی دارند.

بیایید با کوله پشتی‌های ضدآب شروع کنیم. یک کوله پشتی کاملاً ضدآب به‌ندرت پیدا می‌شود. بیشتر وقت‌ها کوله پشتی‌هایی با پوشش ضد باران پیدا خواهید کرد.

این قابلیت حفاظت از کوله پشتی شما را در مقابل باران‌های شدید را دارد اما قرار گرفتن بیش از حد کوله پشتی در معرض باران می‌تواند باعث شود که کناره‌های آن خیس شود.

اگر می‌خواهید مدتی از خانه دور شوید و می‌خواهید اطلاعات خود را از دوربین خود به لپ‌تاپ منتقل کنید محفظه‌ی حمل لپ‌تاپ بسیار مفید خواهد بود.

برخی می‌توانند به صورت دیجیتال و برخی دیگر می‌توانند به وسیله‌ی یک چیپ یا کارت حافظه این کار را انجام دهند. بعضی از کوله پشتی‌ها دارای محفظه‌ی مخصوص آیپد یا تبلت هم هستند.

حامل لنز در کوله پشتی ها نسبتا در دسترس است. این کوله پشتی فضایی را برای شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت لنزهای دیگر را برای عکس گرفتن در فواصل مختلف حمل کنید. فضای اضافی در یک کلام یک فضای اضافی است.

شاید بخواهید میان‌وعده میل کنید یا نیاز به حمل چند لباس دارید (شاید یک کتِ سبک).

فضای اضافی می‌تواند در مسافرت‌های طولانی یا پرماجرا مفید باشد، بنابراین به این ویژگی دقت کنید. نگهدارنده‌ی سه‌پایه ناحیه‌ای از کوله پشتی است که می‌تواند سه پایه‌ی دوربین شما را برای گرفتن عکس نگه دارد.

کمربند کمر کاملاً از اسمش میتوان توضیحش را فهمید. این کمربند وزن بیشتر کوله پشتی را روی باسن شما قرار می دهد (برخلاف شانه های شما) که باعث میشود کوله پشتی هنگام پیاده روی و گردش سبک تر به نظر برسد و به حالت ایستادگی آن کمک کند.

در نهایت جنس یک کوله پشتی نشان می‌دهد که این کوله چقدر محکم است یا اینکه تا چه حد با محیط زیست سازگار است. نایلون و پلی استر اغلب در ترکیب مواد کوله پشتی‌ها دیده می‌شوند.

پلی استر با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می‌دهد است. در مورد ضد آب بودن هم نوع نخ و تعداد آن اهمیت زیادی دارد. پس نوع متریال و ضدآب بودن در کنار یکدیگر اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

زمانی‌که صحبت از کوله پشتی دوربین به میان می‌آید باید این محصول بیشتر ویژگی‌هایی که دنبالش هستید را پوشش بدهد. جزئیات بیشتر را در بررسی‌های یعدی خواهید خواند. مهم‌ترین نکته این است که بدانید دوربین خود را به چه نوع سفری می‌برید ( یا می‌خواهید ببرید).

با چه شرایطی روبه‌رو خواهید شد؟

سازنده‌های همه‌ی این کوله پشتی‌ها به نیازهای عکاسان فکر کرده‌اند. با این وجود، داشتن کوله پشتی مناسب دوربین برای نیازهای فردی شما می‌تواند تفاوتی بین گرفتن عکس مناسب و راه رفتن با دست خالی باشد.

چه چیزی یک کوله پشتی دوربین را از یک کوله پشتی معمولی متمایز می‌کند؟

کوله پشتی‌های دوربین و کوله پشتی‌های معمولی دارای ویژگی‌های مشتریکِ زیادی هستند. ساده‌ترین تفاوت بین این دو محصول این است که کوله پشتی‌های دوربین به طور کاملا تخصصی و مهندسی شده برای حمل دوربین‌های مدرن دیجیتال یا دوربین‌های فیلم‌برداری طراحی شده‌اند.

این ویژگی در شیوه‌ی طراحی و قسمت‌بندیِ کیف به چشم می‌خورد. هر کوله پشتی دوربین دارای تقسیم‌کننده، زیپ و کیسه‌های مختلف است که برای حمل دوربین‌های دیجیتال یا تجهیزات و اکسسوری‌های مربوط به این محصول طراحی شده‌اند. به‌علاوه، جیب‌ها و محفظه‌های کیف دارای بالشتک‌های اضافی برای محافظت از دوربین هستند.

کوله پشتی‌های دوربین همچنین برای حمل لپ‌تاپ و تبلت طراحی شده‌اند و می‌توانند دارای فضای اضافی برای تجهیزات باشند و خاصیت ضد آب بودن داشته باشند. البته ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را بتوان در یک کوله پشتی معمولی هم پیدا کرد، اما معمولا با سناریوهای مختلفی که یک عکاس ماجراجو ممکن است در ذهن داشته باشد تطابق دارند.

برای خرید بهترین کوله پشتی دوربین چه‌قدر باید هزینه کرد؟

کوله پشتی‌های دوربین در قیمت‌های مختلف و البته کیفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. با این حال، حتی اگر قدرت خرید یک کیف گران‌قیمت را دارید، نیازی به پرداخت هزینه‌ی زیاد برای خرید این کیف نیست.

تنها کافی است کیفیت آن را در نظر بگیرید. حتی کوله پشتی‌های مدرن هم دارای ویژگی‌های متفاوت هستند و بسته به نوع سفری که قصد دارید با دوربین خود بروید، این ویژگی‌ها هستند که اهمیت دارند.

البته درست است که در گران‌ترین حالت، یعنی در محدوده‌ی (۲ الی ۳ میلیون تومان) می‌توانید کوله پشتی‌هایی با امکانات، دوام و تطبیق‌پذیری بیشتر خریداری کنید. با این حال، افرادی که به دنبال گران‌ترین نوع کوله پشتی دوربین نیستند نباید ناامید شوند.

نکته‌ی منفی این کوله پشتی‌ها سایز آن‌ها است. به‌علاوه، خیلی از ویژگی‌هایی که در کیف‌های گران وجود دارند مشابه کیف‌هایی با قیمت‌های متوسط و ارزان هستند.

در محدوده‌ی ارزان‌ترِ قیمت، یعنی در محدوده‌ی زیر 200 هزار تومان، می‌توانید کیف‌هایی کوچک‌تر و جمع‌وجورتر که شاید تنها یک دوربین را در خود جای دهند پیدا کنید. اما شاید برای عکاسی کردن نیازی نباشد بیشتر از ۱ یا ۲ ساعت پیاده‌روی کنید.

در این صورت، به‌ندرت به یک کوله پشتی گران‌قیمت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد احتیاج پیدا می‌کنید. متوسط قیمت برای خرید کوله پشتی دوربین بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود. با این قیمت می‌توانید یک کوله پشتی باکیفیت را پرداخت هزینه‌ی کمتر خریداری کنید و به آنچه مد نظرتان است برسید.

آیا کوله پشتی دوربین من در زیر صندلی هواپیما جا می‌شود؟

پاسخ این سوال به نوع کوله پشتی دوربینی که خریداری کرده‌اید بستگی دارد. اما در پاسخی کوتاه می‌توان گفت که بله؛ بیشتر کوله پشتی‌های دوربین در زیر صندلی هواپیما جا می‌شوند.

عکاس‌های مشتاق و ماجراجو می‌دانند که برای گرفتن عکس‌های عالی، گاهی سفر کردن لازم است.

بنابراین همراه داشتن کیفی که با محدودیت‌های سفر مشکلی ایجاد نکند بسیار اهمیت دارد.

اگر کیف خود را از سایت آمازون خریداری می‌کنید، خوب است بدانید که در قسمت پرسش و پاسخ که در صفحه‌ی محصول مورد نظر قرار دارد، می‌توانید جواب سوال خود را بگیرید و متوجه شوید که آیا کیف شما در زیر صندلی هواپیما جا می‌شود یا خیر. فراموش نکنید که ممکن است کوله پشتی شما مشمول محدودیت‌های قوانین حمل بار در پروازهای داخلی و خارجی شود.

برخی از کیف‌ها مانند کیف Logic SLRC-206 SLR Camera ممکن است به سختی در زیر صندلی هواپیما جا شوند. برخی دیگر مانند  Lowepro Fastpack BP 250 AW II هرچقدر هم که پُر شده باشند در زیر صندلی هواپیما جا می‌شوند.

آیا کوله پشتی دوربین من مناسب دوربین من خواهد بود؟

خبر خوب این است که این کوله پشتی‌ها تقریبا برای همه‌ی دوربین‌ها طراحی شده‌اند؛ حتی برای دوربین‌های بزرگ‌تری که که دارای لنزهای جدا هستند.فضای کوله پشتی‌هایی که بررسی شده‌اند می‌توانند هر دوربین موجود در بازار را در خود جای دهند.

بیشتر کوله پشتی‌های دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌هایی تا ۱۰/۵ اینچ را در خود جای دهند.

بهترین کوله پشتی دوربین کدام است؟

در فرایند انتخاب بهترین کوله پشتی دوربین اطلاعاتی کسب کرده‌ایم و توانستیم بهترین‌ انتخاب‌ها را برای شما جمع‌آوری کنیم. اگر دوست دارید بدانید برنده‌ی این محصولات متنوع کدامند حتما این بخش را دنبال کنید.

بهترین گزینه برای خرید کوله پشتی دوربین، کوله دوربین ونگارد مدل کوله پشتی دوربین هاما مدل Def 170 محصولی بسیار عالی است که فضای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌علاوه، دارای محفظه لپ‌تاپ است و مقاوم در برابر ورود آب، شن و ماسه نیز است.

اگر به‌دنبال حرفه‌ای‌ترین کوله پشتی‌های لپ‌تپ هستید، Lowepro Fastpack را انتخاب کنید. زمانی‌که صحبت از سازماندهی، آسایش و راحتی به میان می‌آید، این محصول حرف زیادی برای گفتن دارد.

این همان کیفی است که می‌توانید با داشتن آن تمام وسایل‌تان را جمع کنید و به جاده بزنید. این کیف قابلیت محافظت از دوربین را دارد و انواع دوربین‌های مختلفِ مورد نیاز عکاسان را در خود جای می‌دهد.

در آخر، اگر به‌دنبال یک کیف مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید، کوله دوربین ونگارد مدل ADAPTOR 41 گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این کیف علی‌رغم قیمت مناسب آن محبوبیت زیادی در بین خریداران داشته است و بهترین امکانات را از نظر فضا در اختیار شما قرار می‌دهد.

به‌علاوه، همانظور که از نامش پیدا است، دارای وزن سبکی است و به شما این امکان را می‌دهد که وسایل کافی بردارید و هنگام سفر راحت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر