امروز06 اردیبهشت 1403

خرید انواع بوگیر و خوشبو کننده هوا [دستی و اتوماتیک]

بوگیر و خوشبو کننده هوا
5/5 - (4 امتیاز)

سبک زندگی امروز و فردا تغییر کرده و بر کیفیت هوایی که استنشاق می‌کنیم بیش از گذشته تاکید می‌شود. مهم‌تر این که بوها پیوند عمیقی با روان و شکل‌گیری احساسات ما دارند و بنابراین فضایی که از بوی مطبوع آکنده باشد آرامش‌بخش روح و روان افراد ساکن در آن است. راهکار شما برای دفع بوی نامطبوع محیط چیست؟

عوامل زیادی دست به دست هم می‌دهند تا کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم با ایده‌آل‌هایمان فاصله داشته باشد. دود سیگار، طبخ غذا، سرویس بهداشتی، تعریق مداوم در محیط و … همه و همه از عوامل شکل‌گیری بوی ناخوشایند در محیط هستند. عواملی که تقریبا هیچ راهی جز استفاده از بوگیر و خوشبو کننده هوا به رفع موثر و قطعی آن‌ها کمک نمی‌کند.

انواع خوشبو کننده هوا در مدل‌های دستی و اتوماتیک تولید می‌شوند و یکی از لوازم ضروری منازل، دفاتر، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و … هستند. با توجه به تغییر سبک زندگی امروز تصمیم گرفتیم این بار انواع خوشبو کننده هوا و کاربرد آن‌ها را از دریچه به‌نظر بررسی کنیم.

معرفی و بررسی انواع  بوگیر و خوشبو کننده هوا

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل TOM FORD

مشخصات محصول

  • حجم: 250 میلی لیتر
  • نوع رایحه: گل‌های بهاری

لمسر از برترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع اسپری‌های خوشبو کننده هوا است. مدل TOM FORD یکی از انواع خوشبوکننده‌های مطبوع این برند است که در حجم کافی و قیمت کاملا اقتصادی به فروش می‌رسد. از رایحه مطبوع و ملایم این خوشبو کننده می‌توانید در فضای منزل، سرویس بهداشتی و محل کار استفاده کنید.

اسانس خوشبو کننده ایفل مدل angel

مشخصات محصول

  • حجم: 110 میلی لیتر
  • نوع رایحه: Angel Melek

از طراحی خاص خوشبوکننده‌های ایفل علاوه بر رایحه مطبوع می‌توانید به عنوان یک وسیله تزئینی و دکوراتیو استفاده کنید. این محصول شامل سه چوب بامبو با جذب بالا است که درون محلول با اسانس Angel Melek غوطه‌ور شده‌اند. این اسانس به مرور زمان توسط چوب‌ها جذب و در فضای پراکنده و پخش می‌شود.

خوشبو کننده هوا جنتالین مدل Lavender

مشخصات محصول

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • نوع رایحه: اسطوخودوس

خوشبو کننده هوا جنتالین با رایحه قوی و آرامش‌بخش گیاه کوهستانی اسطوخودوس تولید شده است. این محصول شامل یک بطری حاوی اسانس و 6 چوب جاذب است که به مرور زمان بوی مطبوع را بدون الکل و گاز اضافی در محیط پخش می‌کند.

از این محصول می‌توانید در محیط خودرو، محل کار و گوشه به گوشه منزل استفاده و از رایحه خاطره‌انگیز آن لذت ببرید.

مشخصات محصول

  • حجم: 70 میلی لیتر
  • نوع رایحه: گل‌های بهاری

خوشبو کننده‌های ژله‌ای و جامد ارزان قیمت‌ترین راه موثر برای رفع بوی نامطبوع سرویس بهداشتی هستند. بوگیر توالت هوم فرش هم به صورت جامد و با یک آویز پلاستیکی جهت نصب در سرویس بهداشتی طراحی شده و قیمت مناسبی دارد.

اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Spring Flower

مشخصات محصول

  • حجم: 500 میلی لیتر
  • نوع رایحه: گل‌های بهاری
نقاط قوت
  • قابلیت استفاده روی پارچه و لباس

خوشبو کننده هوا کامفورت به صورت اسپری و در حجم بالا تولید شده و علاوه بر محیط، برای استفاده مستقیم روی پارچه نیز مناسب است. استفاده همزمان از این اسپری خوشبو کننده روی انواع پارچه ماندگاری عطر نرم کننده لباس را تقویت و بیش‌تر می‌کند.

ژل خوشبو کننده هوا لمسر مدل Rose

مشخصات محصول

  • وزن: 90 گرم
  • نوع رایحه: گل‌ رز

خوشبو کننده هوا لمسر مدل Rose این بار به صورت ژل و در بسته بندی کوچک و جمع و جور تولید شده است. این خوشبو کننده را می‌توانید در سطوح مختلف نظیر سرویس بهداشتی، حمام، کمدها یا فضای نشیمن قرار دهید و از رایحه خوش گل رز لذت ببرید.

اسانس خوشبوکننده هوا هوم فرش مدل damask

مشخصات محصول

  • حجم: 130 میلی لیتر
  • نوع رایحه: گل‌های بهاری

خوشبو کننده هوا هوم فرش مدل damask به صورت ژله‌ای و در بسته بندی زیبا و شکیل تولید شده و از رایحه ماندگار و ملایمی برخوردار است. از این خوشبو کننده هوا می‌توانید در محیط سرویس بهداشتی و اتاق‌های کوچک استفاده کنید.

ارزش خرید بالا

اسپری خوشبو کننده هوا هاربی کد 12

مشخصات محصول

  • وزن: 543 گرم
  • نوع رایحه: اقیانوس

رایحه اقیانوسی اسپری خوشبو کننده هوا هاربی فضای وسیعی از منزل، سرویس بهداشتی و محل کار را پوشش می‌دهد و علاوه بر پخش بو، از ماندگاری خوبی برخوردار است. این محصول حجم بالایی داشته و با توجه به قیمت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

اسپری خوشبوکننده هوا دریکس مدل Versace

مشخصات محصول

  • حجم: 400 میلی لیتر
  • نوع رایحه: Versace

در میان روزمرگی‌ها و مشغله‌ها یک رایحه خوشبو و متفاوت کافی است تا خستگی از جان آدمی برای لحظاتی جدا شود! اسپری خوشبو کننده هوا دریکس از برندهای معروف ترکیه بوده و این بار با رایحه معروف ادکلن Versace تولید شده است. این محصول علاوه بر بوی مطبوع از پخش و ماندگاری مطلوبی برخوردار است.

قرص بوگیر توالت فرنگی پاور اکتیو مدل limon

مشخصات محصول

  • وزن: 100 گرم
  • نوع رایحه: لیمو

قرص بوگیر پاور اکتیو محصولی اختصاصی برای نصب در توالت فرنگی است. این محصول با یک دسته پلاستیکی طراحی شده که داخل توالت فرنگی قرار می‌گیرد و توپی‌های موجود در آن به صورت تدریجی اسانس را در محیط آزاد می‌کنند. با وجود رایحه قوی این خوشبو کننده دفعات شستشو سرویس بهداشتی نیز کم‌تر می‌شود.

اسانس خوشبوکننده مدل Lavender

مشخصات محصول

  • وزن: 70 گرم
  • نوع رایحه: اسطوخودوس

از اسانس‌های خوشبو کننده می‌توانید با رقیق سازی و یا به صورت مستقیم روی سطوح استفاده کنید. مدل اسطوخودوس ازرایحه‌های محبوبی است که برای استفاده در دستگاه پخش اسانس، دستگاه بخور و یا اسپری مستقیم روی سطوح تولید می‌شود. این اسانس را می‌توانید به دلخواه و در غلظت‌های مختلف رقیق کنید.

هر فضای بسته، یک خوشبو کننده هوا!

فرقی نمی‌کند در خانه هستید یا اوقات خود را در محل کار، کافی شاپ، شرکت و باشگاه سپری می‌کنید. به هر حال هر فضای بسته و چهار دیواری به خوشبو کننده هوا یا بوگیر به عنوان ابزاری برای تهویه و روشی جهت مطبوع ساختن کیفیت هوا نیاز دارد.

ما اهمیت بوگیر و خوشبو کننده‌ها را به سبک زندگی امروز ربط دادیم و روی آن تاکید می‌کنیم؛ چون آلودگی صوتی و هوای ناسالم شهری امکان باز کردن در و پنجره و استفاده از تهویه محیطی را از ما گرفته‌اند. ضمن این که در همه فصول سال نمی‌توانیم دست به دامن هوای آزاد برای رفع بوی آزار دهنده سیگار یا بوی ماندگار غذایی شویم که شب گذشته طبخ شده و هنوز هم اثر آن را در محیط احساس می‌کنیم!

به جز مصارف خانگی کسب وکارها هم به خوشبو کننده هوا نیاز دارند. کافی شاپ‌ها، محل تجمع افراد، فروشگاه‌ها، شرکت‌های خصوصی، باشگاه و آرایشگاه‌ها به انواع بوگیر و خوشبو کننده نیاز دارند؛ چون با تجمع افراد کیفیت هوای فضای سربسته افت می‌کند.

آشنایی با انواع خوشبو کننده‌های محیطی

طراحی خوشبو کننده و انواع بوگیر متنوع است و بسته به نیاز و محیطی که در آن قرار دارید می‌توانید از انواع مدل‌های موجود در بازار استفاده کنید:

خوشبو کننده‌های آئروسل با استفاده آسان

در مدل‌های آئروسل مایعات خوشبو با رایحه‌های مخلتف و مطبوع در قالب اسپری فشرده‌سازی می‌شوند. با هر بار اسپری عوامل معطر به صورت ذرات بسیار ریز در محیط پراکنده و به سرعت تبخیر می‌شوند.

استفاده از خوشبو کننده‌های آئروسل ساده است و قیمت متوسطی دارند.

شمع‌های خوشبو کننده با پخش بوی بالا

یکی دیگر از محصولات خلاقانه‌ای که با هدف تهویه هوای محیط تولید می‌شود انواع شمع‌های معطر هستند. این نوع شمع‌ها به دنبال روشن و ذوب شدن عطر خوشایندی در محیط منتشر می‌کنند؛ اما لازم است بعد از هر بار روشن کردن حواستان را جمع کنید و به درجه شعله و محل قرارگیری شمع در محیط توجه داشته باشید.

اسانس‌های معدنی و روغنی خوشبو کننده هوا

استفاده از اسانس اخیرا متداول شده است. نحوه روشن کردن و استفاده از این محصولات به ویژه برای مصارف خانگی و شرکتی آسان است و حتی می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده کنید.

منبع اصلی خوشبو کننده‌هایی که به صورت اسانس تولید می‌شوند مایع معدنی معطر یا الکل موجود در محفظه آن‌ها است. رایحه محتوای مخزن به وسیله قرار دادن چوب یا هر وسیله مشابه در هوا پخش می‌شود که می‌توانید سرعت پخش آن را در محیط تنظیم کنید.

دستگاه‌های تهویه و تصفیه کننده هوا

برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا و بخور هم می‌توانند به عنوان خوشبو کننده استفاده شوند؛ به شرط آن که مخزن مجزا برای مواد معطر داشته باشند.

مزیت دستگاه‌های تصفیه کننده هوا پخش اتوماتیک و دوره‌ای ماده معطر در محیط بدون نیاز به دخالت دست است. خرید این دستگاه‌ها را برای اماکن پر رفت و آمد و عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

انواع بوگیر جامد خوشبو کننده هوا

یکی دیگر از ابزارهای ارزان قیمت و در دسترس برای خوشبو کردن هوا انواع بوگیر جامد هستند. از این نوع بوگیر می‌توانید در محیط سرویس بهداشتی، خودرو و حتی منزل استفاده کنید.

پخش بو با استفاده از بوگیر به برند تولید کننده و کیفیت محصول بستگی دارد. به طور کلی انتشار بوی بوگیرها کندتر از سایر ابزارهای موجود در بازار است و بنابراین ماندگاری بیش‌تری دارند.

انواع بوگیر اتوماتیک با قابلیت زمانبندی

برای اسپری مداوم خوشبو کننده در محیط می‌توانید از انواع بوگیر اتوماتیک استفاده کنید. ابتدا لازم است این دستگاه‌ها را با اسپری خوشبو کننده با رایحه مناسب پر کنید. سپس دستگاه بر اساس زمانی که شما تنظیم کردید یا باز و بسته شدن درب خوشبو کننده را در محیط اسپری می‌کند.

سخن آخر

هر محیطی که در آن قرار داریم، از سرویس بهداشتی و حمام تا اتاق کار یا پذیرایی به تهویه مناسب و مطبوع نیاز دارد. انواع بوگیر و خوشبو کننده هوا تا حد زیادی به تعویض هوا به ویژه در اماکن عمومی کمک می‌کنند و در رفع بوی نامطبوع غذا، سیگار و … موثر هستند.

خوشبو کننده‌های هوا در انواع مدل‌های اسپری، ژل، قرص، جامد و مایع تولید می‌شوند. استفاده از اسپری‌های خوشبو کننده راحت‌تر است اما پخش بو و ماندگاری آن‌ها ممکن است نسبت به مدل‌های ژله‌ای و مایع کم‌تر باشد.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر