امروز29 فروردین 1403

راهنمای کاربردی بررسی و خرید بهترین جاروبرقی پارس خزر

بهترین جاروبرقی های پارس خزر
5/5 - (1 امتیاز)

نظافت محیط به اندازه نظافت شخصی اهمیت دارد و این موضوع به بخشی از روتین یا عادات روزانه ما تبدیل شده است؛ چه در منزل و برای خانواده و چه در محیط کار که نظافت دور و اطرافمان بیش‌تر از هر چیز دیگر جلب توجه می‌کند.

در میان تمام ابزارهای مدرنی که برای نظافت استفاده می‌شوند هيچ چيز به اندازه يك جارو برقي مناسب در صرفه جویی در زمان و البته انرژي مصرفی تاثيرگذار نيست. اين روزها انواع بهترین جاروبرقی های پارس خزر بهتر از هر برند داخلي با قابليت‌های جديد و كاربردی با برندهاي خارجی رقابت می‌كنند و خريد آن‌ها برا2 مصرف كنندگان ايرانی در شرايط فعلی مقرون به صرفه‌تر است.

توان مصرفی، نوع فيلتر و طراحی سه فاکتوری هستند كه در خريد جاروبرقی‌های پارس خزر اهميت دارند. در راهنمای خريد امروز به‌نظر پرفروش‌ترين محصولات این برند را كه ارزش خرید بالایی دارند برای خريدی هوشمندانه‌تر گلچين و بررسی کرده‌ایم. این مطلب را از دست ندهید.

بررسی بهترین جاروبرقی های پارس خزر

مدل پر فروش

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 1800 وات
  • تعداد سری همراه: 3 عدد
  • فیلتر بهداشتی: دارد

موتور پر قدرت 1800 واتی جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W باعث شده تا مکش کافی برای نظافت فرش، مبل و موکت داشته باشد.

این محصول با فیلتر مخصوص هپا در ناحیه خروجی تولید شده که قادر است ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون را از هوایی که تنفس می‌کنیم حذف کند. این مدل درست مثل سایر مدل‌های پارس خزر با کیسه تولید شده و چراغ تعبیه شده روی بدنه مصرف کننده را از زمان تعویض کیسه مطلع می‌کند.

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 2000 وات
  • تعداد سری همراه: 2 عدد
  • فیلتر بهداشتی: ندارد

جارو برقی بدون شک از پرکاربردترین وسایل منزل است و فاکتورهای زیادی را باید در خرید آن سبک سنگین کنید. جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 از محصولات پرقدرت و توانمند این برند ایرانی است که با وزن مناسب 5 کیلوگرم تولید می‌شود.

در طراحی این مدل از سیستم دمنده (Blower) استفاده شده که با وجود آن گرد و غبار محیط به خوبی حذف می‌شود. طراحی این محصول جمع و جور است و دو سری اضافه آن روی دسته و به صورت متصل قرار گرفته‌اند.

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 2000 وات
  • تعداد سری همراه: 2 عدد
  • فیلتر بهداشتی: ندارد
نقاط قوت
  • کنترل پنل دیجیتالی روی دسته
نقاط ضعف
  • بدنه سنگین

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W به کم صدا بودن و موتور توانمندی که دارد معروف است. مهم‌ترین قابلیت متمایز این مدل نسبت به سایر جارو برقی‌های پارس خزر کنترل پنل دیجیتالی روی دسته است که تنظیم درجه مکش را تسهیل می‌کند.

تنها نقطه ضعف این مدل وزن بالا و 8 کیلوگرمی آن است که البته برای مصارف خانگی و محدود قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 2000 وات
  • تعداد سری همراه: 3 عدد
  • فیلتر بهداشتی: ندارد
نقاط قوت
  • بدنه سنگین

خرید جارو برقی مناسب که علاوه بر توان قابل قبول قیمت اقتصادی داشته باشد یک هنر است!  جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W از مدل‌های جمع و جور با دستگیره متحرک و طراحی ارگونومیک است که موتور قدرتمندی دارد.

این مدل با طراحی بدنه زیبا، لوله تلسکوپی و سیم با طول 10 متر طراحی شده است. این جارو برقی سری جمع‌آوری مو دارد و در رنگبندی متنوع تولید می‌شود.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 2000 وات
  • تعداد سری همراه: 4 عدد
  • فیلتر بهداشتی: دارد
نقاط قوت
  • سری جمع‌کننده مو
  • سری متنوع
نقاط ضعف
  • دارای کیسه یکبار مصرف

فناوری Quattro Power به کار رفته در جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB باعث شده تا سیستم مکش این مدل بالاتر و قوی‌تر از مدل‌های دیگر پارس خزر باشد.

این مدل با پاکت‌های یکبار مصرف تولید شده و 4 سری متنوع آن در یک کیف جداگانه با جارو برقی عرضه می‌شود. از آنجایی که خرطوم این جارو برقی با روکش کنفی پوشیده شده است ماندگاری بالاتری دارد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 2500 وات
  • تعداد سری همراه: 2 عدد
  • فیلتر بهداشتی: دارد
نقاط قوت
  • دارای کیسه یکبار مصرف

طراحی و قدرت موتور مدل Turbo 2500WS پارس خزر نسبت به برندهای خارجی موجود در بازار تحسین‌برانگیز است. این مدل علاوه بر توان بالا به یک موتور کم‌صدا نیز مجهز است و سری‌های جانبی آن در یک کیف جداگانه ارائه می‌شود.

جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W

مشخصات محصول

  • محدوده توان مصرفی: 1900 وات
  • تعداد سری همراه: 2 عدد
  • فیلتر بهداشتی: دارد
نقاط ضعف
  • دارای کیسه یکبار مصرف

طراحی و بدنه جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W مشابه با مدل‌های کلاسیک و قدیمی این برند است؛ اما مکش و توان آن برای نظافت ایمن منزل کافی خواهد بود.

این مدل به میکروفیلتر مخصوص تصفیه‌ غبار مجهز است که باعث می‌شود استفاده از آن در محیط آلرژی‌زا نباشد. اطراف بدنه هم یک نوار لاستیکی ضخیم تعبیه شده که از آسیب، ضربه و ایجاد خط و خطوط روی دستگاه جلوگیری می‌کند.

انتخاب جاروبرقی متناسب با سبک زندگی

نظافت بخشی از سبک زندگی و عادات روزمره ما است و خرید جاروبرقی هم از همین عادات تاثیر می‌پذیرد. طراحی جاروبرقی یکی از فاکتورهای مهمی است که قبل از خرید باید به خوبی و بر اساس نیاز منزل یا محل کار سبک سنگین شود. بر همین اساس جاروبرقی‌های پارس خزر با استایل و طراحی‌های متنوعی تولید می‌شوند:

جاروبرقی‌های ایستاده با توان بالا

مدل‌های ایستاده را حتما در محیط‌های تجاری، هتل‌ها و فضاهای غیر مسکونی دیده‌اید. پارس خزر پیشرو تولید جاروبرقی‌های خانگی است و محصولات محدودی در این رده دارد. با این حال شاید بد نباشد با ویژگی‌های این نوع جارو برقی آشنا شوید:

  • جارو برقی ایستاده برای نظافت فضای بزرگ به صورت گسترده مناسب است.
  • مدل‌های ایستاده ثبات بالایی دارند و جابجا کردن آن‌ها ساده است.
  • همه جارو برقی‌های ایستاده بزرگ نیستند. برخی از جارو برقی‌های پارس خزر در مدل ایستاده و باریک تولید می‌شوند که وزن کمی دارند و مقرون به صرفه‌تر هستند.

جارو برقی‌های زمینی چند کاره برای مصارف خانگی

اکثر جارو برقی‌های پارس خزر در مدل زمینی تولید می‌شوند که ابعاد مختلفی دارند. شاید جابجا کردن این نوع جارو برقی به اندازه مدل‌های ایستاده ساده نباشد. با این حال برای مصارف خانگی توان و عملکرد مناسبی دارند.

جارو برقی‌های زمینی با فیلترهای بهداشتی، با پاکت یا بدون پاکت تولید می‌شوند. محدوده توان مصرفی این مدل گاهی بیش‌تر از 2000 وات است و بنابراین علاوه بر چند کاره بودن توان بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند.

جارو برقی‌های شارژی برای فضای محدود

مدل‌های شارژی برای فضای کوچک چه فرش و چه سرامیک عملکرد بهتری نسبت به جارو برقی‌های بزرگ زمینی دارند. مهم‌ترین ویژگی این مدل شارژی بودن و عدم نیاز به اتصال مستقیم به برق است.

جارو برقی پاکت‌دار یا بدون پاکت؟ کدام بهتر است؟

در گذشته اکثر جارو برقی‌ها مخزن پاکتی برای جمع آوری گرد و خاک داشتند؛ اما امروزه در مدل‌های جدید مخزن‌های پلاستیکی معرفی شده‌اند که نیازی به تعویض ندارند و شستشو آن‌ها راحت‌تر است. اما فکر می‌کنید کدام یک برای نظافت منزل و جلوگیری از انتظار گرد و غبار در منزل مناسب‌تر است؟

تجربه نشان داده جارو برقی‌هاي پارس خزر مدل پاكتی براي جمع آوری دقيق و كامل گرد و غبار عملکرد بهتری دارند. در اين مدل پاكت به دو صورت يكبار مصرف يا پارچه‌ای توليد می‌شود كه هزينه تعويض پاكت‌های یک بار مصرف ممکن است در درازمدت بالا باشد.

اما در مقابل مدل‌های بدون پاکت برای استفاده مداوم گزینه بهتری هستند. مخزن‌های پلاستیکی قابل شستشو را می‌توانید به سادگی جدا و حتی از روی بدنه شفاف آن میزان تجمع مواد زائد را برای تخلیه مخزن مشاهده کنید.

نقش فیلترهای هپا در جاروبرقی‌های پارس خزر

شاید تصور کنید آلودگی فقط در سطح شهر و ترافیک سنگین شهری وجود دارد و با در خانه ماندن از شر گرد و غبار و آلودگی در امان هستیم؛ اما آمار ابتلا به سندروم‌های تنفسی نشان می‌دهد كه گرد و غبار حتي در اثر تماس با مبل، فرض و وسايل پنبه‌ای منزل در كمين ما قرار دارد و مشکلات تنفسی ايجاد می‌كند.

پارس خزر براي پيشگيری و كاهش عوارض تنفسی از فیلترهای بهداشتی هپا در توليد جارو برقی‌های نسل جدید خود استفاده کرده است. این فیلترها ذرات معلق در هوا را با اندازه‌های مشخص به دام می‌اندازند و محیط را پاکسازی می‌کنند.

فیلترهای هپا به کار برده شده در طراحی جارو برقی‌های پارس خزر قابلیت تعویض دارند و توصیه می‌شود هر از چندگاهی فیلتر را از نظر کارایی بررسی کنید.

بررسی تعداد سری همراه جارو برقی قبل از خرید

تجهیزات و لوازم همراه با جارو برقی امکان جاروکشی سطوح مختلفی نظیر گوشه مبل و کاناپه و پارکت و سرامیک را فراهم می‌کنند. اکثر جارو برقی‌های پارس خزر با دو سری جداگانه طراحی می‌شوند و مدل‌های گران قیمت‌تر تا 4 سري مجزا دارند.

سخن آخر

این روزها طراحی بهترین جاروبرقی های پارس خزر از حال و هوای قدیمی خارج و به مدل‌های مدرن خارجی نزدیک شده است. توان اکثر جارو برقی‌های پارس خزر بالای 1900 وات است و مکش آن‌ها برای استفاده در منزل و حتی محیط اداری ایده‌ال است.

اخیرا پارس خزر مدل‌های جدید خود را به کنترل پنل دیجیتالی روی دسته مجهز کرده که کار کردن با جارو برقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. تقریبا تمام جارو برقی‌های ایرانی پارس خزر به فیلتر بهداشتی و سری‌های متنوع مجهز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر