امروز30 فروردین 1403

7 اتو مو ارزان قیمت خوب و با کیفیت برای خرید موجود در بازار 2020

خرید اتو مو ارزان قیمت
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین اتو مو ارزان قیمت بازار را بشناسید

امروزه آرایش مو به اندازه‌ی آرایش صورت برای خانم‌ها اهمیت دارد. البته در این مورد فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا به هرحال به  یک اتو موی خوب برای استایل موهای‌تان نیاز دارید. اما با گران‌تر شدن روز به روز تمام اجناس شاید دیگر خرید اتو مو کار بسیار آسانی نباشد در نتیجه همه‌ی ما به دنبال یک اتو مو ارزان اما با کارایی بالا هستیم.


چند مدل پیشنهاد خرید اتو مو ارزان و باکیفیت در بازار


پیشنهاد ویژه

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3300

اتو موی بابلیس نانو بدون اشک یک بهترین اتو مو ارزان قیمت و در عین حال کاربردی در بازار است. این اتو مو به سرعت و تنها پس از گذشت ۳۰ ثانیه از وصل کردن دستگاه به برق داغ می‌شود و کارکردن با آن بسیار آسان است.

با داشتن این اتو مو علاوه بر این که می‌توانید موهای‌تان را در کمترین زمان صاف کنید بلکه می‌توانید به سادگی به موهای‌تان حالت فر نیز بدهید زیرا این اتو مو سری‌های گردی دارد که می‌توانید بدون داشتن مهارت خاصی موهای‌تان را حالت دهید.

ویو و حالت دهنده موی سر lee max

به دنبال یک اتو موی مسافرتی شیک و جمع و جور می‌گردید؟ قطعا در هنگام مسافرت هم به داشتن موهای خوش حالت و مرتب نیاز داریم اما نمی‌توانیم اتو موهای گران و سنگین خود را به راحتی با خود به سفر ببریم زیرا هم جای زیادی می‌گیرند و هم ممکن است در جابه‌جایی خراب شوند.

اتو موی لی مکس یک اتو موی کاملا ارزان و شیک مناسب برای سفر است. با به همراه داشتن همین اتو موی ساده می‌توانید گره از مشکلات موهای خودتان رو اطرافیان‌تان باز کنید. اتو موهای سفری بیش از آن چه که فکرش را بکنید به درد شما خواهند خورد.

حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3310

بابلیس یک برند گران قیمت است اما به این معنی نیست که اتو مو ارزان ندارد. یکی دیگر از اتو موهای مقرون به صرفه برند بابلیس سری ST3310 است که با داشتن سری پهن برای موهای بلند و یا فر بسیار مناسب است. این اتو مو سری سرامیکی دارد که به راحتی دما را در کل سری پخش می‌کند و باعث سرعت بخشیدن به عمل صافی مو می‌شود.

این اتو مو پس از گذشت ۲ دقیقه کاملا گرم می‌شود و در ۴ دمای متفاوت قابل تنظیم است. از دیگر آپشن‌های بسیار خوب این محصول قابلیت خاموش خودکار است که بسیار مورد استقبال طرفداران اتو مو است.

اتو مو بای بابلیس نانو مدل st3355

اتو موی بابلیس با طراحی بسیار شیک آن به راحتی می‌تواند به میز آرایش شما آراستگی خاصی ببخشد. علاوه بر طراحی بسیار زیبا این دستگاه قابلیت‌های زیادی هم دارد که می‌تواند به راحتی به اتو موی مورد علاقه‌ی شما تبدیل شود.

این محصول صفحه‌ای تمام سرامیک دارد که موهای‌تان را در کوتاه ترین زمان ممکن صاف می‌کند علاوه بر آن کفی آیونیک آن اجازه نمی‌دهد رطوبت موهای شما از بین برود و پس از چند بار استفاده موهای شما را آسیب دیده نخواهد کرد. این اتو مو برای موهای مردانه و کوتاه نیز بسیار مناسب است.

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3388

این سری از اتو موهای بابلیس نیز از آن دسته اتو موهای بسیار زیبای بابلیس است که نظر مشتریان را به میزان زیادی به خود جلب می‌کند. این اتو موی بابلیس نیز سری سرامیکی دارد و پس از گذشت ۱ دقیقه کاملا داغ می‌شود.

دمای این اتو مو در ۵ حالت متفاوت قابل تغییر است که از طریق چراغ ال ای دی روی بدنه به شما نمایش داده خواهد شد. علاوه بر این قیمت مناسب این محصول و بسته بندی زیبای آن باعث شده که بتوانید به راحتی این اتوی مو را هدیه بدهید.

یک اتو مو ارزان  یا بهتر است بگویم یک دستگاه به شش کارایی متفاوت در عین حال مقرون به صرفه! اتو موی جاندلی یک اتو موی معمولی نیست بلکه این دستگاه دارای شش سری متفاوت است که نه تنها می‌توانید با آن موهای‌تان را صاف کنید بلکه می‌توانید به انواع حالت‌های دیگر هم موهای‌تان را در بیاورید.

اتو موی جاندلی به شما این امکان را می‌دهد که تنها با پرداخت هزینه‌ای اندک به راحتی در منزل خود موهای‌تان را درست کرده و هر حالتی که می‌خواهید به آن ها بدهید.

حالت دهنده سه کاره مو بای بابیلیس نانو مدل ST3303

حالت دهنده‌ی سه کاره‌ی بابلیس همان طور که از اسمش پیداست تنها یک اتو موی معمولی نیست بلکه شما می‌توانید با این دستگاه هم موهای خود را صاف و هم فر و حالت دار کنید.

این اتو مو دارای سری سرامیکی است که از آسیب به موهای شما تا جای ممکن جلوگیری می‌کند و علاوه بر این مجهز به سیستم خاموشی خودکار نیز هست. با داشتن این دستگاه حالت دهنده می‌توانید بدون نیاز به تعویض سری‌های دستگاه موهای خود را به هر حالتی که می‌خواهید در بیاورید.

نکات مهم در مورد یک خرید اتو مو ارزان و مقرون به صرفه

اگر می‌خواهید یک خرید خوب داشته باشید باید در ابتدا نیازهای خود را بدانید سپس به اندازه‌ی نیاز خود خرید کنید و پولی اضافی برای آپشن‌هایی که حتی سال تا سال هم به درد شما نمی‌خورند نپردازید. این مورد بسیار مهم در خرید هر کالایی به شما کمک بسیاری می‌کند.

بر اساس نیازتان هزینه کنید

هیچ‌گاه یک آپشن مهم برای خودتان را به علت بالاتر رفتن قیمتی که باید بپردازید حذف نکنید. زیرا همین امر باعث می‌شود اصلا از خرید خود لذت نبرید و چیز به درد بخوری نخرید. به همین خاطر کمی که زمان گذشت و پول کافی داشتید یک بار دیگر همان محصول را که نیاز داشتید خریداری می‌کنید. به این صورت شما دو بار برای خرید یک محصول پول داده‌اید.

پس این نوع خرید هم اصلا عاقلانه نیست و فقط پول بیشتری از شما کم می‌کند. پس بگذارید هروقت در آمادگی کامل مالی برای خرید بودید خرید کنید تا بتوانید سال‌ها از کالایی که خریده‌اید استفاده کنید.

اتو مو ارزان بخرم یا گران؟ قبل از خرید بپرسید!

نکته‌ی مهم دیگر قبل از خرید جمع آوری اطلاعات کامل در مورد محصولی است که می‌خواهید بخرید. تا جایی که می‌توانید مطالعه کنید و اطلاعات کسب کنید، نظر کسانی که قبلا همان کالا را خریده‌اند بپرسید و یک نتیجه‌گیری کنید. به خاطر داشته باشید که خرید در زندگی امروزی آنقدر راحت نیست که بخواهید خودتان آنقدر از یک محصول بخرید تا تجربه‌ی کافی را کسب کنید.

قبل از خرید اتو مو جنس موهایتان را بشناسید و بر اساس آن خرید کنید

خب حالا که این نکات را با هم بررسی کردیم برمی‌گردیم سر موضوع اصلی خودمان یعنی اتوی مو! فرض می‌کنیم شما الان می‌خواهید یک اتو مو بخرید و اصلا چیزی از آن‌ها نمی‌دانید. هیچ نگران نباشید، ما اطلاعات کامل را در این مورد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در مرحله‌ی اول جلوی آینه بروید و به موهای خودتان نگاهی بیندازید. جنس موهای‌تان چگونه است؟ موهای‌تان صاف است یا فر؟ ضخیم است یا نازک؟

اتو مو برای موهای فر

کسانی که موهای‌شان فر است بیشترین متقاضیان خرید اتوی مو هستند. آن‌ها حتی شاید به دفعات بیشتری از اتوی مو استفاده کنند (که این کار اصلا توصیه نمی‌شود). پس اگر شما هم موهای فری دارید که مانند حلقه های مشکی یا طلایی از روی شانه‌های‌تان آویزان است و فقط گاهی دوست دارید برای تنوع آن‌ها را صاف کنید به شما توصیه می‌کنیم اتو موهایی بخرید که قابلیت تنظیم دما دارند.

این اتو موها به شما کمک می‌کنند تا هر حجمی از موهای‌تان را که خواستید به سرعت و با تنظیم درجه صاف کنید. بهترین جنس کفی اتو برای خانم‌هایی که موی فری دارند کفی تیتانیوم یا تورمالین است.

اگر موهای شما هم فرفری و نازک است پس به یک اتو مو معمولی اکتفا نکنید و حتما بهترین مارک اتو مو را بشناسید و برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید.

اتو مو برای موهای فر و ضخیم

اگر علاوه بر فر موهای‌تان ضخامت آن ها هم زیاد است و تار موهای‌تان ضخیم است بهتر است از اتو موهایی با سری پهن استفاده کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری موهای‌تان را صاف کنید. اتو موهایی با قابلیت یونیزاسیون برای شما مناسب‌تر هستند زیرا آسیب به موهای‌تان را به حداقل می‌رساند.

اتو مو برای موهای صاف و نازک

اگر موهایتان لخت و تارهای آن نازک است شما به راحتی می‌توانید یک اتو موی معمولی تهیه کنید زیرا موهای‌تان به سادگی صاف خواهد شد پس حساسیت زیادی نشان ندهید فقط بهتر است از سری‌های سرامیکی استفاده کنید زیرا باعث ایجاد الکتریسیته در موهای شما نخواهد شد.

اتو مو برای موهای صاف و ضخیم

بهترین کفی برای موهایی با تارهای ضخیم کفی‌های پهن هستند زیرا به شما کمک می‌کند حجم زیادی از موهای‌تان را یک جا اتو و صاف کنید. اگر اتو موی شما قابلیت تنظیم حرارت هم داشته باشد که چه بهتر زیرا با این قابلیت می‌توانید جاهای مختلف موهای‌تان را با حرارت مخصوص خودش اتو بکشید.

چند سوال متداول در خصوص خرید اتو مو ارزان

نحوه‌ی صحیح استفاده از اتوی مو چگونه است؟

بهترین راه این است که دسته‌ای کوچک از موها را جدا کنید و بین دو صفحه ی اتوی مو قرار دهید. اتو را به آرامی در مدت ۱۰ ثانیه به سمت پایین بکشید، همین کار را دو الی سه مرتبه تکرار کنید تا موهای‌تان کاملا صاف شود.

مو باید هنگام استفاده از اتو خیس باشد یا خشک؟

بهترین حالت این است که موهای‌تان کاملا خشک باشد زیرا اتو مو به موهای خیس آسیب بیشتری می‌رساند.

بهترین جنس کفی اتو مو چیست؟

بهترین جنس در ابتدا سرامیک و سپس صفحات تورمالین هستند.

سخن آخر

اگر شما هم عادت زیادی به استفاده از اتو مو ندارید (که خب چه بهتر!) و فقط گه گاهی هوس صاف کردن موهای‌تان به سرتان می‌زند پس نیازی به خرید اتو موهای خیلی حرفه ای ندارید و فقط با خرید یک اتو موی ارزان و ساده کارتان راه میافتد. در هنگام خرید تنها به جنس صفحه و هماهنگی آن با نوع موهای‌تان دقت کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
3 نظر