امروز09 فروردین 1403

راهنمای خرید سشوار و معرفی بهترین مارک سشوار حرفه ای 2020

بهترین مارک سشوار حرفه ای
4.5/5 - (8 امتیاز)

بهترین مارک سشوار حرفه ای از پرفروش ترین های فیلیپس، براون و ...

اگر به تازگی قصد خرید سشوار را کرده‌اید احتمالا با سرچ در اینترنت و پرس و جو از فروشندگان این نوع محصولات با انبوهی از مارک و مدل مواجه شده‌اید که در آخر هم متوجه نشده‌اید کدام یک بهترین مارک سشوار و برای شما مناسب است.

در قسمت راهنمای خرید سشوار و معرفی بهترین مارک سشوار از پر فروش ترین های بازار می‌خواهیم به شما بگوییم که انتخاب یک سشوار مناسب نه تنها کار سختی نیست بلکه می‌توانید به راحتی سشواری خریداری کنید که تا سال‌ها برای شما کارایی داشته باشد.

در این مقاله سشوارها را بر دو دسته بندی:

  1. بهترین سشوار نیمه حرفه ای
  2. بهترین سشوار حرفه ای

برای شما آماده کرده‌ایم که بر اساس نیازتان راحت‌تر بتوانید انتخاب مناسب را انجام دهید. با ما همراه باشید تا بهترین و پرفروش ترین های سشوار را با بررسی کامل هر مدل به شما معرفی کنیم.


پرفروش ترین و بهترین مارک سشوار نیمه حرفه ای موجود در بازار


پیشنهاد ویژه

سشوار فیلیپس مدل HP8230/50

سشوار نیمه حرفه ای فیلیپس یک از پرفروش ترین سشوار خانگی با قدرت بالاست که می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. این سشوار در  درجه‌ی متفاوت قابل تنظیم است که می‌توانید بسته به نوع موهای‌تان و نیازتان آن را تنظیم کنید، این کار باعث می‌شود تا آسیب کمتری به موهای شما وارد شود.

این محصول دارای دکمه‌ی TP است که می‌توانید با استفاده از آن هنگام خشک کردن موهای‌تان از داغی بیش از حد سشوار جلوگیری کنید سشوار فیلیپس یک سری متمرکز کننده با عرض ۱۴ میلی متر نیز دارد که باعث می‌شود تا بتوانید سریع‌تر موهای خود را سشوار کنید.

سشوار نیمه حرفه ای فیلیپس مدل BHD272

سشوار نیمه حرفه ای فیلیپس یک سشوار خانگی اما قوی است که همین قدرت آن، این محصول را به یکی از محبوب‌ترین سشوار‌های خانگی تبدیل کرده است. این سشوار یک سری متمرکز کننده برای ساده‌تر کردن براشینگ موها دارد و طول سیم آن نیز نزدیک به ۲ متر است.

سشوار فیلیپس همچنین با قابلیت تولید یون از وزی و پریشانی موها جلوگیری کرده و به عمل صافی سرعت می‌بخشد. این محصول در ۶ دما و سرعت متفاوت قابل تنظیم است که می‌توانید آن را بنا بر نیاز خود تغییر دهید.

سشوار نیمه حرفه ای رمینگتون دارای سه درجه‌ی تنظیم حرارت و دو درجه‌ی تنظیم سرعت است که می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز مو‌های خود آن را تغییر دهید. این سشوار با دارا بودن فناوری تولید یون باعث می‌شود ملکول‌های آب روی تارهای مو سریع‌تر شکسته شده و در نتیجه مو‌ها در زمان کمتری در معرض حرارت باشند.

سشوار رمینگتون یک سری متمرکز کننده دارد و طول سیم آن نیز ۲ متر است تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول به یکی از محصولات بسیار پر طرفدار بازار تبدیل شود.


پرفروش ترین و بهترین مارک سشوار حرفه ای و فوق حرفه ای موجود در بازار


پیشنهاد ویژه

سشوار حرفه ای دارک استار مدل 2400W

سشوار دارک استار یک مدل بسیار حرفه ای است که حتی در سالن‌های زیبایی نیز به راحتی رفع نیاز می‌کند. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در منزل موهای خود را به صورت حرفه ای سشوار می‌کنید پس این محصول می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

سشوار حرفه ای دارک استار دارای دو سری متمرکز کننده است که موهای شما را با سرعت بیشتری حالت می‌دهد. این سشوار با تولید یون‌های منفی آسیب‌های ناشی از براشینگ را به حداقل می‌رساند و وزی موها را به سرعت از بین می‌برد.

قیمت مناسب

سشوار گوسونیک مدل GHD-229

سشوار حرفه ای گوسونیک هم برای سالن‌های زیبایی و هم برای استفاده‌ی حرفه ای در خانه بسیار مناسب است. این سشوار با بدنه‌ی استیل خود زیبایی منحصر به فردی دارد و اگر طراحی سشوار برای‌تان مهم است پس این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

سشوار گوسونیک دارای خاموش کن خودکار است که در صورت عدم استفاده از دستگاه خاموش می‌شود. تعداد سری‌های متمرکز کننده این محصول نیز یک عدد است که می‌توانید از آن برای سرعت بخشیدن به براشینگ استفاده کنید

قیمت مناسب

سشوار حرفه ای پاور درای مدل 3600

سشوار حرفه ای پاور درای یک سشوار کاربردی با قیمت بسیار مناسب است که می‌توانید در منزل و حتی در سالن‌های زیبایی از آن به راحتی استفاده کنید. این سشوار با تولید یون‌های منفی چربی مو را حفظ کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند.

سشوار پاور درای در دو سرعت و دو دمای متفاوت قابل تغییر است و به دلیل طراحی خاص فیلتر آن طول عمر طولانی نیز دارد.

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل 6611E

حتما شما هم تا به حال بارها نام برند محبوب بابلیس را شنیده اید. سشوار حرفه ای بابلیس از آن دسته از محصولاتی است که با داشتن آن سال‌ها از یک سشوار بسیار حرفه ای بی نیاز خواهید بود.

از ویژگی‌های بسیار ممتاز این سشوار می‌توان به فناوری تولید یون اشاره کرد. این محصول همچنین سرعت پرتاب باد بسیار بالایی دارد که باعث می‌شود موهای شما خیلی سریع‌تر خشک شود. سشوار حرفه ای بابلیس در دو سرعت و دو دمای متفاوت قابل تنظیم است و یک سری متمرکز کننده نیز دارد.

خانگی

سشوار براون مدل Br-8828

یکی دیگر از پرفروش ترین سشوارهای حرفه ای بازار را به شما معرفی می کنیم. اگر به یک سشوار قوی برای استفاده‌ی خانگی نیاز دارید بدون شک این مدل از سشوار‌های خانگی براون می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد. سشوار‌های براون دارای موتور AC  بوده و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند.

این محصول یک سری متمرکز کننده دارد و طول سیم آن ۱.۵ متر است. از این محصول حتی در سالن‌های زیبایی نیز می‌توانید استفاده کنید اما استفاده از آن در منزل بیشتر پیشنهاد می‌شود.


راهنمای خرید سشوار

نکات زیادی در مورد خرید سشوار هست که بهتر است قبل از خرید آن ها را بدانید. البته نمی‌خواهیم در این قسمت با توضیحات تخصصی بیشتر شما را گیج کنیم بلکه تصمیم داریم به زبان خیلی ساده جواب این سوال شما را بدهیم که بالاخره چه سشواری مناسب است؟

نکات مهم در خرید سشوار

قدرت سشوار

احتمالا اولین نکته‌ای که در خرید سشوار توجه شما را جلب می‌کند قدرت سشوار است. هرچه قدر قدرت موتور سشوار بیشتر باشد میتواند مو‌های شما را در مدت زمان کمتری خشک کند. سشوار‌هایی که وات کمتری دارند معمولا طول عمر کوتاه‌تری نیز دارند.

حالا می‌پرسید سشوار چند وات مناسب است؟ اگر موهای معمولی دارید سشواری بخرید که حداقل ۱۵۰۰ وات باشد. اما گر موهای‌تان خیلی فر است و سخت حالت می‌گیرد سشوار بین ۱۸۰۰ وات تا ۲۰۰۰ برای شما گزینه‌ی مناسب‌تری است.

وزن سشوار

سشوار وسیله‌ای است که در هنگام استفاده مدت طولانی در دست شماست و این احتمال وجود دارد که دست شما زود خسته شده و یا آسیب ببیند. در نتیجه شاید تا الان به این نکته‌ی مهم توجه نکرده باشید اما وزن سشوار یکی از نکات بسیار مهم آن است. بهترین وزنی که می‌توانید برای سشوار خود انتخاب کنید ۴۵۰ گرم است.

سشوار تورمالین و آیونیک

مطلب گیج کننده‌ای در مورد تورمالین و آیونیک وجود ندارد تنها این نکته را بدانید که این نوع سشوارها بیشترین میزان یون منفی را تولید می‌کنند در نتیجه موها زودتر خشک شده و مدت زمان کمتری موهای شما در معرض گرما قرار می‌گیرد. این نوع سشوارها از سشوارهای معمولی قیمت بیشتری دارند و برای موهای فر مناسب‌تر هستند.

اما اگر موهای لختی دارید ممکن است این نوع سشوارها برای شما مناسب نباشند زیرا حجم موهای شما را می‌گیرند و موهای‌تان را خیلی لخت و بی حالت می‌کنند.

درجه‌ی تنظیم حرارت

وجود درجه‌ی تنظیم حرارت بر روی هر دستگاهی که از خود حرارت بیرون می‌دهد مانند سشوار و اتو مو بسیار مهم است. به این ترتیب شما می‌توانید بسته به نوع موهای‌تان یکی از درجه‌ها را هنگام خشک کردن انتخاب کنید.

اگر موهای‌تان بسیار نازک و بی حالت است بهتر است از کم‌ترین درجه حرارت سشوار برای خشک کردن آن‌ها استفاده کنید تا کم‌ترین میزان آسیب را ببینند. اما اگر موهای شما فر و بسیار حالت دارد است در نتیجه از بیشترین درجه برای صاف کردن آن‌ها استفاده کنید تا عمل صافی زودتر انجام شود.

درجه‌ی سرد سشوار

شاید برای شما هم سوال شده باشد که پس بالاخره درجه‌ی سرد سشوار به درد می‌خورد؟ اصلا مگر کسی موهایش را با درجه حرارت سرد سشوار می‌کند؟ حرارت سرد سشوار بیش‌تر از آن چه که فکرش را بکنید به درد شما خواهد خورد.

به این صورت که اگر می‌خواهید موهای‌تان براق و درخشان باشد اول باید به یک میزانی موهای خود را با درجه‌ی داغ سشوار خشک کرده و سپس از حرارت سرد برای انجام باقی کار استفاده کنید. در این صورت موهای شما آسیب کمتری دیده و نرم و درخشان خواهد شد.

لوازم جانبی سشوار

معمولا سشوارها لوازم جانبی نیز همراه خود دارند که بنا به نیاز خود می‌توانید در هنگام خرید آن‌ها را نیز لحاظ کنید. لوازم جانبی سشوار عبارتند از سری دیسپانسر که برای فر کردن و حالت دادن به موها استفاده می‌شود، سری متمرکز کننده که برای صافی راحت‌تر موها استفاده می‌شود و در نهایت سری ماساژور سر است که برای ماساژ پوست سر مناسب است.

نحوه‌ی درست استفاده از سشوار

احتمالا شما هم این را می‌دانید که حتی با خرید بهترین سشوار موجود در بازار باز هم موهای شما آسیب خواهد دید. اگر بخواهید این آسیب را تا جای ممکن پایین بیاورید باید به یک سری نکات هنگام استفاده خیلی توجه داشته باشید.

  • به طور دائم از سشوار استفاده نکنید، موهای‌تان در حالت عادی و بدون سشوار هم زیباست.
  • موهای خیس را به هیچ عنوان سشوار نکشید زیرا ریشه ی آن‌ها سست بوده و باعث ریزش و مو خوره می‌شود.
  • سشوار را بیش از حد به موهای‌تان نزدیک نکنید.
  • بعد از باد گرم حتما باد سرد بر روی موهای‌تان بگیرید.
  • باد سشوار را روی یک نقطه ثابت نگه ندارید.

بهترین مارک سشوار حرفه ای کدام است؟

نکته مهمی که هنگام خرید سشوار باید بهآن دقت کنید برند آن است. اگر دنبال بهترین مارک سشوار حرفه ای برای مصرف خانگی یا سالن زیبایی هستید پس این برندهای را در نظر داشته باشید:

  • براون
  • فیلیپس
  • رمینگتون
  • بابلیس
  • دارک استار
  • گوسونیک

در نظر داشته باشید خرید از مارک های متفرقه و جنس چینی به معنای واقعی پول دور ریختن است. اگر برای کار حرفه ای این محصول را لازم دارید شاید هزینه بالایی بپردازید ولی این اطمینان برای شما وجود دارد محصولی را خریداری کرده‌اید که سالها قرار است برایتان بدون دردسر کار کند.

چند سوال مهم در خصوص خرید سشوار و نحوه استفاده از آن

برای کمتر شدن آسیب‌های ناشی از براشینگ مو چه کارهایی باید انجام دارد؟

دو نکته‌ی بسیار مهمی که باید هنگام براشینگ مو در نظر بگیرید این است که هیچ موقع موهای خود را در حالت خیس سشوار نکشید و نکته‌ی دوم نیز این است که قبل از براشینگ مو حتما از اسپری‌های ضد حرارت استفاده کنید.

آیا می‌توان موها را هر روز سشوار کرد؟

بله می‌توانید اما در آن صورت دیگر مویی روی سر شما باقی نخواهد ماند. پس لطفا به موهای خودتان رحم کنید و هر روز آن‌ها را سشوار نکشید.

برای استفاد‌ه‌ی معمولی در منزل چه نوع سشواری مناسب است؟

برای استفاده‌ی غیر حرفه ای در منزل یک سشوار معمولی که دارای فناوری تولید یون و دمای سرد باشد کافی است و نیز به صرف هرینه‌های بالا برای خرید سشوار‌های گران نیست.

سخن آخر

همه‌ی ما این را می‌دانیم که مو‌های زیبا تاثیر بسیار زیادی بر روی جذابیت ظاهری ما دارد پس تمام تلاشمان را برای داشتن موهایی خوش‌حالت می‌کنیم. حتما تا الان در راهنمای خرید سشوار و معرفی سشوار پر فروش توانسته‌اید سشوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید پس با رعایت اصول اولیه زیبایی را به مو و چهره‌ی خود هدیه کنید.

6 نظر

  1. مریم پاسخ

    چقدر این مطلب جامع و مفید بود. مدل tapsanj 25 واقعا سشوار خوبیه حتما به لیست اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
6 نظر