امروز09 فروردین 1403

10 مدل لباس دخترانه مجلسی شیک و جدید سال 99

خرید-لباس-دخترانه-مجلسی
4.3/5 - (10 امتیاز)

شرکت در محافل رسمی، مهمانی‌های خانوادگی، تولدها و ... مهم‌ترین بهانه دختران و مادران برای خرید لباس دخترانه مجلسی هستند. علاوه بر شخصیت و منش، پوشش فرزند شما در این محافل چشمگیرترین فاکتوری است که در معاشرت با دیگران می‌تواند اثر متقابل داشته باشد.

خرید لباس برای اکثر دختران لذت بخش است؛ اما لباس مجلسی مقوله جداگانه‌ای است که می‌تواند چالش برانگیز باشد. با گذر زمان مد به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند و تنها شناخت به روزترین مدل‌های بازار نمی‌تواند معیار خوبی برای انتخاب یک لباس مجلسی رسمی باشد.

مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید لباس مجلسی برای یک دختر باید نظر بگیرید استایل فرزندتان است. طوری که جلوه زشت‌ترین لباس دنیا هم با پوشیده شدن توسط فرد ممکن است تغییر کند و به زیباترین لباس تبدیل شود. پس برای خرید لباس مجلسی مناسب دختر دلبندتان این مطلب را از دست ندهید.

مدل برتر

پیراهن دخترانه مدل مجلسی 1234

شرح محصول

  • جنس تور و گیپور
  • طرح‌دار
  • یقه گرد
  • قد بلند
  • آستین بلند
  • مناسب برای مهمانی

این پیراهن دخترانه مجلسی دارای بالاتنه و آستین‌هایی از جنس گیپور و تور است که آن را برای مجالس و مهمانی‌ها مناسب می‌سازد. رنگ قرمز این پیراهن موجب شادابی و زیباتر به‌نظر رسیدن دختران کوچک می‌شود. این لباس دارای دامن بلند است و مدل پرنسسی آن برای دختران جذاب خواهد بود. دامن پیراهن ساده و بالاتنه آن طرح‌دار است. این لباس را با توجه به سایز بندی می‌توانید برای دختران ۳ تا ۸ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه کد T220

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد تا روی زانو
  • یقه گرد
  • بدون آستین
  • مناسب برای روزمره و مهمانی

یک پیراهن خالخالی کوتاه همیشه گزینه مناسبی برای مهمانی است؛ به‌خصوص اگر برای دختر کوچک‌تان به‌دنبال یک لباس زیبا باشید. این پیراهن از جنس نخ و بدون آستین است. بنابراین برای فصل بهار و تابستان گزینه خوبی به‌شمار می‌رود.

این لباس دارای یک کمربند پاپیونی شکل است که از پشت کمر بسته می‌شود و جلوه زیباتری به پیراهن می‌دهد. همچنین یک زیپ مخفی در پشت لباس دوخته شده است که به کمک آن لباس بسته می‌شود. با توجه به سایزبندی می‌توانید این لباس را برای دختر بچه‌های ۲ تا ۶ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه مدل عروس

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد بلند
  • یقه گرد
  • آستین توری
  • مناسب برای مهمانی

دختران کوچک همیشه دوست دارند لباس‌هایی به تن کنند که آن‌ها را به شک پرنسس‌های کارتون‌های مورد علاقه‌شان درآورد. این پیراهن دخترانه با طرح پرنسسی خود می‌تواند برای دختربچه‌ها بسیار جذاب باشد. جنس این لباس از تترون است و بالاتنه‌ طرح‌دار و دامنی ساده دارد. آستین‌های پیراهن بلند و توری هستند که در قسمت مچ تنگ می‌شوند. این لباس سایزبندی مختلفی دارد و می‌توانید آن را برای دختران ۴ تا ۸ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه مدل WS001

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد تا روی زانو
  • بدون آستین
  • مناسب برای مهمانی

پیراهن دخترانه مدل WS001 با طرح گلدار و رنگ صورتی و سفید یک گزینه ایده‌آل برای دختران کوچک است. این پیراهن از جنس نخ و ویسکوز است و برای پوشیدن در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب خواهد بود. این لباس تا روی زانو است و توسط یک زیپ در قسمت پشت بسته می‌شود. دخترخانم‌های کوچک می‌توانند این لباس را در مهمانی‌ها به تن کنند.

پيراهن دخترانه لیلیزی مدل دلوين 4

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد تا روی زانو
  • بدون آستین
  • مناسب برای مهمانی

یکی از پیراهن‌های دخترانه زیبایی که برای مهمانی‌ها به‌شما پیشنهاد می‌کنیم، پیراهن دخترانه لیلیزی مدل دلوین است. این پیراهن به رنگ صورتی است و حتما دختر کوچک شما را با رنگ طرحش به خود جذب می‌کند.

طرح فانتزی و پر از تور این پیراهن برای دختربچه‌هایی که عاشق داستان‌های فانتزی و رویایی هستند بسیار جذاب خواهد بود. قد لباس تا روی زانو و برای کودک بسیار راحت است. دامن این پیراهن با چند لایه تور طراحی و دوخته شده که تور رویی دارای طرح خالخالی است. این لباس را می‌توانید با توجه به سایزبندی برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه مدل عروسکی s

شرح محصول

  • طرح ساده
  • قد تا روی زانو
  • یقه بندی
  • بدون آستین
  • مناسب برای مهمانی

یک پیراهن عروسکی و فانتزی دقیقا همان چیزی است که دختران کوچک برای مهمانی می‌خواهند داشته باشند. این لباس به شکل بندی است و آستین و یقه ندارد و می‌توان گفت برای کودک بسیار راحت است. همچنین قد آن تا روی زانو است و نیازی نیست نگران گیر کردن لباس در زیر پای کودک باشید.

این لباس به رنگ زیبای بنفش به فروش می‌رسد و با تور و ساتن دوخته شده است. سایزبندی‌های متنوع این پیراهن به شما این امکان را می‌دهد که آن را برای کودکان از ۶ ماه تا ۱۳ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه فیورلا مدل 32703-08

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد تا زیر باسن
  • یقه گرد
  • آستین کوتاه
  • مناسب برای مهمانی

اگر به دنبال یک پیراهن خنک و زیبا برای دختر کوچک خود هستید، پیراهن دخترانه فیورلا مدل 32703-08 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پیراهن از جنس نخ است و رنگ بسیار زیبایی هم دارد. قد لباس تا زیر باسن بوده و بسیار برای کودک راحت و آزاد است. سراسر پیراهن با یک تور خالخالی پوشیده شده است و توسط یک زیپ در قسمت پشت بسته می‌شود. این پیراهن دخترانه را با توجه به سایز بندی می‌توانید برای دختران ۲ تا ۵ سال خریداری کنید.

پیراهن دخترانه مدل بلند عروس

شرح محصول

  • طرح‌دار
  • قد بلند
  • یقه گرد
  • مناسب برای مهمانی

معمولا لباس‌هایی که فرم فانتزی دارند و کودکان را به یاد قصه‌ها و افسانه‌ها می‌اندازند در میان آن‌ها محبوب‌ترند. این پیراهن هم با طرح فانتزی و پرنسسی خود و رنگ بسیار زیبایی که دارد کودک شما را به خود جذب می‌کند. این لباس از جنس تور و لمه است که به شیک بودن آن می‌افزاید.

آستین لباس از نوع حلقه‌ای است که با پارچه چین‌دار پوشیده شده است. بالاتنه لباس طرح‌دار و دامن آن توری و ساده است. این لباس را می‌توانید برای دختربچه‌های ۳ تا ۸ سال خریداری کنید. البته پیش از خرید به انتخاب سایز مناسب دقت کنید.

راهنمای ست کردن انواع لباس مجلسی

در پوشاک بچه گانه دخترانه هر چقدر هم که در طراحی لباس خلاقیت به کار برده شده باشد باز هم در یکی از سه دسته کت/ پیراهن و دامن، کت/ پیراهن و شلوار، تی شرت و شلوار و پیراهن قرار می‌گیرد.  اما این که کدام ست برای کدام موقعیت مناسب‌تر است را بگذارید به طور مفصل با هم مرور کنیم.

انواع کت و دامن معمولا رسمی‌ترین پوششی هستند که دخترتان می‌تواند در هر محفلی داشته باشد. در واقع وقتی که برای خرید لباس دخترانه مجلسی اقدام می‌کنید حتما کت و دامن یکی از پیشنهادات فروشنده به شما خواهد بود. پس اگر مهمانی موجود را بزرگ و مهم تلقی می‌کنید استایل رسمی‌تری را برگزینید.

برای ست کردن کت و دامن می‌توانید از شومیزهای ساده دخترانه و دامن‌های کوتاه استفاده کنید. دامن‌های کوتاه برای ست کردن بلوزهای دخترانه انتخاب بهتری هستند.

بعد از کت و دامن، انواع کت و شلوار در رتبه دوم از نظر رسمیت قرار دارند. این استایل لزوما با یک کت ست نمی‌شود و شما می‌توانید با وجود یک شومیز دخترانه و شلوار هماهنگ استایلی رسمی ایجاد کنید. اگر شومیز طراحی شلوغی دارد و روی آن با انواع سنگ، پاپیون، گل یا مروارید کار شده حتما مدل شلوار را ساده انتخاب کنید.

به جز بحث رسمیت محل مراسم، فرم بدن شما هم در انتخاب کت و دامن یا کت و شلوار کمک کننده خواهد بود. خیلی از بانوانی که اندام گلابی شکل دارند ممکن است کت و دامن را ترجیح دهند تا بتوانند به واسطه آن برجستگی‌های بدن را بهتر به نمایش بگذارند. این در حالی است که بانوانی با اندام درشت و گردتر مایل هستند از کت و شلوار استفاده کنند. چون کت و شلوار ظاهر راسته و جمع‌تری دارد.

در مرحله آخر انواع پیراهن قرار دارند. اما اشتباه نکنید! یک پیراهن می‌تواند رسمی‌ترین نوع لباس مجلسی باشد که بتوانید انتخاب کنید. این موضوع به طراحی پیراهن، مدل و تزئینات روی آن مربوط می‌شود. بنابراین در خرید یک لباس دخترانه مجلسی مناسب این خود شما هستید که رسمیت لباس را با انتخابتان تعیین می‌کنید.

انواع پیراهن دخترانه مجلسی می‌تواند تا حدودی نواقص اندام را پوشش دهد. اما برای دخترانی که اندام گلابی شکل دارند بهتر است تنها از پیراهن‌های جذب استفاده کنید؛ چرا که مدل‌های آزادتر باعث می‌شود اندام پهن‌تر از آن چه که هست نمایش داده شود.

به طور کلی ست کردن پیراهن مجلسی دخترانه با سایر فاکتورها نظیر کیف و کفش دخترانه راحت‌تر است.

تاثیر بلندی لباس مجلسی بر ظاهر

یکی دیگر از فاکتورهای حیاتی در خرید لباس دخترانه مجلسی قد آن لباس است. فرزند شما با عبور از سن بلوغ صاحب یک قد مشخص است و این قد هرگز بالا و پایین نمی‌شود. اما با انتخاب مدل لباس مناسب می‌توانید ظاهر او را بهتر جلوه دهید.

قد لباس تاثیر زیادی روی بلند قد نشان دادن یا کوتاه نشان دادن دارد.معمولا توصیه می‌شود افرادی که قد کوتاهی دارند از پیراهن‌هایی با قد کوتاه‌تر استفاده کنند که به خوبی ساق پای آن‌ها را نشان دهد. هر چه قدر که یک پیراهن بلندتر باشد بخشی از اندام در زیر آن پنهان می‌شود و فرد ممکن است کوتاه قدتر به نظر برسد.

ست کت و دامن با دامن کوتاه یا خیلی کوتاه بهترین انتخاب برای دختران کوتاه قد است. در عین حال می‌توانید از ترکیب شومیز و یک شلوار همرنگ با فرم رسمی برای بلند قد نشان دادن فرزندتان استفاده کنید.

چیزی که یک پیراهن دخترانه را جذاب می‌کند پوشیدن یک جوراب شلواری دخترانه است. البته حواستان باشد رنگ جورابی که انتخاب می‌کند باید با لباسی که می‌پوشد ست باشد. رنگ‌های روشن پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. و رنگ‌های تیره باعث لاغر نشان دادن پای کودک می‌شود. معمولا دخترانی که پاهای پر دارند از رنگ مشکی بیشتر استفاده می‌کنند که البته این خود باعث قدبلند‌تر دیده شدن کودک می‌شود.

لباس مجلسی مناسب دختران کوتاه قد

اگر دختران قد بلندی دارد انتخاب‌های پیش روی شما برای خرید لباس دخترانه مجلسی گسترده‌تر خواهد بود. برای دختران قد بلند انواع پیراهن کوتاه و بلند دخترانه انتخاب مناسبی خواهد بود. لباس های قد بلند مانند دامن های بلند و براق کمک می‌کنند تا هیکل فرزند بلند قد شما پرتر به نظر برسد.

لباس مجلسی مناسب برای دختران درشت اندام

اگر فرزند شما اندامی پر دارد و کمی درشت هیکل است باید از لباس‌هایی استفاده کنید که این بخش بدن را کمرنگ‌تر جلوه دهد. اگر برای این افراد از پیراهن‌های جذب و بلند استفاده کنید در واقع فرم پایین تنه و بالا تنه را پرتر از آن چه که هست نشان داده‌اید.

بهترین انتخاب جهت خرید لباس مجلسی برای دختران درشت اندام پیراهن‌های کوتاه با پایین تنه آزاد است. پایین تنه آزاد کمک می‌کند تا فرم بدن زیر دامن پیراهن پنهان شود. دقت کنید که پیراهن‌هایی با دامن پف دار تاثیر عکس دارند و فرد را درشت‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند.

بهترین یقه لباس مجلسی متناسب با استایل بدنی

انتخاب یقه و مقایسه آن با فرم صورت یکی از فاکتورهای اثرگذار در انتخاب و لباس دخترانه مجلسی است. یقه مدل‌های مختلفی دارند و هنگام انتخاب لباس مجلسی برای فرزندتان باید به نوع یقه دقت کنید:

انواع یقه ایستاده برای شانه‌های پهن

اگر فرزند شما شانه‌های پهنی دارد می‌توانید بخشی از عرض شانه را با یقه ایستاده پنهان کنید. یقه ایستاده بیش‌تر برای انواع پیراهن دخترانه و شومیز استفاده می‌شود.

انواع یقه خشتی برای بازوهای عریض

اگر بازوهای فرزند شما برتر از سایر نواحی بدن است و می‌خواهید از لباس آستین کوتاه نظیر پیراهن استفاده کنید یقه خشتی بهترین گزینه است. علت آن هم فرم مربعی یقه خشتی است که باعث می‌شود بند لباس پررنگ‌تر از بازو باشد.

انواع یقه هفت برای کوتاه قدها

یقه هفت یکی از متداول‌ترین یقه‌هایی است که هنگام خرید لباس مجلسی دخترانه با آن روبرو می‌شوید. این نوع یقه به دلیل کشیدگی خاصی که دارد اندام فرد را نیز کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

سخن آخر

خرید لباس دخترانه مجلسی به سبب تنوع فرم، پارچه و طراحی کلی آن‌ها نسبت به لباس روزمره یا خانگی دشوارتر است. انواع لباس مجلسی در سه مدل کت و دامن، کت و شلوار و پیراهن ست می‌شوند. برای کودکان خردسال بهتر است از انواع پیراهن به عنوان لباس مجلسی استفاده کنید که فاقد زیپ باشند و راحت باز و بسته شوند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر